SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De POLL's i.v.m. lange OP in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.Allemaal cabaretteketet!
Dat was het enige mooie, dat Anton pissig is op Hakimquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Zo, Andrea zal dus ook niet op Joey stemmen als hij Hakim in z'n hol blijft kruipen
Ik geef me opquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef Flow3r het volgende:
Mooi opzetje naar het wippen van Hakim
Ja maar dat waren Lot en Bil in een brief van hem ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef Marenda het volgende:
Ze doet wel lief tegen Emil,dus die is oke volgens Anton.
Zoals iemand een paar cossen eerder serieus zei : dat noem je echte liefdequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:47 schreef STAP01 het volgende:
Dan ga je toch naar huis! Wat doe je daar in godesnaam nog! Wat een kutwijf!
Ik krijg het zelfs in de douche mee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef asini het volgende:
Gaat ze dat idiote liedje lopen zingen
en aceton anton is geen haar beterquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef R0T29 het volgende:
wat heeft dat mens een zieke gedachtengang....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |