Lijkt me handig om vanavond even niet meer te reagerenquote:
Nee HMF, hou maar op voor vandaag. Er gaat niemand op je in.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]WTF, een neus die het snapt (al heeft Cruijff geen korreltje in de melk te brokkelen, ondanks wat veel joden geloven)
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:33 schreef Againzender het volgende:
Uithuilen en op naar AZ.
Soms kan het helpen als je eens met de neus op de feiten wordt gedrukt...
ik dacht: ik zet het ff niet tussen quotes, kan iemand er og plezier mee hebbenquote:
Duarte linksback is echt geen doen idd, pakte ook totaal verkeerd uit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef Tyron het volgende:
Hele opstelling klopt gewoon ook niet. Klaassen is een de Jong 2.0, geen enkel creaitiveit op dat middenveld. Duarte op linksback is zielig voor hem en voor de positie en met Siggy voorin heb je ook geen aanspeel mogelijkheid wat de veld nog groter maakt en makkelijker druk zetten is voor de tegenstander.
Zeker die hebben goed hun huiswerk gedaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef Tyron het volgende:
Verder was ik wel onder de indruk van Salzburg, best een goed elftal.
ik was ooit bij een mooie overwinning in Oostenrijk, maar dat was slechts 1-0, en niet tegen Oostenrijkersquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef Enchanter het volgende:
Gewoon daar winnen in Oostenrijk met 0-7
Huiswerk gedaan? Proestquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker die hebben goed hun huiswerk gedaan
Denk dat laatste jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Tyron het volgende:
Overigens weet ik niet hoe Frankie een betere opstelling had moeten doen, Schone, Boilesen en Serero zijn toch wel een gemis. Misschien Blind ipv Boilesen, de Jong spits en Duarte en Poulsen dan op het middenveld.
Waarom post jij hier eigenlijk?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huiswerk gedaan? Proest![]()
Die hebben geen reet hoeven te doen. Zijn 40-45 keer beter dan Ajax. hebben geen minuut analyse nodig gehad.
Ik heb geen ploeg gezien waar Ajax zo kansloos tegen was. Zeker goed hun huiswerk gedaan, maar ik zie al wel weer wat jij hier komt doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die hebben geen reet hoeven te doen. Zijn 40-45 keer beter dan Ajax. hebben geen minuut analyse nodig gehad.
Nee hoor, in de competitie komt onze beste speler, Daley Blind, wel gewoon in balbezit en kan Ajax gewoon weer gaan voetballen met veel balbezit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Stiggie het volgende:
Gaat wel zwaar worden in de competitie.... Schöne hadden we zwaar nodig voor de doelpuntjes.
We missen best belangrijke spelers met Boilesen, Serero en Schöne.
En siem ook nog compleet uit vorm...
Siggy kan geen bal vasthouden
Fischer met geen rendement en Bojan met te weinig rendement.
Klaassen hopelijk dan maar met een doelpuntje
Maar dan nog moeilijk om onder die druk uit te spelenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Tyron het volgende:
Overigens weet ik niet hoe Frankie een betere opstelling had moeten doen, Schone, Boilesen en Serero zijn toch wel een gemis. Misschien Blind ipv Boilesen, de Jong spits en Duarte en Poulsen dan op het middenveld.
ik zou Poulsen er direct in gezet hebben, ookal is het een grote klootzak.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Tyron het volgende:
Had niets uitgemaaktquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou Poulsen er direct in gezet hebben, ookal is het een grote klootzak.
Over z'n eigen clubje valt weinig te melden , daar is het al jaren één en al droevenisquote:
misschien wat meer pit, maar technisch had het geen drol uitgemaakt iddquote:
Die zorgt wel voor wat kracht op het middenveld, maar goed. Als die hadden gespeeld en we hadden verloren hadden we daar weer over gezeken. Dit Ajax is gewoon niet opgewassen tegen dat soort voetbal, ik vind het lastig om te bepalen of dat is door de vorm van de dag of de kwaliteit. Zal wel een menging van beide zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou Poulsen er direct in gezet hebben, ookal is het een grote klootzak.
Zo druk zetten houdt geen enkele eredivisie ploeg langer dan 10 minuten vol, scheelt watquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee hoor, in de competitie komt onze beste speler, Daley Blind, wel gewoon in balbezit en kan Ajax gewoon weer gaan voetballen met veel balbezit.
Dat blijkt maar weer ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Over z'n eigen clubje valt weinig te melden , daar is het al jaren één en al droevenis
Dan kan je echt lang wachten. Hij scoort wel eens in de kampioenswedstrijd als het hele team draait, maar hij steekt nooit boven de malaise uit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef Tyron het volgende:
Grootste teleurstelling is dan toch wel weer de Jong, die hoort gewoon eens op te staan. Ook al heeft hij de technische kwaliteiten daar niet voor, vind hem gewoon slecht atm.
Ha, een WO2 referentiequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
tikkie takkie lukt sowieso nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:43 schreef Stiggie het volgende:
Salzburg speelde gewoon erg goed. Klaar.
En Ajax lukte het niet met deze vorm en deze spelers om tikkie takkie te spelen. Dan heb je iedereen in vorm nodig en moet iedereen meedoen
Dat is ook het eerste wat ik dacht na een kwartierquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:45 schreef Tyron het volgende:
Achja, nu kunnen we ons tenminste volledig focussen op de competitie (en beker)!!!!1!1!!!!1!!
Reageer gewoon niet op die gast.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Over z'n eigen clubje valt weinig te melden , daar is het al jaren één en al droevenis
Niet met de Jong op het middenveld en Siggy in de spits inderdaad.quote:
Als er vier basisspelers wegvallen heeft elk team een probleem.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Stiggie het volgende:
Gaat wel zwaar worden in de competitie.... Schöne hadden we zwaar nodig voor de doelpuntjes.
We missen best belangrijke spelers met Boilesen, Serero en Schöne.
En siem ook nog compleet uit vorm...
Siggy kan geen bal vasthouden
Fischer met geen rendement en Bojan met te weinig rendement.
Klaassen hopelijk dan maar met een doelpuntje
Wie voetbalt er wel goed? Spelers zoals Veltman kan je daar niet op aanrekenen, kijk ik liever de "veteranen" zoals Moisander, Siggy en de Jong aan. Moisander bakte er ook niks van.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:53 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er trouwens nog steeds mensen hier die Veltman goed vinden voetballen?
Op Bayern na wel inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als er vier basisspelers wegvallen heeft elk team een probleem.
Speelde tegen Heerenveen foutloos volgens mij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:53 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er trouwens nog steeds mensen hier die Veltman goed vinden voetballen?
Ik weet niet of Duarte op het middenveld dat even opgelost had.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:58 schreef MouzurX het volgende:
Ik vind nog steeds dat 90% van de faal bij de opstelling lag. Je zag gewoon dat het middenveld niet te bereiken was waardoor het vele druk zetten zo goed werkte.
Wie had je dan op 6 willen zien? Daar begon het namelijk, Blind kwam niet in balbezit en de bal moest lang of naar de backs.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:58 schreef MouzurX het volgende:
Ik vind nog steeds dat 90% van de faal bij de opstelling lag. Je zag gewoon dat het middenveld niet te bereiken was waardoor het vele druk zetten zo goed werkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |