quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen dacht dat ik een neger was
die heb ik nog nooit opquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
Lijken op dode kakkerlakken, kk
Boeiend.quote:
Ja komop manquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Boeiend.
Moet je maar niet op de stoep fietsen slimmerik.
Het is zaterdagavond, die is vast op vrouwenjacht!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef Ro-ald het volgende:
Wide net Mark Rutte whatsappen maar hij reageerd niet.
Komt omdat Whatsapp een storing heeft ofzo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:45 schreef Ro-ald het volgende:
Wide net Mark Rutte whatsappen maar hij reageerd niet.
waarom kan ik dat niet via foxsports.nl kijkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
3-1 achter, daar gaat de koppositie
Sport1 heeft de rechtenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
waarom kan ik dat niet via foxsports.nl kijken
Dat was de grapquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Komt omdat Whatsapp een storing heeft ofzo.
Je UI schreeuwt gewoon "HALLO IK BEN BITTERLEMON. GEEF MIJ AANDACHT".quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Klopt.
Die UI schreeuwt gewoon "HALLO IK BEN MOIRA. GEEF MIJ AANDACHT".
Telegram is wel redelijk overbelast nu ja, ik kreeg een berichtje van ze;quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je UI schreeuwt gewoon "HALLO IK BEN BITTERLEMON. GEEF MIJ AANDACHT".![]()
Hee maar ik heb nu Telegram geinstalleerd gewoon ff om te kijken wat het is (zag dat de interface er precies zo uit zag als whatsapp zo'n beetje) en omdat whatsapp het niet doet en ik gebruik ze wel allebei, who cares.
Maar nu heb ik dus net mijn nummer ingevuld en ik zou een sms krijgen met een code, die code kreeg ik niet binnen 1 minuut binnen dus dan staat er "telegram will call you in 0:00" ofzo weetje.
Maar ik word dus ook niet gebeld.
Hoe heb jij dat gedaan? Kreeg jij wel gewoon een code binnen?
Of zouden de Telegram servers nu overbelast zijn omdat heel de wereld zonder Whatsapp zit en dit al bekend staat als een goed alternatief?
Wel dikke pech voor Facebook/Whatsapp nuEnorm slechte timing voor een storing
Op een punt waar allerlei mensen al overstappen omdat anti-Zuckerberg, stappen ze nu júíst massaal over omdat Whatsapp het wereldwijd gewoon niet doet
't mooie van Telegram is dat het ook gewoon op je pc werkt.quote:Hello! Due to the recent events Telegram became instantly popular in many countries all over the world. Because of this our team had to improve synchronization for contacts with local numbers, the ones without a country or city code.
Unfortunately, while trying to improve the contacts sync we broke it for a short period of time yesterday. As a result you might have been notified about random people from different countries signing up for Telegram and a fraction of them could contact you.
The problem was fixed yesterday. We tried our best to delete all wrongly imported contacts. We are really sorry about the inconvenience this may have caused to you.
Sincerely,
The Telegram Team
Follow us on Twitter for news and updates:
https://twitter.com/telegram
https://telegram.org
Die van mij schreeuwt eerder "KIJK MIJ, IK BEN IRRITANT!".quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je UI schreeuwt gewoon "HALLO IK BEN BITTERLEMON. GEEF MIJ AANDACHT".![]()
Hee maar ik heb nu Telegram geinstalleerd gewoon ff om te kijken wat het is (zag dat de interface er precies zo uit zag als whatsapp zo'n beetje) en omdat whatsapp het niet doet en ik gebruik ze wel allebei, who cares.
Maar nu heb ik dus net mijn nummer ingevuld en ik zou een sms krijgen met een code, die code kreeg ik niet binnen 1 minuut binnen dus dan staat er "telegram will call you in 0:00" ofzo weetje.
Maar ik word dus ook niet gebeld.
Hoe heb jij dat gedaan? Kreeg jij wel gewoon een code binnen?
Of zouden de Telegram servers nu overbelast zijn omdat heel de wereld zonder Whatsapp zit en dit al bekend staat als een goed alternatief?
Wel dikke pech voor Facebook/Whatsapp nuEnorm slechte timing voor een storing
Op een punt waar allerlei mensen al overstappen omdat anti-Zuckerberg, stappen ze nu júíst massaal over omdat Whatsapp het wereldwijd gewoon niet doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |