SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zat er 1 bij die gewoon 2 keer EK-brons op zak heeftquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef rubbereend het volgende:
van de 9 wedstrijden, en ze waren helemaal niet zo slecht
Doe dat lekker in het circus inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:33 schreef alors het volgende:
Al die kamikazesporten, doe toch normaal
Laten we het inderdaad gewoon bij autorijden houden, conservatief genoeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:33 schreef alors het volgende:
Al die kamikazesporten, doe toch normaal
Moet je hier wezen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een balletje opgooien in de NWS-slowchat. Als mijn geheugen me niet in de steek laat, barst het daar van de sjoelers. Sowieso het halve mod-team.
Moet degene die dat ding werpt steeds afgewisseld worden eigenlijk?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Helemaal niet slecht nee.
[ afbeelding ]
Bob moet dat ook kunnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:33 schreef remcoP het volgende:
Ik vind dat downhill schaatsen wel wat voor de broertjes Mulder.
Subtiel punt maak je daar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laten we het inderdaad gewoon bij autorijden houden, conservatief genoeg.
Dartsen valt er ook onder terwijl dat een ordinair cafespelletje is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me echt af hoe curling onder de noemer sport kan vallen.
Kroegsportquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dartsen valt er ook onder terwijl dat een ordinair cafespelletje is.
wat een baasquote:
Inb4 marcodej.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Als het over veiligheid gaat, hoor ik liever BeatriceGod
Ben op Zuid niet anders gewend dan dit soort figuren. Al zijn de jongere dames vaak wel lekker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik vind het een eng wijf.
Precies dit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Dat de vrouw toen 'gewoon' in Marechaussee-outfit was gekleed en nu opzichtig met een hoofddoek om op tv zit, sterkt mij in de gedachte dat ze niet zomaar is geschorst.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem hoop ik dat Wilders de studio in komt rennen en de hoofddoek van haar hoofd aftrekt.
Nou nee, dat hoeft van mij ook weer niet. Ze moet maar mooi een hoofddoek om doen, maar ze moet maar leren snappen dat ze dan binnen bepaalde beroepen een verhoogd risico met zich meebrengt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem hoop ik dat Wilders de studio in komt rennen en de hoofddoek van haar hoofd aftrekt.
Een Moslima zonder snor, dat klopt niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
Een vrouwelijke Moslima. Dat klopt niet.
Ik zie wel een snor hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Moslima zonder snor, dat klopt niet.
Een fout inschatting van mijn kant, excuses.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet anders.
Nee ga ik morgen doen. Ik zat vanavond aan het bier.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Heb je nog wijn gekocht?
Onder lichte dwang uiteraard.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef OProg het volgende:
En die vent zal ook de reden zijn dat ze ineens een hoofddoek heeft. Maar die link leggen we maar niet.
Ik heb er ook eentje genomen, proost.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ga ik morgen doen. Ik zat vanavond aan het bier.
Grolsch ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ga ik morgen doen. Ik zat vanavond aan het bier.
Want hier kan geen pet meer bovenop?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef matthijst het volgende:
Of, ze hebben liever dat je gewoon je pet ophoudt?
Ze gebruikt ook Gilette Fusion, is ook haramquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze draagt make-up, ies haram hoer
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Ze gebruikt ook Gilette Fusion, is ook haram
Proost Johannesquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje genomen, proost.
ziet er gewoon dom uit als marechaussee. Je gaat toch ook niet met een mijter op bij de paspoortcontrole werken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Want hier kan geen pet meer bovenop?
Ik heb nog een flesje herfstbok in de koelkast liggen, bedenk ik me nu. Dat moet maar eens op.quote:
Uiteraard.quote:
1! Ik ga toch zo naar bed dusquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik zo 1 gifje posten?
Goede vergelijking...quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
ziet er gewoon dom uit als marechaussee. Je gaat toch ook niet met een mijter op bij de paspoortcontrole werken?
Ha! Daar ben ik weer!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet anders.
Oe Blind. Nu kan ik ook lekker slapenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
OK, hier komt hij
Speciaal voor Alors, hopelijk kan zij deze vervelende dag nu achter zich laten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
OK, hier komt hij
[ afbeelding ]
Volgens Jan is het flinterdun.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef Specularium het volgende:
Joh kut, alsof dat de enige reden was.
Straks gaat ze ook nog beweren dat dat gescreen prutswerk was.
neu, maar past wel bij het niveau van die moslima. Aangezien ze geen antwoord wilde geven op de vraag of ze al dan niet die pet wilde dragen. Uitbuitertje lijkt het mij.quote:
Bij dat plaatje waar De Pel voor het publiek staat, val ik net buiten beeld. Zonde voor alle vrouwelijke users op Fok, maar het is niet anders.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
OK, hier komt hij
[ afbeelding ]
Hij is inmiddels open!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar was je? Zak Tortilla chips leeg gegeten?
Precies.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef OProg het volgende:
De kans is groter dat er rond haar man wat personen hangen die van dubieuze aard zijn.
Heb ik wel een andere Fokker te pakken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij dat plaatje waar De Pel voor het publiek staat, val ik net buiten beeld. Zonde voor alle vrouwelijke users op Fok, maar het is niet anders.
Dit is tegenwoordig harde realiteit.quote:
's avonds, lekker laif kijken pik!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe laat is Sjinkie precies? Ik moet nl. ook curling kijken.
JAAAA IK LOOP AL DAGENLANG ROND MET EEN MEGA-ERECTIE!quote:
Geen idee, al stonden er wel meer van hier op dat vak. Al zijn de meesten (waaronder ik) verhuisd naar de andere kant.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik wel een andere Fokker te pakken?
Sluit mooi aan!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe laat is Sjinkie precies? Ik moet nl. ook curling kijken.
Maar dan moet Sjinkie al naar bed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
's avonds, lekker laif kijken pik!
Zouden er geen foto's zijn waar hij er net wel op staat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik wel een andere Fokker te pakken?
En erger: hij zit te preken over dingen waaraan het CDA zich minstens net zo hard schuldig maakt. Als hij écht meent wat hij zegt, moet hij onmiddellijk een andere partij zoeken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Slagter begrijpt het stelsel niet
Dat kan ik niet helemaal bepalen, aangezien Grifte mij niet zijn instagram wil geven, vervelend is dat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Zouden er geen foto's zijn waar hij er net wel op staat?
Dit was beter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was echt razende apenaids ja
Ik heb er weer met verbazing naar gekeken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat was echt razende apenaids ja
Het is nu eenmaal zo dat democratie zoals wij dat uitvoeren niet fantastisch werkt. Maar het is wel het minst slechte systeem. Kijk gewoon eens hoe goed we het doen in welk lijstje dan ook.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En erger: hij zit te preken over dingen waaraan het CDA zich minstens net zo hard schuldig maakt. Als hij écht meent wat hij zegt, moet hij onmiddellijk een andere partij zoeken.
Dat is wel de gemiddelde Nederlander.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb er weer met verbazing naar gekeken.
dat is een uberheld jaquote:
Arnoud is dol op Hofstad terroristjesquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Haha Partij van Arnoud de terrorist, je bent ontmaskerd stoephoer.
Jawel, heb hem ook al gevonden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Zouden er geen foto's zijn waar hij er net wel op staat?
Leverage.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Jawel, heb hem ook al gevonden.
Maar je krijgt hem niet, ha.
nee, denk je?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:56 schreef gosschalks het volgende:
Ze zou dit conflict met de marechaussee ook expres uitgelokt kunnen hebben, met haar agenda bij deze partij in het achterhoofd
Er bestaan ook wel onzekere mannen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:57 schreef marcodej het volgende:
Vrouwen zijn onzeker van zichzelf. Dat herken ik wel bij vrouwen.
Fatima Morganaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Die moslima kan lekker terugkankere naar de woestijn
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:58 schreef DrDentz het volgende:
DENTZIE DENTZIE DENTZIE!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Dit komt op jouw Greatest Hits album.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kan ik hier een bandje van krijgen om mee te nemen naar huis?
Zo'n straight to TimeLife box die je gewoon niet mág missen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit komt op jouw Greatest Hits album.
Maarten is leuk van zichzelf, niet omdat hij een lijstduwer is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maarten van Rossem was anders best een leuke lijstduwer.
Ik mis die reclamesquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo'n straight to TimeLife box die je gewoon niet mág missen.
Ik ben tegen het principe van op een lijst staan maar niet gekozen willen worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Maarten van Rossem was anders best een leuke lijstduwer.
Belastinggeld verspillen dit dat zus zo.quote:
Zit jij permanent aan de crack ofzo?quote:
Ik was van plan D66 te stemmen, maar na de vertoning van vorige week (bizarre streek van D66 rondom Plasterk) stem ik uit protest PvdA.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij de verkiezingen in mijn gemeente kun je uit vier partijen kiezen waar ik niks mee heb. De partij waar ik normaal op stem, D66, zit er niet bij. En daarom ga ik niet stemmen.
Ja, hij heeft lekker aan mij bitterballetjes gezeten. Die ouwe smeerpijp.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je de Eurokok op bezoek gehad?
Hij tikt elke dag een krat Sambuca weg.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit jij permanent aan de crack ofzo?
Doe mij maar een lekkere pruim.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft lekker aan mij bitterballetjes gezeten. Die ouwe smeerpijp.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit jij permanent aan de crack ofzo?
Als je duidelijk kenbaar maakt dat je lijstduwer bent, zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik ben tegen het principe van op een lijst staan maar niet gekozen willen worden.
Dan maak je het juist een persoonlijke populariteitsshow van.
Nog bedankt voor de mental imagequote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd of ze nog wel een hand gaf, die moslima.
Of zou ze alleen mee naar de woonboot gaan, met de wenkbrauwen naar beneden en haar harige kont omhoog door Jeroen uitgewoond.
Ja hoor, lekker naar school rijden in zijn Honda Prelude.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
Heb jij je rijbewijs eigenlijk al Johannes
Daar in Groningen rijden ze alleen op de trekker johquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
James Lastquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat brengt herinneringen boven!
Maar dan is het ook al duidelijk dat diegene die partij steunt. Dus is de reclame al geweest. Is het ook niet meer nodig dat je fictief op de lijst staat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je duidelijk kenbaar maakt dat je lijstduwer bent, zie ik het probleem niet.
Ik zag vanochtend een negroïde man in een trekker door Rotterdam rijden, onder m'n metrostation door. Ik hoop dat ik vannacht nog kan slapen na dit gezien te hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar in Groningen rijden ze alleen op de trekker joh
Tuurlijk in een keer geslaagd dit dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
Was het BMI?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een negroïde man in een trekker door Rotterdam rijden, onder m'n metrostation door. Ik hoop dat ik vannacht nog kan slapen na dit gezien te hebben.
Achteruit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker naar school rijden in zijn Honda Prelude.
In Groningen ben ik op de fiets, of zoals jij het noemt, de Fahrrad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar in Groningen rijden ze alleen op de trekker joh
Gezien het feit dat BMI's auto laatst was gestolen, kon dit hem wel zijn ja.quote:
Bossie gaat nog eens iemand djoeken in dat ding.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gezien het feit dat BMI's auto laatst was gestolen, kon dit hem wel zijn ja.
Dat Rotterdammers wel eens raar uit de hoek kunnen komen met tijdelijke autootjes, hebben we wel bij Bossie kunnen zien.
Kon je geen gebruik maken van Parijs haar openbaar vervoer voor dat half jaartje? Of hosselde jij de Franse deernes door vanuit de auto met je baguette te zwaaien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tuurlijk in een keer geslaagd dit dat.
Alhoewel ik sinds Parijs vrij weinig heb gereden. En het niet mijn allergrootste talent is.
Nooit woordgrappen makenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bossie gaat nog eens iemand djoeken in dat ding.
Ik heb juist gebruik gemaakt van Parijs haar openbaar vervoer. Vandaar dat ik toen 0 keer auto heb gereden, oh wijze Grifte.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kon je geen gebruik maken van Parijs haar openbaar vervoer voor dat half jaartje? Of hosselde jij de Franse deernes door vanuit de auto met je baguette te zwaaien.
Alba is kut. Die was je vergeten te noemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zeg dat tegen Emile Schelvis of Koert Westerman, mijn grote voorbeelden.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:15 schreef Grifte het volgende:
'Sinds Parijs'. Ik interpreteer dit als: na terugkomst uit Parijs.
Ook al zul je wel weer een weerwoord hebben, dit essay komt er niet met een voldoende vanaf.
Ik interpreteer dit als: ik ben een mr. Bigstar die zo van Groningen naar Parijs gaatquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:15 schreef Grifte het volgende:
Ook al zul je wel weer een weerwoord hebben, dit essay komt er niet met een voldoende vanaf.
Ik bedoelde Sinds ik naar Parijs ging.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:15 schreef Grifte het volgende:
Ik ben de laatste in dit land om te klagen als mensen een mening over mij hebben dus jij mag alles interpreteren zoals jij het wil.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik interpreteer dit als: ik ben een mr. Bigstar die zo van Groningen naar Parijs gaat
Ik ben ook in een keer geslaagd, zowel theorie als praktijk. De manier waarop schaam ik me wel voor. Ging zo Baggerslechtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tuurlijk in een keer geslaagd dit dat.
Alhoewel ik sinds Parijs vrij weinig heb gereden. En het niet mijn allergrootste talent is.
Ik vertrok met de handrem er op, en vanaf toen ging het alleen maar beterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben ook in een keer geslaagd, zowel theorie als praktijk. De manier waarop schaam ik me wel voor. Ging zo Baggerslecht
He Johannes. Wil je in ons team?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vertrok met de handrem er op, en vanaf toen ging het alleen maar beter
Ik vergat m'n verlichting aan te doen, daarna viel m'n auto 3 keer uit en m'n parkeeropdrachten gingen ook niet geweldig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vertrok met de handrem er op, en vanaf toen ging het alleen maar beter
Ik had het net precies op het moment dat William & Kate in Engeland gingen trouwen, dus gelukkig hoefde ik geen rekening te houden met royalty gekkies op de wegquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vergat m'n verlichting aan te doen, daarna viel m'n auto 3 keer uit en m'n parkeeropdrachten gingen ook niet geweldig.
Voor de rest reed ik heel netjes en veilig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |