SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zegt genoeg dat we in de Eredivisie veruit het beste voetbal laten zienquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat daarvan nog de waarde is , is te betwisten![]()
![]()
Kan je aardig rijk van worden .quote:
Al vrees ik voor de jaren als we alleen maar via de voorronde er nog in kunnen komenRED ONS HENNIEGOD![]()
Het beste voetbal was tegen Barca.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat we in de Eredivisie veruit het beste voetbal laten zienOh.![]()
Ach dan kom je in de voorrondes van de kampioenen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan je aardig rijk van worden .
Al vrees ik voor de jaren als we alleen maar via de voorronde er nog in kunnen komen
Hoef je alleen maar clubs als Red Bull te verslaan, oh wacht...
Oh.![]()
Het voelt als de wedstrijd thuis tegen real Madrid
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Adolf was heel fout in de oorlog ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef Dven het volgende:
Die coach van Salzburg is wel een heel enge kerel trouwens. Weet zeker dat zijn vader fout was in de oorlogOh.![]()
Gewoon in 90 min helemaal niets creeren is echt zorgwekkendOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Yup en zo incidenteel kun je een fantastisch resultaat halen in Europa maar structureel zit dat er gewoon voor geen enkele nederlandse club in. Mensen die dat niet in willen zien hebben echt een gigantische plaat voor hun kopquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het beste voetbal was tegen Barca.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef Dven het volgende:
Die coach van Salzburg is wel een heel enge kerel trouwens. Weet zeker dat zijn vader fout was in de oorlogIk mag hem nu al
![]()
![]()
Hahaha gaat nooit gebeurenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon de titel binnenslepen, weer 20 miljoen ophalen in de CL en bouwen aan het elftal.![]()
![]()
Ja maar die hadden tenminste nog een hogere begroting. Salzburg heeft een begroting van niveau Feyenoord volgens mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef MouzurX het volgende:
Het voelt als de wedstrijd thuis tegen real Madrid
Oh.![]()
Mag je alleen nog van dromen voor een plaats in het hoofdtoernooiquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan kom je in de voorrondes van de kampioenen.
Hoef je alleen maar clubs als Red Bull te verslaan, oh wacht...RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat zeker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon in 90 min helemaal niets creeren is echt zorgwekkend![]()
1 schot totaal gehad....quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon in 90 min helemaal niets creeren is echt zorgwekkend![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef GwaiLow het volgende:
Uiteindelijk toch gewoon een hele knappe wedstrijd van Ajax als we hier het gewoon op 0-3 houden.![]()
![]()
Het. Was. Dra-ma-tisch.![]()
Daar geloof ik niet in. Maar ik geloof wel dat we verder in de EL kunnen komen dan we nu elk jaar doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup en zo incidenteel kun je een fantastisch resultaat halen in Europa maar structureel zit dat er gewoon voor geen enkele nederlandse club in. Mensen die dat niet in willen zien hebben echt een gigantische plaat voor hun kopOh.![]()
Verzetstrijder en alles terwijl het toch geen zin had .quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax ook
Maar ik snap jullie aversie natuurlijk tegen fouten in de oorlog, jullie hadden allemaal een jood op zolder waarschijnlijk
Zo was NederlandRED ONS HENNIEGOD![]()
Maar zover zie ik ons nog niet afglijden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mag je alleen nog van dromen voor een plaats in het hoofdtoernooiOh.![]()
Nederland wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zover zie ik ons nog niet afglijden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Frank kennende zal ie volgende week wel op volle sterkte naar Salzburg gaan, wat mij betreft stelt ie Lucky Ajax op met Sjakie Swart in de spits.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als je boven jezelf uitstijgt moet dat zeker lukken maar dat doe je niet tot aan de halve finale.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Maar ik geloof wel dat we verder in de EL kunnen komen dan we nu elk jaar doen.![]()
Tja, maar als je al snel 0-3 achter staat en je kan dat tegen deze ploeg zo houden heb je je gewoon heel erg goed herpakt.quote:![]()
Ik heb de tweede helft de wedstrijd aanstaan, maar kijk niet eens meer. Heb wel wat leukers te doen. Zoals mijn oogbollen kapotprikken met satéprikkers.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Heeinz het volgende:
Dit is misschien wel de langste en vreselijkste wedstrijd van Ajax die ik ooit heb gezien.Oh.![]()
Dan kan je echt wel een hoger niveau halen dan nu hoor. Kijk naar Salzburg, lagere begroting maar beter team. Waarom zou Ajax dat niet kunnen halen binnen een paar jaar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je boven jezelf uitstijgt moet dat zeker lukken maar dat doe je niet tot aan de halve finale.Oh.![]()
Goed herpakt alsjeblieft... redbull heeft het gewoon nauwelijks meer geprobeerd a la real.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Salzburg heeft een hele rijke eigenaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je echt wel een hoger niveau halen dan nu hoor. Kijk naar Salzburg, lagere begroting maar beter team. Waarom zou Ajax dat niet kunnen halen binnen een paar jaar?RED ONS HENNIEGOD![]()
Op basis van de 2e helft gewoon nog een gelijkspel tegen Salzburg
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je bent echt serieus hequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar als je al snel 0-3 achter staat en je kan dat tegen deze ploeg zo houden heb je je gewoon heel erg goed herpakt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik wacht nog even tot het eindsignaal...fluitconcertje meepakken zodat ik ieder geval iets moois gezien hebquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de tweede helft de wedstrijd aanstaan, maar kijk niet eens meer. Heb wel wat leukers te doen. Zoals mijn oogbollen kapotprikken met satéprikkers.![]()
Weet ik veel waarom dat niet kan feit is dat het ons al jaren niet lukt zelfs met betere selecties niet waarom zou dat nu anders zijn binnen een paar jaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je echt wel een hoger niveau halen dan nu hoor. Kijk naar Salzburg, lagere begroting maar beter team. Waarom zou Ajax dat niet kunnen halen binnen een paar jaar?![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar als je al snel 0-3 achter staat en je kan dat tegen deze ploeg zo houden heb je je gewoon heel erg goed herpakt.![]()
![]()
![]()
Wat is hun duurste aankoop dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Salzburg heeft een hele rijke eigenaarOh.![]()
Angstgegner ook wel. Zelfs in 95 konden we tweemaal niet van hen winnen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ze namen... gas.. terugquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef Gruisman het volgende:
Salzburg kwam er niet aan te pas de tweede helft![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik ben gewoon trots op de jongens hoor. Je vergeet dat Salzburg gewoon een team is die je mag vergelijken met een ploeg als Bayern Munchen of Real Madrid. Je moet gewoon realistisch blijven. Natuurlijk is het niet goed als je 0-3 achter komt. Maar als je nog zo lang moet spelen en je kan de 0-3 behouden is dat sterk.quote:![]()
Die hebben tweede helft echt krachten gespaard idd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef MouzurX het volgende:
Goed herpakt alsjeblieft... redbull heeft het gewoon nauwelijks meer geprobeerd a la real.Life is what you make it.![]()
Excuses, ze scouten ook goed .. op kwaliteit vooralquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is hun duurste aankoop dan?RED ONS HENNIEGOD![]()
Omdat in de tijd dat we betere selecties hadden, niet speelden volgens een bepaald systeem. Nu doen we dat wel, maar missen we gewoon kwaliteit. En die kwaliteit kan best komen binnen een paar jaar. Met wat juiste aankopen en goede talenten uit de jeugd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom dat niet kan feit is dat het ons al jaren niet lukt zelfs met betere selecties niet waarom zou dat nu anders zijn binnen een paar jaar.Oh.![]()
Oke.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:12 schreef handboek het volgende:
[..]
Ajax had in die competitie nu al kampioen geweest. Kom op zeg, RB en heel die Oostenrijkse hoofdklasse is niets in vergelijking met ons aller AjaxLand of the free. Home of the brave.![]()
Waar heb je het allemaal overquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben gewoon trots op de jongens hoor. Je vergeet dat Salzburg gewoon een team is die je mag vergelijken met een ploeg als Bayern Munchen of Real Madrid. Je moet gewoon realistisch blijven. Natuurlijk is het niet goed als je 0-3 achter komt. Maar als je nog zo lang moet spelen en je kan de 0-3 behouden is dat sterk.
Oh.![]()
Misschien kan Ajax hun scout dan aantrekken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Excuses, ze scouten ook goed .. op kwaliteit vooralOh.![]()
Nee sorry ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat in de tijd dat we betere selecties hadden, niet speelden volgens een bepaald systeem. Nu doen we dat wel, maar missen we gewoon kwaliteit. En die kwaliteit kan best komen binnen een paar jaar. Met wat juiste aankopen en goede talenten uit de jeugd.![]()
Goeie tip ja. Maar dan moeten ze Studio Sport afzwerenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan Ajax hun scout dan aantrekken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Siem legt hem er nog niet eens bij zijn vriendin in als ze met d'r benen wijd ligt momenteel
Ajax heeft de beste jeugdscouting ter wereldquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan Ajax hun scout dan aantrekken.![]()
Dat kan ik me voorstellen na die onzin die je net gezien hebtquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee sorry ik zie het niet gebeuren./
Oh.![]()
troostprijsschietenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Schanulleke het volgende:
Het was gewoon nog prijsschieten op het einde jonguh!Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Dit was echt pijnlijk gewoon.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen na die onzin die je net gezien hebt/
Ik had een ontzettend lastige wedstrijd voorspelt maar je wordt gewoon weggespeeld in eigen huis![]()
![]()
Ach misschien is die Kroatische speler van Zagreb wat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goeie tip ja. Maar dan moeten ze Studio Sport afzwerenOh.![]()
Maar een belabberde scouting voor het eerste elftal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ajax heeft de beste jeugdscouting ter wereldOh.![]()
Tja, op Cillissen en Blind na heeft er ook niemand van dit Ajax wat te zoeken op het WK. Probleem is dat er bij de overige NL clubs nog minder materiaal rond loopt. Ik zou bijna medelijden met Louis krijgen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
lang geleden dat ajax zo overklast is
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Dat is gewoon de waarheid hoor. Salzburg is niet veel minder dan een Real of Bayern.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal over![]()
Ik had ook een lastige wedstrijd voorspelt, maar dit sloeg nergens op. Zelfs tegen Real Madrid had je nog meer kansquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit was echt pijnlijk gewoon.
Ik had een ontzettend lastige wedstrijd voorspelt maar je wordt gewoon weggespeeld in eigen huis
Oh.![]()
trollquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is gewoon de waarheid hoor. Salzburg is niet veel minder dan een Real of Bayern.![]()
![]()
Met een G team in de wei hadden we nog meer indruk gemaakt vandaagquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ook een lastige wedstrijd voorspelt, maar dit sloeg nergens op. Zelfs tegen Real Madrid had je nog meer kans![]()
![]()
Tjah incident. Ik weet niet zo goed wat we hiermee moeten.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is gewoon de waarheid hoor. Salzburg is niet veel minder dan een Real of Bayern.
Oh.![]()
Niet eens een doelpunt. Diep en diep triest, deze vertoning.Ik moest lachen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Salzburg is niet veel minder dan een Real of Bayern.![]()
Daarom spelen ze europa leaguequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is gewoon de waarheid hoor. Salzburg is niet veel minder dan een Real of Bayern.![]()
Ooh dit was niet het G team?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een G team in de wei hadden we nog meer indruk gemaakt vandaag
Oh.![]()
Nee jammer genoeg nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dit was niet het G team?![]()
![]()
Of een paar koppige mensen, ik weet niet wat het probleem is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een belabberde scouting voor het eerste elftal.![]()
Wel gek dat ze nog nooit de Europa cup of Champions league gewonnen hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Helemaal niets in te brengen. Geen aanval gezien. Wat gebeurde er nou?Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Ik heb PSV niet zo slecht zien spelen dit seizoen.Charlie: How's it going in there?
92 minuten lang volledig weggespeeld...
Ik heb dit jaar geen team als Salzburg zien spelen, wat een geweldenaars
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Qua speelwijze is Ajax een one trick pony, dat gaat gelukkig in 8 van de 10 gevallen goed, maar het is echt verbazend dat er nog altijd geen alternatief plan ligtOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het is tenminste niet zon debiel als Fischer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die achterlijke kutgrappen over Boerrigter.AJ![]()
Dat is dan ook vrij eenvoudigquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het is tenminste niet zon debiel als Fischer.![]()
Laat ze haten joh.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die achterlijke kutgrappen over Boerrigter.
Boerrigter had het niet slechter gedaan dan Fischer dit seizoen![]()
Ze hadden 1 mindere wedstrijd in de voorronde CL ja. Was een beetje pech. Maar laatst hebben ze Bayern gewoon met 3-0 opgerold hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Daarom spelen ze europa league![]()
Het was gewoon constant een 8 tegen 5 overtal van Salzburg. Veel te naïef onze speelwijze.Charlie: How's it going in there?
Dat zeg ik toch,quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat ze haten joh.
Boerrigter had het niet slechter gedaan dan Fischer dit seizoenAJ![]()
Liever Boerrigter op linksback gehad dan Duarte.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat ze haten joh.
Mensen die alles met eigen jeugd willen doen. Maar wel grof geld betalen voor middelmaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Of een paar koppige mensen, ik weet niet wat het probleem is.Oh.![]()
Ze hebben ook pas sinds kort zo'n goed elftal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wel gek dat ze nog nooit de Europa cup of Champions league gewonnen hebben.![]()
Waar gaat het misquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Liever Boerrigter op linksback gehad dan Duarte.Charlie: How's it going in there?
Dit is helaas de waarheidquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat ze haten joh.
Ajax heeft laatst toch ook van Barcelona gewonnen, dus? Zijn ze dan gelijk te vergelijken met Barca?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze hadden 1 mindere wedstrijd in de voorronde CL ja. Was een beetje pech. Maar laatst hebben ze Bayern gewoon met 3-0 opgerold hoor.![]()
Iedere speler van Salzburg was superieur. Wie wil je wisselen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Heeinz het volgende:
En ook niet wisselen in de rust, neuhhhWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja, dat zou ook echt geholpen hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Heeinz het volgende:
En ook niet wisselen in de rust, neuhhhAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wel eerlijk blijven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik heb PSV niet zo slecht zien spelen dit seizoen.Life is what you make it.![]()
Lijkt me beter als we 2e worden anders camoufleert die titel weer hoe slecht het materiaal eigenlijk is.Charlie: How's it going in there?
Incident, net zoals Ajax tegen barcaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze hadden 1 mindere wedstrijd in de voorronde CL ja. Was een beetje pech. Maar laatst hebben ze Bayern gewoon met 3-0 opgerold hoor.![]()
Je had het toch goedquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
![]()
Remember Cambuur?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik heb PSV niet zo slecht zien spelen dit seizoen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Nee, maar wij wonnen ook niet zo overtuigend van Barca als zij van Bayern.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ajax heeft laatst toch ook van Barcelona gewonnen, dus? Zijn ze dan gelijk te vergelijken met Barca?![]()
Nee PSV creërt iedere wedstrijd wel een paar kansen. Dit was echt 0,0quote:Charlie: How's it going in there?
Het klinkt gek maar eigenlijk heb je nieteens ongelijk,quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Lijkt me beter als we 2e worden anders camoufleert die titel weer hoe slecht het materiaal eigenlijk is.AJ![]()
Misschien Duarte eruit. Of onze wereldspits. Of de fantastische vleugelspelers die zich elke keer vastlopen. Al is het alleen maar om een signaal af te geven. Ik zou ook De Jong een invalbeurt gegund hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iedere speler van Salzburg was superieur. Wie wil je wisselen?![]()
Ze hebben gewonnen van Barca C op 50%.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ajax heeft laatst toch ook van Barcelona gewonnen, dus? Zijn ze dan gelijk te vergelijken met Barca?![]()
Op zich wel maar wie moet er dan kampioen worden ? Evt. Twente maar dat is ook niet veel. Over de rest nog maar niet te spreken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Lijkt me beter als we 2e worden anders camoufleert die titel weer hoe slecht het materiaal eigenlijk is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ooh nou is het opeens Barca C.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze hebben gewonnen van Barca C op 50%.
Rot toch op joh.Oh.![]()
Jasper ziet er uit alsof hij een week niet heeft geslapen"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Laat gaan..quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh nou is het opeens Barca C.
Rot toch op joh.![]()
Niet overdrijven maar is sowieso niet te vergelijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze hebben gewonnen van Barca C op 50%.![]()
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Klopt. Ik had graag die kop van Ajacied422 willen zien! Die me zoals gewoonlijk gelijk belachelijk liep te maken toen ik vertelde dat Ajax waarschijnlijk vrij kansloos zou zijn tegen Salzburg. Wat zal Ajacied422 zich rot geschrokken zijn zeg.quote:![]()
Duarte viel volledig door de mand. Net als Bojan, die IEDERE keer de verkeerde kant op draait. Geen oordeel over de Jong, want die heb ik 2x in beeld gezienquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien Duarte eruit. Of onze wereldspits. Of de fantastische vleugelspelers die zich elke keer vastlopen. Al is het alleen maar om een signaal af te geven. Ik zou ook De Jong een invalbeurt gegund hebben.
Ik snap de frustratie van Blind.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Die jongen lult ook maar met elke wind mee joh. Niet serieus nemen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt. Ik had graag die kop van Ajacied422 willen zien! Die me zoals gewoonlijk gelijk belachelijk liep te maken toen ik vertelde dat Ajax waarschijnlijk vrij kansloos zou zijn tegen Salzburg. Wat zal Ajacied422 zich rot geschrokken zijn zeg.Oh.![]()
Perfecte moment om supporter af te zijn, niet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iedere speler van Salzburg was superieur. Wie wil je wisselen?![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef bambino het volgende:
Ging lekker vanavond of niet.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Neuh, Ajax zit in mijn hart. Ik heb ook 94 minuten moeten lijden als iedereen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Drxx het volgende:
[..]
Perfecte moment om supporter af te zijn, niet?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Bojan was nog wel minder slecht dan Fischer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Duarte viel volledig door de mand. Net als Bojan, die IEDERE keer de verkeerde kant op draait. Geen oordeel over de Jong, want die heb ik 2x in beeld gezien
Ik snap de frustratie van Blind.![]()
Ik vond het toen ook wat overdreven maar het is dus wel waar geworden, compleet weggespeeld de eerste helftquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt. Ik had graag die kop van Ajacied422 willen zien! Die me zoals gewoonlijk gelijk belachelijk liep te maken toen ik vertelde dat Ajax waarschijnlijk vrij kansloos zou zijn tegen Salzburg. Wat zal Ajacied422 zich rot geschrokken zijn zeg.![]()
Gratis weggeven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hang echt de vlag uit als we de Jong verpatsen deze zomer.![]()
Off-day
Charlie: How's it going in there?
Ik wil een paar momenten voor de penalty nog wel eens zien. Volgens mij liet Blind dat negertje he-le-maal lopen. Tweede goal is voor Duarte en de derde was natuurlijk werelds, maar wel een kléin foutje van Van Rhijn. Maar dat mag ook wel een keer dat zo'n talent een foutje maakt.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Heeinz het volgende:
Ik wil een paar momenten voor de penalty nog wel eens zien. Volgens mij liet Blind dat negertje he-le-maal lopen. Tweede goal is voor Duarte en de derde was natuurlijk werelds, maar wel een kléin foutje van Van Rhijn. Maar dat mag ook wel een keer dat zo'n talent een foutje maakt.
Oh.![]()
Ja, begrijp ik ook wel. Meeste mensen horen bijna nooit van Salzburg, dus vandaar dat er wat makkelijk over gedacht wordt door de meeste (hier). Ik volg de meeste wedstrijden live van Salzburg. En die spelen gewoon week in week uit een uitstekend niveau. Verliezen eigenlijk nooit een wedstrijd. En dat mag dan wel in de Oostenrijkse competitie zijn. Maar ook daar win je niet zomaar bijna elke wedstrijd en speel je heel soms eens een gelijkspelletje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het toen ook wat overdreven maar het is dus wel waar geworden, compleet weggespeeld de eerste helft![]()
Blind is in al die jaren niet beter geworden maar de rest slechter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Heeinz het volgende:
Ik wil een paar momenten voor de penalty nog wel eens zien. Volgens mij liet Blind dat negertje he-le-maal lopen. Tweede goal is voor Duarte en de derde was natuurlijk werelds, maar wel een kléin foutje van Van Rhijn. Maar dat mag ook wel een keer dat zo'n talent een foutje maakt.Charlie: How's it going in there?
Wat een kneus die blind.Charlie: How's it going in there?
Gewoon schandalig slecht zijn ze.Charlie: How's it going in there?
Waarom ben je daar eigenlijk mee begonnen? De Oostenrijkse competitie is toch bagger.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik ook wel. Meeste mensen horen bijna nooit van Salzburg, dus vandaar dat er wat makkelijk over gedacht wordt door de meeste (hier). Ik volg de meeste wedstrijden live van Salzburg. En die spelen gewoon week in week uit een uitstekend niveau. Verliezen eigenlijk nooit een wedstrijd. En dat mag dan wel in de Oostenrijkse competitie zijn. Maar ook daar win je niet zomaar bijna elke wedstrijd en speel je heel soms eens een gelijkspelletje.Oh.![]()
Dit is dan weer niet waar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Blind is in al die jaren niet beter geworden maar de rest slechter.![]()
Vreesde al voor die richting inderdaad. Walgelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Heeinz het volgende:
Och och och.. Offday.. Dus we gaan gewoon doen alsof er niks aan de hand is. Top.Charlie: How's it going in there?
Wat?waar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Heeinz het volgende:
Och och och.. Offday.. Dus we gaan gewoon doen alsof er niks aan de hand is. Top.Oh.![]()
Logisch. Starten met Bojan en Duarte, beide spelers Ajax-onwaardig. Totaal geen balans op het middenveld. Dat je dat durft tegen een ploeg die van een ander kaliber is dan de eredivisieclubs. Nou ja, Frank heeft gegokt en verloren, dat kan hem ook overkomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Op zich heeft Blind gelijk, als je tegen Barca en Milan en dat soort ploegen mee kunt dan moet je dat tegen Red Bull zeker kunnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hahaha, nee dat doe je niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik ook wel. Meeste mensen horen bijna nooit van Salzburg, dus vandaar dat er wat makkelijk over gedacht wordt door de meeste (hier). Ik volg de meeste wedstrijden live van Salzburg. En die spelen gewoon week in week uit een uitstekend niveau. Verliezen eigenlijk nooit een wedstrijd. En dat mag dan wel in de Oostenrijkse competitie zijn. Maar ook daar win je niet zomaar bijna elke wedstrijd en speel je heel soms eens een gelijkspelletje.![]()
Helemaal geen overwicht vandaag. Behoud zijn rust niet en leek nergens op.quote:Charlie: How's it going in there?
Wat een slappe mentaliteit zeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Blind en Cillessen ook volgens mij bij RTL7
"Incident " Jahoor. Gewoon weer over tot de orde van de dag zeker
Oh.![]()
Klopt, is net zo bagger als de Nederlandse competitie. Maar ik wist aan het begin van het seizoen al dat Salzburg voor dit seizoen een geweldig team zou hebben. Dus ben ik direct begonnen met kijken naar de wedstrijden. En het is elke wedstrijd weer genieten met volle teugen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben je daar eigenlijk mee begonnen? De Oostenrijkse competitie is toch bagger.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, is net zo bagger als de Nederlandse competitie. Maar ik wist aan het begin van het seizoen al dat Salzburg voor dit seizoen een geweldig team zou hebben. Dus ben ik direct begonnen met kijken naar de wedstrijden. En het is elke wedstrijd weer genieten met volle teugen.![]()
![]()
En als je dat niet kan tegen Salzburg moet je je de ogen uit je kop schamen. Al verdient Salzburg ook wel complimenten vind ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Pedroso het volgende:
Op zich heeft Blind gelijk, als je tegen Barca en Milan en dat soort ploegen mee kunt dan moet je dat tegen Red Bull zeker kunnen.![]()
Gelijk? Het gaat nergens over. Dit zijn belangrijkere wedstrijden dan tegen Barca als het om spek en bonen gaat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Pedroso het volgende:
Op zich heeft Blind gelijk, als je tegen Barca en Milan en dat soort ploegen mee kunt dan moet je dat tegen Red Bull zeker kunnen.Charlie: How's it going in there?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Gecondoleerd Ajacieden. Nu zien jullie toch wel dat jullie er ook helemaal niets van kunnen. Aanvallend 0.0 kwaliteit en dat geld ook voor het middenveld. Alleen Blind is van enig niveau. Veltman valt ook weer door mand. En kom nou niet met hoe slecht is de rest van Nederland dan wel niet. Die kunnen er ook niets van. Nog 2 jaar en heel Nederland ja ook jullie als er niet snel wat verandert staan nog onder Estland. Marc netto moet heel, maar dan ook heel veel gaan kopen. Die aanvallers wat hun hebben zouden hier de beste zijn. Sterkte er mee.![]()
*Wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef bambino het volgende:
Word smullen volgende week in Salzburg.
[ afbeelding ]![]()
Die vielen niet uit de toon bij de rest hoor wijsneus. Veltman, Klaassen e.d. raakten ook geen knikker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Logisch. Starten met Bojan en Duarte, beide spelers Ajax-onwaardig. Totaal geen balans op het middenveld. Dat je dat durft tegen een ploeg die van een ander kaliber is dan de eredivisieclubs. Nou ja, Frank heeft gegokt en verloren, dat kan hem ook overkomen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eensquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Gecondoleerd Ajacieden. Nu zien jullie toch wel dat jullie er ook helemaal niets van kunnen. Aanvallend 0.0 kwaliteit en dat geld ook voor het middenveld. Alleen Blind is van enig niveau. Veltman valt ook weer door mand. En kom nou niet met hoe slecht is de rest van Nederland dan wel niet. Die kunnen er ook niets van. Nog 2 jaar en heel Nederland ja ook jullie als er niet snel wat verandert staan nog onder Estland. Marc netto moet heel, maar dan ook heel veel gaan kopen. Die aanvallers wat hun hebben zouden hier de beste zijn. Sterkte er mee.![]()
Milaan kan er toch ook niks van. 9e in Italië.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Pedroso het volgende:
Op zich heeft Blind gelijk, als je tegen Barca en Milan en dat soort ploegen mee kunt dan moet je dat tegen Red Bull zeker kunnen.![]()
![]()
Over 2 jaar onder Estland. Staat genoteerd, ben benieuwd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Nouja je hebt gelijk maar met die vedergewichten breek je zelfs in Nederland geen potten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef hafcfan het volgende:
Gecondoleerd Ajacieden. Nu zien jullie toch wel dat jullie er ook helemaal niets van kunnen. Aanvallend 0.0 kwaliteit en dat geld ook voor het middenveld. Alleen Blind is van enig niveau. Veltman valt ook weer door mand. En kom nou niet met hoe slecht is de rest van Nederland dan wel niet. Die kunnen er ook niets van. Nog 2 jaar en heel Nederland ja ook jullie als er niet snel wat verandert staan nog onder Estland. Marc netto moet heel, maar dan ook heel veel gaan kopen. Die aanvallers wat hun hebben zouden hier de beste zijn. Sterkte er mee.Charlie: How's it going in there?
Zelfs Bologna kan met Milan meequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Milaan kan er toch ook niks van. 9e in Italië.RED ONS HENNIEGOD![]()
dat niet, maar die speelden voor niks.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze hebben gewonnen van Barca C op 50%.![]()
Maar goed, ik denk dat het ook een motivatie kwestie is. Ik begin toch te twijfelen aan hoe belangrijk Ajax de EL vindt. Het lijkt erop dat ze dit toch als een ''wedstrijdje tussendoor'' hebben benaderd.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Barca B op 0% dan, whateverquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Adames het volgende:
[..]
dat niet, maar die speelden voor niks.![]()
Oefenpotje inderdaad, niks aan de handquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Shreyas het volgende:
Maar goed, ik denk dat het ook een motivatie kwestie is. Ik begin toch te twijfelen aan hoe belangrijk Ajax de EL vindt. Het lijkt erop dat ze dit toch als een ''wedstrijdje tussendoor'' hebben benaderd.Charlie: How's it going in there?
Goeie trainer, heeft helemaal geen nut om je ploeg in de media kapot te maken na zo'n wedstrijd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Heeinz het volgende:
Ah, wij waren 'matig' volgens Frank.![]()
De aanval van Salzburg is gewoon een keer of 4/5 beter dan die van Ajax. Daar zit het probleem eerder lijkt me.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Shreyas het volgende:
Maar goed, ik denk dat het ook een motivatie kwestie is. Ik begin toch te twijfelen aan hoe belangrijk Ajax de EL vindt. Het lijkt erop dat ze dit toch als een ''wedstrijdje tussendoor'' hebben benaderd.![]()
Frank de Boer lult echt uit zijn nek.. volgens hem had Ajax de lange bal moeten gaan spelen.. zo speelt Ajax nooit, dus wat zit hij nou te zwammen..![]()
Nee hoor, Salzburg is beter dan Milan en kan meekomen met Barcelona.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Pedroso het volgende:
Krishna tegen AZ voor Schone anders is het wel erg karig w.b. creativiteit voorin.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
HAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben gewoon trots op de jongens hoor. Je vergeet dat Salzburg gewoon een team is die je mag vergelijken met een ploeg als Bayern Munchen of Real Madrid. Je moet gewoon realistisch blijven. Natuurlijk is het niet goed als je 0-3 achter komt. Maar als je nog zo lang moet spelen en je kan de 0-3 behouden is dat sterk.![]()
Nee,zal wel met Feyenoord in de war geweest zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef Pleun2011 het volgende:
Frank de Boer lult echt uit zijn nek.. volgens hem had Ajax de lange bal moeten gaan spelen.. zo speelt Ajax nooit, dus wat zit hij nou te zwammen..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee hoor, Salzburg is beter dan Milan en kan meekomen met Barcelona.Stop nou maar met je Salzburg act, de tering wat slecht zeg.
![]()
Nu overdrijf je weerquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee hoor, Salzburg is beter dan Milan en kan meekomen met Barcelona.![]()
Wordt je nou niet moe van jezelf ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee hoor, Salzburg is beter dan Milan en kan meekomen met Barcelona.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
GwaiLow zit elke week klaar om Salzburg te kijken hoor, mist geen wedstrijd. Hij kan het weten.quote:![]()
En Duarte LBquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Heeinz het volgende:
Hopelijk Sigthórsson weer in de spits morgen en De Jong op het middenveld![]()
![]()
Prima dat je me uitlacht hoor, haha. Toen ik zei dat Salzburg Ajax overhoop zou spelen werd ik ook uitgelachen ^^quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA![]()
Oneens. Die ettertjes hebben na Barcelona helemaal niets gepresteerd. Gewoon afmaken die mietjes. Je zet een hele ArenA en supportersschare voor lul.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Goeie trainer, heeft helemaal geen nut om je ploeg in de media kapot te maken na zo'n wedstrijd.Charlie: How's it going in there?
Milan middenmoot Italië.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Pedroso het volgende:
Op zich heeft Blind gelijk, als je tegen Barca en Milan en dat soort ploegen mee kunt dan moet je dat tegen Red Bull zeker kunnen.
Barca gaf geen reet. Was net als een Katwijk die een keer van Ajax weet te winnen.
De Nederlandse competitie is gewoon verschrikkelijk slecht.![]()
Je verwacht teveelquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oneens. Die ettertjes hebben na Barcelona helemaal niets gepresteerd. Gewoon afmaken die mietjes. Je zet een hele ArenA en supportersschare voor lul.![]()
Suarez vs psvquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel mooie tegengoal, dat wel
[ afbeelding ]![]()
Daar lachten ze mij ook om uit. Ik krijg echter keer op keer gelijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Prima dat je me uitlacht hoor, haha. Toen ik zei dat Salzburg Ajax overhoop zou spelen werd ik ook uitgelachen ^^![]()
![]()
reminder?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Niets presteren en tegelijkertijd de beste reeks in 3 jaar tijd onder Frank de Boer neerzetten. Dit seizoen kan alles.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oneens. Die ettertjes hebben na Barcelona helemaal niets gepresteerd. Gewoon afmaken die mietjes. Je zet een hele ArenA en supportersschare voor lul.![]()
![]()
Ik mag hopen dat we weer een aanvaller met zijn klasse kunnen verwelkomen bij Ajax.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Class het volgende:
[..]
Godver wat mis ik die op zo'n avond![]()
![]()
Oh.![]()
Dan zouden alle registers open gaan!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef Class het volgende:
[..]
Godver wat mis ik die op zo'n avond![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij zegt dat Salzburg beter is dan Milan, dan is er geen woord gelogen want Milan stelt natuurlijk geen ruk voor. Maar voor de rest![]()
![]()
Waarom? Salzburg is geen godenteam. Dit kan toch niet. Ik verwacht gewoon een gemiddeld seizoen en dat is niet vernederd worden door een oostenrijks team.quote:Charlie: How's it going in there?
Aah acceptatie en bagatelliseren maar weerquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Niets presteren en tegelijkertijd de beste reeks in 3 jaar tijd onder Frank de Boer neerzetten. Dit seizoen kan alles.
Wij zijn zeker wel hemels ? Niet dat zij een wonderelftal hebben maar ze hebben wel gasten als Mané en Soriano . Klassespelersquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom? Salzburg is geen godenteam. Dit kan toch niet. Ik verwacht gewoon een gemiddeld seizoen en dat is niet vernederd worden door een oostenrijks team.RED ONS HENNIEGOD![]()
Haha waarom lach je mij hier dan om uit?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Daar lachten ze mij ook om uit. Ik krijg echter keer op keer gelijk![]()
Heb je dat gezegd?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Prima dat je me uitlacht hoor, haha. Toen ik zei dat Salzburg Ajax overhoop zou spelen werd ik ook uitgelachen ^^![]()
Mané was geniaal ja, wat een spelerquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wij zijn zeker wel hemels ? Niet dat zij een wonderelftal hebben maar ze hebben wel gasten als Mané en Soriano . Klassespelers![]()
Ook pas 21 jaar trouwens.![]()
Nouja verliezen oké maar het is gewoon de manier waarop. Je verwacht wel een kentering na 45/50 minuten maar we zijn gewoon totaal verkracht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wij zijn zeker wel hemels ? Niet dat zij een wonderelftal hebben maar ze hebben wel gasten als Mané en Soriano . KlassespelersCharlie: How's it going in there?
Dat is ook het punt bij Ajax, geen individuele klasse, wel een goed georganiseerd team maar hebben die gasten knap ontregeleldquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wij zijn zeker wel hemels ? Niet dat zij een wonderelftal hebben maar ze hebben wel gasten als Mané en Soriano . Klassespelers![]()
Ik benoem slechts de feiten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aah acceptatie en bagatelliseren maar weer![]()
De aanval van Ajax is echt om te huilen.. doodzonde dat dit baggerteam in de eredivisie niet wordt afgestraft omdat de concurrentie van een nog bedroevender niveau is![]()
![]()
Sorry hoor maar hoe kan je dat nou verwachten als je 0-3 achter staat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja verliezen oké maar het is gewoon de manier waarop. Je verwacht wel een kentering na 45/50 minuten maar we zijn gewoon totaal verkracht.![]()
Spartak-Steaua-Red bull. Maarja zijn allemaal goede teams uiteraard. Dat zijn ook feiten.quote:Charlie: How's it going in there?
Tja maar dan hebben wij niet de spelers die een wedstrijd om kunnen draaienquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nouja verliezen oké maar het is gewoon de manier waarop. Je verwacht wel een kentering na 45/50 minuten maar we zijn gewoon totaal verkracht.RED ONS HENNIEGOD![]()
Harde waarheidquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Pleun2011 het volgende:
De aanval van Ajax is echt om te huilen.. doodzonde dat dit baggerteam in de eredivisie niet wordt afgestraft omdat de concurrentie van een nog bedroevender niveau is![]()
En als je wat extra klasse erbij hebt kan je Ajax dus vernederen . Dat is wel zorgelijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook het punt bij Ajax, geen individuele klasse, wel een goed georganiseerd team maar hebben die gasten knap ontregeleldRED ONS HENNIEGOD![]()
Niet in score maar in spelbeeld. Als ik zo vernederd zou worden ga ik over lijken om er iets aan proberen te doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hoe kan je dat nou verwachten als je 0-3 achter staat?Charlie: How's it going in there?
Precies, ze waren mentaal totaal geknakt. Ook niet heel gek als je 0-3 achter staat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hoe kan je dat nou verwachten als je 0-3 achter staat?![]()
Wedstrijd om te draaien? Dat doet er toch niet toe als je als team compleet maar dan ook compleet kapot gespeeld wordt. We hebben geen enkel schot op doel gehad, geen enkel!quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja maar dan hebben wij niet de spelers die een wedstrijd om kunnen draaien![]()
Omdat Salzburg nauwelijks een Europese middenmotor is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha waarom lach je mij hier dan om uit?
Ajax is trouwens een absoluut schandalig product in een nog schandaligere competitie, Europees gezien.![]()
Mentaal geknakt? Hoe kan dat nou als je zo lamlendig begint. Er was nooit een gezonde mentaliteit aanwezig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, ze waren mentaal totaal geknakt. Ook niet heel gek als je 0-3 achter staat.Charlie: How's it going in there?
Dat was mijn puntquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Aantal keer. Dat heb je vast wel eens voorbij zien komen hier.![]()
Ik vind het niet zo heel vervelend. Het maakt het in ieder geval mogelijk om het huidige beleid te voeren en niet weer allerhande paniekaankopen gedaan moeten worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:25 schreef Pleun2011 het volgende:
De aanval van Ajax is echt om te huilen.. doodzonde dat dit baggerteam in de eredivisie niet wordt afgestraft omdat de concurrentie van een nog bedroevender niveau isVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Salzburg heeft wel echt geweldig druk gezet. Echt knap hoe ze dat als collectief deden.
Enige manier om daar onderuit te komen is heel snel tikkie takkie voetbal. En dat werkt niet met een De Jong uit vorm en niet in de spits, gehandicapte slome Duarte.
Serero kan dat altijd wel goed op het middenveld samen met blind werkt dat goed."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Dan een speler die iets kan creeeren , iemand voorbij kan spelenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wedstrijd om te draaien? Dat doet er toch niet toe als je als team compleet maar dan ook compleet kapot gespeeld wordt. We hebben geen enkel schot op doel gehad, geen enkel!RED ONS HENNIEGOD![]()
Met onze naïeve gedateerde spelopvatting. En maar terugvallen op nostalgie door de topbeleid van Cruijff. Verouderd beleid gaat gewoon om knaken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Omdat Salzburg nauwelijks een Europese middenmotor is.
Ajax is trouwens een absoluut schandalig product in een nog schandaligere competitie, Europees gezien.Charlie: How's it going in there?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met onze naïeve gedateerde spelopvatting. En maar terugvallen op nostalgie door de topbeleid van Cruijff. Verouderd beleid gaat gewoon om knaken.WTF, een neus die het snapt (al heeft Cruijff geen korreltje in de melk te brokkelen, ondanks wat veel joden geloven)
![]()
Misschien een beetje waar maar ze werden vanaf de eerste seconde overtroeft en overklast, voordat het besef er was lagen er al 2 inquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mentaal geknakt? Hoe kan dat nou als je zo lamlendig begint. Er was nooit een gezonde mentaliteit aanwezig.![]()
Onzin manquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Met onze naïeve gedateerde spelopvatting. En maar terugvallen op nostalgie door de topbeleid van Cruijff. Verouderd beleid gaat gewoon om knaken.![]()
Lijkt me handig om vanavond even niet meer te reagerenquote:
Ben er gewoon echt even goed ziek van. Wonden likken en verder. Fijne avond nog heren.Charlie: How's it going in there?
Uithuilen en op naar AZ.
Soms kan het helpen als je eens met de neus op de feiten wordt gedrukt...[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Nee HMF, hou maar op voor vandaag. Er gaat niemand op je in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]WTF, een neus die het snapt (al heeft Cruijff geen korreltje in de melk te brokkelen, ondanks wat veel joden geloven)
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:33 schreef Againzender het volgende:
Uithuilen en op naar AZ.
Soms kan het helpen als je eens met de neus op de feiten wordt gedrukt...![]()
Hele opstelling klopt gewoon ook niet. Klaassen is een de Jong 2.0, geen enkel creaitiveit op dat middenveld. Duarte op linksback is zielig voor hem en voor de positie en met Siggy voorin heb je ook geen aanspeel mogelijkheid wat de veld nog groter maakt en makkelijker druk zetten is voor de tegenstander.![]()
ik dacht: ik zet het ff niet tussen quotes, kan iemand er og plezier mee hebbenquote:[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Duarte linksback is echt geen doen idd, pakte ook totaal verkeerd uit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef Tyron het volgende:
Hele opstelling klopt gewoon ook niet. Klaassen is een de Jong 2.0, geen enkel creaitiveit op dat middenveld. Duarte op linksback is zielig voor hem en voor de positie en met Siggy voorin heb je ook geen aanspeel mogelijkheid wat de veld nog groter maakt en makkelijker druk zetten is voor de tegenstander.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Zeker die hebben goed hun huiswerk gedaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef Tyron het volgende:
Verder was ik wel onder de indruk van Salzburg, best een goed elftal.![]()
Gaat wel zwaar worden in de competitie.... Schöne hadden we zwaar nodig voor de doelpuntjes.
We missen best belangrijke spelers met Boilesen, Serero en Schöne.
En siem ook nog compleet uit vorm...
Siggy kan geen bal vasthouden
Fischer met geen rendement en Bojan met te weinig rendement.
Klaassen hopelijk dan maar met een doelpuntje
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
ik was ooit bij een mooie overwinning in Oostenrijk, maar dat was slechts 1-0, en niet tegen Oostenrijkersquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef Enchanter het volgende:
Gewoon daar winnen in Oostenrijk met 0-7
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Huiswerk gedaan? Proestquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker die hebben goed hun huiswerk gedaan![]()
Die hebben geen reet hoeven te doen. Zijn 40-45 keer beter dan Ajax. hebben geen minuut analyse nodig gehad.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2014 23:37:46 ]![]()
Overigens weet ik niet hoe Frankie een betere opstelling had moeten doen, Schone, Boilesen en Serero zijn toch wel een gemis. Misschien Blind ipv Boilesen, de Jong spits en Duarte en Poulsen dan op het middenveld.![]()
Denk dat laatste jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Tyron het volgende:
Overigens weet ik niet hoe Frankie een betere opstelling had moeten doen, Schone, Boilesen en Serero zijn toch wel een gemis. Misschien Blind ipv Boilesen, de Jong spits en Duarte en Poulsen dan op het middenveld."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Waarom post jij hier eigenlijk?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huiswerk gedaan? Proest![]()
Die hebben geen reet hoeven te doen. Zijn 40-45 keer beter dan Ajax. hebben geen minuut analyse nodig gehad.
Fuck today, it's tomorrow.![]()
Ik heb geen ploeg gezien waar Ajax zo kansloos tegen was. Zeker goed hun huiswerk gedaan, maar ik zie al wel weer wat jij hier komt doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die hebben geen reet hoeven te doen. Zijn 40-45 keer beter dan Ajax. hebben geen minuut analyse nodig gehad.![]()
![]()
![]()
Nee hoor, in de competitie komt onze beste speler, Daley Blind, wel gewoon in balbezit en kan Ajax gewoon weer gaan voetballen met veel balbezit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Stiggie het volgende:
Gaat wel zwaar worden in de competitie.... Schöne hadden we zwaar nodig voor de doelpuntjes.
Klaassen hopelijk dan maar met een doelpuntje![]()
Maar dan nog moeilijk om onder die druk uit te spelenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Tyron het volgende:
Overigens weet ik niet hoe Frankie een betere opstelling had moeten doen, Schone, Boilesen en Serero zijn toch wel een gemis. Misschien Blind ipv Boilesen, de Jong spits en Duarte en Poulsen dan op het middenveld.![]()
ik zou Poulsen er direct in gezet hebben, ookal is het een grote klootzak.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Tyron het volgende:
Overigens weet ik niet hoe Frankie een betere opstelling had moeten doen, Schone, Boilesen en Serero zijn toch wel een gemis. Misschien Blind ipv Boilesen, de Jong spits en Duarte en Poulsen dan op het middenveld.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Hopelijk gaan we gewoon goed doorselecteren deze zomer. Wat goede jeugd doorschuiven en 1 a 2 aankopen die echt iets toevoegen.Oh.![]()
Had niets uitgemaaktquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou Poulsen er direct in gezet hebben, ookal is het een grote klootzak.![]()
Over z'n eigen clubje valt weinig te melden , daar is het al jaren één en al droevenisquote:Ik ben inmiddels overleden![]()
misschien wat meer pit, maar technisch had het geen drol uitgemaakt iddquote:[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
Die zorgt wel voor wat kracht op het middenveld, maar goed. Als die hadden gespeeld en we hadden verloren hadden we daar weer over gezeken. Dit Ajax is gewoon niet opgewassen tegen dat soort voetbal, ik vind het lastig om te bepalen of dat is door de vorm van de dag of de kwaliteit. Zal wel een menging van beide zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou Poulsen er direct in gezet hebben, ookal is het een grote klootzak.![]()
Zo druk zetten houdt geen enkele eredivisie ploeg langer dan 10 minuten vol, scheelt watquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor, in de competitie komt onze beste speler, Daley Blind, wel gewoon in balbezit en kan Ajax gewoon weer gaan voetballen met veel balbezit.![]()
![]()
Dat blijkt maar weer ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Over z'n eigen clubje valt weinig te melden , daar is het al jaren één en al droevenisFuck today, it's tomorrow.![]()
Grootste teleurstelling is dan toch wel weer de Jong, die hoort gewoon eens op te staan. Ook al heeft hij de technische kwaliteiten daar niet voor, vind hem gewoon slecht atm.![]()
Salzburg speelde gewoon erg goed. Klaar.
En Ajax lukte het niet met deze vorm en deze spelers om tikkie takkie te spelen. Dan heb je iedereen in vorm nodig en moet iedereen meedoen"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Dan kan je echt lang wachten. Hij scoort wel eens in de kampioenswedstrijd als het hele team draait, maar hij steekt nooit boven de malaise uit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef Tyron het volgende:
Grootste teleurstelling is dan toch wel weer de Jong, die hoort gewoon eens op te staan. Ook al heeft hij de technische kwaliteiten daar niet voor, vind hem gewoon slecht atm.
Matige speler.Oh.![]()
Ha, een WO2 referentiequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die hebben geen reet hoeven te doen. Zijn 40-45 keer beter dan Ajax. hebben geen minuut analyse nodig gehad."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
tikkie takkie lukt sowieso nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef Stiggie het volgende:
Salzburg speelde gewoon erg goed. Klaar.
En Ajax lukte het niet met deze vorm en deze spelers om tikkie takkie te spelen. Dan heb je iedereen in vorm nodig en moet iedereen meedoen![]()
Ik voelde de bui al wel ietwat hangen toen Duarte linksback bleek te staan. Ik had mijn haatcampagne gister toch nog harder moeten doorzetten. De Boer leest hier heus wel mee.![]()
Dat is ook het eerste wat ik dacht na een kwartierquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef Tyron het volgende:
Achja, nu kunnen we ons tenminste volledig focussen op de competitie (en beker)!!!!1!1!!!!1!!![]()
Reageer gewoon niet op die gast.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Over z'n eigen clubje valt weinig te melden , daar is het al jaren één en al droevenis![]()
Niet met de Jong op het middenveld en Siggy in de spits inderdaad.quote:
Fischer en Bojan trouwensDat noemt zich buitenspelers. Alleen Bojan had 1 goede actie.
Al weet ik dat Bojan meer een spits is.![]()
Als er vier basisspelers wegvallen heeft elk team een probleem.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Stiggie het volgende:
Klaassen hopelijk dan maar met een doelpuntje![]()
Ajax moet gewoon doen wat Stuttgart destijds gedaan heeft met Feyenoord
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Wie voetbalt er wel goed? Spelers zoals Veltman kan je daar niet op aanrekenen, kijk ik liever de "veteranen" zoals Moisander, Siggy en de Jong aan. Moisander bakte er ook niks van.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:53 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er trouwens nog steeds mensen hier die Veltman goed vinden voetballen?![]()
Op Bayern na wel inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als er vier basisspelers wegvallen heeft elk team een probleem.![]()
wat een tyfuskutzooi man. Echt godverdomme kutwedstrijd. Nu blijf je teringzooi een hele week met zo'n kutgevoel zitten
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Speelde tegen Heerenveen foutloos volgens mij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:53 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er trouwens nog steeds mensen hier die Veltman goed vinden voetballen?
Vergeleken met zijn eerste maanden een stuk minder ja, net zoals vrijwel alle talenten.![]()
Ik vind nog steeds dat 90% van de faal bij de opstelling lag. Je zag gewoon dat het middenveld niet te bereiken was waardoor het vele druk zetten zo goed werkte.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik weet niet of Duarte op het middenveld dat even opgelost had.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:58 schreef MouzurX het volgende:
Ik vind nog steeds dat 90% van de faal bij de opstelling lag. Je zag gewoon dat het middenveld niet te bereiken was waardoor het vele druk zetten zo goed werkte.![]()
Wie had je dan op 6 willen zien? Daar begon het namelijk, Blind kwam niet in balbezit en de bal moest lang of naar de backs.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:58 schreef MouzurX het volgende:
Ik vind nog steeds dat 90% van de faal bij de opstelling lag. Je zag gewoon dat het middenveld niet te bereiken was waardoor het vele druk zetten zo goed werkte.![]()
Zondag winnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:57 schreef Seam het volgende:
wat een tyfuskutzooi man. Echt godverdomme kutwedstrijd. Nu blijf je teringzooi een hele week met zo'n kutgevoel zitten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: