Goede vergelijking...quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
ziet er gewoon dom uit als marechaussee. Je gaat toch ook niet met een mijter op bij de paspoortcontrole werken?
Ha! Daar ben ik weer!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet anders.
Oe Blind. Nu kan ik ook lekker slapenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
OK, hier komt hij
Speciaal voor Alors, hopelijk kan zij deze vervelende dag nu achter zich laten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
OK, hier komt hij
[ afbeelding ]
Volgens Jan is het flinterdun.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef Specularium het volgende:
Joh kut, alsof dat de enige reden was.
Straks gaat ze ook nog beweren dat dat gescreen prutswerk was.
neu, maar past wel bij het niveau van die moslima. Aangezien ze geen antwoord wilde geven op de vraag of ze al dan niet die pet wilde dragen. Uitbuitertje lijkt het mij.quote:
Bij dat plaatje waar De Pel voor het publiek staat, val ik net buiten beeld. Zonde voor alle vrouwelijke users op Fok, maar het is niet anders.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
OK, hier komt hij
[ afbeelding ]
Hij is inmiddels open!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar was je? Zak Tortilla chips leeg gegeten?
Precies.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef OProg het volgende:
De kans is groter dat er rond haar man wat personen hangen die van dubieuze aard zijn.
Heb ik wel een andere Fokker te pakken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij dat plaatje waar De Pel voor het publiek staat, val ik net buiten beeld. Zonde voor alle vrouwelijke users op Fok, maar het is niet anders.
Dit is tegenwoordig harde realiteit.quote:
's avonds, lekker laif kijken pik!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe laat is Sjinkie precies? Ik moet nl. ook curling kijken.
JAAAA IK LOOP AL DAGENLANG ROND MET EEN MEGA-ERECTIE!quote:
Geen idee, al stonden er wel meer van hier op dat vak. Al zijn de meesten (waaronder ik) verhuisd naar de andere kant.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik wel een andere Fokker te pakken?
Sluit mooi aan!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe laat is Sjinkie precies? Ik moet nl. ook curling kijken.
Maar dan moet Sjinkie al naar bed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
's avonds, lekker laif kijken pik!
Zouden er geen foto's zijn waar hij er net wel op staat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb ik wel een andere Fokker te pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |