Nee joh, het is geweldig vanavond.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
Ik vond ons niet goed vanavond. Zeg maar gerust; ronduit zwak.
Dit moet beter.
Ik vond hem zelf ook wel aardig bedacht.quote:
Omdat niemand een fuck om jou geeft moet je dat zelf even doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef TweeGrolsch het volgende:
Hallo jongens. Kan iemand mijn quote van gister nog even terughalen
Er zijn wat verbeterpuntjes inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
Dit moet beter.
Het is gewoon een idioot die vooral zichzelf heel geweldig vindt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Helaas moet ik het met je eens zijn. Zelfs in de sc is hij niet interessant.
Dit is gewoon het niveau van de eredivisie momenteel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
Dit moet beter.
Morgen gaat die bekeken wordenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn wat verbeterpuntjes inderdaad.
Maar wat ik eigenlijk belangrijker vindt inmiddels : iemand enig idee hoe schone er aan toe is?
Oke ga ik even zoeken hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat niemand een fuck om jou geeft moet je dat zelf even doen.
Hij zit op de spelersbank gewoon dus dan valt het misschien wel mee?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn wat verbeterpuntjes inderdaad.
Maar wat ik eigenlijk belangrijker vindt inmiddels : iemand enig idee hoe schone er aan toe is?
True.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dit is gewoon het niveau van de eredivisie momenteel.
slechtzou ik zeggen. en de tegenstander had een prima strijdplan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
Dit moet beter.
Dit is zwaar onder het niveau van de top van de Eredivisie geweest. Onder Twente, Vitesse, ... Hell. Onder PSVquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dit is gewoon het niveau van de eredivisie momenteel.
Ff nog een doelpuntjes, 3 - 0 uit bij die suikerdrankzuipers en klaar is frank.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
VBL / AFC AJAX #2225 Nog paar maanden tot de treble
Nog een paar maanden tot de
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
0-treblequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
VBL / AFC AJAX #2225 Nog paar maanden tot de treble
Nog een paar maanden tot de
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Wel als je loot tegen een wereldploeg als Salzburg. Daar is niks aan te doen. Van Steaua hadden we gewoon moeten winnen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gast... Niets mis mee? Je wilt je er maar bij neerleggen dat je al jaren op rij er niks van bakt in Europa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |