SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zat er 1 bij die gewoon 2 keer EK-brons op zak heeftquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef rubbereend het volgende:
van de 9 wedstrijden, en ze waren helemaal niet zo slecht
Doe dat lekker in het circus inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:33 schreef alors het volgende:
Al die kamikazesporten, doe toch normaal
Laten we het inderdaad gewoon bij autorijden houden, conservatief genoeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:33 schreef alors het volgende:
Al die kamikazesporten, doe toch normaal
Moet je hier wezen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een balletje opgooien in de NWS-slowchat. Als mijn geheugen me niet in de steek laat, barst het daar van de sjoelers. Sowieso het halve mod-team.
Moet degene die dat ding werpt steeds afgewisseld worden eigenlijk?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Helemaal niet slecht nee.
[ afbeelding ]
Bob moet dat ook kunnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:33 schreef remcoP het volgende:
Ik vind dat downhill schaatsen wel wat voor de broertjes Mulder.
Subtiel punt maak je daar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Laten we het inderdaad gewoon bij autorijden houden, conservatief genoeg.
Dartsen valt er ook onder terwijl dat een ordinair cafespelletje is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me echt af hoe curling onder de noemer sport kan vallen.
Kroegsportquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dartsen valt er ook onder terwijl dat een ordinair cafespelletje is.
wat een baasquote:
Inb4 marcodej.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Als het over veiligheid gaat, hoor ik liever BeatriceGod
Ben op Zuid niet anders gewend dan dit soort figuren. Al zijn de jongere dames vaak wel lekker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik vind het een eng wijf.
Precies dit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
Dat de vrouw toen 'gewoon' in Marechaussee-outfit was gekleed en nu opzichtig met een hoofddoek om op tv zit, sterkt mij in de gedachte dat ze niet zomaar is geschorst.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem hoop ik dat Wilders de studio in komt rennen en de hoofddoek van haar hoofd aftrekt.
Nou nee, dat hoeft van mij ook weer niet. Ze moet maar mooi een hoofddoek om doen, maar ze moet maar leren snappen dat ze dan binnen bepaalde beroepen een verhoogd risico met zich meebrengt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem hoop ik dat Wilders de studio in komt rennen en de hoofddoek van haar hoofd aftrekt.
Een Moslima zonder snor, dat klopt niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Karina het volgende:
Een vrouwelijke Moslima. Dat klopt niet.
Ik zie wel een snor hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Moslima zonder snor, dat klopt niet.
Een fout inschatting van mijn kant, excuses.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet anders.
Nee ga ik morgen doen. Ik zat vanavond aan het bier.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Heb je nog wijn gekocht?
Onder lichte dwang uiteraard.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef OProg het volgende:
En die vent zal ook de reden zijn dat ze ineens een hoofddoek heeft. Maar die link leggen we maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |