Als je boven jezelf uitstijgt moet dat zeker lukken maar dat doe je niet tot aan de halve finale.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Maar ik geloof wel dat we verder in de EL kunnen komen dan we nu elk jaar doen.
Tja, maar als je al snel 0-3 achter staat en je kan dat tegen deze ploeg zo houden heb je je gewoon heel erg goed herpakt.quote:
Ik heb de tweede helft de wedstrijd aanstaan, maar kijk niet eens meer. Heb wel wat leukers te doen. Zoals mijn oogbollen kapotprikken met satéprikkers.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Heeinz het volgende:
Dit is misschien wel de langste en vreselijkste wedstrijd van Ajax die ik ooit heb gezien.
Dan kan je echt wel een hoger niveau halen dan nu hoor. Kijk naar Salzburg, lagere begroting maar beter team. Waarom zou Ajax dat niet kunnen halen binnen een paar jaar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je boven jezelf uitstijgt moet dat zeker lukken maar dat doe je niet tot aan de halve finale.
Salzburg heeft een hele rijke eigenaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je echt wel een hoger niveau halen dan nu hoor. Kijk naar Salzburg, lagere begroting maar beter team. Waarom zou Ajax dat niet kunnen halen binnen een paar jaar?
Je bent echt serieus hequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar als je al snel 0-3 achter staat en je kan dat tegen deze ploeg zo houden heb je je gewoon heel erg goed herpakt.
Ik wacht nog even tot het eindsignaal...fluitconcertje meepakken zodat ik ieder geval iets moois gezien hebquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb de tweede helft de wedstrijd aanstaan, maar kijk niet eens meer. Heb wel wat leukers te doen. Zoals mijn oogbollen kapotprikken met satéprikkers.
Weet ik veel waarom dat niet kan feit is dat het ons al jaren niet lukt zelfs met betere selecties niet waarom zou dat nu anders zijn binnen een paar jaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je echt wel een hoger niveau halen dan nu hoor. Kijk naar Salzburg, lagere begroting maar beter team. Waarom zou Ajax dat niet kunnen halen binnen een paar jaar?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, maar als je al snel 0-3 achter staat en je kan dat tegen deze ploeg zo houden heb je je gewoon heel erg goed herpakt.
Wat is hun duurste aankoop dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Salzburg heeft een hele rijke eigenaar
ze namen... gas.. terugquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef Gruisman het volgende:
Salzburg kwam er niet aan te pas de tweede helft![]()
![]()
quote:
Ik ben gewoon trots op de jongens hoor. Je vergeet dat Salzburg gewoon een team is die je mag vergelijken met een ploeg als Bayern Munchen of Real Madrid. Je moet gewoon realistisch blijven. Natuurlijk is het niet goed als je 0-3 achter komt. Maar als je nog zo lang moet spelen en je kan de 0-3 behouden is dat sterk.quote:
Die hebben tweede helft echt krachten gespaard idd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef MouzurX het volgende:
Goed herpakt alsjeblieft... redbull heeft het gewoon nauwelijks meer geprobeerd a la real.
Excuses, ze scouten ook goed .. op kwaliteit vooralquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is hun duurste aankoop dan?
Omdat in de tijd dat we betere selecties hadden, niet speelden volgens een bepaald systeem. Nu doen we dat wel, maar missen we gewoon kwaliteit. En die kwaliteit kan best komen binnen een paar jaar. Met wat juiste aankopen en goede talenten uit de jeugd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet ik veel waarom dat niet kan feit is dat het ons al jaren niet lukt zelfs met betere selecties niet waarom zou dat nu anders zijn binnen een paar jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |