Bedtijd voor een ouwe lul, dat sowieso. Kinderen kennen geen greintje genade s'morgens vroeg. En dan weer de vrolijke, toffe papa acteren, je kent het wel. Space ze nog daar!quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sterkte Neo!
OT: op zich wel oké, alleen baal ik een beetje dat ik vanavond niet kan carnavallen.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 11:10 schreef _Dido_ het volgende:
[..]sterkte, en afstand nemen idd, dan ben je er het snelst overheen.
Ik ben weer ziek, wat voelt dat waardeloosNergens zin in, zit maar een beetje voor me uit te staren
Dankjulliewelquote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Afstand nemen man. Weg van WA, FB, Twitter, weet ik het. Tenzij je vrijwillig wilt lijden
OT: beetje moe nog, maar prima. Mooie nummers gemaakt gisteren
Alweer op vakantie?quote:Op zondag 2 maart 2014 09:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dankjulliewelik had niet gedacht dat het me zo veel zou doen. Slaap er zelfs slecht van
En morgen op vakantie, ik hoop echt dat ik t daar een beetje leuk kan hebben..
Ik hoop het ook, veel plezier in ieder geval!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dankjulliewelik had niet gedacht dat het me zo veel zou doen. Slaap er zelfs slecht van
En morgen op vakantie, ik hoop echt dat ik t daar een beetje leuk kan hebben..
Ja sorryquote:Op zondag 2 maart 2014 10:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Alweer op vakantie?![]()
Ik ben jaloerswordt vast leuk!
Ik vind dat ook wel eens lastig, heb jij enig idee hoe het komt dat je emoties een achtbaan zijn en heb je er ook enige controle over verder?quote:Op zondag 2 maart 2014 20:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Zo goed als ik mij gisteren voelde, zo klote voel ik mij vandaag... Bah wat haat ik die achtbaan van emoties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |