SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De POLL's i.v.m. lange OP in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Die moet gelijk maar mee.quote:
Ik wel, ze heeft denk ik niks meer op dit momentquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik ook maar vind dat niet normaal
Echt hequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Jian het volgende:
Waarom is die domme kut van en Ruud niet bij zijn gast. Wat een domme boerenlul die gozer
Waar heeft hij dit gezegd dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ze zei dat niet iedereen negatief was, zoals Gordon..
Ja zag je ze staan, nu ook weerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Dottey het volgende:
Zie Aike nou lekker chillen bij Jimmy
nee, Andrea wil dat anderen iets in haar lamp 'putten'quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Grunge. het volgende:
Oh kut, dat liedje gaat helemaal niet zo, ik ken het niet. Kan iemand het veranderen in 'Give me oil in my lamp'?
weet zij veelquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Parlay het volgende:
Lot: Je bent zo eerlijk, zo puur.
Whut?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Urb het volgende:
Andrea en Lot lachen over 2 pakjes sigaretten. Lot vind haar een mooi mens, eerlijk en echt![]()
Géén idee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar heeft hij dit gezegd dan?
Ze verdienen elkaar daar,quote:
Idd, ongelooflijk... Het gaat totaal niet over Anton, het is de grote Andrea show die in duigen lijkt te vallen..quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef asini het volgende:
Kut charlotteDomme blinde koe. Ze noemt andrea gewoon een mooi mens
Ontoerekeningsvatbaar had hij haar genoemd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Toverheks het volgende:
Ik vind het wel een hele grove belediging tegenover hakim, omdat Hakim zei dat ze kierewiet was kreeg hij een hartaanvalwat een misselijk wijf, en ja dit is de 1e keer dat ik echt iets lelijks over een bewoner zeg
![]()
![]()
hutje op de heiquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef blanket het volgende:
Wacht ff...waar Anton is, is geen water en/of toilet...maar hij kan wel de tv en/of de streams volgen? Nee ok
Het ziet er nu wel heel ranzig uit ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, Andrea wil dat anderen iets in haar lamp 'putten'
Die zou haar meteen een gouden kalf uitgereikt hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap nu waarom Jochem er niet in mocht.
Die zou er keihard bij hebben staan lachen en zeggen: "Andrea meid, wat speel je dit goed.."
Die heeft de tijd van haar leven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen huilt, behalve Andrea, sla mij maar lek.
Andrea zit nog netjes in de make-up
Hoeft niet, de rest pikt Andrea zelf wel ..quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Je gaat op reis en pakt je koffertje.
We geven Andrea mee:
Alle schilderijen van Billy
De auto van hakim
Het bad van ruud
Een paar stoelen van paul
Armbandjes van lot
Yogaboek plan nicolien
Wie biedt meer?
ze zingt wel 'give me "maar ze bedoelt : ik neem welquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het ziet er nu wel heel ranzig uit ja.
Kierewiet dat andere is een te moeilijk woord voor mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ontoerekeningsvatbaar had hij haar genoemd.
En daarin heeft hij gelijk.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een focking heerlijke streams, en dat Hakim de schuld krijgt van het grote drama
Zeg dat nou nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen huilt, behalve Andrea, sla mij maar lek.
Andrea zit nog netjes in de make-up
Dat zat er inquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Peunage het volgende:
Ja hoor, ze hebben haar sigaretten gestolen.
Inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap nu waarom Jochem er niet in mocht.
Die zou er keihard bij hebben staan lachen en zeggen: "Andrea meid, wat speel je dit goed.."
Jij was eerder hahahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Peunage het volgende:
Anton is de verstandige in deze, oprottenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Mylene het volgende:
Ze is gewoon vrolijk, spoort echt niet. Die vertrekt echt niet.
Geen manieren meer. Zal wel product van zijn opvoeding zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Jian het volgende:
Waarom is die domme kut van en Ruud niet bij zijn gast. Wat een domme boerenlul die gozer
Echt wat een geweldige eikel, niet te filmenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Peunage het volgende:
Dikke faalbeer Ruud, ga nou afscheid nemen van je date.
triest volk ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Peunage het volgende:
Serieus, WTF MENSEN.
En niemand houdt je tegenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Toverheks het volgende:
Ik vind het wel een hele grove belediging tegenover hakim, omdat Hakim zei dat ze kierewiet was kreeg hij een hartaanvalwat een misselijk wijf, en ja dit is de 1e keer dat ik echt iets lelijks over een bewoner zeg
![]()
![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Punkman het volgende:
Gaat die kut nu wel of niet weg...
Ben er zo klaar mee...
Die gaat niet en daar zullen we echt even aan moeten wennen.......quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Punkman het volgende:
Gaat die kut nu wel of niet weg...
Ben er zo klaar mee...
Ik lach me slap nu, Lot we dragen een kruis of kruisje ofzo, Dre we houden zoveel van jequote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij valt op kleptomane leugenachtige vrouwen?
zolang ze dan uit een vliegtuig wordt geflikkerd...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Grunge. het volgende:
Wat een takke-actie van Charlotte. "Sophia, je moeder is de bom!"
Hand van god natuurlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef asini het volgende:
Sigaretten gejat.
Nadat Andrea binnen is gekomen
Ik ben nog niet weg, niets is wat het lijkt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Niets is wat het lijkt"
Heeft die zweefkut al vaker gezegd vanavond.
Ik denk dat ze anders een Rienk gaat worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Flow3r het volgende:
Wat een slim spel eigenlijk van Andrea , ongelofelijk
waarschijnlijk omdat Andrea van Anton heeft gehoord dat Hakim haar ontoerekeningsvatbaar noemde, anton flipte en kreeg een hartaanval, is Hakims schuldquote:
Dat is die ***marokkaan geweest, kan niet anders.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef martend het volgende:
sigaretten van sharon gestolenvolgende rel
Waar komen die nu ineens vandaan dan?quote:
ja en hakim zijn vrouw bijna gestikt in oliebolquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef HiDiHo het volgende:
oproep aan de vrouw van paul, zeg ook ff dat je dood gaat, dan kan Paul er ff uit
ok thanksquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat Andreavan Anton heeft gehoord dat Hakim haar ontoerekeningsvatbaar noemde
Ja soms vind ik dat jammer. Want wat een stelletje kanslozen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
De lachende derde is Huub, die ziet dat er op FOK! weer gescoord wordt op het COS topic/
Mijn god zeg. Ik denk dat over een week of twee geen bedrijf er nog mee te maken wil hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Tayu het volgende:
Pakje sigaretten gejat uit haar tas:
[ afbeelding ]
Dat jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn god zeg. Ik denk dat over een week of twee geen bedrijf er nog mee te maken wil hebben.
Die kreeg een Linkse van Andrea:quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Urb het volgende:
Hakim is niet zo relaxed meer als eerder vandaag
ik snap dit echt niet niet niet niet...je man ligt op sterven en je blijft in dat kut programma???!!!quote:
een steekonder water in het licht van andrea?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
ze hebben ze er echt wel uit gehaald, want ze hadden het heel de tijd over de sigaretten, was ook het eerste wat hakim tegen sharon zei, heb je peuken bij je
Wel de bedrijven via JonDeMizzle. En dat is wat telt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn god zeg. Ik denk dat over een week of twee geen bedrijf er nog mee te maken wil hebben.
Jammerquote:
Emil ook want volgens Lot kaatste hij de liefde af.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef mijntjexx het volgende:
Ze waarschuwt de meiden voor Hakim! Ze verteld dat ie hij heel dangerous is. Billy zegt" weg met die vent" TOPPPPPPPP!!
klopt en ze waarschuwt de meiden voor Hakim!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef bdd8 het volgende:
Dus Anton kreeg een hartaanval toen hij Hakim hoorde zeggen dat Andrea ontoerekeningsvatbaar is? Dat zei ze net.
ze had t ook over emil ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef mijntjexx het volgende:
Ze waarschuwt de meiden voor Hakim! Ze verteld dat ie hij heel dangerous is. Billy zegt" weg met die vent" TOPPPPPPPP!!
nee want Anton is pro emilquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Emil ook want volgens Lot kaatste hij de liefde af.
Denk het ook...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef lorrie03 het volgende:
ehm ik krijg nu wel het gevoel dat hakims dagen geteld zijn in utopia
ja maar belangrijkste ook voor Hakim. Ze zei hij praat over iedereen achter rug om, over jou en jou en jou. Ze wees billy en lot aanquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Emil ook want volgens Lot kaatste hij de liefde af.
Ja, maar die bepalen helemaal niks ....quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Andrea heeft die vrouwen allemaal in de zak
Ik vond het wel een leuk meisje!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef iBenny het volgende:
Ruud: "Nou, dat doe ik ook nooit meer."
Het gaat nu wel erg negatief worden hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wel de bedrijven via JonDeMizzle. En dat is wat telt.
Volgens mij was het niet eens Hakim die dat zei, maar Paul.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Blackprinces het volgende:
Luister, ik ben echt fel tegen Hakim.
Maar om hem op deze manier eruit te willen krijgen is een rattenstreek.
Beetje pretenderen dat die vent een hartaanval krijgt vanwege dat hakim ontoerekeningsvatbaar gezegd heeft.
Anton kan gewoon niet tegen de waarheid.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Blackprinces het volgende:
Luister, ik ben echt fel tegen Hakim.
Maar om hem op deze manier eruit te willen krijgen is een rattenstreek.
Beetje pretenderen dat die vent een hartaanval krijgt vanwege dat hakim ontoerekeningsvatbaar gezegd heeft.
Anton kan gewoon niet tegen de waarheid.
Inderdaad zeg. Volgens mij is Ruud gewoon homo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Grunge. het volgende:
Doe even normaal Giorgio. Ze was helemaal niet lelijk. Niet je type oké, maar lelijk
.
Rienk heeft het vanmiddag toch ook gezegd?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef asini het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet eens Hakim die dat zei, maar Paul.
True, er zal nog hard aan getrokken moeten worden. Maar ik ben bang dat het weinig invloed zal hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat nu wel erg negatief worden hoor
Met zulke opmerkingen haalt Gio zeker niet de gewenste 100 gasten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Grunge. het volgende:
Doe even normaal Giorgio. Ze was helemaal niet lelijk. Niet je type oké, maar lelijk
.
Volgens mij ook maar die staat niet genomineerdquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef asini het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet eens Hakim die dat zei, maar Paul.
Ik vermoed dat de meeste meisjes nu niet meer durven. Valt toch tegen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Gert het volgende:
Wat lomp van Ruud zeg, om het 10 seconden nadat ze de poort is uitgelopen het over "dat wijf" te hebben. Echt.
Ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk meisje!
Ruud en Giorgio hebben haar dus 'lelijk' genoemd, Emil zei er wat van. Zegt ook wel weer iets. Ik hoop niet dat het meisje erachter komt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef asco het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Volgens mij is Ruud gewoon homo.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Ruud: "Ik heb 100 euro verdiend!"
Aike: "Nou voelt het net alsof je mijn hoertje bent"
Of ze is met iemand?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Persefoneia het volgende:
En die drankbak stapt dus zo in de auto?
Het is dan ook gewoon de pure waarheid. Dat wijf heeft het verstandelijk vermogen van een 8 jarige.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef blanket het volgende:
[..]
Rienk heeft het vanmiddag toch ook gezegd?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef lorrie03 het volgende:
ehm ik krijg nu wel het gevoel dat hakims dagen geteld zijn in utopia
Ja, maar ze betaalde ervoor. Dat voelt niet goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Peunage het volgende:
WTF is er mis met Ruud![]()
Was gewoon een sympathieke meid, op zijn minst.
Nee, die heeft niet 20 collega's die aan het live streamen warenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ruud en Giorgio hebben haar dus 'lelijk' genoemd, Emil zei er wat van. Zegt ook wel weer iets. Ik hoop niet dat het meisje erachter komt.
Vind het een domme streek van hem. Dat zal hem nog wel bezurenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Gert het volgende:
Wat lomp van Ruud zeg, om het 10 seconden nadat ze de poort is uitgelopen het over "dat wijf" te hebben. Echt.
Ja niveau is echt betreurenswaardig bij deze mensen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Gert het volgende:
Goed voor de business ook dit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Grunge. het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |