SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De POLL's i.v.m. lange OP in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Die moet gelijk maar mee.quote:
Ik wel, ze heeft denk ik niks meer op dit momentquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik ook maar vind dat niet normaal
Echt hequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Jian het volgende:
Waarom is die domme kut van en Ruud niet bij zijn gast. Wat een domme boerenlul die gozer
Waar heeft hij dit gezegd dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ze zei dat niet iedereen negatief was, zoals Gordon..
Ja zag je ze staan, nu ook weerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Dottey het volgende:
Zie Aike nou lekker chillen bij Jimmy
nee, Andrea wil dat anderen iets in haar lamp 'putten'quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Grunge. het volgende:
Oh kut, dat liedje gaat helemaal niet zo, ik ken het niet. Kan iemand het veranderen in 'Give me oil in my lamp'?
weet zij veelquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Parlay het volgende:
Lot: Je bent zo eerlijk, zo puur.
Whut?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Urb het volgende:
Andrea en Lot lachen over 2 pakjes sigaretten. Lot vind haar een mooi mens, eerlijk en echt![]()
Géén idee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar heeft hij dit gezegd dan?
Ze verdienen elkaar daar,quote:
Idd, ongelooflijk... Het gaat totaal niet over Anton, het is de grote Andrea show die in duigen lijkt te vallen..quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef asini het volgende:
Kut charlotteDomme blinde koe. Ze noemt andrea gewoon een mooi mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |