Anton kijkt graag een livestreampje op zijn tijdquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef creno het volgende:
Dat Hakim zei "ze is ontoerekeningsvatbaar" zat vandaag in de uitzending, dus dat lijkt me niet de reden van een hartaanval
Ha, give me oil in my lamp. Zit me zo op te vreten. Niet normaalquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef Chanel5 het volgende:
Dan moet je het wel heel erg maken Oma Nijn.
Hij streamt ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef creno het volgende:
Dat Hakim zei "ze is ontoerekeningsvatbaar" zat vandaag in de uitzending, dus dat lijkt me niet de reden van een hartaanval
Ik geloof dit niet, Anton is klaar met dat mokkel. Anders was ze weggebleven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef Flow3r het volgende:
Smerig spelletje hoor, niemand durft nu nog ooit om Andrea aan te pakken want anders krijgt Anton weer een aanval
ojaquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Anton kijkt graag een livestreampje op zijn tijd
Ik word hier ook niet vrolijk van.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef mangalie het volgende:
Dit kan toch echt niet die hele act van Andrea...Ik zit me ff op te fokken![]()
![]()
blijfenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
wat zal ze doen? blijven of gaan?
En dat verbáást je, van dat egocentrische dikkerdje met vadercomplex?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef Grunge. het volgende:
Vraagt Lotte nu serieus aan Andrea, die net terug is, of Anton haar aardig vindt?
Kan me er echt alles bij voorstellen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ha, give me oil in my lamp. Zit me zo op te vreten. Niet normaal![]()
Ik ook, want Isa denkt dat het werkelijk echt waar is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit allemaal zieliger voor Isa dan voor Andrea
Inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef R0T29 het volgende:
hier ga je toch geen 24 uur op wachten en eerst met een psycholoog over praten...
het kan dus wel ,je ziet hetquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef mangalie het volgende:
Dit kan toch echt niet die hele act van Andrea...Ik zit me ff op te fokken![]()
![]()
Hoe kún je zoiets zeggen. Jij gaat echt te ver hoor..quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geloof dit niet, Anton is klaar met dat mokkel. Anders was ze weggebleven.
Ja, ik ook en dan die kop van Dre......quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef iBenny het volgende:
Tussen neus en lippen door zei Billy ... Fijn om je toch nog even te zien. Weet die al meer?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef JediMasterLucia het volgende:
wat zal ze doen? blijven of gaan?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef asini het volgende:
[..]
Hoe kún je zoiets zeggen. Jij gaat echt te ver hoor..![]()
nopequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef R0T29 het volgende:
hier ga je toch geen 24 uur op wachten en eerst met een psycholoog over praten...
Waarom is Isa zielig dan? Heb in de sv gelezen dat ze onenigheid had met Andrea vandaag, maar....quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:58 schreef iBenny het volgende:
Heeft hij het meisje dat met hem in bad is geweest een lelijk wijf genoemd?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef martend het volgende:
ruudje houd het wel erg lang vol met zijn naar eigen zeggen "lelijk wijf"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |