Ze hebben ook pas sinds kort zo'n goed elftal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wel gek dat ze nog nooit de Europa cup of Champions league gewonnen hebben.
Waar gaat het misquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Liever Boerrigter op linksback gehad dan Duarte.
Dit is helaas de waarheidquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat ze haten joh.
Boerrigter had het niet slechter gedaan dan Fischer dit seizoen
Ajax heeft laatst toch ook van Barcelona gewonnen, dus? Zijn ze dan gelijk te vergelijken met Barca?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze hadden 1 mindere wedstrijd in de voorronde CL ja. Was een beetje pech. Maar laatst hebben ze Bayern gewoon met 3-0 opgerold hoor.
Iedere speler van Salzburg was superieur. Wie wil je wisselen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Heeinz het volgende:
En ook niet wisselen in de rust, neuhhh
Ja, dat zou ook echt geholpen hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Heeinz het volgende:
En ook niet wisselen in de rust, neuhhh
Wel eerlijk blijven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik heb PSV niet zo slecht zien spelen dit seizoen.
Incident, net zoals Ajax tegen barcaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ze hadden 1 mindere wedstrijd in de voorronde CL ja. Was een beetje pech. Maar laatst hebben ze Bayern gewoon met 3-0 opgerold hoor.
Je had het toch goedquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Remember Cambuur?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik heb PSV niet zo slecht zien spelen dit seizoen.
Nee, maar wij wonnen ook niet zo overtuigend van Barca als zij van Bayern.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ajax heeft laatst toch ook van Barcelona gewonnen, dus? Zijn ze dan gelijk te vergelijken met Barca?
Nee PSV creërt iedere wedstrijd wel een paar kansen. Dit was echt 0,0quote:
Het klinkt gek maar eigenlijk heb je nieteens ongelijk,quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Lijkt me beter als we 2e worden anders camoufleert die titel weer hoe slecht het materiaal eigenlijk is.
Misschien Duarte eruit. Of onze wereldspits. Of de fantastische vleugelspelers die zich elke keer vastlopen. Al is het alleen maar om een signaal af te geven. Ik zou ook De Jong een invalbeurt gegund hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iedere speler van Salzburg was superieur. Wie wil je wisselen?
Ze hebben gewonnen van Barca C op 50%.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ajax heeft laatst toch ook van Barcelona gewonnen, dus? Zijn ze dan gelijk te vergelijken met Barca?
Op zich wel maar wie moet er dan kampioen worden ? Evt. Twente maar dat is ook niet veel. Over de rest nog maar niet te spreken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef inslagenreuring het volgende:
Lijkt me beter als we 2e worden anders camoufleert die titel weer hoe slecht het materiaal eigenlijk is.
Ooh nou is het opeens Barca C.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze hebben gewonnen van Barca C op 50%.
Laat gaan..quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh nou is het opeens Barca C.
Rot toch op joh.
Niet overdrijven maar is sowieso niet te vergelijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ze hebben gewonnen van Barca C op 50%.
Klopt. Ik had graag die kop van Ajacied422 willen zien! Die me zoals gewoonlijk gelijk belachelijk liep te maken toen ik vertelde dat Ajax waarschijnlijk vrij kansloos zou zijn tegen Salzburg. Wat zal Ajacied422 zich rot geschrokken zijn zeg.quote:
Duarte viel volledig door de mand. Net als Bojan, die IEDERE keer de verkeerde kant op draait. Geen oordeel over de Jong, want die heb ik 2x in beeld gezienquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Misschien Duarte eruit. Of onze wereldspits. Of de fantastische vleugelspelers die zich elke keer vastlopen. Al is het alleen maar om een signaal af te geven. Ik zou ook De Jong een invalbeurt gegund hebben.
Die jongen lult ook maar met elke wind mee joh. Niet serieus nemen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt. Ik had graag die kop van Ajacied422 willen zien! Die me zoals gewoonlijk gelijk belachelijk liep te maken toen ik vertelde dat Ajax waarschijnlijk vrij kansloos zou zijn tegen Salzburg. Wat zal Ajacied422 zich rot geschrokken zijn zeg.
Perfecte moment om supporter af te zijn, niet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iedere speler van Salzburg was superieur. Wie wil je wisselen?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:06 schreef bambino het volgende:
Ging lekker vanavond of niet.
[ afbeelding ]
Neuh, Ajax zit in mijn hart. Ik heb ook 94 minuten moeten lijden als iedereen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef Drxx het volgende:
[..]
Perfecte moment om supporter af te zijn, niet?
Bojan was nog wel minder slecht dan Fischer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Duarte viel volledig door de mand. Net als Bojan, die IEDERE keer de verkeerde kant op draait. Geen oordeel over de Jong, want die heb ik 2x in beeld gezien
Ik snap de frustratie van Blind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |