Tot nu toe heb ik haar nog niet op enige vorm van logica kunnen betrappen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik wilde terug naar hier, naar mijn huis zo voelde het
ZIt ze verdorie bij haar doodzieke man en wil ze graag terug naar Utopia![]()
![]()
Maar hij heeft wel streamsquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor is anthon een pauper.
Leg te sterven in een huis zonder water volgens dre
Dat had ze al besproken toch?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Tayu het volgende:
[..]
Vergeet de stiefdochter niet die op sterven lag op het moment dat Andrea Utopia in ging en enkele dagen later overleed.
Ze was naaktquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef asco het volgende:
Duizenden caps en dan geen van die meid in haar nakie.
Wat zegt zequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Aaaaa... ze vertelt ook nog even heel subtiel over de thuissituatie van Hakim
Zeker weten, die hele Anton is niet ziek....opgezet spelletje om Andrea eruit te gooien....Ank van der Moer is het!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken Sjaan
scanman tietentopicquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:09 schreef asco het volgende:
Duizenden caps en dan geen van die meid in haar nakie.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Een ding is zeker. De kleding van anton gaat niet naar Humana
met hartbewaking...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef SailingDuck het volgende:
Niets is wat het lijkt hoor volgens Andrea.
Die komt vogende week gewoon met zijn Hummer
Ja, dit was een scheinbeweging waar zelfs ik in getrapt ben.quote:
Nice!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:11 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef Tayu het volgende:
[..]
Al stervende houdt hij alles in de gaten.
Ze zei dat niet iedereen negatief was, zoals Gordon.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef Injetta het volgende:
Anton heeft haar verteld dat iedereen heel negatief over haar is. Dat ze haar dochter in de steek heeft gelaten en zo.
Maar.. ze vindt het nog steeds leuk.
Stel je man ligt op sterven, dan blijf je toch in de buurt en dan ga je toch niet terug naar zo'n programma?
En waar ze het het meeste over heeft zijn de bekende mensen, de telefoon die rinkelde, wat mensen over haar zeggen, hoe de pers haar heeft achtervolgd.
Dat begrijp ik dus ook niet. Ziek mens is het.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:10 schreef Urb het volgende:
Waarom laten ze toe dat Andrea die bewoners nog meer loopt op te stoken tegen de buitenwereld, hele tijd negatieve verhalen over de pers en kijkers etc etc?
De heks vindt het een leuk expiriment.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:12 schreef Injetta het volgende:
Anton heeft haar verteld dat iedereen heel negatief over haar is. Dat ze haar dochter in de steek heeft gelaten en zo.
Maar.. ze vindt het nog steeds leuk.
Stel je man ligt op sterven, dan blijf je toch in de buurt en dan ga je toch niet terug naar zo'n programma?
En waar ze het het meeste over heeft zijn de bekende mensen, de telefoon die rinkelde, wat mensen over haar zeggen, hoe de pers haar heeft achtervolgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |