Ongelofelijk. Anton is een vermogend man, zeker?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef Cactus1 het volgende:
Ik kots echt op dat wijf. Je weet dat hij elk moment dood kan gaan en lekker voor jezelf kiezen. Egoïsme ten top
één keer het woord geweest teveel?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef martend het volgende:
anton is klinisch dood geweest volgens dre, dat verklaart dan weer een hoop over anton
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Sharon!!!
Kijk ff of je alles bij je hebt!!
andrea is back!!!
Was al bekend, daarom zeg ik al die tijd al dat het niet normaal is dat je dan je man een jaar in de steek laat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef Bestweldonker het volgende:
Dre leeft met Anton ALTIJD met de dood!
Hij is al 3x gereanimeerd, al een keer klinisch dood geweest.................
Kortom, het is een wrak
Als ik dat zo hoor is anthon een pauper.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Anton is een vermogend man, zeker?
Dat zeg ik al vanaf het begin inderdaadquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Oké. Isa moet daar ook gewoon maar weg misschien. Het is daar een plek voor valse sekreten en dat is ze niet.
Volgens mij wel ja. Ik vind het ook verschrikkelijk hoe mensen kunnen zeggen dat ze zo'n sterke vrouw is. Ze is ijskoud. Ze doet gewoon precies hetzelfde als bij haar dochter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Anton is een vermogend man, zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |