Gooi je account dan weg?quote:Op zondag 23 februari 2014 10:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Facebook en haar functies... Ik word er behoorlijk chagrijnig van.
Heb het meer over het zien van dingen en gaan speculeren en doemdenken.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gooi je account dan weg?
OT, hier wel goed, beetje duf nog. Straks lekker sporten
ex uit fb gooienquote:Op zondag 23 februari 2014 10:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb het meer over het zien van dingen en gaan speculeren en doemdenken.
Herkenbaar, zelf heb ik haar van fb, whatsapp etc afgegooid.quote:Op zondag 23 februari 2014 10:37 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb het meer over het zien van dingen en gaan speculeren en doemdenken.
quote:
Geen ex, maar een meid waar ik stapelgek op ben. Ik blijf het moeilijk vinden dat ze voor iemand anders heeft gekozen in plaats van mij. En als ze dan iets post op FB, dan staat erbij dat dat in zijn woonplaats is. Dan weet je weer genoeg en krijg je weer die bevestiging dat je een stapje lager staat dan je zo graag wilt.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:38 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Herkenbaar, zelf heb ik haar van fb, whatsapp etc afgegooid.
Verwijderen van FB dus en afstand nemen. Of wil je vrienden blijven?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:50 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
Geen ex, maar een meid waar ik stapelgek op ben. Ik blijf het moeilijk vinden dat ze voor iemand anders heeft gekozen in plaats van mij. En als ze dan iets post op FB, dan staat erbij dat dat in zijn woonplaats is. Dan weet je weer genoeg en krijg je weer die bevestiging dat je een stapje lager staat dan je zo graag wilt.
Stomme liefde 13.gif
Succes!quote:Op zondag 23 februari 2014 22:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Morgen mijn allereerste rijles ooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |