Schelden is nergens voor nodig dat klopt maar dat is voor jou nogal lastig meestal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij was toch het lulletje dat altijd jammert als men persoonlijk wordt?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
17 wedstrijden in amper 4 maanden. Knap.
Ajax is gewoon ook heel erg goed vergeleken met de rest van Nederland. Maar Salzburg is gewoon een paar maten te groot. Daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik was serieus, flapdrol. Ik vind het knap.
Vooralsnog is de rest niet bij machte het af te straffen, dus ik zie het wel gebeuren. Komend weekend calculeer ik een verliespartij in. Het leuke is dat bij Feyenoord dan het idee gaat leven dat ze Ajax kunnen hebben. Beginnen ze goed aan de wedstrijd, scoren ze dit dat. En dan gaat bij Ajax de knop om en walsen ze er nog harder overheen dan Salzburg vanavond doet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax wordt alleen geen kampioen als ze zo blijven spelen als sinds november (!!!). Aiaiai.
Ja, want Shreyas zit nσσσσσσσσσσit met zijn grote neus in andere clubtopics.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Monolith het volgende:
Ajax staat eens flink achter en gelijk komen de kakkerlakken weer uit alle hoeken en gaten gekropen. Zoals Shreyas zou zeggen: 'Typisch'.
*jouwquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schelden is nergens voor nodig dat klopt maar dat is voor jou nogal lastig meestal.
Ik heb al vaker tegen je gezegd dat jou beeld van Ajax totaal niet realistisch is. Word tijd dat je die oogkleppen eens af doet
Een typische Ajaciedquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen kaartjes heb gehaald voor deze wedstrijd zeg.
Ga nu eens weg met dat gejammer over feyenoord. Zet jezelf niet zo voor lul. Laat hemquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Vooralsnog is de rest niet bij machte het af te straffen, dus ik zie het wel gebeuren. Komend weekend calculeer ik een verliespartij in. Het leuke is dat bij Feyenoord dan het idee gaat leven dat ze Ajax kunnen hebben. Beginnen ze goed aan de wedstrijd, scoren ze dit dat. En dan gaat bij Ajax de knop om en walsen ze er nog harder overheen dan Salzburg vanavond doet.
En daar gaat Ajax zijn zelfvertrouwen juist weer oppakken.
Feyenoord kan dan wel leuk een DVD uitbrengen hoe ze drie keer in een seizoen op 1-0 voor kwamen tegen Ajax!
Jullie zijn het gewend om dit soort wedstrijden te spelen, voor ons is het even wennen,quote:
Nee, die zit altijd alleen maar hier om louter lovende woorden over ons aller Ajax te spreken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, want Shreyas zit nσσσσσσσσσσit met zijn grote neus in andere clubtopics.
Gast... Niets mis mee? Je wilt je er maar bij neerleggen dat je al jaren op rij er niks van bakt in Europa?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ajax is gewoon ook heel erg goed vergeleken met de rest van Nederland. Maar Salzburg is gewoon een paar maten te groot. Daar is niets mis mee.
Wat is dan niet gangbaar taalgebruik? Ik leg je gewoon even netjes uit dat jou beeld van Ajax totaal niet realistisch is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Dven het volgende:
[..]
*jouw
**wordt
Als jij vindt dat het bezigen van niet gangbaar taalgebruik niet gewenst is. Doe dit zelf ook dan niet. Want het komt erg dom over.
Nu raad ik aan dat we stoppen met reageren op elkaar voor ik een Nog grotere hekel aan jou krijg
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, die zit altijd alleen maar hier om louter lovende woorden over ons aller Ajax te spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |