En het Rijksmuseum natuurlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef kurk_droog het volgende:
Het is wel een geweldige stad om als uitsupporter te zijn na een overwinning..keihard zuipen, hoeren enz.
quote:Op zondag 9 februari 2014 11:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik geloof nergens in hoor ten aanzien van mijn eigen club. Ik geloof wel dat Ajax het nog heel zwaar gaat krijgen en dat titels als "nog een paar maanden tot de treble" enorm lachwekkend zijn.
quote:
Gaat nooit gebeuren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef DenXD het volgende:
Treble?
Johan Cruijff schaal
KNVB Beker
Eredivisie
1-2-3
Dit gebeurde eerder al tegen Groningen, Cambuur, PEC en Roda.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Elk seizoen zit er zo'n wedstrijd tussen dat je totaal de mist in gaat met je speelwijze en niet kunt schakelen naar een alternatieve speelwijze... Wordt tijd dat daar iets op gevonden wordt want als meer ploegen dit doen en kunnen wordt die titel nog verdomd lastig
Maar die kunnen er ook geen klote vanquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit gebeurde eerder al tegen Groningen, Cambuur, PEC en Roda.
Ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Pedroso het volgende:
Fischer is eigenlijk best wel slecht.
johquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Pedroso het volgende:
Fischer is eigenlijk best wel slecht.
Wat dat betreft kan ie zo aansluiten bij het gros wat er nu rond huppelt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
johSinds zijn debuut kan hij er al geen reet van met het verschil dat hij vorig jaar wel scoorde.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Dven het volgende:
Hadden we nu boerrigter nog maar. Dan stonden we 3-0 voor
Al die idioten komen nu ineens tevoorschijn als we achterstaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Scorpie het volgende:
HMF probeert zo hard te trollen maar werkelijk niemand die überhaupt op hem ingaat. Mooi om te zien dat de Ajacieden hier hem negeren.
20 miljoen in gold Gquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat daarvan nog de waarde is , is te betwisten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |