Her.Ken.Baar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:43 schreef Muck het volgende:
Blergh.
Al drie dagen komt er niets zinnigs uit mijn handen
Mehhh. Komt goed! Blijven communiceren!quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:07 schreef Muisraket het volgende:
Als de dood voor mijn stage, stomme onhandigheid en vergeetachtigheid in alle soorten en maten.
Aww dankjewel, dat is lief.quote:Op donderdag 27 februari 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mehhh. Komt goed! Blijven communiceren!
Blijf in je eigen kunde geloven he Muisjequote:Op donderdag 27 februari 2014 20:07 schreef Muisraket het volgende:
Als de dood voor mijn stage, stomme onhandigheid en vergeetachtigheid in alle soorten en maten.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Profielwerkstukgedoe afgesloten met de presentatie. Ging heel goed en begeleider en ouders waren ontzettend enthousiast. Ook nog eens een awesome avond gehad omdat mijn vrienden erbij waren. Jeej.
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 22:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Happy, vakantie geboekt met vriend.
Verlang echt naar warmte en zon
Prachtige stad jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 18:57 schreef complicate het volgende:
Net terug van Praag , woooooooooooooooow
ik wil terug
Well done!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 21:25 schreef RockNijntje het volgende:
Profielwerkstukgedoe afgesloten met de presentatie. Ging heel goed en begeleider en ouders waren ontzettend enthousiast. Ook nog eens een awesome avond gehad omdat mijn vrienden erbij waren. Jeej.
Heb je aangifte gedaan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:18 schreef Mishu het volgende:
Angstig, zou zo graag duidelijkheid willen over de bewijsvoering van mijn aanranding. Ik begrijp dat ze het druk hebben maar ik kan zo niet verder
Sterktequote:Op vrijdag 28 februari 2014 02:18 schreef Mishu het volgende:
Angstig, zou zo graag duidelijkheid willen over de bewijsvoering van mijn aanranding. Ik begrijp dat ze het druk hebben maar ik kan zo niet verder
quote:
Succes!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:47 schreef DaMook het volgende:
Dinsdag skiën, ben nu aan het twijfelen of ik morgen zal gaan schaatsen
.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Definitief over en uit. Ze heeft een ander en ik heb het nakijken.
Nu hopen dat ik gauw echt van m'n gevoelens af kom en dan weer rust in m'n hoofd krijg. School begint er onder te lijden...
Afstand nemen man. Weg van WA, FB, Twitter, weet ik het. Tenzij je vrijwillig wilt lijdenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nu hopen dat ik gauw echt van m'n gevoelens af kom en dan weer rust in m'n hoofd krijg. School begint er onder te lijden...
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
sterkte en gecondoleerdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 12:26 schreef Yuki het volgende:
Het gevreesde telefoontje kwam gisteren.
Blij dat ik afscheid heb kunnen nemen donderdag. Opgelucht en dankbaar dat het lijden ten einde is.
Schuldig dat ik er niet bij was. Intens verdrietig dat ik nu ook haar moet missen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 15:03 schreef Detroit het volgende:
Langzamerhand weer wat kracht en vertrouwen aan het krijgen..
*boks* ouwequote:
Sterkte Neo!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 22:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
Bedtijd voor een ouwe lul, dat sowieso. Kinderen kennen geen greintje genade s'morgens vroeg. En dan weer de vrolijke, toffe papa acteren, je kent het wel. Space ze nog daar!quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sterkte Neo!
OT: op zich wel oké, alleen baal ik een beetje dat ik vanavond niet kan carnavallen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]sterkte, en afstand nemen idd, dan ben je er het snelst overheen.
Ik ben weer ziek, wat voelt dat waardeloosNergens zin in, zit maar een beetje voor me uit te staren
Dankjulliewelquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Afstand nemen man. Weg van WA, FB, Twitter, weet ik het. Tenzij je vrijwillig wilt lijden
OT: beetje moe nog, maar prima. Mooie nummers gemaakt gisteren
Alweer op vakantie?quote:Op zondag 2 maart 2014 09:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dankjulliewelik had niet gedacht dat het me zo veel zou doen. Slaap er zelfs slecht van
En morgen op vakantie, ik hoop echt dat ik t daar een beetje leuk kan hebben..
Ik hoop het ook, veel plezier in ieder geval!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dankjulliewelik had niet gedacht dat het me zo veel zou doen. Slaap er zelfs slecht van
En morgen op vakantie, ik hoop echt dat ik t daar een beetje leuk kan hebben..
Ja sorryquote:Op zondag 2 maart 2014 10:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Alweer op vakantie?![]()
Ik ben jaloerswordt vast leuk!
Ik vind dat ook wel eens lastig, heb jij enig idee hoe het komt dat je emoties een achtbaan zijn en heb je er ook enige controle over verder?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Zo goed als ik mij gisteren voelde, zo klote voel ik mij vandaag... Bah wat haat ik die achtbaan van emoties
Ja ik heb wel een idee waarom het zo is, maar heb er geen controle over en dat frustreert mij enorm... Als jij het antwoord weet dan hoor ik het graag van jequote:Op zondag 2 maart 2014 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel eens lastig, heb jij enig idee hoe het komt dat je emoties een achtbaan zijn en heb je er ook enige controle over verder?
Dit.quote:
Ben je omringd met mensen met rare gevoelens?quote:Op maandag 3 maart 2014 01:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Jij ook al? Ben een vreemde avond aan het doormaken hier
Topquote:Op maandag 3 maart 2014 00:50 schreef minthy het volgende:
Op je 37e pas het idee/gevoel hebben dat anderen je accepteren terwijl je zelf altijd het idee had overal buiten te vallen. Het voelt zo idioot goed... Kan wel janken van blijdschap
Neequote:Op maandag 3 maart 2014 01:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben je omringd met mensen met rare gevoelens?
ik voel mij wakkkeeeeerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 3 maart 2014 07:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goedzo!
Ik voel mij moe en uitgeput, haastige spoed..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |