Tjabbo | woensdag 19 februari 2014 @ 11:03 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Studebaker /stjudbekr/ STEW-d-bay-kr was a United States wagon and automobile manufacturer based in South Bend, Indiana. Founded in 1852 and incorporated in 1868[1] under the name of the Studebaker Brothers Manufacturing Company, the company was originally a producer of wagons for farmers, miners, and the military. Studebaker entered the automotive business in 1902 with electric vehicles and in 1904 with gasoline vehicles, all sold under the name "Studebaker Automobile Company". Until 1911, its automotive division operated in partnership with the Garford Company of Elyria, Ohio and after 1909 with the E-M-F Company. The first gasoline automobiles to be fully manufactured by Studebaker were marketed in August 1912.[2]:p231 Over the next 50 years, the company established an enviable reputation for quality and reliability.[3] After years of trouble the company merged with a fellow company to form Studebaker-Packard Corporation in 1954. The South Bend plant ceased production on December 20, 1963, and the last Studebaker automobile rolled off the Hamilton, Ontario, Canada, assembly line on March 16, 1966. http://en.wikipedia.org/wiki/Studebaker ![]() Tjabbo's fleshlight Bojo's date begin----------Eind Ook_Gek avatar blunder ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=11 [ Bericht 22% gewijzigd door Anne op 19-02-2014 11:29:43 ] | |
Tjabbo | woensdag 19 februari 2014 @ 11:03 |
WTF het moet 1852 zijn Mods? ![]() En een template weet ik ook niet ![]() Ik faal op alle gebieden ![]() | |
Anne | woensdag 19 februari 2014 @ 11:05 |
TT aangepast ![]() En things have changed. Je had op "open nieuw deel" moeten klikken ![]() Ik zit mobiel, fiks het later wel ![]() | |
Tjabbo | woensdag 19 februari 2014 @ 11:07 |
open nieuw deel? WTF ik denk dat zelfs de oldbies nog van na mijn tijd zijn ![]() | |
Tjabbo | woensdag 19 februari 2014 @ 11:11 |
Fix0rd! Damn op een schaal van 1 tot groen was dit echt faalniveau turbo. | |
Tjabbo | woensdag 19 februari 2014 @ 11:12 |
En nu ik hier toch ben. kuttopic ![]() en: ik hoop rond de 330. niet zoveel als ik eerst had, maar het is ook best leuk om een auto te rijden die heel blijft ![]() | |
Barcaconia | woensdag 19 februari 2014 @ 12:13 |
Kuttopic. En wat een rotzooi in die garage. | |
Sounddragon | woensdag 19 februari 2014 @ 12:21 |
330? da's toch vet wehnag voor een dik blok met mods en dubbele föhn? ![]() | |
Sounddragon | woensdag 19 februari 2014 @ 12:21 |
pics van jouw hobbyhok? | |
Barcaconia | woensdag 19 februari 2014 @ 12:29 |
Die is netjes, en je krijgt ze niet. ![]() | |
Anne | woensdag 19 februari 2014 @ 12:30 |
Dan geloven we het dus niet. | |
Sounddragon | woensdag 19 februari 2014 @ 12:56 |
psies! | |
Alexxxxx | woensdag 19 februari 2014 @ 13:30 |
Barca's werkplaats:![]() | |
Barcaconia | woensdag 19 februari 2014 @ 13:48 |
Dat vind ik echt verschrikkelijk jammer. | |
Paladijn | woensdag 19 februari 2014 @ 14:23 |
Dat is toch Peu? Die loopt altijd in streepjesshirts! | |
Duvel | woensdag 19 februari 2014 @ 14:35 |
Die heeft minder haar geloof ik. ![]() | |
Alexxxxx | woensdag 19 februari 2014 @ 14:36 |
ik wil net zegen, deze heeft haar | |
Anne | woensdag 19 februari 2014 @ 14:38 |
En een vrouw aan zijn zijde ![]() ![]() | |
Paladijn | woensdag 19 februari 2014 @ 14:40 |
Het is dan ook een wat oudere foto natuurlijk! | |
Anne | woensdag 19 februari 2014 @ 14:41 |
Ow, het is zijn moeder? | |
Tjabbo | woensdag 19 februari 2014 @ 15:23 |
stock 280 officieel. 2.5 liter is wat weinig slagvolume, ik ga de 3liter wel missen. Ik ga met weinig mods draaien. boost wat omhoog maar niet heel veel. 3 of 4 psi extra. BPU zijn ze rond de 310, misschien tik ik met mijn mods de 350 aan maar dan houdt het op. Heel anders dan de 430pk en 600nm die uit de 3 liter kwam. | |
Tjabbo | woensdag 19 februari 2014 @ 15:24 |
btw een twinturbo is vaak minder goed kietelbaar dan een single. als je met een twinturbo blokje echt wat wilt moet je de twins eraf sabelen, een ander spruitstuk erop zetten en dan een big motherfcker single turbo erop zetten. dat kan met deze ook, en dan zit je direct op 500+pk op stock internals. | |
ook_gek | woensdag 19 februari 2014 @ 16:06 |
Hey kut newbie! Je kan ook je reactie een edit geven en dan je reactie aanpassen ipv meerdere onder elkaar. En je hebt een rommel hok met een smerige vloer. Oh en fucking weinig PK uit dat blok! ![]() Kusje ![]() | |
Paladijn | woensdag 19 februari 2014 @ 19:34 |
Tjabbo newbie noemen terwijl je zelf een lager nummer hebt ![]() Lexxx is pas een newb ![]() | |
Paladijn | woensdag 19 februari 2014 @ 19:35 |
Ik hoop voor Densmee dat de carbagerun het land straks nog in mag/kan ![]() http://www.nu.nl/buitenla(...)aat-legerleider.html [ Bericht 0% gewijzigd door Paladijn op 19-02-2014 19:57:08 ] | |
Sounddragon | woensdag 19 februari 2014 @ 20:45 |
Waarom ben je dan nu terug naar een 2.5 dan? heb je je oude aan bonken gedraaid of heb ik ergens iets gemist? ![]() 2 iets dikkere turbo's is geen optie? heb wel eens ergens opgevangen dat één big one niet zo fijn is om te rijden omdat je dan ineens redelijk onbeheersbare powerz krijgt als hij opspoolt? | |
Sounddragon | woensdag 19 februari 2014 @ 20:46 |
Rijdt die kermiskaravaan door de Oekraïne dan? ![]() | |
.Neovo. | donderdag 20 februari 2014 @ 05:53 |
Goedemorgen | |
lipje | donderdag 20 februari 2014 @ 07:07 |
ook goedemorgen ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Paladijn | donderdag 20 februari 2014 @ 07:36 |
![]() ![]() Worden ook wel weer erg lange dagen achter het stuur zo te zien | |
Paladijn | donderdag 20 februari 2014 @ 07:37 |
Wat een onchristelijk tijdstip. ![]() | |
lipje | donderdag 20 februari 2014 @ 07:40 |
valt wel mee, ik ben alweer een uur op ![]() en ga zo werken ![]() | |
.Neovo. | donderdag 20 februari 2014 @ 08:26 |
Valt mee, ik ben altijd rond half 6 wakker. Al had ik liever dat ik nog een anderhalf uurtje kon doorslapen. | |
Duvel | donderdag 20 februari 2014 @ 11:10 |
Ik was gaan werken en mocht weer naar huis i.v.m. zieke baby. | |
densmee | donderdag 20 februari 2014 @ 11:22 |
Ik ben nog aan het werk, boomplantdag | |
Anne | donderdag 20 februari 2014 @ 11:23 |
Ik doe niks. | |
Duvel | donderdag 20 februari 2014 @ 11:30 |
Zin om op te passen? | |
Anne | donderdag 20 februari 2014 @ 11:36 |
Nee. | |
Sounddragon | donderdag 20 februari 2014 @ 12:48 |
Ik doe weinig; still getting paid though ![]() | |
Anne | donderdag 20 februari 2014 @ 13:22 |
Ik ook hoor ![]() | |
.Neovo. | donderdag 20 februari 2014 @ 13:38 |
Ik had voorgenomen op school nog even bezig te zijn.. Guess what? ![]() | |
.Neovo. | donderdag 20 februari 2014 @ 14:07 |
![]() ![]() | |
Maegrim | donderdag 20 februari 2014 @ 14:51 |
![]() | |
Tjabbo | donderdag 20 februari 2014 @ 14:56 |
kop dicht en zuigen biatch! | |
Tjabbo | donderdag 20 februari 2014 @ 15:08 |
De oude had een lager probleempje. was redelijk goed te fixen maar het blok zou uit elkaar moeten. Alweer! Daar had ik geen zin in, ik wilde een nieuwe uitdaging dus ik heb een 1jz-gte blok gekocht. de voorganger van het wereldberoemde blok dat in de MKIV supra ligt (de 2jz-gte). Deze blokken gaan haast niet stuk en zijn ontworpen speciaal met drukvulling in het achterhoofd. Mijn vorige blok is een ontwerp dat dateerde uit de jaren 60 als 2 liter (toyota 2000gt) en is steeds verder opgeboord en slag veranderd tot het een 3 liter was, en toen hebben ze er ook nog een turbo op geschroefd. Allemaal leuk, maar 400 pk op een blok met oud design is niet alles. nu kan ik ooit naar big single turbo en betrouwbaar 500 pk draaien zonder enkel probleem. de powerband kan erg groot zijn als je maar de goede turbo kiest. vooral een niet te grote uitlaatkant is belangrijk. (.ar size) grote twins kan ook inderdaad, maar dat zijn dan vaak hybride turbo's. Dus opgeboorde standaard turbo's en dat is vaak vragen om problemen. zwakke as, zwakke lagers, te kleine wastegates etc etc zorgen ervoor dat dit minder betrouwbaar is. 2 aftermarket "echte" turbos kan ook maar is erg duur en je krijgt complexe piping naar je intercooler bijvoorbeeld. daarnaast ziet het er niet uit. Het kost vaak net zoveel geld als een big single swap en dat echt veeeeel meer fun en meer bang for buck. Minder draaiende delen die stuk gaan. simple en stupid, en donders veul lol. ![]() | |
Anne | donderdag 20 februari 2014 @ 16:42 |
![]() | |
Sounddragon | donderdag 20 februari 2014 @ 17:44 |
Na dag 6 worden jullie allemaal genaturaliseerd tot Duitser of wat? ik neem aan dat er nog 1 of 2 etappes volgen om weer in NL te eindigen, of mag je dat lekker zelf uitzoeken? En dat stukkie Oekraïne is er zo te zien vrij simpel uit te knippen, en als ik het zo hoorde op de radio daarstraks is dat ook wel raadzaam ![]() | |
Sounddragon | donderdag 20 februari 2014 @ 17:48 |
Duidelijk, ik ben niet zo thuis in de föhn bizz, ik loop er liever omheen, omdat ik wil/moet rijden met mijn auto ipv sleutelen en investeren in parts en accijnzen ![]() Anne d'r föhn (die van d'r auto ![]() | |
Paladijn | donderdag 20 februari 2014 @ 18:21 |
Wij gaan niet mee, had bovendien moeizaam geweest voor vriendin (die mag alleen zonder visum rond de EU - behalve Engeland). Na de laatste dag ben je vrij om te doen en laten wat je wilt. Normaliter eindigden ze op een fijne lokatie waar je nog een paar dagen/week rond kon hangen ![]() ![]() Ik weet eigenlijk niet wat de organisatie gaat doen, ik vond het vrij amateuristisch gaan rond Utoya (ook al denkt Dingest daar wat genuanceerder over ![]() | |
Dingest | donderdag 20 februari 2014 @ 18:33 |
Ik weet niet waar je precies op doelt, maar Utoya gebeurde 2 dagen voor de start. Daar kan je als organisatie dan niets meer aan veranderen ![]() Dit is inderdaad ruim van te voren, hier hebben ze nog tijd om het aan te passen. Al zijn de eisen/vergunningen voor start-finish-locaties wel lastiger nu ze die campings erbij hebben. @ SD: het evenement stopt inderdaad gewoon op de finishlocatie van de laatste dag. Daarna is het weer 'eigen tijd' ![]() | |
densmee | donderdag 20 februari 2014 @ 18:35 |
Vandaag al mail gehad van de carbagerun dat er al diverse alternatievenklaar liggen maar ze voorzien nog geen problemen | |
Paladijn | donderdag 20 februari 2014 @ 18:39 |
Meer dat we op de laatste dag langs Utoya reden waar op dat moment precies een week later allemaal mensen in het zwart rouwkransen aan het leggen waren. Had misschien wat moeite gekost, maar ze hadden de route op dat punt wel iets om kunnen leggen. | |
Dingest | donderdag 20 februari 2014 @ 18:45 |
Dat hadden ze ook. We zouden de hoofdroute E16 volgen. Die bleek alleen afgezet te zijn waardoor we via die b-weg moesten, pal langs het eiland en ook nog eens rouwplechtigheden die toevallig op dat moment bezig was. Daar kwam de organisatie pas achter toen ze er op die dag zelf langsreden - toen was het deelnemersveld al onderweg. Dan kan je als organisatie niet zoveel meer doen ![]() | |
Paladijn | donderdag 20 februari 2014 @ 18:47 |
Zo'n beetje iedereen zit op twitter ![]() Nieuwtjes werden daar aardig rap rondgestuurd, dus even een andere afslag pakken was in mijn ogen een prima optie geweest. | |
Dingest | donderdag 20 februari 2014 @ 18:51 |
Dat is achteraf nogal makkelijk gezegd, en bovendien niet de schuld van de organisatie. Als je er zo'n moraal bezwaar tegen had, had je dat ook zelf kunnen bedenken. | |
Paladijn | donderdag 20 februari 2014 @ 18:56 |
Zoals ik al zei, je denkt er wat genuanceerder over. Ik heb ze nooit horen zeggen dat ze het niet wisten (dat hoor ik telkens van jou), simpelweg omdat er niet over gecommuniceerd is. Kleine moeite om een twitter bericht de wereld in te gooien op het moment dat je merkt dat je daar langs moet rijden. Of bijvoorbeeld even terugrijden, andere weg inplannen en een bord neerhangen met die uitleg. Of een van de vier organisatieauto's op dat kruispunt plaatsen. Genoeg mogelijkheden om daar beter mee om te gaan. Ik geef ze ook nergens de schuld van, ik geef alleen aan dat ze het beter op hadden kunnen lossen. Met een feestende kleurige stoet langs zo'n plek gaan rijden is simpelweg niet handig. Er staat mij bij dat we pas merkten dat we er langs reden op het moment dat we al op de weg zelf zaten en al die mensen in het zwart zagen bij de geparkeerde auto's aan de kant van de weg. | |
Dingest | donderdag 20 februari 2014 @ 19:14 |
Er staat mij bij dat er wel degelijk berichten rondgingen toen ze erachter kwamen op het moment van passeren - het lijkt mij logisch dat als ze het eerder wisten, ze nog wel aanpassingen hadden proberen te doen en op z'n minst in de ochtend wel wat gemeld hadden zodat mensen zelf wat konden verzinnen. Maar dat was niet zo, en een berichtje de rondte in sturen is het enige wat ze konden doen, anders hadden ze echt wel wat anders gedaan. Maar op dat moment als je ter plekke de oplossing moet verzinnen terwijl je al druk bezig bent het hele evenement te regelen, is dat niet zo simpel. Los daarvan is het wegennet van Noorwegen nogal dunbezaaid dus 'even' een omleiding regelen (vanwege een omleiding) zit er niet in. Dus allemaal makkelijk praten dat het 'prima' anders kon achteraf, helemaal als je als de stuurman aan wal staat. | |
Paladijn | donderdag 20 februari 2014 @ 19:30 |
Zoals ik al zei, er is dus geen berichtje rondgestuurd via twitter of op een andere manier om deelnemers te bereiken. Dat is op andere momenten wel gebeurd en verliep daarbij prima (mensen met internet die mensen zonder waarschuwen, etc.). Een omleiding was geen probleem, er loopt gewoon een hoofdweg langs de westkant van het meer die misschien maar een paar km langer was. Zelfs als je dat laat op de dag merkt kun je die stap nog maken. Je kunt het goedpraten wat je wilt, maar het blijft in mijn ogen amateuristisch. Tel daarbij ook op dat er vaker onhandige dingen gebeuren zoals betaald parkeren op een finishplek, fouten in de routebeschrijving waardoor mensen gigantisch omrijden en willekeurig antwoorden goed/foutkeuren aan het eind van de dag. Ze hoeven echt niet alles perfect te doen, maar met de hoeveelheid geld die ze ontvangen (minstens 500*350 euro (3pers per auto+bordje) + sponsoring) kan het allemaal wel wat professioneler. Daarnaast leek het er de afgelopen twee jaar op dat ze behoorlijk veel organisatiewerk door een stagiair uit lieten voeren. Bij een veel kleinere organisatie als de cannonball run zou ik het amateurisme wat meer voor lief nemen ![]() Overigens kun je 100x zeggen dat het makkelijk achteraf praten is en er veel stuurmannen aan wal staan. Dat veranderd mijn mening niet ![]() En Harry is dat met me eens. | |
Dingest | donderdag 20 februari 2014 @ 20:04 |
Ach ja, het blijft altijd lekker makkelijk om commentaar te leveren over hoe dingen hadden moeten gaan, zo achteraf, in alle rust, van achter je toetsenbord, zonder de inzichten en de toen feitelijk beschikbare opties van de betrokkenen ![]() ![]() | |
Anne | donderdag 20 februari 2014 @ 20:05 |
Wat is er tussen jullie twee gebeurd ![]() | |
densmee | donderdag 20 februari 2014 @ 20:07 |
![]() | |
Anne | donderdag 20 februari 2014 @ 20:08 |
Je hebt een berichtje ![]() | |
Dingest | donderdag 20 februari 2014 @ 20:11 |
Niets in het bijzonder, ik ventileer alleen een ergernisje ![]() | |
densmee | donderdag 20 februari 2014 @ 20:13 |
nogmaals bedankt ![]() | |
Anne | donderdag 20 februari 2014 @ 20:14 |
![]() ![]() Maar geen dank! | |
Paladijn | donderdag 20 februari 2014 @ 20:15 |
Weinig denk ik ![]() ![]() | |
Anne | donderdag 20 februari 2014 @ 20:16 |
Geeft ook niet ![]() Het leek alleen een beetje op een echtpaar wat ruzie aan het maken was. | |
Paladijn | donderdag 20 februari 2014 @ 20:17 |
En Barca, nog in verzet gegaan? http://tweakers.net/nieuw(...)es-uitschrijven.html | |
Paladijn | donderdag 20 februari 2014 @ 20:17 |
![]() | |
2cv | donderdag 20 februari 2014 @ 21:52 |
Ook goedemo ... Goedenavond ![]() | |
.Neovo. | vrijdag 21 februari 2014 @ 05:58 |
Goedemorgen op dit onchristelijke tijdstip | |
lipje | vrijdag 21 februari 2014 @ 07:23 |
draait om goedemorgen ![]() | |
Duvel | vrijdag 21 februari 2014 @ 08:15 |
![]() | |
Paladijn | vrijdag 21 februari 2014 @ 08:26 |
Werk. Vroeg. Tijd voor koffie ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 21 februari 2014 @ 08:29 |
![]() Motorbeurstime ![]() | |
Tjabbo | vrijdag 21 februari 2014 @ 09:47 |
negers ![]() | |
Tjabbo | vrijdag 21 februari 2014 @ 09:48 |
zolang je het spul redelijk stock laat of goed aanpakt is er niks aan de hand ![]() alle turbo's gaan stuk, ook die van td's en zo. Maar zonder turbo rijden is gewoon echt geen fun ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 21 februari 2014 @ 12:41 |
Tetten. | |
.Neovo. | vrijdag 21 februari 2014 @ 12:58 |
Mwoh, een v8 met 400PK is ook niet verkeerd ![]() En anders duurt het even wat langer voordat je op de 100 zit ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 21 februari 2014 @ 15:23 |
Mwah, ik had best lol in de AMG hoor, en dat was ook maar een 6 pittertje ![]() En dat ding van Anne ís stock, en zat er nog maar een tonnetje op ofzo ![]() | |
Dingest | vrijdag 21 februari 2014 @ 16:47 |
Heh, mijn telefoon ondersteunt geen Telegram en nu lig ik 'uit' de groep want iedereen stapt in de nonsens-hyperstress wel over ![]() | |
Paladijn | vrijdag 21 februari 2014 @ 17:06 |
Stuur ze dan meteen http://unhandledexpressio(...)-back-we-know-maths/ maar door ![]() | |
Paladijn | vrijdag 21 februari 2014 @ 17:07 |
En een NA motor heeft wel de voorkeur, mits er een fatsoenlijke loop in het vermogen zit. Turbo is vooral leuk vanwege het goedkope extra vermogen. | |
Dingest | vrijdag 21 februari 2014 @ 17:28 |
Ik werd het gezeik beu en de telefoon is gesloopt. Back to basic met een 20e Samsung met welgeteld bel, SMS en wek-functionaliteit ![]() En zonder contacten want die stonden niet op de simkaart opgeslagen ![]() | |
Barcaconia | vrijdag 21 februari 2014 @ 17:48 |
1961 belde. | |
Dingest | vrijdag 21 februari 2014 @ 17:54 |
En ik kan opnemen, meer functies hoeft een telefoon voor mij eigenlijk niet te hebben ![]() | |
ZwartmetSuiker | vrijdag 21 februari 2014 @ 17:56 |
QFT. | |
ZwartmetSuiker | vrijdag 21 februari 2014 @ 17:57 |
Zeker mensen die klagen over de overname en ondertussen nog wel Facebook hebben. | |
Dingest | vrijdag 21 februari 2014 @ 17:59 |
Ik zou het niet weten, want ik heb geen Facebook ![]() Overigens heb ik nog wel een oude iPhone 3GS liggen die ik ooit van iemand gekregen heb, maar zonder oplader. Bovendien zou ik dat ding eerst nog moeten upgraden naar iOS 6. | |
ook_gek | vrijdag 21 februari 2014 @ 19:02 |
Alweer?!?!?!?!?! | |
lipje | vrijdag 21 februari 2014 @ 20:49 |
1982 vroeg zijn grap terug ![]() | |
2cv | zaterdag 22 februari 2014 @ 00:29 |
Zo heb ik het ook gedaan. Mooie manier om de lijst eens op te schonen. | |
BaraCuda | zaterdag 22 februari 2014 @ 12:11 |
Bij BVA Auctions zitten toch ook een stel debielen he ![]() 3 a 4 uur voor het sluiten van de veiling bieden als een malle en vervolgens over de nieuwwaarde heen gaan ![]() | |
Paladijn | zaterdag 22 februari 2014 @ 13:32 |
Ik ben blij dat ik dit jaar niet aan de GGJ meegedaan heb ![]() http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1399119 Nederlands ondertiteld voor de bûtenlanners. | |
#ANONIEM | zaterdag 22 februari 2014 @ 14:48 |
![]() Is dit het goede voorbeeld?... ![]() Middag trouwens. | |
.Neovo. | zaterdag 22 februari 2014 @ 15:55 |
Goedemiddag | |
Paladijn | zaterdag 22 februari 2014 @ 16:16 |
You're doing it wrong.![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 22 februari 2014 @ 16:20 |
Hedde gij nou al een Tinder chickie gehosselt uwe draaibank loaten zien? | |
Barcaconia | zaterdag 22 februari 2014 @ 16:33 |
Ginne ted. Komt wel, even geduld, over 2 weken keert de rust in mijn leven terug denk/hoop ik. | |
densmee | zaterdag 22 februari 2014 @ 16:38 |
dat is vooral ginne tet dan | |
Barcaconia | zaterdag 22 februari 2014 @ 16:59 |
![]() | |
Tjabbo | zaterdag 22 februari 2014 @ 17:04 |
ik vind niets vetter dan de schop van een grote turbo en het geweld waar je ineens mee vooruit gejast wordt. ![]() btw mijn turbo's zijn meer dan 20 jaar oud en nooit een probleem. Heb haast alle denkbare problemen gehad maar geen kapotte turbo. En die krengen zijn allemaal minimaal 23 jaar oud. | |
#ANONIEM | zaterdag 22 februari 2014 @ 17:04 |
![]() Welke PTAér weet hier meer van? http://www.bndestem.nl/re(...)s-in-breda-1.4228392 | |
Tjabbo | zaterdag 22 februari 2014 @ 17:05 |
Meer bang for buck inderdaad. goedkoop is het niet ![]() ![]() btw bij mij heeft NA echt niet de voorkeur.mijn daily is een 6 pitter N/A motor met 160 pk ongeveer maar echt geen bigass fun ![]() | |
Barcaconia | zaterdag 22 februari 2014 @ 17:14 |
Met schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat ik inderdaad al heel lang weet dat er goedkope fietskettingen in de markt zijn de er te pas en te onpas afschieten ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 22 februari 2014 @ 17:27 |
![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 22 februari 2014 @ 17:29 |
![]() | |
daNpy | zaterdag 22 februari 2014 @ 17:57 |
Dat verzin je niet. | |
Sounddragon | zaterdag 22 februari 2014 @ 18:00 |
Staat een spelfout in, het moet natuurlijk zijn; "voor verzonnen schroeven" | |
daNpy | zaterdag 22 februari 2014 @ 18:12 |
![]() | |
daNpy | zaterdag 22 februari 2014 @ 18:12 |
https://www.facebook.com/Brabosbelike ![]() | |
#ANONIEM | zaterdag 22 februari 2014 @ 18:22 |
![]() ![]() ![]() | |
DX11 | zaterdag 22 februari 2014 @ 20:01 |
![]() Wat kan je eigenlijk doen als je auto dit aangeeft? (Behalve uit zetten natuurlijk)? | |
Dingest | zaterdag 22 februari 2014 @ 20:13 |
Kijken of je de temperatuur nog iets op kunt stoken, zodat de punten van de wijzernaalden elkaar in een ET-momentje kunnen aanraken ![]() | |
daNpy | zaterdag 22 februari 2014 @ 20:16 |
Beter opletten ![]() | |
loveli | zaterdag 22 februari 2014 @ 20:31 |
Motorkoken voor gevorderden. | |
2cv | zaterdag 22 februari 2014 @ 20:37 |
- de brandweer bellen - het vuur uit proberen te pissen - om hulp bidden - flauwvallen - je kop onder de motorkap steken om te kijken wat er gloeit/smeult/brandt - uitstappen - wegrennen - je schoonmoeder onder de motorkap stoppen - hopen dat de brandweer snel komt - BBQ-en op je motorblok - eieren pocheren in je radiator - vragen of je vriendin net zo heet is als je motor - beginnen met kernfusie onder je motorkap - hopen dat je motorkap niet een gat in de aardbol smelt en wegzakt naar de kern - je motorblok in een gietmal gieten - je ontsteking beter afstellen - thermostaat vervangen | |
Chuck-N0rr1s | zaterdag 22 februari 2014 @ 20:40 |
| |
2cv | zaterdag 22 februari 2014 @ 20:40 |
Weet jij wat pocheren is dan ? ![]() | |
DX11 | zaterdag 22 februari 2014 @ 20:42 |
![]() ![]() | |
Dingest | zaterdag 22 februari 2014 @ 20:43 |
Volgens mij is de essentie van pocheren dat je het in (net) niet-kokend water doet, dus met een kokende motor is het even lastig ![]() | |
Chuck-N0rr1s | zaterdag 22 februari 2014 @ 20:44 |
![]() Waterkoken dan de eieren er in. Zonder de schaal ![]() | |
2cv | zaterdag 22 februari 2014 @ 20:44 |
Dan weet jij het beter dan ik ![]() | |
2cv | zaterdag 22 februari 2014 @ 20:45 |
Yupz ![]() | |
Dingest | zaterdag 22 februari 2014 @ 20:47 |
![]() Pocheren is vooral een techniek om dingen gaar te koken die nogal broos zijn van aard. In kokend water zou door het borrelen/bewegen van het water de boel uiteen (kunnen) vallen. Wordt ook veel gebruikt bij het bereiden van vis. | |
2cv | zaterdag 22 februari 2014 @ 20:55 |
Als ik in m'n huisje woon ga ik achter een voedselthermometer aan. Kan ik eitjes pocheren. | |
Chuck-N0rr1s | zaterdag 22 februari 2014 @ 21:00 |
Nee man, stelt niks voor. Water tegen koken houden. Dan hard roeren tot er een draaikolk ontstaat en dan het ei er in. ![]() | |
2cv | zaterdag 22 februari 2014 @ 21:01 |
* 2cv zet mixer bij op het lijstje Maar hoe weet ik dat het water tegen het koken aan zit ? Voelen ? | |
.Neovo. | zaterdag 22 februari 2014 @ 21:04 |
lawl ![]() Die van mij heeft momenteel moeite om warm te blijven.. ventilator slaat niet ees meer aan, motor wordt te veel gekoeld. Thermostaatje is denk ik aan vervanging toe. | |
2cv | zaterdag 22 februari 2014 @ 21:04 |
Gokje: Saab ? | |
Chuck-N0rr1s | zaterdag 22 februari 2014 @ 21:13 |
Weet ik veel. Ik schat het gewoon in ![]() | |
2cv | zaterdag 22 februari 2014 @ 21:15 |
Ik ben techneut, ik schat niet ![]() | |
Chuck-N0rr1s | zaterdag 22 februari 2014 @ 21:18 |
Soms moet je ![]() | |
2cv | zaterdag 22 februari 2014 @ 21:18 |
Ik haal wel een temperatuurmetertje ![]() | |
Duvel | zaterdag 22 februari 2014 @ 21:23 |
![]() | |
2cv | zaterdag 22 februari 2014 @ 21:24 |
Het zorgt er wel voor dat ik bijna nooit iets 2 keer hoef te repareren ![]() | |
Duvel | zaterdag 22 februari 2014 @ 21:28 |
Zoveel redenen om van Holland te houden op één FB! | |
Duvel | zaterdag 22 februari 2014 @ 21:29 |
Een goeie techneut heeft zo veel inzicht en ervaring dat z'n schattingen kloppen. | |
2cv | zaterdag 22 februari 2014 @ 21:32 |
En hoe doe je dat inzicht en die ervaring op ? ![]() | |
Duvel | zaterdag 22 februari 2014 @ 21:57 |
Door te beginnen als slechte techneut. | |
2cv | zaterdag 22 februari 2014 @ 22:05 |
Of door meteen het juiste gereedschap te gebruiken ![]() | |
.Neovo. | zondag 23 februari 2014 @ 01:43 |
wrong. | |
densmee | zondag 23 februari 2014 @ 01:43 |
Goedemorgen | |
Duvel | zondag 23 februari 2014 @ 07:07 |
Ik gebruik bijna nooit fysiek gereedschap. En goedemorgen. | |
Duvel | zondag 23 februari 2014 @ 07:27 |
Spam: V&A / [TK] Damesfietsen (Gazelle en Union) | |
.Neovo. | zondag 23 februari 2014 @ 10:52 |
Zijn die oude Gazelle's zoveel waard? | |
Duvel | zondag 23 februari 2014 @ 11:09 |
Zeker, dit is een koopje, kom 'm snel halen zou ik zeggen. | |
Sounddragon | zondag 23 februari 2014 @ 11:38 |
Beetje prijzig, vind je niet? geen elektrische opties, geen gezondheidszadel, geen stuurcam, geen verwarmde handgrepen, geen mandje, geen navi ![]() | |
Anne | zondag 23 februari 2014 @ 11:42 |
Vergeet het ontbrekende kinderstoeltje en vlaggetje niet. | |
Sounddragon | zondag 23 februari 2014 @ 11:49 |
Zhe plot thinkenz ![]() | |
Duvel | zondag 23 februari 2014 @ 12:17 |
Huh, dat hoort toch op de nieuwe fiets? | |
Paladijn | zondag 23 februari 2014 @ 13:11 |
De BMW's worden tegenwoordig sneller gejat dan een Gazelle ![]() http://www.autoblog.nl/ni(...)wordt-gestolen-65224 | |
.Neovo. | zondag 23 februari 2014 @ 17:05 |
Zou eerst die prijs maar verlagen. | |
Paladijn | zondag 23 februari 2014 @ 18:52 |
Ga jij helemaal naar Gouda rijden om een fiets op te halen? ![]() | |
Paladijn | zondag 23 februari 2014 @ 18:55 |
Autosportavondje op de Beeb vanavond trouwens: 20:00 Hunt vs Lauda: F1's Greatest Racing Rivals 21:00 Top Gear | |
.Neovo. | zondag 23 februari 2014 @ 19:46 |
Tuurlijk niet ![]() De prijs voor die Gazelle is naar mijn mening veels te hoog. | |
Duvel | zondag 23 februari 2014 @ 20:17 |
Ik zeg, deal. | |
Alexxxxx | maandag 24 februari 2014 @ 00:20 |
Feli Peu | |
Duvel | maandag 24 februari 2014 @ 03:39 |
Mogge. | |
densmee | maandag 24 februari 2014 @ 06:57 |
Goedemorgen | |
lipje | maandag 24 februari 2014 @ 07:13 |
welterusten ![]() goedemorgen ![]() | |
.Neovo. | maandag 24 februari 2014 @ 07:34 |
Hoi | |
Dingest | maandag 24 februari 2014 @ 16:51 |
De accu in de 96 blijft mij verbazen. Is inmiddels 6 jaar oud en ondanks hele winters (ongebruikt) gewoon in de auto te hebben gezeten blijft-ie het doen ![]() Hoewel de 96 eigenlijk (ook/)wel aan andere schokbrekers en/of rubbers toe is... | |
ZwartmetSuiker | maandag 24 februari 2014 @ 20:09 |
Goh, drie keer raden welke PTA-legende dat op z'n facebook heeft gezet ![]() Over lange piemels gesproken. | |
#ANONIEM | maandag 24 februari 2014 @ 20:29 |
Uhm..... geen idee ![]() | |
Duvel | maandag 24 februari 2014 @ 20:37 |
Idem. | |
Anne | maandag 24 februari 2014 @ 20:38 |
Turq. Wat moet jij op z'n Facebook ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 24 februari 2014 @ 20:50 |
![]() | |
Sounddragon | maandag 24 februari 2014 @ 21:08 |
Heeft ie het dan over die überbrakke kut-BMW die eruit ziet alsof hij 3 keer Parijs-Dakar heeft gedaan inclusief 16 keer over de kop van een duin af? ![]() ![]() Duhuuuuuwd ![]() ![]() | |
Chuck-N0rr1s | maandag 24 februari 2014 @ 21:12 |
Godver ![]() | |
Duvel | maandag 24 februari 2014 @ 21:23 |
Hóe veel plamuur? | |
Dingest | maandag 24 februari 2014 @ 21:46 |
Factory fresh ![]() | |
densmee | maandag 24 februari 2014 @ 22:26 |
Goedenavond. Rijdt die bmw op campinggas? | |
lipje | maandag 24 februari 2014 @ 22:29 |
is het een minibike dan? | |
Sounddragon | maandag 24 februari 2014 @ 23:12 |
Nee op de weg met een beetje pech. | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 25 februari 2014 @ 00:17 |
Hij had wat velgen te koop in een facebookgroep, ik herkende een half afgebouwde Golf en toen ging ik verder kijken. | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 25 februari 2014 @ 00:18 |
Maar wel sneller dan jij. | |
Sounddragon | dinsdag 25 februari 2014 @ 00:23 |
De ZX staat om de hoek, en tweety voor de deur; lamaar komen die mafketel ![]() Hij moet hier sowieso een paar drempels over, dus dat is al 3 kwartier oponthoud voor dat barrel überhaupt de straat uit is ![]() | |
lipje | dinsdag 25 februari 2014 @ 07:23 |
goedemorgen ![]() | |
.Neovo. | dinsdag 25 februari 2014 @ 07:35 |
Goedemorgen. | |
Barcaconia | dinsdag 25 februari 2014 @ 07:50 |
Goedemorgen, wat een mooie bmw daarboven. Ik wou dat ik zo'n auto had ipv mijn schrale v6je ![]() Wat moet die eigenaar gelukkig zijn zeg ![]() | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 25 februari 2014 @ 08:41 |
Gelukkiger dan jij in ieder geval, volgens de eigenaar zelf dan. | |
Barcaconia | dinsdag 25 februari 2014 @ 13:45 |
Ik zit bij de rdw binnen nu. Ik ben relatief ongelukkig op dit moment. | |
.Neovo. | dinsdag 25 februari 2014 @ 13:52 |
R&P / Hoe voel je je nu? #858 | |
Barcaconia | dinsdag 25 februari 2014 @ 14:01 |
Of ik daar post is afhankelijk van of ik dadelijk goedkeur of afkeur krijg. | |
densmee | dinsdag 25 februari 2014 @ 19:21 |
enne | |
Alexxxxx | dinsdag 25 februari 2014 @ 20:03 |
dat topic moeten ze hernoemen naar 'vertel hier waarom je krast' | |
ZwartmetSuiker | dinsdag 25 februari 2014 @ 20:05 |
Daarvoor hebben ze toch Twitter. | |
.Neovo. | dinsdag 25 februari 2014 @ 21:00 |
Vanwege een steekproef moet ie langer blijven wachten ![]() | |
Paladijn | dinsdag 25 februari 2014 @ 21:49 |
Wilde je betalen met bitcoins? ![]() | |
Barcaconia | dinsdag 25 februari 2014 @ 21:51 |
Steekproefcontroleur is net weg, goedkeur. | |
2cv | dinsdag 25 februari 2014 @ 22:15 |
Steekproef ? Op dit tijdstip ![]() | |
densmee | dinsdag 25 februari 2014 @ 22:18 |
bij de rdw inderdaad, daar gaat dat dag en nacht door | |
2cv | dinsdag 25 februari 2014 @ 22:19 |
Niet volgens wat ik gehoord heb, dus ik ben erg nieuwschierig hoe de vork in de steel zit. | |
Barcaconia | dinsdag 25 februari 2014 @ 22:21 |
Harde werkers bij de RDW, niet verwacht. | |
densmee | dinsdag 25 februari 2014 @ 22:39 |
Ambtenaren hè, dan krijg je dat | |
.Neovo. | woensdag 26 februari 2014 @ 07:37 |
Goedemorgen *insert koffiedrink emoticons | |
Duvel | woensdag 26 februari 2014 @ 07:40 |
Het verwachtingspatroon bedoel je? | |
Duvel | woensdag 26 februari 2014 @ 18:18 |
Drukke dag zo hier. | |
Alexxxxx | woensdag 26 februari 2014 @ 18:23 |
hier wel... | |
BaraCuda | woensdag 26 februari 2014 @ 18:42 |
Heb de hardtop maar weer van de auto gesloopt. Heb er een hoes voor gekocht en ik denk dat hij nooit meer van die muur af komt ![]() | |
Anne | woensdag 26 februari 2014 @ 18:47 |
Ik kwam pas rond 2 uur uit bed ofzo.. | |
Duvel | woensdag 26 februari 2014 @ 18:48 |
Toen ging ik weer naar huis... ![]() | |
BaraCuda | woensdag 26 februari 2014 @ 18:53 |
Al beter voor morgen? | |
Anne | woensdag 26 februari 2014 @ 19:08 |
Het is verplaatst naar overmorgen ![]() Nog niet in orde, maar voel mij wel al íets beter. | |
2cv | woensdag 26 februari 2014 @ 19:50 |
Dingest | woensdag 26 februari 2014 @ 22:27 |
Ik ben met een (oeroude) iPhone aan de slag. Opeens voel ik mij heel hip ![]() | |
.Neovo. | woensdag 26 februari 2014 @ 22:52 |
Interessante video. Dat een klein beetje gas al zo dodelijk kan zijn. | |
2cv | woensdag 26 februari 2014 @ 22:56 |
Is een paar kuub gas hoor, zo'n hele silo zit vol. | |
densmee | woensdag 26 februari 2014 @ 23:19 |
Wij mochten vroeger niet voor niets de trap niet op bij mestsilo's | |
2cv | woensdag 26 februari 2014 @ 23:46 |
Ik vraag me af of die gassen nou zweven of niet. Ik vermoed van niet. | |
lipje | donderdag 27 februari 2014 @ 07:10 |
nee ammonia blijft redelijk laag hangen tot op circa 2 meter hoogte | |
lipje | donderdag 27 februari 2014 @ 07:11 |
ohja goedemorgen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
densmee | donderdag 27 februari 2014 @ 07:19 |
Ook Goedemorgen | |
.Neovo. | donderdag 27 februari 2014 @ 07:43 |
Een kleine teug bedoel ik dan. O.a. het Friesch Dagblad en Leeuwarder Courant hebben er een stuk over geschreven in de krant van vandaag | |
Duvel | donderdag 27 februari 2014 @ 21:46 |
Goedenavond. | |
densmee | vrijdag 28 februari 2014 @ 06:50 |
Goedemorgen | |
lipje | vrijdag 28 februari 2014 @ 06:55 |
goede ochtend ![]() ![]() | |
daNpy | vrijdag 28 februari 2014 @ 08:11 |
![]() | |
.Neovo. | vrijdag 28 februari 2014 @ 08:12 |
Goedemorgen. Ben m'n stem kwijt ![]() Welterusten | |
Barcaconia | vrijdag 28 februari 2014 @ 08:20 |
Ssssssssst dan!! | |
Sounddragon | vrijdag 28 februari 2014 @ 09:42 |
Mogguh. Machinist @ work. Vanmorgen een autootje gelost, nu op machine nummer 2, ik heb de deur al open en dicht gedaan, rest van de dag aan de koffie denk ik ![]() | |
daNpy | vrijdag 28 februari 2014 @ 10:20 |
De verzekeringspapieren voor 4 van de voertuigen zijn weer binnen gevallen. Toch niet zo handig om je auto/motor etc allemaal in maart te kopen ![]() | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 11:53 |
Een autootje gelost? En goedemorgen inderdaad, nog net op tijd ![]() In Venray stond mooi een vrachtwagen uit Litouwen vast in de blubber met zijn 4 voorste wielen. Denk dat de wielen er minstens tot de helft in stonden. En de chauffeur stond er met een schep een beetje bedenkelijk bij te kijken. Ik zeg, succes met dat schepje ![]() Toen ik er later nog eens langs reed stonden er 3 politiewagens met zwaailicht bij. Waarom weet ik ook niet. Hij heeft denk ik meer aan iets wat 'm eruit kan trekken. | |
ZwartmetSuiker | vrijdag 28 februari 2014 @ 12:03 |
Hè, watte? | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 12:13 |
Ik heb je trouwens aangestoken misschien (via de SC hè) .Neovo. ![]() Sinds dinsdag lag/lig ik met griep op bed. Vewy nice yes. | |
ZwartmetSuiker | vrijdag 28 februari 2014 @ 12:17 |
Gratis vakantie! | |
.Neovo. | vrijdag 28 februari 2014 @ 12:25 |
De hele week ben ik al niet fit. Gisteravond ging het ineens rap. Wel een paar keer van bed afgeweest om water te halen. In huis zijn ze hier aan het klussen, en de stof die vrij komt kan ik helemaal niet over. Hoop na het weekend wat opgeknapt te zien. Ben het nu al zat. | |
.Neovo. | vrijdag 28 februari 2014 @ 12:26 |
En juist in de voorjaarsvakantie ben ik ziek. | |
.Neovo. | vrijdag 28 februari 2014 @ 12:27 |
Ik ben zelf ook al doof. | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 12:58 |
Wij waren toevallig maandagavond naar de dierenarts geweest. En ik kan niet altijd goed tegen alle honden, dus ik dacht dat ik gewoon een allergische reactie had. Tot de volgende dag.. ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 28 februari 2014 @ 13:14 |
Vráchtautootje ja.. Beetje prefab wapenings ijzer.. half uurtje werk. Nu hang ik onderin de tunnel, beetje rommelwerk, kan daar niks met dat lompe ding, zelfs voor- en achteruit rijden is al drama ![]() | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 14:00 |
Op die fiets vrachtwagen. Ik dacht dat je een autootje zelf ergens vanaf had gelost. | |
lipje | vrijdag 28 februari 2014 @ 19:58 |
de blubber in met je voorste 4 wielen ![]() | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:05 |
En als dan de wielen loslieten, werd de kraan gekatapulteerd ![]() Of allebei. | |
lipje | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:11 |
spektakel ![]() | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:15 |
De optocht komt hier trouwens net niet voor de deur langs ![]() Ze komen wel om de hoek, maar gaan dan net een afslag eerder binnendoor, maar komen dan wel weer 3 deuren verder in onze straat terecht. Wel mooi, hoeven we niet zover te lopen ![]() | |
densmee | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:16 |
Zo een prettige carnaval allemaal, vanavond verjaardagsfeestje en dan gaat het morgen keihard los | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:17 |
Sterkte met herstellen alvast. Alaaf. | |
2cv | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:22 |
Ik weet weer waarom ik erg blij ben dat ik niet in het zuiden woon ![]() | |
daNpy | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:24 |
MX-5 ![]() ![]() | |
2cv | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:24 |
Schaap in wolfskleren ? | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:36 |
Vertel? | |
Sounddragon | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:36 |
Geen kraan, tis weer een hydraulisch gebaksvorkie ![]() ![]() ![]() | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:37 |
Overtoom, Overtam, Mavertoom, Manitom, Manitou. | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:38 |
![]() | |
2cv | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:38 |
In het noorden heb ik geen last van die carnavalsgekte. | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:39 |
Hier in het zuiden ook niet hoor, zolang je het niet opzoekt ![]() | |
2cv | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:40 |
Het is ontwijkbaar dus ? Fijn, valt er in elk geval één minpunt af. | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:41 |
Het heeft ook zijn voordelen trouwens: Lekker rustig morgen in de supermarkt. Nog een extra pluspunt: In bovengenoemde supermarkt(en), extra veel aanbiedingen ivm > carnaval <. | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:42 |
Daar moet je trouwens een beste taart voor bakken, voor dat gebaksvorkie ![]() Wanneer begin je? | |
2cv | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:44 |
Zijn dat echte aanbiedingen of een 'aanbieding' nadat een week eerder de prijzen verhoogd zijn ? | |
Sounddragon | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:46 |
En, omdat iedere bosmongool hier in de provincie vrij is, mogen de dure mensen ineens ook op zaterdag werken; dat wordt dus alleen boodschappen doen morgen ![]() En nee, ik ga zondag geen mega-cake bakken ![]() ![]() | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:48 |
Echte aanbiedingen. Alleen zijn dat meestal dingen die te maken hebben met carnaval. Erwtensoep en bier enzo. Maar wel pannenkoeken ![]() ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:50 |
Sjit, dat dan weer wel ![]() | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:51 |
Met stroooooooooooop. | |
Chuck-N0rr1s | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:54 |
Hoelaat mogen wij aanschuiven ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:56 |
Manitoetoets zijn wel gemoderniseerd trouwens; zal van de week effe een piccie van een oud dash schieten.. dit is the new shit.. ik moest effe zoeken om het spul in beweging te krijgen gisteren; was alweer effe geleden ![]()
| |
Sounddragon | vrijdag 28 februari 2014 @ 20:58 |
Wie is 'wij'?
| |
Dingest | vrijdag 28 februari 2014 @ 21:21 |
Ik vier doorgaans wel carnaval met vrienden, maar hoewel ik wel erg zin heb om m'n vrienden weer eens te zien, heb ik dit jaar eigenlijk niet zo zin in de massa/drukte van stampvolle kroegen. | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 21:23 |
Als je geluk hebt zit het zó stampvol dat je buiten moet staan ![]() | |
Dingest | vrijdag 28 februari 2014 @ 21:24 |
Dan vinden ze wel een andere toko; de hele meute komt oorspronkelijk uit de regio Kielegat dus die weten alles wel te vinden ![]() | |
Anne | vrijdag 28 februari 2014 @ 21:25 |
Volgens mij ben ik daar serieus nog nooit geweest ![]() ![]() | |
Dingest | vrijdag 28 februari 2014 @ 21:27 |
Ik heb twee jaar in Breda gewoond ![]() | |
Duvel | vrijdag 28 februari 2014 @ 21:39 |
Ik ben ongeschikt voor carnaval. | |
Dingest | vrijdag 28 februari 2014 @ 21:42 |
Volgens mij zijn er geen harde eisen voor ![]() | |
Dingest | vrijdag 28 februari 2014 @ 21:43 |
Maar ik heb net wel doorgegeven dat ik het dit jaar niet zo zie zitten ![]() | |
densmee | zaterdag 1 maart 2014 @ 02:43 |
Wat is dat voor flauwekul Zoals lamme frans zingt: was het maar altijd carnaval | |
Sounddragon | zaterdag 1 maart 2014 @ 06:50 |
Koffie round #5 ![]() Goeiesmorregus. | |
Duvel | zaterdag 1 maart 2014 @ 06:53 |
Was Brabant maar een eigen land, dan konden we de grenzen tenminste sluiten. | |
Duvel | zaterdag 1 maart 2014 @ 06:53 |
Goedemorgen, lekker op tijd en lekker chemisch actief dus? | |
Sounddragon | zaterdag 1 maart 2014 @ 08:55 |
lekker op tijd ja; reed om iets voor 5 uur weg vanmorgen. En nee, zit niet op DSM, ben weer een tunneltje aan het bouwen in Maastriiiiigchhhdt ![]() Daggik trouwens dat ik gisteren op een nieuwerwets ding zat.. zit nu in de space shuttle, lijkt wel een BMW; iDrive dit dat.. Ben anderhalf uur bezig geweest om de kaggol aan de praat te krijgen ![]() Zal zo effe een piccie uplooden. | |
daNpy | zaterdag 1 maart 2014 @ 10:31 |
Al die verbasterde namen ![]() Lamme Frans, Forel Willems etc ![]() | |
Paladijn | zaterdag 1 maart 2014 @ 10:32 |
![]() | |
daNpy | zaterdag 1 maart 2014 @ 10:33 |
daNpy | zaterdag 1 maart 2014 @ 10:45 |
Goeie remix wel ![]() | |
Anne | zaterdag 1 maart 2014 @ 11:57 |
Waar blijft het piccie? | |
Anne | zaterdag 1 maart 2014 @ 12:24 |
Smee ![]() 1 PK houthakmachine Vraag me wel af hoe ze dat paard erop hebben gekregen. | |
Sounddragon | zaterdag 1 maart 2014 @ 12:37 |
druk druk druk.. ![]() ![]() [ Bericht 9% gewijzigd door Sounddragon op 01-03-2014 14:06:56 ] | |
Duvel | zaterdag 1 maart 2014 @ 14:09 |
Mooi spul! Maar met chemisch actief doelde ik eigenlijk op de cafeïne. ![]() | |
Anne | zaterdag 1 maart 2014 @ 14:13 |
Je mag dus niet roken in de cabine ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 1 maart 2014 @ 14:35 |
mwoah, cafeïne, nicotine, theïne, coca... Allemaal drugs ![]() ge meuchdt zoveul nie wa? ![]() [ Bericht 16% gewijzigd door Sounddragon op 01-03-2014 15:03:41 ] | |
Sounddragon | zaterdag 1 maart 2014 @ 14:42 |
Winterse buien, gelukkig is dat buiten ![]() ![]() | |
.Neovo. | zaterdag 1 maart 2014 @ 15:51 |
Goedemorgen. | |
Anne | zaterdag 1 maart 2014 @ 16:05 |
Ik zie geen peuk in je smoelwerk, vandaar de vraag ![]() | |
Barcaconia | zaterdag 1 maart 2014 @ 16:50 |
Afwas aan het opruimen, pleurt mijn laatste Leffe glas kapot ![]() | |
ZwartmetSuiker | zaterdag 1 maart 2014 @ 17:18 |
De kloterij is dat ze mooie glazen ook niet meer bij elke slijterij verkopen. | |
Barcaconia | zaterdag 1 maart 2014 @ 17:19 |
Gelukkig hebben we hier in het dorp een goede drankhandel die dat wel doet, het is alleen zo duur. Ik had het glas beter heel kunnen houden. ( ![]() | |
Anne | zaterdag 1 maart 2014 @ 17:25 |
Hier sneuvelen alle Jupiler-glazen ![]() | |
Dingest | zaterdag 1 maart 2014 @ 17:46 |
Shiny ![]() | |
Sounddragon | zaterdag 1 maart 2014 @ 19:18 |
Yeah, heel fijne machine om op te draaien ook itt die lompe Manitou van gisteren. Allebei dezelfde capaciteit eigenlijk, alleen heeft de Manitou 30 meter giek en de Magny 'maar' 28, maar de Magny heeft wél een 360 graden fatsoenlijk werkbereik op banden, waar de Manitou maar 15 graden links en rechts toelaat. Bij de Manitou zit je de hele dag de sleutel om te draaien om enigszins te kunnen werken, en vandaag heb ik het niet één keer hoeven doen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Goed spul ![]() ![]() | |
densmee | zaterdag 1 maart 2014 @ 19:37 |
Merlo gaat ook voor manitou ondertussen | |
Sounddragon | zaterdag 1 maart 2014 @ 20:39 |
Merlo heeft onderhoudstechnisch wat nare kantjes, maar als je hem huurt heb je daar geen last van natuurlijk ![]() En ik denk dat een Manitou wel wint in duurtesten, want alles is super degelijk aan zo'n ding. Maar dat voel je dus ook met draaien. Die 30 meter voelt gewoon log, lomp en zwaar, met rijden, met sturen, met draaien. Zwenkt voor geen meter, zit geen gang in, en zo kan ik nog wel effe doorgaan ![]() Dit ding voelt weliswaar wel iets zwaarder aan als een normale maat 21 meter, maar draait lekker licht, heeft een super ergonomische cabine, bijna alles kan van de plek of is te verstellen, géén dash voor je neus maar een ruit die doorloopt tot op de vloer, geldt ook voor de deur trouwens, wat érg relaxed is met krap werken, zoals we daar doen. Bij de Mani hang je de halve dag uit het raam om te kijken of je nergens overheen banjert ![]() Merlo heb ik een tijdje niet meer van binnen gezien, dus daar kan ik niet echt over oordelen. | |
2cv | zaterdag 1 maart 2014 @ 20:44 |
Is dat niet gevaarlijk ? Dat je je hoofd er af rijdt o.i.d. ? | |
Sounddragon | zaterdag 1 maart 2014 @ 21:20 |
Zo krap maneuvreren doe je niet voor de lol, dat gaat op kruipsnelheid lijkt me ![]() | |
2cv | zaterdag 1 maart 2014 @ 21:22 |
Is ook. Dan voel je de bouwkeet wel in je nek ![]() | |
Paladijn | zaterdag 1 maart 2014 @ 23:28 |
![]() ![]() | |
daNpy | zaterdag 1 maart 2014 @ 23:34 |
Kwaliteitje ![]() | |
densmee | zondag 2 maart 2014 @ 04:31 |
Zo dat was dag 1/4 | |
Sounddragon | zondag 2 maart 2014 @ 11:37 |
Ze zijn in de straat hier achter ook aardig bezig, volgens mij zijn ze een beetje aan het proefdraaien met een wagen ofzo.. oldskool hardcore, goeie shit, maar nou niet bepaald carnavals krakers ![]() ![]() Heb je ons niet wat te vertellen trouwens? ![]() [ Bericht 12% gewijzigd door Sounddragon op 02-03-2014 16:34:44 ] | |
#ANONIEM | zondag 2 maart 2014 @ 17:12 |
En we sluiten deze PTA SC met een kwaliteits-post! ![]() *fap*fap*fap*kreun*doekje* |