Ik kan rustig slapen want Andrea heeft anton zijn tabletje gegeven. Pffff.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef 37metrijst het volgende:
[..]De tranen schieten in mijn onderbroek.
Hoezo mee naar Bonaire? Hij ligt toch op sterven zg. maar hij kan wel met haar naar Bonaire reizen? en hij is ook thuis?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef Dottey het volgende:
Andrea heeft instructies gekregen "inpakken, mee naar Bonaire.. Je laat je niet zo behandelen..."
Maar ze gaat er even over denken.
ben bang van nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Grunge. het volgende:
No way dat Andrea nu nog geconfronteerd wordt met de diefstal...
ik denk het merendeel van de streamers wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Peunage het volgende:
Sorry hoor, maar dit begint steeds meer op een toneelstukje te lijken. Heeft iemand anders dit gevoel ook?
En Andrea leefde nog lang en gelukkig van het geld van ome Anton....quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef md89 het volgende:
Volgens Andrea was het net op Shownieuws: "Anton sterft in de armen van Andrea"
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Heeft hij het meisje dat met hem in bad is geweest een lelijk wijf genoemd?
we zijn echt beroemd !quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet, Anton is klaar met dat mokkel. Anders was ze weggebleven.
Dat is de enige die haar interesseert zo te zien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef Grunge. het volgende:
Gordon is positief.
En we zijn BEROEMD!!!!!1!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |