Oke.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:12 schreef handboek het volgende:
[..]
Ajax had in die competitie nu al kampioen geweest. Kom op zeg, RB en heel die Oostenrijkse hoofdklasse is niets in vergelijking met ons aller Ajax
Waar heb je het allemaal overquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik ben gewoon trots op de jongens hoor. Je vergeet dat Salzburg gewoon een team is die je mag vergelijken met een ploeg als Bayern Munchen of Real Madrid. Je moet gewoon realistisch blijven. Natuurlijk is het niet goed als je 0-3 achter komt. Maar als je nog zo lang moet spelen en je kan de 0-3 behouden is dat sterk.
Misschien kan Ajax hun scout dan aantrekken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Excuses, ze scouten ook goed .. op kwaliteit vooral
Nee sorry ik zie het niet gebeuren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat in de tijd dat we betere selecties hadden, niet speelden volgens een bepaald systeem. Nu doen we dat wel, maar missen we gewoon kwaliteit. En die kwaliteit kan best komen binnen een paar jaar. Met wat juiste aankopen en goede talenten uit de jeugd.
Goeie tip ja. Maar dan moeten ze Studio Sport afzwerenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan Ajax hun scout dan aantrekken.
Ajax heeft de beste jeugdscouting ter wereldquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kan Ajax hun scout dan aantrekken.
Dat kan ik me voorstellen na die onzin die je net gezien hebtquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee sorry ik zie het niet gebeuren.
troostprijsschietenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Schanulleke het volgende:
Het was gewoon nog prijsschieten op het einde jonguh!
Dit was echt pijnlijk gewoon.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen na die onzin die je net gezien hebt/
Ach misschien is die Kroatische speler van Zagreb wat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goeie tip ja. Maar dan moeten ze Studio Sport afzweren
Maar een belabberde scouting voor het eerste elftal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ajax heeft de beste jeugdscouting ter wereld
Dat is gewoon de waarheid hoor. Salzburg is niet veel minder dan een Real of Bayern.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal over
Ik had ook een lastige wedstrijd voorspelt, maar dit sloeg nergens op. Zelfs tegen Real Madrid had je nog meer kansquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit was echt pijnlijk gewoon.
Ik had een ontzettend lastige wedstrijd voorspelt maar je wordt gewoon weggespeeld in eigen huis
trollquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is gewoon de waarheid hoor. Salzburg is niet veel minder dan een Real of Bayern.
Met een G team in de wei hadden we nog meer indruk gemaakt vandaagquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had ook een lastige wedstrijd voorspelt, maar dit sloeg nergens op. Zelfs tegen Real Madrid had je nog meer kans
Hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat is gewoon de waarheid hoor. Salzburg is niet veel minder dan een Real of Bayern.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Salzburg is niet veel minder dan een Real of Bayern.
Daarom spelen ze europa leaguequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ooh dit was niet het G team?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een G team in de wei hadden we nog meer indruk gemaakt vandaag
Nee jammer genoeg nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dit was niet het G team?
Of een paar koppige mensen, ik weet niet wat het probleem is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar een belabberde scouting voor het eerste elftal.
Wel gek dat ze nog nooit de Europa cup of Champions league gewonnen hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het is tenminste niet zon debiel als Fischer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die achterlijke kutgrappen over Boerrigter.
Dat is dan ook vrij eenvoudigquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Het is tenminste niet zon debiel als Fischer.
Laat ze haten joh.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hou toch eens op met die achterlijke kutgrappen over Boerrigter.
Ze hadden 1 mindere wedstrijd in de voorronde CL ja. Was een beetje pech. Maar laatst hebben ze Bayern gewoon met 3-0 opgerold hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Daarom spelen ze europa league
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |