Ja, begrijp ik ook wel. Meeste mensen horen bijna nooit van Salzburg, dus vandaar dat er wat makkelijk over gedacht wordt door de meeste (hier). Ik volg de meeste wedstrijden live van Salzburg. En die spelen gewoon week in week uit een uitstekend niveau. Verliezen eigenlijk nooit een wedstrijd. En dat mag dan wel in de Oostenrijkse competitie zijn. Maar ook daar win je niet zomaar bijna elke wedstrijd en speel je heel soms eens een gelijkspelletje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het toen ook wat overdreven maar het is dus wel waar geworden, compleet weggespeeld de eerste helft
Blind is in al die jaren niet beter geworden maar de rest slechter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Heeinz het volgende:
Ik wil een paar momenten voor de penalty nog wel eens zien. Volgens mij liet Blind dat negertje he-le-maal lopen. Tweede goal is voor Duarte en de derde was natuurlijk werelds, maar wel een kléin foutje van Van Rhijn. Maar dat mag ook wel een keer dat zo'n talent een foutje maakt.
Waarom ben je daar eigenlijk mee begonnen? De Oostenrijkse competitie is toch bagger.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik ook wel. Meeste mensen horen bijna nooit van Salzburg, dus vandaar dat er wat makkelijk over gedacht wordt door de meeste (hier). Ik volg de meeste wedstrijden live van Salzburg. En die spelen gewoon week in week uit een uitstekend niveau. Verliezen eigenlijk nooit een wedstrijd. En dat mag dan wel in de Oostenrijkse competitie zijn. Maar ook daar win je niet zomaar bijna elke wedstrijd en speel je heel soms eens een gelijkspelletje.
Dit is dan weer niet waar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Blind is in al die jaren niet beter geworden maar de rest slechter.
Vreesde al voor die richting inderdaad. Walgelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Heeinz het volgende:
Och och och.. Offday.. Dus we gaan gewoon doen alsof er niks aan de hand is. Top.
Wat?waar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef Heeinz het volgende:
Och och och.. Offday.. Dus we gaan gewoon doen alsof er niks aan de hand is. Top.
Logisch. Starten met Bojan en Duarte, beide spelers Ajax-onwaardig. Totaal geen balans op het middenveld. Dat je dat durft tegen een ploeg die van een ander kaliber is dan de eredivisieclubs. Nou ja, Frank heeft gegokt en verloren, dat kan hem ook overkomen.quote:
Hahaha, nee dat doe je niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, begrijp ik ook wel. Meeste mensen horen bijna nooit van Salzburg, dus vandaar dat er wat makkelijk over gedacht wordt door de meeste (hier). Ik volg de meeste wedstrijden live van Salzburg. En die spelen gewoon week in week uit een uitstekend niveau. Verliezen eigenlijk nooit een wedstrijd. En dat mag dan wel in de Oostenrijkse competitie zijn. Maar ook daar win je niet zomaar bijna elke wedstrijd en speel je heel soms eens een gelijkspelletje.
Helemaal geen overwicht vandaag. Behoud zijn rust niet en leek nergens op.quote:
Wat een slappe mentaliteit zeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Blind en Cillessen ook volgens mij bij RTL7
Klopt, is net zo bagger als de Nederlandse competitie. Maar ik wist aan het begin van het seizoen al dat Salzburg voor dit seizoen een geweldig team zou hebben. Dus ben ik direct begonnen met kijken naar de wedstrijden. En het is elke wedstrijd weer genieten met volle teugen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom ben je daar eigenlijk mee begonnen? De Oostenrijkse competitie is toch bagger.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:14 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt, is net zo bagger als de Nederlandse competitie. Maar ik wist aan het begin van het seizoen al dat Salzburg voor dit seizoen een geweldig team zou hebben. Dus ben ik direct begonnen met kijken naar de wedstrijden. En het is elke wedstrijd weer genieten met volle teugen.
En als je dat niet kan tegen Salzburg moet je je de ogen uit je kop schamen. Al verdient Salzburg ook wel complimenten vind ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:13 schreef Pedroso het volgende:
Op zich heeft Blind gelijk, als je tegen Barca en Milan en dat soort ploegen mee kunt dan moet je dat tegen Red Bull zeker kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |