quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef sjaan58 het volgende:
Ze moet eruit vanwege Humana, verbloemd met een zieke man........beter!
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef Grunge. het volgende:
Vraagt Lotte nu serieus aan Andrea, die net terug is, of Anton haar aardig vindt?
Huh? Zijn er nieuwen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
Ze gaat naar huis, er gaat niemand uit behalve een van de nieuwen, klaar voor mekaar
Wat is er voor die teef belangrijker, haar zgn. beroemdheid of haar vent???? Ik ben echt zo klaar mee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Urb het volgende:
Andrea "We zijn beroemd"
Jim "Daar mag je het niet over hebben"
Andrea "Oh, naja nu heb ik het al gezegd" en voegt dan nog effe snel toe "een miljoen kijkers"
Die spoort niet hoor
Dat zei ik daarstraks ook, maar ik vind haar verhaal aan alle kanten rammelenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Laysa het volgende:
Buiten het feit om of het waar is of niet, maar de meeste mensen die terminaal zijn of uitbehandeld mogen en kunnen gewoon thuis sterven hoor
en echt niet uit belangstelling maar pure nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef Britan het volgende:
en Bolly met haar domme vragen aan Andrea
Ramptoerisme en aandacht/tv momentjes Yakquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef Britan het volgende:
en Bolly met haar domme vragen aan Andrea
Ja en daardoor is hij voor haar al jaren dood. Serieus. Net als haar stiefdochter. Zei ze net. Daar is ze allang aan gewend in haar hoofd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef martend het volgende:
anton is klinisch dood geweest volgens dre, dat verklaart dan weer een hoop over anton
Wie zijn dat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef SecretStoryWous het volgende:
Toch wel ff anders dan dgk
[ afbeelding ]
Oké. Isa moet daar ook gewoon maar weg misschien. Het is daar een plek voor valse sekreten en dat is ze niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal boos op haar zijn. Inclusief Andrea. En Isabel in haar naïviteit denkt 'Ze is boos op mij, en we hebben geen afscheid genomen....etc.'.
Met een kist door de poort is galgenhumor in dit gevalquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Voor de TV show? Geen scene met kistje door poort![]()
Als mijn man zo slecht was, en ik had dat bericht net gekregen dan was ik niet zo 'vrolijk' nuchter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Disana het volgende:
Ze zegt dat ze morgen naar huis gaat maar eerst nog met de psycholoog wil praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |