Sterkte, lijkt me kut om mee te dealen. Ze kan er alleen vrij weinig aan doen denk ik.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:50 schreef formerjellybean het volgende:
Weet even niet hoe ik moet voelen, aan een kant opgelucht aan de andere kant ja het is toch even een minder nieuwtje.
Ik heb net afgebeld naar mijn ouders , voor eten vanavond en is wel de juiste timing geweest. Mijn moeder blijkt dus weer stemmen te horen .
Ik ben blij dat ik op dit moment even gekozen heb er niet bij te zijn want ik weet wel als mijn zoiets heeft , de stemmingen minder zijn en ik niet weet of ik er wel voor in de buurt wil zijn.
Wel weet ik nu dat als ze weer rare reacties het heeft niet aan mij ligt , maar ik ben ergens wel benieuwd wat er verder gaat gebeuren ..........
Aan een kant zat het er een beetje aan te komen want ik vond haar wat angstiger de laatste tijd, dus het gaat wat mij betreft weer afwachten worden en zorgen dat ik lekker in mijn vel blijf zitten .......... maar dus weer een hoop onzekerheid
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 01:18 schreef Meaghan het volgende:
[..]
OT: Rusteloos, lig weer eens wakker.
Dat is een nachtdienst in mijn ogen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 05:57 schreef theKiD het volgende:
Moe... Om 3 uur ging de wekker afgelopen ochtend weer![]()
Ik HAAT ochtenddiensten![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Verveeld. Genoeg dingen die ik kan doen maar nergens zin in.
quote:
Juist.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:52 schreef Miam het volgende:
geïrriteerd door de luiheid van sommige mensen.
niet jegens de fokkertjes overigensquote:
Was het maar zo.. Een nachtdienst in mijn sector kan tot maximaal 9 uur in de ochtend duren. Mijn dienst was net om 14u pas afgelopen. Ergo, helaas geen nachtdienst. Wel 2 uur nachttoeslag. Dat dan weer wel. Maar nog steeds fucked-upquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is een nachtdienst in mijn ogen.
Ik voel me matig. Net verkeerd getild en nu rugpijn
Straalt het uit naar je bil/been ?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kut. Pijn in mn onderrug, zomaar.
Mn been is wel rusteloos. Maar meer naar mn nek.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Straalt het uit naar je bil/been ?
donderdag massage xxxquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn been is wel rusteloos. Maar meer naar mn nek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |