Laat gaan..quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh nou is het opeens Barca C.
Rot toch op joh.
Niet overdrijven maar is sowieso niet te vergelijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze hebben gewonnen van Barca C op 50%.
Klopt. Ik had graag die kop van Ajacied422 willen zien! Die me zoals gewoonlijk gelijk belachelijk liep te maken toen ik vertelde dat Ajax waarschijnlijk vrij kansloos zou zijn tegen Salzburg. Wat zal Ajacied422 zich rot geschrokken zijn zeg.quote:
Duarte viel volledig door de mand. Net als Bojan, die IEDERE keer de verkeerde kant op draait. Geen oordeel over de Jong, want die heb ik 2x in beeld gezienquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien Duarte eruit. Of onze wereldspits. Of de fantastische vleugelspelers die zich elke keer vastlopen. Al is het alleen maar om een signaal af te geven. Ik zou ook De Jong een invalbeurt gegund hebben.
Die jongen lult ook maar met elke wind mee joh. Niet serieus nemen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt. Ik had graag die kop van Ajacied422 willen zien! Die me zoals gewoonlijk gelijk belachelijk liep te maken toen ik vertelde dat Ajax waarschijnlijk vrij kansloos zou zijn tegen Salzburg. Wat zal Ajacied422 zich rot geschrokken zijn zeg.
Perfecte moment om supporter af te zijn, niet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iedere speler van Salzburg was superieur. Wie wil je wisselen?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef bambino het volgende:
Ging lekker vanavond of niet.
[ afbeelding ]
Neuh, Ajax zit in mijn hart. Ik heb ook 94 minuten moeten lijden als iedereen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Drxx het volgende:
[..]
Perfecte moment om supporter af te zijn, niet?
Bojan was nog wel minder slecht dan Fischer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Duarte viel volledig door de mand. Net als Bojan, die IEDERE keer de verkeerde kant op draait. Geen oordeel over de Jong, want die heb ik 2x in beeld gezien
Ik snap de frustratie van Blind.
Ik vond het toen ook wat overdreven maar het is dus wel waar geworden, compleet weggespeeld de eerste helftquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt. Ik had graag die kop van Ajacied422 willen zien! Die me zoals gewoonlijk gelijk belachelijk liep te maken toen ik vertelde dat Ajax waarschijnlijk vrij kansloos zou zijn tegen Salzburg. Wat zal Ajacied422 zich rot geschrokken zijn zeg.
Gratis weggeven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hang echt de vlag uit als we de Jong verpatsen deze zomer.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Heeinz het volgende:
Ik wil een paar momenten voor de penalty nog wel eens zien. Volgens mij liet Blind dat negertje he-le-maal lopen. Tweede goal is voor Duarte en de derde was natuurlijk werelds, maar wel een kléin foutje van Van Rhijn. Maar dat mag ook wel een keer dat zo'n talent een foutje maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |