Geen manieren meer. Zal wel product van zijn opvoeding zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Jian het volgende:
Waarom is die domme kut van en Ruud niet bij zijn gast. Wat een domme boerenlul die gozer
Echt wat een geweldige eikel, niet te filmenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:16 schreef Peunage het volgende:
Dikke faalbeer Ruud, ga nou afscheid nemen van je date.
triest volk ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Peunage het volgende:
Ja hoor, ze hebben haar sigaretten gestolen.
Serieus, WTF MENSEN.
En niemand houdt je tegenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Toverheks het volgende:
Ik vind het wel een hele grove belediging tegenover hakim, omdat Hakim zei dat ze kierewiet was kreeg hij een hartaanvalwat een misselijk wijf, en ja dit is de 1e keer dat ik echt iets lelijks over een bewoner zeg
![]()
![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Punkman het volgende:
Gaat die kut nu wel of niet weg...
Ben er zo klaar mee...
Die gaat niet en daar zullen we echt even aan moeten wennen.......quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef Punkman het volgende:
Gaat die kut nu wel of niet weg...
Ben er zo klaar mee...
Ik lach me slap nu, Lot we dragen een kruis of kruisje ofzo, Dre we houden zoveel van jequote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij valt op kleptomane leugenachtige vrouwen?
zolang ze dan uit een vliegtuig wordt geflikkerd...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Grunge. het volgende:
Wat een takke-actie van Charlotte. "Sophia, je moeder is de bom!"
Hand van god natuurlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef asini het volgende:
Sigaretten gejat.
Nadat Andrea binnen is gekomen
Ik ben nog niet weg, niets is wat het lijkt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Niets is wat het lijkt"
Heeft die zweefkut al vaker gezegd vanavond.
Ik denk dat ze anders een Rienk gaat worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Flow3r het volgende:
Wat een slim spel eigenlijk van Andrea , ongelofelijk
waarschijnlijk omdat Andrea van Anton heeft gehoord dat Hakim haar ontoerekeningsvatbaar noemde, anton flipte en kreeg een hartaanval, is Hakims schuldquote:
Dat is die ***marokkaan geweest, kan niet anders.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef martend het volgende:
sigaretten van sharon gestolenvolgende rel
Waar komen die nu ineens vandaan dan?quote:
ja en hakim zijn vrouw bijna gestikt in oliebolquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef HiDiHo het volgende:
oproep aan de vrouw van paul, zeg ook ff dat je dood gaat, dan kan Paul er ff uit
ok thanksquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat Andreavan Anton heeft gehoord dat Hakim haar ontoerekeningsvatbaar noemde
Ja soms vind ik dat jammer. Want wat een stelletje kanslozen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
De lachende derde is Huub, die ziet dat er op FOK! weer gescoord wordt op het COS topic/
Mijn god zeg. Ik denk dat over een week of twee geen bedrijf er nog mee te maken wil hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Tayu het volgende:
Pakje sigaretten gejat uit haar tas:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |