Dat jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn god zeg. Ik denk dat over een week of twee geen bedrijf er nog mee te maken wil hebben.
Die kreeg een Linkse van Andrea:quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:22 schreef Urb het volgende:
Hakim is niet zo relaxed meer als eerder vandaag
ik snap dit echt niet niet niet niet...je man ligt op sterven en je blijft in dat kut programma???!!!quote:
een steekonder water in het licht van andrea?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef ChocoFan het volgende:
ze hebben ze er echt wel uit gehaald, want ze hadden het heel de tijd over de sigaretten, was ook het eerste wat hakim tegen sharon zei, heb je peuken bij je
Wel de bedrijven via JonDeMizzle. En dat is wat telt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn god zeg. Ik denk dat over een week of twee geen bedrijf er nog mee te maken wil hebben.
Jammerquote:
Emil ook want volgens Lot kaatste hij de liefde af.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef mijntjexx het volgende:
Ze waarschuwt de meiden voor Hakim! Ze verteld dat ie hij heel dangerous is. Billy zegt" weg met die vent" TOPPPPPPPP!!
klopt en ze waarschuwt de meiden voor Hakim!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef bdd8 het volgende:
Dus Anton kreeg een hartaanval toen hij Hakim hoorde zeggen dat Andrea ontoerekeningsvatbaar is? Dat zei ze net.
ze had t ook over emil ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef mijntjexx het volgende:
Ze waarschuwt de meiden voor Hakim! Ze verteld dat ie hij heel dangerous is. Billy zegt" weg met die vent" TOPPPPPPPP!!
nee want Anton is pro emilquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Emil ook want volgens Lot kaatste hij de liefde af.
Denk het ook...quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef lorrie03 het volgende:
ehm ik krijg nu wel het gevoel dat hakims dagen geteld zijn in utopia
ja maar belangrijkste ook voor Hakim. Ze zei hij praat over iedereen achter rug om, over jou en jou en jou. Ze wees billy en lot aanquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Emil ook want volgens Lot kaatste hij de liefde af.
Ja, maar die bepalen helemaal niks ....quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Andrea heeft die vrouwen allemaal in de zak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |