Beter dan de zandgronden hier, mooi Hanzestadjequote:
Het is herkenbaar omdat het heel vaak gebeurt. En massa's mensen zijn er na een jaar of soms korter gewoon weer een beetje overheen. Het is geen competitie met je ex. Die trap na daarmee laat ze zich zelf het meest kennen. Wordt tijd dat je boos wordt en dan komt vanzelf die fase dat je het weer helemaal ziet zitten allemaal. Bij mij is het al heul lang geleden hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij herkenbaar. Ondanks dat ik dacht dat ik er compleet klaar mee was wist mijn ex me afgelopen weekend nog flink pijn te doen door het gesprek te voeren dat ik liever direct na de break-up gevoerd had nadat ik haar toevallig tegen kwam. Ze heeft mij nooit een reden gegeven waarom het mis ging, die heb ik nu wel gekregen. Verder vond ze het nodig om mij even in te prenten dat ze vaker en succesvoller date dan mij en een leuke fuckbuddy aan de haak geslagen heeft. Misschien ga ik de komende tijd er meer mee om zoals jou, dat hoop ik althans, maar nu voel ik weer de pijn van net na de break-up waarbij mijn zelfvertrouwen dus weer erg laag is.
Kan niet wachten tot ik hier weg benquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Beter dan de zandgronden hier, mooi Hanzestadje
[..]
Het is herkenbaar omdat het heel vaak gebeurt. En massa's mensen zijn er na een jaar of soms korter gewoon weer een beetje overheen. Het is geen competitie met je ex. Die trap na daarmee laat ze zich zelf het meest kennen. Wordt tijd dat je boos wordt en dan komt vanzelf die fase dat je het weer helemaal ziet zitten allemaal. Bij mij is het al heul lang geleden hoor.
Wanneer ga je nu eindelijk eens samenwonen met Hoedje?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik hier weg ben
Die boze fase heb ik al een keer gehad waarbij ik verdomd blij was dat ik na de break-up besloten heb terug te verhuizen naar de regio waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Dan heb je tenminste niet dat je in het kleine stadje waar we woonden elkaar steeds tegen komt. Kun je zo'n fase twee keer hebben?quote:Het is herkenbaar omdat het heel vaak gebeurt. En massa's mensen zijn er na een jaar of soms korter gewoon weer een beetje overheen. Het is geen competitie met je ex. Die trap na daarmee laat ze zich zelf het meest kennen. Wordt tijd dat je boos wordt en dan komt vanzelf die fase dat je het weer helemaal ziet zitten allemaal. Bij mij is het al heul lang geleden hoor.
Zo vaak je maar wil, zo vaak als het nodig is. Niet vergeten blij te zijn met wat je (al) hebt enzo. En vooral hier laten weten als je een leuke date hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Die boze fase heb ik al een keer gehad waarbij ik verdomd blij was dat ik na de break-up besloten heb terug te verhuizen naar de regio waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Dan heb je tenminste niet dat je in het kleine stadje waar we woonden elkaar steeds tegen komt. Kun je zo'n fase twee keer hebben?
Wonderbaarlijk genoeg laat de 'vier date dame' vanavond ook ineens op een leuke manier weer flink van zich horen. Dat helpt mijn humeur wel wat vooruit natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zo vaak je maar wil, zo vaak als het nodig is. Niet vergeten blij te zijn met wat je (al) hebt enzo. En vooral hier laten weten als je een leuke date hebt natuurlijk
Zolang je jezelf nu niet rijk rekent. Ik ken dat...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk genoeg laat de 'vier date dame' vanavond ook ineens op een leuke manier weer flink van zich horen. Dat helpt mijn humeur wel wat vooruit natuurlijk.
Ik blijf voorlopig even bij de tactiek dat ik het initiatief bij haar laat. Ik heb mijn interesse duidelijk genoeg laten weten, het is verder aan haar of ik interessant genoeg ben en in de tussentijd ga ik denk ik ook wat rondkijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zolang je jezelf nu niet rijk rekent. Ik ken dat...
Nee, we waren al collega's in Schotland (en ik had geen vriendje op dat moment) toen ik zijn profiel tegenkwam op OKCquote:Op woensdag 19 februari 2014 07:54 schreef Stereotomy het volgende:
Kwam je verloofde uit Schotland toen al?
Als in, woonde hij daar en jij hier?
Jij, baasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik krijg binnenkort op Fox mijn eigen zaterdagmiddag-matinee. H_J & friends. Met bijzondere gasten zoals Comp_Lex en firefly en Weissman als mijn eigen Cor Bakker op de piano. Dus dan weten jullie dat. Alvast.
Ja, dat is ook. Ik ben al twee vriendinnen van mij tegengekomen op OKC met een hoge match. Nogal logisch, want we kunnen goed met elkaar opschieten en delen vaak gezamenlijke interessesquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:42 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Nee, we waren al collega's in Schotland (en ik had geen vriendje op dat moment) toen ik zijn profiel tegenkwam op OKC
Het was grappige gespreksstof. "Hee, jij bent mijn match op OKC! Da's grappig, want we kunnen in het echt ook goed met elkaar overweg. Knap, dat ze zo goed kunnen matchen..."
jullie houden allemaal van pikquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat is ook. Ik ben al twee vriendinnen van mij tegengekomen op OKC met een hoge match. Nogal logisch, want we kunnen goed met elkaar opschieten en delen vaak gezamenlijke interesses![]()
Liefst zwart met een wolkje 'melk'quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jullie houden allemaal van pik
Sommige hebben ze liever caramel-kleurig met een vleugje slagroom.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Liefst zwart met een wolkje 'melk'
Meer over de te treurig voor woorden -dates?quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:24 schreef bloempjuh het volgende:
Ik was een paar jaar geleden groot fan van Paiq. Een paar dates aan overgehouden die echt te treurig voor woorden waren, maar over het algemeen waren de matches heel goed. Ik vind het systeem van Paiq ook erg leuk, om eerst te praten voor je foto's ziet.
En OKCupid, waar ik erg veel leuke meneren voorbij heb zien komen. Inclusief huidige verloofde, haha.
OKC vond ik vooral tof omdat ik echt veel mannen vond die ik echt interessant vond. Weinig fakers, goede zoekfunctie.
Bijna jammer om nu bezet te zijn
Als je het weet, weet je het.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Huwelijksaanzoek op je eerste date?
Treurige dates:quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:45 schreef Kola het volgende:
[..]
Meer over de te treurig voor woorden -dates?
Jij klinkt ook niet als een vangst. Eeh ja, Ehh nee, ehhh okeej. Een grap vat je niet. Schrijft iemand meteen af.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:26 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Treurige dates:
Een jongeman uit Utrecht -psycholoog, geloof ik- die totaal geen gesprekken kon voeren. Stelde alleen maar gesloten vragen en/of seksueel getinte vragen.
Hij: "Vind je seks leuk?"
Ik: "Eerh, ja."
Hij: "Oh. Eet je trouwens wel vis?"
Ik: "Nee, ik eet geen vlees of vis."
Hij: "Oh."
Een jongeman uit Oss die erg leuk was om mee te babbelen en bier mee te drinken, maar 's avonds laat (1e date) -nadat hij op de laatste trein naar huis was gestapt- SMSte dat ik de ideale moeder voor zijn kinderen zou zijn. Ieks!
Een jongeman uit Eindhoven die echt niet kon zoenen. Wasmachine.
En een heel vervelende jongeman uit Tilburg die me na de eerste ontmoeting niet met rust liet, ook al was het overduidelijk dat het niet klikte. Gelukkig wist hij niet precies waar mijn huis was, maar hij probeerde het wel uit te vogelen door -zonder dat ik erbij was- mijn adres te vragen aan wederzijdse bekenden.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:35 schreef Kola het volgende:
[..]
Jij klinkt ook niet als een vangst. Eeh ja, Ehh nee, ehhh okeej. Een grap vat je niet. Schrijft iemand meteen af.
Eens vroeg ik een jongen op serieuze toon welke groente hij prefereerde in zijn kont. Hij zei wortels. Penen. Ik was verliefd.
Dat valt niet onder 'treurige dates'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:26 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Treurige dates:
Een jongeman uit Eindhoven die echt niet kon zoenen. Wasmachine.
Dat ook niet!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:26 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Treurige dates:
Een jongeman uit Oss die erg leuk was om mee te babbelen en bier mee te drinken, maar 's avonds laat (1e date) -nadat hij op de laatste trein naar huis was gestapt- SMSte dat ik de ideale moeder voor zijn kinderen zou zijn. Ieks!
Opzich kan dit toch ook gewoon als geintje/semi sarcasme bedoeld zijn. Gewoon zeg maar een leuk complimentje met een dikke korrel zout? Wat is daar nou zo erg aan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:26 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet zo heel gek.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wou per definitie nooit naar de USA terwijl ze er nog nooit was geweest.
Sowieso op de eerste date samen naar de IKEAquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Huwelijksaanzoek op je eerste date?
Nee maar niet om politieke redenen...maar omdat volgens haar "alles daar overdreven was".quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet zo heel gek.
Ik vind juist dat er bijzonder veel redenen zijn om daar niet naartoe te willen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee maar niet om politieke redenen...maar omdat volgens haar "alles daar overdreven was".
Dan denk ik in zo'n land is zoveel te zien en te bekijken...qua natuur, steden, weetikveel.. Echt zo'n mening over zo'n groot land die niet verder komt dan een paar films.
Desondanks zou ik mensen die om politieke redenen daar per definitie niet naartoe willen nog een beetje apart vinden (en niks voor mij). (want, de positieve dingen die je kan zien/meemaken wegen wss niet op tegen de negatieve).
En 2x in NY geweest en toch gewoon vet om te zien (alleen om x te zien/beleven).
Amerika moet je niet als 1 land zienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee maar niet om politieke redenen...maar omdat volgens haar "alles daar overdreven was".
Dan denk ik in zo'n land is zoveel te zien en te bekijken...qua natuur, steden, weetikveel.. Echt zo'n mening over zo'n groot land die niet verder komt dan een paar films.
Desondanks zou ik mensen die om politieke redenen daar per definitie niet naartoe willen nog een beetje apart vinden (en niks voor mij). (want, de positieve dingen die je kan zien/meemaken wegen wss niet op tegen de negatieve).
En 2x in NY geweest en toch gewoon vet om te zien (alleen om x te zien/beleven).
Het is juist zoveel makkelijker om negatief te oordelen als je het niet echt kent.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Amerika moet je niet als 1 land zien
Mentaliteit, leefwijze en zelfs politiek etc. is zo verschillend per regio/staat....Net zoals het in Europa onderling net zo goed veel verschilt...
Sowieso mag je pas oordelen als je er geweest bent vind ik
Kloptquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is juist zoveel makkelijker om negatief te oordelen als je het niet echt kent.
Had me weer eens laten verlijden door het uiterlijk terwijl ik eigenlijk al wel wist dat we niet bij elkaar pastequote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb nooit echt zo'n disaster date gehad gelukkigmisschien toch het voordeel van weinig en zeer selectief daten
Ik ga niet happen hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:50 schreef BeamofLight het volgende:
geen dates kunnen regelen selectief daten noemen. Only@fok.
Ik ben wel gek op iemand met jouw naamquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:22 schreef Sannne het volgende:
Hoi Mensen. Ondertussen al eens verliefd geraakt?
Ik loop teveel mis hier.
Sanne's ftw!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben wel gek op iemand met jouw naam
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja rete interessant allemaal. Het babynamen topic is in OUD.
Stripmuseum?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
Het lijkt mij echt super als iemand mij mee neemt naar een museum als eerste date
Heel subtiel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
Het lijkt mij echt super als iemand mij mee neemt naar een museum als eerste date
PUA in wording deze jongenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:08 schreef rolklem het volgende:
Binnen 24 uur na het eerste gesprek een date hebben, dat is een nieuw persoonlijk record! En hij was nog succesvol ook
Neequote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
PUA in wording deze jongenMark my words!
Er wakker geworden vanmorgen? Leuk is dat altijd he? Die eerste momenten van complete desoriëntatie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:06 schreef rolklem het volgende:
[..]
Neesoms heb je gewoon vanaf het begin een goede klik, hoeft niet alles te zeggen. Plus ik was toevallig in haar stad binnen 24 uur, komt ook niet altijd voor.
Nee, zo snel gaat het bij deze niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er wakker geworden vanmorgen? Leuk is dat altijd he? Die eerste momenten van complete desoriëntatie.
Ik heb niks dood laten bloeden. En met één van de twee was ik zelfs nog erg graag op date gegaan als ze gewoon was blijven reageren. Maar goed, ik vind het ook meer komisch dan dat ik er echt een punt van maak, dus wellicht dat er via RP wel een date in zit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
kan zijn ja
of ze vonden dat jij het gesprek dood liet bloeden en zoeken op deze manier weer contact
top hosselaarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:59 schreef sneakydesert het volgende:
Vorige week dus een date gehad, ze zei naderhand dat het voor haar meer "vriendschappelijk" voelde. We hadden wel een goede klik in ieder geval!
Nu via tinder al een paar dagen al met een ander meisje, klikt ook goed. Ziet er ook goed uit op de foto's, en heb haar 06 nummer al gehosseld voor whatsapp (tinder loopt telkens vast).
Hopelijk binnenkort daten, want ze woont redelijk dichtbij
Glijmiddel haha, een meisje zei ooit tegen mij "ik ben echt botergeil door jou". Anyway, als de "klik" blijft heb ik binnen twee weken een date met haar. Ze is trouwens een Aziatischequote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iedereen weet wat dat inhoudt. Heb je de condooms, handboeien en glijmiddel al klaar staan?
Uhm als ik nog een redelijk uitgebreid bericht heb gestuurd en daar vervolgens geen antwoord meer op krijg, dan kan ik daar weinig aan doen lijkt me. Maar goed, maakt allemaal niet uit. Ik reageer zelf ook soms gewoon niet meer als ik de persoon ineens niet meer boeiend vind.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoelde dat als iets doodbloed er dan 2 mensen bij betrokken zijn
je doet wel heel snel alsof het haar schuld was
maar je zult zelf ook niet mega sprankelend zijn geweest dan
Herkenbaar wel. Contacten vallen ook opvallend vaak stil op tinder, van beide kanten uit.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:09 schreef Pvoesss het volgende:
Misschien was idd tinder haar ding niet en wil ze alleen serieus contact en daarom nu ze je op de datingsite ziet wil ze er wel iets mee.
nou dat bedoel ik dus preciesquote:Op zondag 23 februari 2014 10:50 schreef Hero_on_socks het volgende:
[..]
Uhm als ik nog een redelijk uitgebreid bericht heb gestuurd en daar vervolgens geen antwoord meer op krijg, dan kan ik daar weinig aan doen lijkt me. Maar goed, maakt allemaal niet uit. Ik reageer zelf ook soms gewoon niet meer als ik de persoon ineens niet meer boeiend vind.
Het gaat er mij om dat deze dame kennelijk niet heel serieus met Tinder bezig was, want anders had ze me wel herkend.
Is er al geneukt en wanneer zie je haar weer?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:23 schreef Rickario het volgende:
Date weer afgezet op het station. Was gezellig. Maar damn wat lult ze veel
Ja duhhh, dat was toch al eeuwen duidelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef Deezertje het volgende:
Grrr... vrouwen!
Via WA: ''we moeten van de week eens even praten...''.
Ik: uhh als het ernstig is wil ik het liever nu weten?
Is ze paar keer online geweest maar zegt ze niks he.
Geloof dat of ze dit topic heeft gevonden, of ze wil het wil uitmaken
Of hebben jullie nog ideeën wat 'even praten..' betekent behalve een enge ziekte wat ze niet heeft?
Edit: daar heb ik het liever persoonlijk over.... Ik weet al welke kant het op gaat...
van de andere kant: week voor carnaval...
Ze wil van je af maar het was de rest hier al langer duidelijk dat ze niet zo into you was. Ik dacht dat je dat voor wilde zijn?quote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef Deezertje het volgende:
Grrr... vrouwen!
Of hebben jullie nog ideeën wat 'even praten..' betekent behalve een enge ziekte wat ze niet heeft?
Doe een preemptive break-upquote:Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef Deezertje het volgende:
Grrr... vrouwen!
Edit: daar heb ik het liever persoonlijk over.... Ik weet al welke kant het op gaat...
van de andere kant: week voor carnaval...
Officieel heeft ze nog niks gezegd maar kan wel raden waar 't volgende keer op neer komt ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ze wil van je af maar het was de rest hier al langer duidelijk dat ze niet zo into you was. Ik dacht dat je dat voor wilde zijn?
Zij maakt t wss uit omdat je te moeilijk deed of teveel wou of wat dan ook.quote:Op zondag 23 februari 2014 16:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Officieel heeft ze nog niks gezegd maar kan wel raden waar 't volgende keer op neer komt ja.
Had alleen verwacht dat ik het zelf zou uitmaken want ik wou haar juist meer zien dan 1x per week en vond dat het er op leek dat zij dat eigenlijk niet veel uitmaakte...
Ik had juist niet verwacht dat je het uit zou makenquote:Op zondag 23 februari 2014 16:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Officieel heeft ze nog niks gezegd maar kan wel raden waar 't volgende keer op neer komt ja.
Had alleen verwacht dat ik het zelf zou uitmaken want ik wou haar juist meer zien dan 1x per week en vond dat het er op leek dat zij dat eigenlijk niet veel uitmaakte...
je was, in alle opzichten, een tussenstationquote:Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Deezertje het volgende:
Ik weet inmiddels de echte reden: ''Het ligt niet aan jou maar... ik ben verliefd geworden op een ander''. Hoe kan dat dan niet aan mij liggen? Is dus gewoon dat ze niet helemaal 'locked' op mij was en een optie voor andere boys openhield? Kijk, dat ik als man ook gewoon rond kijk tijdens een relatie snap ik. We weten allemaal dat types als een Doutzen allang bezet zijn en onmogelijk te krijgen, toch kijken we om als we hun zien. Maar als je een ander dus leuker vind dan degene wie je nu ziet zat een relatie er toch niet in. Wel vreemd, want deze week hadden we het nog reuze gezellig en gaf ze aan het echt fijn te vinden dat ik er voor haar ben.... Inmiddels weet ik dat ze de andere al een paar keer heeft ontmoet maar nog niks heeft uitgespookt met 'm. In hoeverre ik dat dan weer moet geloven...
Zij wou juist weten of we het een relatie konden noemen nog voordat ik het daar überhaupt over na had gedacht en ze wou graag haar status op Facebook updaten... dus blijkbaar ging ze zelf te hard.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je was, in alle opzichten, een tussenstation
En afgaande op wat je steeds hier typte is ze nooit 100% in to you geweest
Als je het mij vraagt zag zij die ´relatie´ van jullie in een heel ander licht dan jij dat zag
Man man man. Wat een fixatiequote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is er al geneukt en wanneer zie je haar weer?
Als ze de tijd krijgen om na te denken voelen ze die klik misschien toch niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef faf het volgende:
Heb dringend advies nodig.. Ben weer wat actiever op Paiq, en heb in enkele gesprekken een flitsstart: klikt, zitten overduidelijk te flirten, leuke gesprekken waarna zij dit ook aangeeft. Soms al na het eerste gesprek telefoon nummers uitgewisseld.
Daarna valt het vrij snel stil, lijkt het alsof de spanning/verovering minder spannend is (dat gevoel heb ik dan ook). Maar wil dan over gaan op afspreken, maar hier gaat ook vaak 1 week overheen (qua matching beide agenda's).
Voorbeeld: Was een meid in de buurt, gelijk elkaar gebeld leuk gesprek. Zei gaf ook aan een beetje kinky te willen doen. Volgende dag "Ben niet op zoek naar een seksdate over de app".
Voorbeeld2: Klikte erg goed, helaas konden we niet meteen/ in een paar dagen een dag vinden voor een date. Op een of andere manier is er nu een hele ongemakkelijke stilte, lastig op te starten gesprek.
Hey rhutje! Jij hier?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
Sommige vrouwen houden nou eenmaal van dat labeltje, ook al geven ze niets om de persoon
Niet geneukt dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Man man man. Wat een fixatie
Het was gezellig
Ja! jij ook?quote:
Als je date blijft slapen dan verwacht ik wel wat meer dan een zoen.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Boeit niet. De vraag is of er gezoend is (met tong), fucking n00b
Ken je klassiekersquote:Op maandag 24 februari 2014 10:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Als je date blijft slapen dan verwacht ik wel wat meer dan een zoen.
Ik gok dat dit de reden is inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
Als ze de tijd krijgen om na te denken voelen ze die klik misschien toch niet?
Vergeet het maar, die heeft al een ander en gebruikt jou als tussendoortje. Jammer!quote:Op maandag 24 februari 2014 14:17 schreef BeamofLight het volgende:
Maar nu heeft zij dus geen enkele mogelijkheid deze week tot afspreken. Ok, kan, hier al vaker over gehad. Die vrouwen bestaan dus.
Daar lijkt het op ja. En haar lievelingskleur is rood en ze eet het liefst tortilla's. ]quote:Op maandag 24 februari 2014 14:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vergeet het maar, die heeft al een ander en gebruikt jou als tussendoortje. Jammer!
Spreek je toch gewoon volgende week af... waarom zoek je er gelijk wat achter als ze een weekje niet kan? Als ze twee weken achter elkaar niet kan dan is het een ander verhaalquote:Op maandag 24 februari 2014 14:17 schreef BeamofLight het volgende:
om nog een steentje bij te dragen:
afgelopen week een Tinder-date gehad. Was gezellig, tijd vloog en moest echt aangeven om maar te gaan (kroeg); zelf had ze die behoefte nog niet. Redelijk wat contact erna gehouden, vooral 's nachts tijdens het stappen enzo.
We hadden al half afgesproken voor een vervolg, dus ik stelde gisteren wat concreets voor.
Maar nu heeft zij dus geen enkele mogelijkheid deze week tot afspreken. Ok, kan, hier al vaker over gehad. Die vrouwen bestaan dus.
Zelf baalde ze er nogal van geloof ik, dus ik geloof haar maar denk ik.
inb4: hey, ik heb met carnaval een leukerd leren kennen, dus...
Je kent iedereen goed hierquote:Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef JAOC het volgende:
Dat weet BeamofLight zelf vast ook heel goed in te schatten, in tegenstelling tot veel andere hier![]()
nee ik zoek er niks achter; tis alleen voor haar en mij carnaval...reservevriendinnen enzulksquote:Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Spreek je toch gewoon volgende week af... waarom zoek je er gelijk wat achter als ze een weekje niet kan? Als ze twee weken achter elkaar niet kan dan is het een ander verhaal
Inderdaadquote:Op maandag 24 februari 2014 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan soms ook gewoon een hele week niet hoor. Of dan ergens tussendoor gepropt en dan doe ik het liever niet. Of net op die 2 avonden dat de ander (laten we het iig hopen dat hij ook gewoon een sociaal leven heeft) niet kan. Het gebeurt.
Ik plan eigenlijk vrijwel alles buiten zakelijke afspraken vrij kort van tevoren. Toch zit ik geen enkele avond in de week verveeld op de bank te nietsen. Is dat zo raar?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Triest genoeg jaagt een lege agenda me wel angst aan bij de ander
Wmb niet. Ik heb over 2 weken alle tijd om een date in te plannen, maar de komende week en de week daarop zijn wat avonden gewoon al vol gepland met dingen die er ook vrij kort geleden in gekomen zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik plan eigenlijk vrijwel alles buiten zakelijke afspraken vrij kort van tevoren. Toch zit ik geen enkele avond in de week verveeld op de bank te nietsen. Is dat zo raar?
Daten?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wmb niet. Ik heb over 2 weken alle tijd om een date in te plannen, maar de komende week en de week daarop zijn wat avonden gewoon al vol gepland met dingen die er ook vrij kort geleden in gekomen zijn.
Daarnaast heb ik een aantal bekenden die een wat lastigere agenda hebben (vnl mensen die de helft van de tijd kinderen hebben) of die wat verder weg wonen, die wat langer van te voren al in de agenda staan. (Dat irriteert me dan vaak weer mateloos omdat er dan vaak iets tussendoor komt waar ik eeeeeeeeeeigenlijk liever naar toe wil)
Maar als ik echt wil daten dan zorg ik wel dat er een afspraak staat. Of dat nu over een week of over 3 weken is.
Je wil niet dat ze straks dronken in orgie belandt?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:21 schreef BeamofLight het volgende:
Nee jullie snappen het niet. Boeit mij niet dat ze niet kan. Inderdaad goed teken dat ze eea onderneemt. Maar carnaval komt er aahaan....
Joh, ben blij dat je haar nog niet voor die 2e keer gezien hebt, anders moest je je misschien nog gaan inhouden!quote:Op maandag 24 februari 2014 19:40 schreef BeamofLight het volgende:
Het is meer dat ik graag date2 vóór de carnaval had gehad. Om te bepalen wat ik echt van haar vindt. Ik bedoel, nu is het gewoon een vrouw die ik ooit een keer gezien heb.
En dan begint carnaval ineens. Het risico op een soa is hier 5 dagen lang groter dan dat je een jaar lang wijven neukt in Tanzania.
+1quote:Op maandag 24 februari 2014 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik viel je bij
en mensen die Carnaval vieren moet je sowieso mijden.
Hm, interessant. Wat had jij qua locatie in gedachte?quote:
Lijkt me best moeilijk om een date met jou te regelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik viel je bij
en mensen die Carnaval vieren moet je sowieso mijden.
Nee.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, interessant. Wat had jij qua locatie in gedachte?
Ik date inderdaad niet vaak. Maar wanneer ik iemand leuk vind (wanneer iemand me leuk lijkt dus) valt er niets te "regelen". Alleen dat gebeurt niet gek vaak.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me best moeilijk om een date met jou te regelen.
Fascination is anders erg leuk.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik date inderdaad niet vaak. Maar wanneer ik iemand leuk vind (wanneer iemand me leuk lijkt dus) valt er niets te "regelen". Alleen dat gebeurt niet gek vaak.
Date d'r eens!quote:Op maandag 24 februari 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fascination is anders erg leuk.
Eh, gekke vraag misschien, maar weet je zelf wel wat je wilt?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik date inderdaad niet vaak. Maar wanneer ik iemand leuk vind (wanneer iemand me leuk lijkt dus) valt er niets te "regelen". Alleen dat gebeurt niet gek vaak.
Zeker.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, gekke vraag misschien, maar weet je zelf wel wat je wilt?
Zonde, je weet niet wat je mist. Ik kan best gezellig zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zeker.
Ik "hoef" ook niet zo nodig, dus als ik denk "meh, wel leuk" denk ik eerder "fuck, wel leuk, daar zijn er genoeg van" dan "hmm van wel leuk is vast wel iets te maken".
En waar veel mensen (in dit topic?) er dan voor kiezen om wel te gaan daten en te zien wanneer het schip strandt, kies ik er dan vaak voor om dat niet te doen.
Best gezellig. Nee echt. Maak me gek.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Zonde, je weet niet wat je mist. Ik kan best gezellig zijn.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Best gezellig. Nee echt. Maak me gek.
Het is je houding slimmerd.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Hoe valt dat te bewijzen als je mij niet kent?
Ja, hoe moet ik het dan omschrijven? Ik kan wel gaan garanderen dat het de leukste date ooit word maar ik ken dancingphoebe verder ook niet, laat staan dat ik haar date-verleden ken.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef habitue het volgende:
Best gezellig... Je weet de vrouwen wel in te pakken he. Bij je oma op de koffie is best gezellig, met je vervelende collega's een potje bowlen is best gezellig. Als een date best gezellig is, dan is dat gewoon best heel erg kut.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:20 schreef habitue het volgende:
Sws het woord gezellig.Ik heb er zelfs een keer een topic over gemaakt
![]()
KLB / Gezellig
Niet doen, Faxie heeft er ook al geen succes mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]Point taken. Ik zal mezelf voortaan gewoon als de knapste en geilste van fok bombarderen, dan is het aan de dame om er op in te gaan of niet.
Datquote:Op maandag 24 februari 2014 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet doen, Faxie heeft er ook al geen succes mee.
Tja, dan word het lastig. Als zelfs faxie er geen succes mee heeft.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet doen, Faxie heeft er ook al geen succes mee.
Dan kan je het beter maar opgevenquote:Op maandag 24 februari 2014 21:29 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dan word het lastig. Als zelfs faxie er geen succes mee heeft.
Dat word dus een andere tactiek gebruiken. Blijkbaar weet weissmann nog een goede tactiek.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:29 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dan word het lastig. Als zelfs faxie er geen succes mee heeft.
Even met de zeis er doorheen dan maar?quote:
Wil je ook wat popcorn? Heb net weer een emmer klaargezet.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:35 schreef Rickario het volgende:
Man man man.
Zoveel facepalms in de laatste pagina's dat ik dit maar met m'n neus typ
Dat moet je dan ook wel uit kunnen stralen natuurlijk. Doe maar niet, anders wordt het zo tenenkrommend.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]Point taken. Ik zal mezelf voortaan gewoon als de knapste en geilste van fok bombarderen, dan is het aan de dame om er op in te gaan of niet.
Je moet je eigen tofheid dan ook niet laten afhangen van de ander.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik het dan omschrijven? Ik kan wel gaan garanderen dat het de leukste date ooit word maar ik ken dancingphoebe verder ook niet, laat staan dat ik haar date-verleden ken.
Ik denk dat het eerder humoristisch word als ik me zo zou gaan gedragen. Iets wat niet jouw persoonlijkheid is, kun je wel proberen te faken, maar dat zal eerder tegen- dan meewerken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook wel uit kunnen stralen natuurlijk. Doe maar niet, anders wordt het zo tenenkrommend.
sorry maar wat je nu laat zien is ook vrij humoristisch en werkt ook niet bepaald lijkt mequote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder humoristisch word als ik me zo zou gaan gedragen. Iets wat niet jouw persoonlijkheid is, kun je wel proberen te faken, maar dat zal eerder tegen- dan meewerken.
Ik ga wel met je op danslesquote:
Ach, ik neem mezelf vooral niet al te serieus en raad andere mensen aan dat ook te doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry maar wat je nu laat zien is ook vrij humoristisch en werkt ook niet bepaald lijkt me
Waarom zegt men dat altijd , terwijl vaak juist het tegenovergestelde het geval isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:11 schreef yats het volgende:
Ach, ik neem mezelf vooral niet al te serieus en raad andere mensen aan dat ook te doen.
Om dezelfde reden dat iedereen zichzelf bovengemiddeld intelligent vindt, en zichzelf een goede chauffeur.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zegt men dat altijd , terwijl vaak juist het tegenovergestelde het geval is
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga wel met je op dansles
Dansen
Dat is net zoiets als mensen die in het echt lekker gek zijn maar op een forum opeens bloedserieus wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zegt men dat altijd , terwijl vaak juist het tegenovergestelde het geval is
Dat had ik ook laatst. Dat iemand het raar vond dat ik niet eens 2 uur vrij kon maken voor haar die week en daardoor werd er al vanuit gegaan dat ik het als een smoes gebruikte. Ok, dit was niet date gerelateerd, maar kom op zeg...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
Vooral als het kort dag is en er zoiets is als carnaval (en een van jullie dat viert)
Ik vind dat hier altijd zulke mega conclusies worden getrokken als iemand een paar dagen niet kan
Ik zou het vreemder vinden (en een slechter teken) als iemand wel altijd kort dag kan
Dat is het teken van een lege agenda, brrr
Je weet dat de gemiddelde vrouw droger dan de sahara wordt door het gebruik van die smiley? ]quote:
Ik vind het wel cutequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Je weet dat de gemiddelde vrouw droger dan de sahara wordt door het gebruik van die smiley? ]
Daar heb je het al. Het is 'cute'. Kortom, als broertje en maatje. Maar de stuwdam breekt er niet bepaald van open. Je wilt niet gelijk naar zijn man-cave gesleept worden om daar te ervaren wat vrouwen al eeuwen naar smachten. Kortom; Het helpt je geen ruk verder als man, tenzij je het broertje van wilt zijn uiteraard.quote:
Aan wat voor bezigheden moet ik denken dan als je een week geen tijd hebt om met iemand af te spreken?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:19 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat had ik ook laatst. Dat iemand het raar vond dat ik niet eens 2 uur vrij kon maken voor haar die week en daardoor werd er al vanuit gegaan dat ik het als een smoes gebruikte. Ok, dit was niet date gerelateerd, maar kom op zeg...Net of ik om half 10 thuis kom en dan nog even 2 uur tijd ga vrijmaken voor iemand.
Druk = druk, daar hoeft niet altijd een conlusie aan getrokken te worden. Tenzij het herhaaldelijk voor zal komen en er nooit echt een date wordt afgesproken.
Het is nu voor het eerst dat ik eigenlijk ook geen tijd heb. Maar als ik wil zou ik het zelfs nog in kunnen plannen. Of het heel verstandig is.. is een tweedequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aan wat voor bezigheden moet ik denken dan als je een week geen tijd hebt om met iemand af te spreken?
Veel belangrijke afspraken, maar ook met vrienden die ik niet teleur wil stellen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Aan wat voor bezigheden moet ik denken dan als je een week geen tijd hebt om met iemand af te spreken?
nou als je 2/3 hobbies hebt waarbij je buitenshuis bezig bent, een sociaal leven en werk dan is het toch echt wel zoeken naar een gaatje lijkt mequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou cute ook prima neukenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:39 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Het is 'cute'. Kortom, als broertje en maatje. Maar de stuwdam breekt er niet bepaald van open. Je wilt niet gelijk naar zijn man-cave gesleept worden om daar te ervaren wat vrouwen al eeuwen naar smachten. Kortom; Het helpt je geen ruk verder als man, tenzij je het broertje van wilt zijn uiteraard.
Oh, ik zou dan sporten een keer overslaan of een andere keer met vrienden/familie afspreken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als je 2/3 hobbies hebt waarbij je buitenshuis bezig bent, een sociaal leven en werk dan is het toch echt wel zoeken naar een gaatje lijkt me
Ik heb ook zelden tijd
Ik werk overdag, studeer in de avonden, probeer te sporten, mijn vrienden en familie te zien en dan is er al bijna geen tijd meer over. Als je dan ook nog een hobby hebt dan word het helemaal lastig
Het zal ook liggen aan je baan, maar genoeg mensen die ik ken zijn niet klaar als ze de deur van het kantoor achter zich dicht trekken. Als je puur van 9 tot 5 werkt zal het wel makkelijker gaan
Ja maar er staat 'probeer' hequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik zou dan sporten een keer overslaan of een andere keer met vrienden/familie afspreken.
Wat?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Je weet dat de gemiddelde vrouw droger dan de sahara wordt door het gebruik van die smiley? ]
Ik ben er nog nooit door gehinderdquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:53 schreef Silenus het volgende:
Maar jij bent ook niet helemaal normaal.Als man moet je gewoon kappen met die smiley. Klaar. Les 1. Geen discussie.
Toestemming vragen om iemand te "batsen"quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ook gewoon heel erg van het afspraak is afspraak. Ik ga iemand niet afzeggen omdat ik kan gaan daten. Zou ik andersom ook niet tof vinden.
Ik heb wel eens een vriendin gebeld "Ik wil batsen, mag ik mag ik mag iiiiiik?" Toen was de nood een beetje hoog
Ik denk dat ze eigenlijk op bezoek zou gaan, ofzo. Dus humor en lachen enzo.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:30 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Toestemming vragen om iemand te "batsen"
In welke tijdperk leeft zij?
Het woordje batsen betekent naar mijn mening krikken, oftewel neuken......quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:36 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eigenlijk op bezoek zou gaan, ofzo.
Ben je nou echt zo dom, of ben ik zo slimquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Het woordje batsen betekent naar mijn mening krikken, oftewel neuken......
Ja duh. En nu?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Het woordje batsen betekent naar mijn mening krikken, oftewel neuken......
Volgens mij qoute je de verkeerde....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom, of ben ik zo slim?
Don't know, just saying.....quote:
Ehh nee...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:39 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Volgens mij qoute je de verkeerde....
Cursusje begrijpend lezen voor jou.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:30 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Toestemming vragen om iemand te "batsen"
In welke tijdperk leeft zij?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Cursusje begrijpend lezen voor jou.
"Ik heb wel eens een vriendin gebeld "Ik wil batsen, mag ik mag ik mag iiiiiik?" Toen was de nood een beetje hoogquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Cursusje begrijpend lezen voor jou.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:39 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Volgens mij qoute je de verkeerde....
Wat ben jij dan? Scriptschrijver?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:43 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Meisje A en B zijn vriendinnen en zouden vanavond wat gaan drinken bij A thuis. Maar nu is B zo geil als boter en gaat liever daten met die ene stoere knul. Voor de grap vraagt ze aan meisje A of ze 'mag gaan batsen'. Meisje A en B moesten toen hard lachen.
Blijf lekker door fantaseren....quote:
Lezen bedoel je.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:49 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Blijf lekker door fantaseren....
Dat is herkenbaar. Andersom heb ik overigens ook wel eens zo'n telefoontje gehad van een van mijn beste vrienden die om die reden een afspraak met mij af wilde zeggen. Daar heb ik dan ook alle begrip voor. Iets met geven en nemen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ook gewoon heel erg van het afspraak is afspraak. Ik ga iemand niet afzeggen omdat ik kan gaan daten. Zou ik andersom ook niet tof vinden.
Ik heb wel eens een vriendin gebeld "Ik wil batsen, mag ik mag ik mag iiiiiik?" Toen was de nood een beetje hoog
GVD ze schrijft het er toch zelf 5 minuten geleden neer of nie dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:47 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Wat ben jij dan? Scriptschrijver?
Of was je er soms bij, dat je het allemaal zo goed weet?
WTF?
Dan had ze dat duidelijker in haar verhaal moeten vermelden.
Nu kan er van alles gespeculeerd worden in haar verhaal....
Snap je?
Als iets al heel lang staat dan ga ik dat niet zo doen. Je spreekt toch met meerdere mensen af en die hebben allemaal een gaatje in de agenda moeten maken ervoor. Wat is er mis met een weekje geduld hebben voor een date? Waarom moet alles nu en binnen één dag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik zou dan sporten een keer overslaan of een andere keer met vrienden/familie afspreken.
Volgens mij snap jij de "clue" niet...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
GVD ze schrijft het er toch zelf 5 minuten geleden neer of nie dan.
Ik ging in op rhubarbjes situatie en natuurlijk is het allemaal afhankelijk van omstandigheden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iets al heel lang staat dan ga ik dat niet zo doen. Je spreekt toch met meerdere mensen af en die hebben allemaal een gaatje in de agenda moeten maken ervoor. Wat is er mis met een weekje geduld hebben voor een date? Waarom moet alles nu en binnen één dag.
Als een date je zo opgedrongen wordt dan zou ik er sowieso geen zin in hebben. Als dat het begin is van een nieuwe relatie, nee dank je.
QFTquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef Cue_ het volgende:
echt he.. Deze hele discussie is enkel te 'verwoorden' met![]()
![]()
etc etc
Al laat je haar jaren wachten, wat komt komt...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iets al heel lang staat dan ga ik dat niet zo doen. Je spreekt toch met meerdere mensen af en die hebben allemaal een gaatje in de agenda moeten maken ervoor. Wat is er mis met een weekje geduld hebben voor een date? Waarom moet alles nu en binnen één dag.
Als een date je zo opgedrongen wordt dan zou ik er sowieso geen zin in hebben. Als dat het begin is van een nieuwe relatie, nee dank je.
Omdat carna-vahal....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iets al heel lang staat dan ga ik dat niet zo doen. Je spreekt toch met meerdere mensen af en die hebben allemaal een gaatje in de agenda moeten maken ervoor. Wat is er mis met een weekje geduld hebben voor een date?
Waarom vul je niet gelijk je hele leven in?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Omdat carna-vahal....
Nu gaat het dalijk op date2 ongeveer zo:
[niet vragen...niet vragen...niet vragen...]
En BoL, leuke carnaval gehad![]()
"Euh ja, best leuk"
Enneh, nog leuke meisjes tegengekomen?
[kuuutttt daar is de vraag al]
-> wat moet je dan hè...op date2 gelijk alles bij elkaar liegen of eerlijk zijn?
Terwijl ik, romanticus als ik ben, gewoon date2 gehad wilde hebben voor die puinhoop die carnaval heet. Dan weet ik of zij de ware is en we gewoon kunnen trouwens enzo.
"kan ik me niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Omdat carna-vahal....
"Euh ja, best leuk"
-> wat moet je dan hè...op date2 gelijk alles bij elkaar liegen of eerlijk zijn?
Terwijl ik, romanticus als ik ben, gewoon date2 gehad wilde hebben voor die puinhoop die carnaval heet. Dan weet ik of zij de ware is en we gewoon kunnen trouwens enzo.
Echt een teken van meer walletjes willen eten....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"kan ik me niet meer herinneren"
"Op deze vraag is geen goed antwoord mogelijk, volgende vraag"
Voor jou? Die zijn er altijd!quote:Op maandag 24 februari 2014 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja! jij ook?
Dan zie ik mogelijkheden
Heel simpel, ze wil je niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:21 schreef Weissman het volgende:
Om maar OT te blijven. Vorige een week een leuk gesprek gehad op Paiq, daarna week niet gesproken en nu heeft ze mij verwijderd/geblokkeerd.
Wat wil ze hier mee zeggen? Of is dit een hint dat ik m'n profielfoto moet veranderen?
Gooi anders ff je goudvisverhaal erinquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:51 schreef Rickario het volgende:
Wtf gebeurt hier de laatste pagina's
Waar zijn de normale verhalen gebleven
Hoe kom je daar nou weer bij? We hebben toch een leuk gesprek gehad?quote:
Touchéquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gooi anders ff je goudvisverhaal erin
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:56 schreef Rickario het volgende:
[..]
Touché
Ik had hier toch al gepost dat de vis inmiddels is overleden?![]()
Vorige week nog wat met haar gedronkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Wel mooi, zo'n gesloten einde
Niet eens een visje gaan etenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:57 schreef Rickario het volgende:
[..]
Vorige week nog wat met haar gedronken
Gewoon eerlijk zijn. Als ze zelf ook carnavaller is weet ze zelf ook wel hoe het gaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Omdat carna-vahal....
"Euh ja, best leuk"
Say what? De bitch!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:21 schreef Weissman het volgende:
Om maar OT te blijven. Vorige een week een leuk gesprek gehad op Paiq, daarna week niet gesproken en nu heeft ze mij verwijderd/geblokkeerd.
Wat wil ze hier mee zeggen? Of is dit een hint dat ik m'n profielfoto moet veranderen?
Had je een gesprek met Weissfrau?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? We hebben toch een leuk gesprek gehad?
Ze zei zelfs ''hahaha'' toen ik een grapje maakte.
Je kunt toch best je eigen waarheid vertellen. Alsof de meisjes die je tegenkomt met carnaval echt LEUK zijn. Nee, dat zijn ze niet. Wel dronken, gewillig, doable, etc. Maar ´leuk´ is zo subjectief dat je met goed fatsoen gewoon een kakverhaal op kunt hangen a la ´Ja hoor, natuurlijk kom ik leuke meisjes tegen. Maar veel verder dan wat geflirt is dat niet gekomen.´quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:00 schreef Rickario het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn. Als ze zelf ook carnavaller is weet ze zelf ook wel hoe het gaat.
Was deze regel even vergeten. Tx.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kunt toch best je eigen waarheid vertellen.
Alles wat je met carnaval regelt telt niet.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Nuff saidquote:
Als een vrouw nat wordt van een smiley komt ze op mij te wanhopig overquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Als je cute gevonden wilt worden moet je er natuurlijk vooral mee doorgaan.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Als je cute gevonden wilt worden moet je er natuurlijk vooral mee doorgaan.
Your reasoning is flawed. ]quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als een vrouw nat wordt van een smiley komt ze op mij te wanhopig over
Heb je jezelf ook meegenomen om tot die conclusie te komen? ]quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
Faxie is volgens mij de grootste troll ooit, op Fok.
Eensch!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jammer dat dit de laatste maanden zo'n ik-ben-zoveel-leuker-dan-jij-en-ik-zal-het-laten-weten-topic is geworden trouwens.
Het tinder topic gaat ook die kant op. Lekker showen hoeveel matches je hebt, om vervolgens te klagen dat het nergens heen gaat met die matches.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jammer dat dit de laatste maanden zo'n ik-ben-zoveel-leuker-dan-jij-en-ik-zal-het-laten-weten-topic is geworden trouwens.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch!
Leuke is dat het tegenovergestelde ermee bereikt wordt
Dit soort opmerkingen komen altijd verdacht vaak van mensen die zelf geen matches hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
Het tinder topic gaat ook die kant op. Lekker showen hoeveel matches je hebt, om vervolgens te klagen dat het nergens heen gaat met die matches.
Ho, dat tinder bij mij nu technisch niet werkt betekent niet dat ik geen matches heb. Toen tinder nog werkte (lees voordat ik zo dom was om mijn cache geheugen te verwijderen waarna hij niet meer opstartte) had ik nog zeven openstaande matches.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen komen altijd verdacht vaak van mensen die zelf geen matches hebben.
Godver. Ik zit nog maar op 998. Maar ik ga nog wel eens ergens heen. Anders waren het er vast meer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Silenus het volgende:
Ik heb nu 1216 matches en het is nog nergens heengegaan.![]()
Al heb ik ook effe geen zin in daten de laatste tijd.
Soms wel soms nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
Faxie is volgens mij de grootste troll ooit, op Fok.
Je moet het niet proberen te begrijpen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat wel gek is; ik was gisteren op date met iemand. Begint wowfactor chick van vorige week (waar ik nadien geen contact meer mee had) ineens honderduit tegen me te lullen op de app. Gewoon koetjes, kalfjes en niks bijzonders verder, maar huh?
Heeft ze je gezien met de date van gisteren?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat wel gek is; ik was gisteren op date met iemand. Begint wowfactor chick van vorige week (waar ik nadien geen contact meer mee had) ineens honderduit tegen me te lullen op de app. Gewoon koetjes, kalfjes en niks bijzonders verder, maar huh?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wie ben jij nu weer?quote:
Doe je goed! Waar regel jij jouw dates?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Lijkt me sterk. Andere stad en ik lag de halve avond met mijn hoofd in de punani van date mevrouw begraven.
Dit was de krullenbol. Had ik al een tijdje niet gezien, vandaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Doe je goed! Waar regel jij jouw dates?
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik geef je verder geen ongelijk overigens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit was de krullenbol. Had ik al een tijdje niet gezien, vandaar.
Laatste dates waren via Tinder, die van vorige week via Paiq.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik geef je verder geen ongelijk overigens.
Hoeveel gesprekken heb je al gevoerd? En welke site? Ik heb soms ook gesprekken die echt te saai zijn voor woorden. Soms moet je gewoon iemand treffen waar je echt over allerlei onzin kan ouwehoeren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef Buffell het volgende:
Ik ben niet gemaakt voor die datingsite-shit. Dat is ongeveer wel duidelijk. Ik kan via zo'n site alleen de meest afgezaagde dingen vragen en verzinnen. In het echt kan je veel beter de actuele situatie gebruiken om een gesprek gaande te houden.
Ik moet toch die app weer eens werkend zien te krijgen. Raar dat dit al de tweede keer is dat hij neuzelt over dat ik geen toestemming heb om via facebook in te loggen. Wat extra opties zijn altijd goed natuurlijkquote:Laatste dates waren via Tinder, die van vorige week via Paiq.
Geen idee, ik hou het gewoon on topic, maar ik ben daar eerder een uitzondering dan regel in geloof ikquote:En wat is er allemaal met dit topic aan de hand? Er staat een poort naar een parallelle dimensie open krijg ik het idee...
Daar zou ik zelf heel huiverig voor zijn. Hoop voor je dat de date niet al te ver weg is.quote:
20 kilometer naar het zuiden. Ik ga er blind in en zie het verder wel. Het is ook wat je er zelf van maakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Daar zou ik zelf heel huiverig voor zijn. Hoop voor je dat de date niet al te ver weg is.
En die vriendin van die vriend van je zal hopelijk ook wel weten waar je absoluut niet op valt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:50 schreef yats het volgende:
[..]
20 kilometer naar het zuiden. Ik ga er blind in en zie het verder wel. Het is ook wat je er zelf van maakt natuurlijk.
Vooral OkCupid. Wel aardig wat gesprekken gehad, maar is nog nooit ergens tot gekomen. Met 1 meid op whatsapp verder gegaan maar dat bloedde na een weekje ook een beetje dood. Verder via Tinder wel eens wat gesprekken en 2 of 3 keer via whatsapp verder gegaan, maar dat bloedt ook vaak dood. Van Paiq snap ik geen fuck en voor de rest heb ik eigenlijk geen idee wat voor sites er nog meer zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:35 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoeveel gesprekken heb je al gevoerd? En welke site? Ik heb soms ook gesprekken die echt te saai zijn voor woorden. Soms moet je gewoon iemand treffen waar je echt over allerlei onzin kan ouwehoeren.
Hoezo weer? Heeft ze eerder blind dates voor je gefixed? En wat waren je bevindingen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:41 schreef yats het volgende:
p.s. Vrijdag waarschijnlijk weer een (blind)date via de vriendin van een vriend van me.
Het kan handig zijn om wat sneller op een date aan te sturen. Als een meid je via Tinder toevoegt op de App, wil ze na 2/3 dagen contact ook wel een date afspreken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:57 schreef Buffell het volgende:
[..]
Vooral OkCupid. Wel aardig wat gesprekken gehad, maar is nog nooit ergens tot gekomen. Met 1 meid op whatsapp verder gegaan maar dat bloedde na een weekje ook een beetje dood. Verder via Tinder wel eens wat gesprekken en 2 of 3 keer via whatsapp verder gegaan, maar dat bloedt ook vaak dood. Van Paiq snap ik geen fuck en voor de rest heb ik eigenlijk geen idee wat voor sites er nog meer zijn.
Dat is te hopen. Vooralsnog weet ik alleen dat het een 24 jarige Duitse dame is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:56 schreef habitue het volgende:
[..]
En die vriendin van die vriend van je zal hopelijk ook wel weten waar je absoluut niet op valt.
Dezelfde avond vaak nog wel zelfs. Ze voegen je ook niet voor niks toe natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Het kan handig zijn om wat sneller op een date aan te sturen. Als een meid je via Tinder toevoegt op de App, wil ze na 2/3 dagen contact ook wel een date afspreken.
De weer doelde puur op een date. Vandaar dat blind tussen haakjes stond. Voor mij is dit de eerste blind-date ooit. Maar ach, je moet (bijna) alles een keer proberen toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo weer? Heeft ze eerder blind dates voor je gefixed? En wat waren je bevindingen?
Duitse vrouwen zijn vaak best.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is te hopen. Vooralsnog weet ik alleen dat het een 24 jarige Duitse dame is.
ik zou ook liever weten hoe een date eruit ziet. Niet oppervlakkig bedoeld maar als je totaal niet aangetrokken voelt tot je date (qua uiterlijk) vanaf het begin. Hoe kun je ooit iets voor zo'n persoon gaan voelen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef Faxie het volgende:
Ik zou een blind date niet zo snel aandurven denk ik...
Achja... een normale date tegenwoordig ook al niet dus wat lul ik eigenlijk?
Ja dat kan ook, maar na paar dagen chatten heb je toch wel een beter beeld van iemand.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dezelfde avond vaak nog wel zelfs. Ze voegen je ook niet voor niks toe natuurlijk.
Ja inderdaad, zag het later pas, geen zin om het nog te editten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
De weer doelde puur op een date. Vandaar dat blind tussen haakjes stond. Voor mij is dit de eerste blind-date ooit. Maar ach, je moet (bijna) alles een keer proberen toch?
Ach, je kan er alsnog een leuke avond mee hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik zou ook liever weten hoe een date eruit ziet. Niet oppervlakkig bedoeld maar als je totaal niet aangetrokken voelt tot je date (qua uiterlijk) vanaf het begin. Hoe kun je ooit iets voor zo'n persoon gaan voelen?
En na ermee afgesproken te hebben al helemaal. Ook valt dat ook niet vaak gelijk in te plannen ivm drukte en/of afstand, toegegeven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar na paar dagen chatten heb je toch wel een beter beeld van iemand.
True, maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, je kan er alsnog een leuke avond mee hebben.
Die vriendin van die vriend van me is ook Duits. Als de blind date van vrijdag er ongeveer hetzelfde uitziet als haar zul je mij niet horen klagen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Duitse vrouwen zijn vaak best.Ik had ergens in mei oid ook een date met een Duitse, maar dat was niet echt een groot succes.
Dat klopt, de keerzijde is dat je ook een horrordate kunt krijgen en dat je blij bent dat je weer thuis bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Exact! Het is ook maar net hoe leuk je het zelf maakt. Een maand of twee terug had ik een date waar achteraf gezien over en weer 0,0 fysieke aantrekkingskracht aanwezig was. Toch werd het nog een gezellige avond (nee, geen seks of zoenen) en appen we wel nog geregeld (met name als we even willen lachen over elkaars 'horrordates')quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zag het later pas, geen zin om het nog te editten.
Ik weet niet of je (bijna) alles zou moeten proberen, zo lijkt een auto besturen met je voeten terwijl je met 160 over de snelweg raast me dan weer een minder briljant idee, maar ik snap je punt wel.
Verslag doen dus te zijner tijd.
Pluspunt is dan weer dat het een smeuig verhaal voor hier oplevert.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat klopt, de keerzijde is dat je ook een horrordate kunt krijgen en dat je blij bent dat je weer thuis bent.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Pluspunt is dan weer dat het een smeuig verhaal voor hier oplevert.
echt hè!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
'Oh, ik ben zooo druk.'quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt hè!
Hoewel, misschien doe ik dat ook wel
ik zou eerder blind daten dan internetdaten denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef Faxie het volgende:
Ik zou een blind date niet zo snel aandurven denk ik...
Achja... een normale date tegenwoordig ook al niet dus wat lul ik eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |