Andrea heeft niet eens door wat ze zegt...quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:48 schreef Blackprinces het volgende:
Kijk zie je? Mevrouw is gewoon even bijgepraat.
En hakim zijn schuld dat ie t aan zn hart kreeg
Donderstraal op zeg
Doe es normaal zure doosquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
En ik moet normaal doenDom mokkel
iddquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef Jian het volgende:
Ze heeft aardig wat informatie mee meteen.
Ze zal de zaakjes wel op orde hebben gemaakt..quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:48 schreef iBenny het volgende:
Waarom verteld ze het zo koelbloedig? Er klopt iets niet
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:48 schreef Peunage het volgende:
Sommige mensen hadden dus gelijk. Hij heeft een hartaanval gekregen door de streams
erg he pokke big en heks billyquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:47 schreef snetje het volgende:
Wat grof van Charlotte... Andrea weg halen bij de anderen ...
dat denk ik dus ook, het lijkt wel in scene gezet allemaal, je partner is toch belangrijker dan een fekking tv programma en ieder normaal denkend mens zou toch weten dat er laag over je gedacht wordt als in Utopia blijftquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:48 schreef krabje het volgende:
en daarom denk ik dat dit nep is,als mijn man dit zou overkomen zou ik niet eens er over nadenken om terug te gaan.
SPOILER: inb4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Nee je gaat te ver met je dom gelul.. Misselijk wijfquote:
Alleen heeft ze het niet begrepen.,..quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:49 schreef Jian het volgende:
Ze heeft aardig wat informatie mee meteen.
Anton gaat dood, boeie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef iBenny het volgende:
Normaal jankt ze overal om. Nu... met dit niet?
ja echt he.... zo ziek ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
Haar man is doodziek, en zij klaagt alleen maar over wat er over haar wordt gezegd.
O nu ben ik het? Stuur je Anton er op af.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je gaat te ver met je dom gelul.. Misselijk wijf
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Je gaat inpakken en gaat mee naar Bonaire..."
Hij ligt toch in het ziekenhuis met hartkwalen?
is het geen bedtijd ? kom op wat kan die man er aan doen ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
O nu ben ik het? Stuur je Anton er op af.
Huh hij ligt toch dood te gaan? Mee naar bonaire?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:51 schreef Dottey het volgende:
Anton is boos heul boos op o.a. Hakim.
maar ik weet wel hoe je het bedoelt hoor.
Hakim: Wat dan?
nou dat je zei dat je mij ontoerekeningsvatbaar vind.
Hakim: Oh ja... dat kan wel ja..
Andrea heeft instructies gekregen "inpakken, mee naar Bonaire.. Je laat je niet zo behandelen..."
Maar ze gaat er even over denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |