Ik vond het wel een leuk meisje!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef iBenny het volgende:
Ruud: "Nou, dat doe ik ook nooit meer."
Het gaat nu wel erg negatief worden hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Wel de bedrijven via JonDeMizzle. En dat is wat telt.
Volgens mij was het niet eens Hakim die dat zei, maar Paul.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Blackprinces het volgende:
Luister, ik ben echt fel tegen Hakim.
Maar om hem op deze manier eruit te willen krijgen is een rattenstreek.
Beetje pretenderen dat die vent een hartaanval krijgt vanwege dat hakim ontoerekeningsvatbaar gezegd heeft.
Anton kan gewoon niet tegen de waarheid.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Blackprinces het volgende:
Luister, ik ben echt fel tegen Hakim.
Maar om hem op deze manier eruit te willen krijgen is een rattenstreek.
Beetje pretenderen dat die vent een hartaanval krijgt vanwege dat hakim ontoerekeningsvatbaar gezegd heeft.
Anton kan gewoon niet tegen de waarheid.
Inderdaad zeg. Volgens mij is Ruud gewoon homo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Grunge. het volgende:
Doe even normaal Giorgio. Ze was helemaal niet lelijk. Niet je type oké, maar lelijk
.
Rienk heeft het vanmiddag toch ook gezegd?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef asini het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet eens Hakim die dat zei, maar Paul.
True, er zal nog hard aan getrokken moeten worden. Maar ik ben bang dat het weinig invloed zal hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat nu wel erg negatief worden hoor
Met zulke opmerkingen haalt Gio zeker niet de gewenste 100 gasten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Grunge. het volgende:
Doe even normaal Giorgio. Ze was helemaal niet lelijk. Niet je type oké, maar lelijk
.
Volgens mij ook maar die staat niet genomineerdquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef asini het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet eens Hakim die dat zei, maar Paul.
Ik vermoed dat de meeste meisjes nu niet meer durven. Valt toch tegen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Gert het volgende:
Wat lomp van Ruud zeg, om het 10 seconden nadat ze de poort is uitgelopen het over "dat wijf" te hebben. Echt.
Ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk meisje!
Ruud en Giorgio hebben haar dus 'lelijk' genoemd, Emil zei er wat van. Zegt ook wel weer iets. Ik hoop niet dat het meisje erachter komt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef asco het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Volgens mij is Ruud gewoon homo.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Ruud: "Ik heb 100 euro verdiend!"
Aike: "Nou voelt het net alsof je mijn hoertje bent"
Of ze is met iemand?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:23 schreef Persefoneia het volgende:
En die drankbak stapt dus zo in de auto?
Het is dan ook gewoon de pure waarheid. Dat wijf heeft het verstandelijk vermogen van een 8 jarige.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef blanket het volgende:
[..]
Rienk heeft het vanmiddag toch ook gezegd?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef lorrie03 het volgende:
ehm ik krijg nu wel het gevoel dat hakims dagen geteld zijn in utopia
Ja, maar ze betaalde ervoor. Dat voelt niet goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Peunage het volgende:
WTF is er mis met Ruud![]()
Was gewoon een sympathieke meid, op zijn minst.
Nee, die heeft niet 20 collega's die aan het live streamen warenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ruud en Giorgio hebben haar dus 'lelijk' genoemd, Emil zei er wat van. Zegt ook wel weer iets. Ik hoop niet dat het meisje erachter komt.
Vind het een domme streek van hem. Dat zal hem nog wel bezurenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Gert het volgende:
Wat lomp van Ruud zeg, om het 10 seconden nadat ze de poort is uitgelopen het over "dat wijf" te hebben. Echt.
Ja niveau is echt betreurenswaardig bij deze mensen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Gert het volgende:
Goed voor de business ook dit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:26 schreef Grunge. het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |