En erger: hij zit te preken over dingen waaraan het CDA zich minstens net zo hard schuldig maakt. Als hij écht meent wat hij zegt, moet hij onmiddellijk een andere partij zoeken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Slagter begrijpt het stelsel niet
Dat kan ik niet helemaal bepalen, aangezien Grifte mij niet zijn instagram wil geven, vervelend is dat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Zouden er geen foto's zijn waar hij er net wel op staat?
Dit was beter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was echt razende apenaids ja
Ik heb er weer met verbazing naar gekeken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat was echt razende apenaids ja
Het is nu eenmaal zo dat democratie zoals wij dat uitvoeren niet fantastisch werkt. Maar het is wel het minst slechte systeem. Kijk gewoon eens hoe goed we het doen in welk lijstje dan ook.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En erger: hij zit te preken over dingen waaraan het CDA zich minstens net zo hard schuldig maakt. Als hij écht meent wat hij zegt, moet hij onmiddellijk een andere partij zoeken.
Dat is wel de gemiddelde Nederlander.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:52 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb er weer met verbazing naar gekeken.
dat is een uberheld jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |