Zit jij permanent aan de crack ofzo?quote:
Ik was van plan D66 te stemmen, maar na de vertoning van vorige week (bizarre streek van D66 rondom Plasterk) stem ik uit protest PvdA.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Bij de verkiezingen in mijn gemeente kun je uit vier partijen kiezen waar ik niks mee heb. De partij waar ik normaal op stem, D66, zit er niet bij. En daarom ga ik niet stemmen.
Ja, hij heeft lekker aan mij bitterballetjes gezeten. Die ouwe smeerpijp.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je de Eurokok op bezoek gehad?
Hij tikt elke dag een krat Sambuca weg.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit jij permanent aan de crack ofzo?
Doe mij maar een lekkere pruim.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft lekker aan mij bitterballetjes gezeten. Die ouwe smeerpijp.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit jij permanent aan de crack ofzo?
Als je duidelijk kenbaar maakt dat je lijstduwer bent, zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik ben tegen het principe van op een lijst staan maar niet gekozen willen worden.
Dan maak je het juist een persoonlijke populariteitsshow van.
Nog bedankt voor de mental imagequote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd of ze nog wel een hand gaf, die moslima.
Of zou ze alleen mee naar de woonboot gaan, met de wenkbrauwen naar beneden en haar harige kont omhoog door Jeroen uitgewoond.
Ja hoor, lekker naar school rijden in zijn Honda Prelude.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
Heb jij je rijbewijs eigenlijk al Johannes
Daar in Groningen rijden ze alleen op de trekker johquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
James Lastquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat brengt herinneringen boven!
Maar dan is het ook al duidelijk dat diegene die partij steunt. Dus is de reclame al geweest. Is het ook niet meer nodig dat je fictief op de lijst staat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je duidelijk kenbaar maakt dat je lijstduwer bent, zie ik het probleem niet.
Ik zag vanochtend een negroïde man in een trekker door Rotterdam rijden, onder m'n metrostation door. Ik hoop dat ik vannacht nog kan slapen na dit gezien te hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar in Groningen rijden ze alleen op de trekker joh
Tuurlijk in een keer geslaagd dit dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef Grifte het volgende:
Was het BMI?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een negroïde man in een trekker door Rotterdam rijden, onder m'n metrostation door. Ik hoop dat ik vannacht nog kan slapen na dit gezien te hebben.
Achteruit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker naar school rijden in zijn Honda Prelude.
In Groningen ben ik op de fiets, of zoals jij het noemt, de Fahrrad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar in Groningen rijden ze alleen op de trekker joh
Gezien het feit dat BMI's auto laatst was gestolen, kon dit hem wel zijn ja.quote:
Bossie gaat nog eens iemand djoeken in dat ding.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gezien het feit dat BMI's auto laatst was gestolen, kon dit hem wel zijn ja.
Dat Rotterdammers wel eens raar uit de hoek kunnen komen met tijdelijke autootjes, hebben we wel bij Bossie kunnen zien.
Kon je geen gebruik maken van Parijs haar openbaar vervoer voor dat half jaartje? Of hosselde jij de Franse deernes door vanuit de auto met je baguette te zwaaien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tuurlijk in een keer geslaagd dit dat.
Alhoewel ik sinds Parijs vrij weinig heb gereden. En het niet mijn allergrootste talent is.
Nooit woordgrappen makenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bossie gaat nog eens iemand djoeken in dat ding.
Ik heb juist gebruik gemaakt van Parijs haar openbaar vervoer. Vandaar dat ik toen 0 keer auto heb gereden, oh wijze Grifte.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kon je geen gebruik maken van Parijs haar openbaar vervoer voor dat half jaartje? Of hosselde jij de Franse deernes door vanuit de auto met je baguette te zwaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |