Dat boeit hem toch nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Urb het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Hakim zich houd na die aanspraak, holy shit dat gaat je toch niet in de kouwe kleren zitten?
Erg hè.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Myr1978 het volgende:
[..]
Dat is de enige die haar interesseert zo te zien.
Ze wil gewoon even lekker aan Ruud zittenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Zij betaalt en zij masseert hem. Maak me gek.
isa voelt zich echt een vriendin van andreaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom is Isa zielig dan? Heb in de sv gelezen dat ze onenigheid had met Andrea vandaag, maar....
Die krijg je met een bazooka nog niet weg.quote:
Ik denk als ze de camera "even"wegdraaien dat ze een move maakt.. ze checkt wel vaak of de camera hun nog volgt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef SecretStoryWous het volgende:
Komt er nog sex in de douche of niet...
Omdat ze allemaal boos op haar zijn. Inclusief Andrea. En Isabel in haar naïviteit denkt 'Ze is boos op mij, en we hebben geen afscheid genomen....etc.'.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom is Isa zielig dan? Heb in de sv gelezen dat ze onenigheid had met Andrea vandaag, maar....
even voelenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik denk als ze de camera "even"wegdraaien dat ze een move maakt.. ze checkt wel vaak of de camera hun nog volgt.
+1quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit allemaal zieliger voor Isa dan voor Andrea
Nee, Hakim.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef asini het volgende:
Ze heeft gehoord dat paul haar ontoerekeningsvatbaar heeft genoemd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |