Ik ken het... Ik dacht dat ik ervan was verlost, blijkbaar toch niet. Ik heb ook eens gelezen dat mensen die eenmaal dit soort klachten hebben gehad vatbaarder hiervoor zijn..quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar ook. Ik zit inmiddels bijna een jaar thuis en liep op m'n werk al ruim een jaar tegen een burnout aan te hikken. Nare kutzooi is het.
Toch gas terugnemen dan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken het... Ik dacht dat ik ervan was verlost, blijkbaar toch niet. Ik heb ook eens gelezen dat mensen die eenmaal dit soort klachten hebben gehad vatbaarder hiervoor zijn..
Dan heb je ook nog eens te maken met mensen die vinden dat je je aanstelt...
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:21 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Toch gas terugnemen dan.
Oh, dat is behoorlijk "kloten". Sterkte..quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Goejedag het volgende:
Zit met een burnout thuis, deze week een goede vriend overleden. Het is moeilijk.
Sterktequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef Goejedag het volgende:
Zit met een burnout thuis, deze week een goede vriend overleden. Het is moeilijk.
'Die lange dikke' da's toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:13 schreef complicate het volgende:
OH MY GOOOOOOOOOOOOOD ik heb al 5 min een slappe lach in de sexshop
het toppunt van alles is dat ik absoluut mijn 'bestelling' kom halen
maar ik krijg het er niet uit om het hem uit te leggen
![]()
![]()
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Twas een ander soort dildo hoor. Heb hem net uitgeprobeerdquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Die lange dikke' da's toch niet zo moeilijk?
Daarover heb ik wel eens wat onderzoeken gelezen, die bevestigden wat je zegt. Ergens ook wel logisch, er zijn veel eigenschappen die erg positief overkomen bij anderen (en verwachtingen wekken) maar die voor jezelf funest kunnen zijn. En die verander je niet zomaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ken het... Ik dacht dat ik ervan was verlost, blijkbaar toch niet. Ik heb ook eens gelezen dat mensen die eenmaal dit soort klachten hebben gehad vatbaarder hiervoor zijn..
Dan heb je ook nog eens te maken met mensen die vinden dat je je aanstelt...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:58 schreef complicate het volgende:
[..]
Twas een ander soort dildo hoor. Heb hem net uitgeprobeerd![]()
Sterktequote:Op zaterdag 22 februari 2014 03:11 schreef Mishu het volgende:
Wakker, verwerkend. Door een breakup gaan en de typische emoties hebben zonder dat je dat wilt.![]()
Gaat wel steeds beter, voor het eerst een keer voor het echt
jij ook sterktequote:Op zaterdag 22 februari 2014 08:43 schreef Procella het volgende:
Uit de lurk-modus: Zwaar klote. Afscheidsbrief net verstuurd, ik ga 'm nu echt definitief uit m'n leven bannen. Au. Tranen.
Woesah!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Stress met vanalles, vooral de aankomende tentamenweek
Enschede?quote:Op zondag 23 februari 2014 06:22 schreef ArnosL het volgende:
Goed, echt een toffe stapavond gehad. Heerlijk met verf gesmeerd
Jep, drank was alleen wel erg duur. Dat was wat minder.quote:Op zondag 23 februari 2014 06:28 schreef slangpie het volgende:
[..]
Enschede?
Hier slecht, veel bier+wodka+mcdonalds+trein=slechte combinatie
Gooi je account dan weg?quote:Op zondag 23 februari 2014 10:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Facebook en haar functies... Ik word er behoorlijk chagrijnig van.
Heb het meer over het zien van dingen en gaan speculeren en doemdenken.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gooi je account dan weg?
OT, hier wel goed, beetje duf nog. Straks lekker sporten
ex uit fb gooienquote:Op zondag 23 februari 2014 10:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb het meer over het zien van dingen en gaan speculeren en doemdenken.
Herkenbaar, zelf heb ik haar van fb, whatsapp etc afgegooid.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb het meer over het zien van dingen en gaan speculeren en doemdenken.
quote:
Geen ex, maar een meid waar ik stapelgek op ben. Ik blijf het moeilijk vinden dat ze voor iemand anders heeft gekozen in plaats van mij. En als ze dan iets post op FB, dan staat erbij dat dat in zijn woonplaats is. Dan weet je weer genoeg en krijg je weer die bevestiging dat je een stapje lager staat dan je zo graag wilt.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:38 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Herkenbaar, zelf heb ik haar van fb, whatsapp etc afgegooid.
Verwijderen van FB dus en afstand nemen. Of wil je vrienden blijven?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Geen ex, maar een meid waar ik stapelgek op ben. Ik blijf het moeilijk vinden dat ze voor iemand anders heeft gekozen in plaats van mij. En als ze dan iets post op FB, dan staat erbij dat dat in zijn woonplaats is. Dan weet je weer genoeg en krijg je weer die bevestiging dat je een stapje lager staat dan je zo graag wilt.
Stomme liefde 13.gif
Succes!quote:Op zondag 23 februari 2014 22:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Morgen mijn allereerste rijles ooit!
Het uitzetten van het tonen van haar updates kan ook. Kan ie het zo weer aanzetten als ie denkt dat ie het wel aan kan.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Verwijderen van FB dus en afstand nemen. Of wil je vrienden blijven?
OT: prima
quote:Op maandag 24 februari 2014 08:33 schreef zeefje het volgende:
Sleutels in moeten leveren. Vanaf nu sta ik op straat
Kut dus.
quote:Op maandag 24 februari 2014 08:33 schreef zeefje het volgende:
Kut dus.
Onverwachts? Waarom dat?quote:Op maandag 24 februari 2014 08:33 schreef zeefje het volgende:
Kut dus.
Dat geeft me een beetje hoop. Ik ben net begonnen en het gaat nog vrij moeizaam allemaalquote:Op maandag 24 februari 2014 10:13 schreef _Dido_ het volgende:
Goed! Voor het eerst sinds juni 2012 weer een kwartier achtereen hardgelopen, terwijl ik een halfjaar geleden nog niet eens 2 minuten kon lopen zonder pijn. Gaat lekker dus
Vandaag lekker vrij, vanmiddag een afspraak in de stad, fijne dag zo
gewoon doorzetten, komt goedquote:Op maandag 24 februari 2014 10:32 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Dat geeft me een beetje hoop. Ik ben net begonnen en het gaat nog vrij moeizaam allemaal.
Maar good for you!.
OT: Ik voel me goed. Wel heel erg toe aan vakantie!
Wil ik wel, maar de vraag is of ik dat kan (lees: of ik genoegen kan nemen met een friendzone positie, terwijl ik potentie tussen ons zag).quote:Op zondag 23 februari 2014 21:43 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Verwijderen van FB dus en afstand nemen. Of wil je vrienden blijven?
OT: prima
Dat kon wel eens een levenslang dilemma blijven, ook als er geen contact is. Ik zit me ook nog steeds af te vragen of genoegen kan nemen met vriendschap met iemand. Als ik zeker wist dat het antwoord nu 'ja' zou zijn, dan zou ik weer contact willen en dan zou mijn leven zo veel gemakkelijker zijnquote:Op maandag 24 februari 2014 11:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wil ik wel, maar de vraag is of ik dat kan (lees: of ik genoegen kan nemen met een friendzone positie, terwijl ik potentie tussen ons zag).
Ze betekent namelijk wel veel voor me en kunnen veel met elkaar delen, dus in die zin zou er wel een leegte ontstaan als ik haar ook als vriend kwijt zou raken. Wat een drama allemaal zeg, beseffende dat het allemaal tussen de oren zit.
Sterkte, lijkt me kut om mee te dealen. Ze kan er alleen vrij weinig aan doen denk ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:50 schreef formerjellybean het volgende:
Weet even niet hoe ik moet voelen, aan een kant opgelucht aan de andere kant ja het is toch even een minder nieuwtje.
Ik heb net afgebeld naar mijn ouders , voor eten vanavond en is wel de juiste timing geweest. Mijn moeder blijkt dus weer stemmen te horen .
Ik ben blij dat ik op dit moment even gekozen heb er niet bij te zijn want ik weet wel als mijn zoiets heeft , de stemmingen minder zijn en ik niet weet of ik er wel voor in de buurt wil zijn.
Wel weet ik nu dat als ze weer rare reacties het heeft niet aan mij ligt , maar ik ben ergens wel benieuwd wat er verder gaat gebeuren ..........
Aan een kant zat het er een beetje aan te komen want ik vond haar wat angstiger de laatste tijd, dus het gaat wat mij betreft weer afwachten worden en zorgen dat ik lekker in mijn vel blijf zitten .......... maar dus weer een hoop onzekerheid
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:18 schreef Meaghan het volgende:
[..]
OT: Rusteloos, lig weer eens wakker.
Dat is een nachtdienst in mijn ogen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 05:57 schreef theKiD het volgende:
Moe... Om 3 uur ging de wekker afgelopen ochtend weer![]()
Ik HAAT ochtenddiensten![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Verveeld. Genoeg dingen die ik kan doen maar nergens zin in.
quote:
Juist.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:52 schreef Miam het volgende:
geïrriteerd door de luiheid van sommige mensen.
niet jegens de fokkertjes overigensquote:
Was het maar zo.. Een nachtdienst in mijn sector kan tot maximaal 9 uur in de ochtend duren. Mijn dienst was net om 14u pas afgelopen. Ergo, helaas geen nachtdienst. Wel 2 uur nachttoeslag. Dat dan weer wel. Maar nog steeds fucked-upquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is een nachtdienst in mijn ogen.
Ik voel me matig. Net verkeerd getild en nu rugpijn
Straalt het uit naar je bil/been ?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kut. Pijn in mn onderrug, zomaar.
Mn been is wel rusteloos. Maar meer naar mn nek.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Straalt het uit naar je bil/been ?
donderdag massage xxxquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn been is wel rusteloos. Maar meer naar mn nek.
Als dat been tintelt kan je maar beter naar een dokter gaan . Ischias of herniaquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn been is wel rusteloos. Maar meer naar mn nek.
dokter doemdenken in da housequote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als dat been tintelt kan je maar beter naar een dokter gaan . Ischias of hernia
Zal heus niet zo erg zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als dat been tintelt kan je maar beter naar een dokter gaan . Ischias of hernia
quote:
Ik ben blij voor je dat het goed ging/gaat met je moeder!!quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:08 schreef formerjellybean het volgende:
Opgelucht mijn moeder gezien en het gaat gelukkig goed met haar . Ze is helder gelukkig .........
En verder een heleboel mensen mogen wat mij betreft om het nog maar vriendelijk uit te drukken de tering krijgen ........
Wel als er wat is continue aandacht vragen van oh ik ben zo zielig steun mij maar is er is iets met mij en mijn moeder aan de hand net doen alsof het er niet is , en dan helemaal de mensen die zelfs vroeger mijn moeder gekend hebben en zelfs bij mij thuis met mijn ouders op visite zijn geweest.
Het kan aan mij liggen hoor maar meestal als ik hoor dat iemand waar ik vrienden mee geweest ben , bij degene's ouders over de vloer ben geweest als ik zou horen dat er wat hun ouders zou zijn zou ik waarschijnlijk als gewoon vragen goh hoe is het nu met haar.........
Verander 'School' in 'Unemployment' en je hebt een beeld van hoe ik me de laatste drie jaar heb gevoeld.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind dit soort plaatjes terug in een oude, lang niet geopende map. Ik kan er om lachen, volgens mij gaat het best wel goed met me![]()
. Veel beter dan toen in ieder geval. Dag toen
.
[ afbeelding ]
Her.Ken.Baar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:43 schreef Muck het volgende:
Blergh.
Al drie dagen komt er niets zinnigs uit mijn handen
Mehhh. Komt goed! Blijven communiceren!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:07 schreef Muisraket het volgende:
Als de dood voor mijn stage, stomme onhandigheid en vergeetachtigheid in alle soorten en maten.
Aww dankjewel, dat is lief.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mehhh. Komt goed! Blijven communiceren!
Blijf in je eigen kunde geloven he Muisjequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:07 schreef Muisraket het volgende:
Als de dood voor mijn stage, stomme onhandigheid en vergeetachtigheid in alle soorten en maten.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Profielwerkstukgedoe afgesloten met de presentatie. Ging heel goed en begeleider en ouders waren ontzettend enthousiast. Ook nog eens een awesome avond gehad omdat mijn vrienden erbij waren. Jeej.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Happy, vakantie geboekt met vriend.
Verlang echt naar warmte en zon
Prachtige stad jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:57 schreef complicate het volgende:
Net terug van Praag , woooooooooooooooow
ik wil terug
Well done!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Profielwerkstukgedoe afgesloten met de presentatie. Ging heel goed en begeleider en ouders waren ontzettend enthousiast. Ook nog eens een awesome avond gehad omdat mijn vrienden erbij waren. Jeej.
Heb je aangifte gedaan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:18 schreef Mishu het volgende:
Angstig, zou zo graag duidelijkheid willen over de bewijsvoering van mijn aanranding. Ik begrijp dat ze het druk hebben maar ik kan zo niet verder
Sterktequote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:18 schreef Mishu het volgende:
Angstig, zou zo graag duidelijkheid willen over de bewijsvoering van mijn aanranding. Ik begrijp dat ze het druk hebben maar ik kan zo niet verder
quote:
Succes!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:47 schreef DaMook het volgende:
Dinsdag skiën, ben nu aan het twijfelen of ik morgen zal gaan schaatsen
.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Definitief over en uit. Ze heeft een ander en ik heb het nakijken.
Nu hopen dat ik gauw echt van m'n gevoelens af kom en dan weer rust in m'n hoofd krijg. School begint er onder te lijden...
Afstand nemen man. Weg van WA, FB, Twitter, weet ik het. Tenzij je vrijwillig wilt lijdenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nu hopen dat ik gauw echt van m'n gevoelens af kom en dan weer rust in m'n hoofd krijg. School begint er onder te lijden...
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
sterkte en gecondoleerdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:26 schreef Yuki het volgende:
Het gevreesde telefoontje kwam gisteren.
Blij dat ik afscheid heb kunnen nemen donderdag. Opgelucht en dankbaar dat het lijden ten einde is.
Schuldig dat ik er niet bij was. Intens verdrietig dat ik nu ook haar moet missen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:03 schreef Detroit het volgende:
Langzamerhand weer wat kracht en vertrouwen aan het krijgen..
*boks* ouwequote:
Sterkte Neo!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bedtijd voor een ouwe lul, dat sowieso. Kinderen kennen geen greintje genade s'morgens vroeg. En dan weer de vrolijke, toffe papa acteren, je kent het wel. Space ze nog daar!quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sterkte Neo!
OT: op zich wel oké, alleen baal ik een beetje dat ik vanavond niet kan carnavallen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]sterkte, en afstand nemen idd, dan ben je er het snelst overheen.
Ik ben weer ziek, wat voelt dat waardeloosNergens zin in, zit maar een beetje voor me uit te staren
Dankjulliewelquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Afstand nemen man. Weg van WA, FB, Twitter, weet ik het. Tenzij je vrijwillig wilt lijden
OT: beetje moe nog, maar prima. Mooie nummers gemaakt gisteren
Alweer op vakantie?quote:Op zondag 2 maart 2014 09:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dankjulliewelik had niet gedacht dat het me zo veel zou doen. Slaap er zelfs slecht van
En morgen op vakantie, ik hoop echt dat ik t daar een beetje leuk kan hebben..
Ik hoop het ook, veel plezier in ieder geval!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dankjulliewelik had niet gedacht dat het me zo veel zou doen. Slaap er zelfs slecht van
En morgen op vakantie, ik hoop echt dat ik t daar een beetje leuk kan hebben..
Ja sorryquote:Op zondag 2 maart 2014 10:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Alweer op vakantie?![]()
Ik ben jaloerswordt vast leuk!
Ik vind dat ook wel eens lastig, heb jij enig idee hoe het komt dat je emoties een achtbaan zijn en heb je er ook enige controle over verder?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Zo goed als ik mij gisteren voelde, zo klote voel ik mij vandaag... Bah wat haat ik die achtbaan van emoties
Ja ik heb wel een idee waarom het zo is, maar heb er geen controle over en dat frustreert mij enorm... Als jij het antwoord weet dan hoor ik het graag van jequote:Op zondag 2 maart 2014 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel eens lastig, heb jij enig idee hoe het komt dat je emoties een achtbaan zijn en heb je er ook enige controle over verder?
Dit.quote:
Ben je omringd met mensen met rare gevoelens?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij ook al? Ben een vreemde avond aan het doormaken hier
Topquote:Op maandag 3 maart 2014 00:50 schreef minthy het volgende:
Op je 37e pas het idee/gevoel hebben dat anderen je accepteren terwijl je zelf altijd het idee had overal buiten te vallen. Het voelt zo idioot goed... Kan wel janken van blijdschap
Neequote:Op maandag 3 maart 2014 01:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je omringd met mensen met rare gevoelens?
ik voel mij wakkkeeeeerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 3 maart 2014 07:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goedzo!
Ik voel mij moe en uitgeput, haastige spoed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |