Ontoerekeningsvatbaar had hij haar genoemd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Toverheks het volgende:
Ik vind het wel een hele grove belediging tegenover hakim, omdat Hakim zei dat ze kierewiet was kreeg hij een hartaanvalwat een misselijk wijf, en ja dit is de 1e keer dat ik echt iets lelijks over een bewoner zeg
![]()
![]()
hutje op de heiquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef blanket het volgende:
Wacht ff...waar Anton is, is geen water en/of toilet...maar hij kan wel de tv en/of de streams volgen? Nee ok
Het ziet er nu wel heel ranzig uit ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, Andrea wil dat anderen iets in haar lamp 'putten'
Die zou haar meteen een gouden kalf uitgereikt hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap nu waarom Jochem er niet in mocht.
Die zou er keihard bij hebben staan lachen en zeggen: "Andrea meid, wat speel je dit goed.."
Die heeft de tijd van haar leven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen huilt, behalve Andrea, sla mij maar lek.
Andrea zit nog netjes in de make-up
Hoeft niet, de rest pikt Andrea zelf wel ..quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Je gaat op reis en pakt je koffertje.
We geven Andrea mee:
Alle schilderijen van Billy
De auto van hakim
Het bad van ruud
Een paar stoelen van paul
Armbandjes van lot
Yogaboek plan nicolien
Wie biedt meer?
ze zingt wel 'give me "maar ze bedoelt : ik neem welquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Het ziet er nu wel heel ranzig uit ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |