SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zegt genoeg dat we in de Eredivisie veruit het beste voetbal laten zienquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat daarvan nog de waarde is , is te betwisten![]()
![]()
Kan je aardig rijk van worden .quote:
Al vrees ik voor de jaren als we alleen maar via de voorronde er nog in kunnen komenRED ONS HENNIEGOD![]()
Het beste voetbal was tegen Barca.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt genoeg dat we in de Eredivisie veruit het beste voetbal laten zienOh.![]()
Ach dan kom je in de voorrondes van de kampioenen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan je aardig rijk van worden .
Al vrees ik voor de jaren als we alleen maar via de voorronde er nog in kunnen komen
Hoef je alleen maar clubs als Red Bull te verslaan, oh wacht...
Oh.![]()
Het voelt als de wedstrijd thuis tegen real Madrid
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Adolf was heel fout in de oorlog ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef Dven het volgende:
Die coach van Salzburg is wel een heel enge kerel trouwens. Weet zeker dat zijn vader fout was in de oorlogOh.![]()
Gewoon in 90 min helemaal niets creeren is echt zorgwekkendOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Yup en zo incidenteel kun je een fantastisch resultaat halen in Europa maar structureel zit dat er gewoon voor geen enkele nederlandse club in. Mensen die dat niet in willen zien hebben echt een gigantische plaat voor hun kopquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het beste voetbal was tegen Barca.![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef Dven het volgende:
Die coach van Salzburg is wel een heel enge kerel trouwens. Weet zeker dat zijn vader fout was in de oorlogIk mag hem nu al
![]()
![]()
Hahaha gaat nooit gebeurenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef Scorpie het volgende:
Gewoon de titel binnenslepen, weer 20 miljoen ophalen in de CL en bouwen aan het elftal.![]()
![]()
Ja maar die hadden tenminste nog een hogere begroting. Salzburg heeft een begroting van niveau Feyenoord volgens mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef MouzurX het volgende:
Het voelt als de wedstrijd thuis tegen real Madrid
Oh.![]()
Mag je alleen nog van dromen voor een plaats in het hoofdtoernooiquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dan kom je in de voorrondes van de kampioenen.
Hoef je alleen maar clubs als Red Bull te verslaan, oh wacht...RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat zeker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon in 90 min helemaal niets creeren is echt zorgwekkend![]()
1 schot totaal gehad....quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon in 90 min helemaal niets creeren is echt zorgwekkend![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef GwaiLow het volgende:
Uiteindelijk toch gewoon een hele knappe wedstrijd van Ajax als we hier het gewoon op 0-3 houden.![]()
![]()
Het. Was. Dra-ma-tisch.![]()
Daar geloof ik niet in. Maar ik geloof wel dat we verder in de EL kunnen komen dan we nu elk jaar doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup en zo incidenteel kun je een fantastisch resultaat halen in Europa maar structureel zit dat er gewoon voor geen enkele nederlandse club in. Mensen die dat niet in willen zien hebben echt een gigantische plaat voor hun kopOh.![]()
Verzetstrijder en alles terwijl het toch geen zin had .quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ajax ook
Maar ik snap jullie aversie natuurlijk tegen fouten in de oorlog, jullie hadden allemaal een jood op zolder waarschijnlijk
Zo was NederlandRED ONS HENNIEGOD![]()
Maar zover zie ik ons nog niet afglijden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mag je alleen nog van dromen voor een plaats in het hoofdtoernooiOh.![]()
Nederland wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zover zie ik ons nog niet afglijden.RED ONS HENNIEGOD![]()
Frank kennende zal ie volgende week wel op volle sterkte naar Salzburg gaan, wat mij betreft stelt ie Lucky Ajax op met Sjakie Swart in de spits.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als je boven jezelf uitstijgt moet dat zeker lukken maar dat doe je niet tot aan de halve finale.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet in. Maar ik geloof wel dat we verder in de EL kunnen komen dan we nu elk jaar doen.![]()
Tja, maar als je al snel 0-3 achter staat en je kan dat tegen deze ploeg zo houden heb je je gewoon heel erg goed herpakt.quote:![]()
Ik heb de tweede helft de wedstrijd aanstaan, maar kijk niet eens meer. Heb wel wat leukers te doen. Zoals mijn oogbollen kapotprikken met satéprikkers.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Heeinz het volgende:
Dit is misschien wel de langste en vreselijkste wedstrijd van Ajax die ik ooit heb gezien.Oh.![]()
Dan kan je echt wel een hoger niveau halen dan nu hoor. Kijk naar Salzburg, lagere begroting maar beter team. Waarom zou Ajax dat niet kunnen halen binnen een paar jaar?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je boven jezelf uitstijgt moet dat zeker lukken maar dat doe je niet tot aan de halve finale.Oh.![]()
Goed herpakt alsjeblieft... redbull heeft het gewoon nauwelijks meer geprobeerd a la real.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Salzburg heeft een hele rijke eigenaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je echt wel een hoger niveau halen dan nu hoor. Kijk naar Salzburg, lagere begroting maar beter team. Waarom zou Ajax dat niet kunnen halen binnen een paar jaar?RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: