abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:45:04 #1
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136874821

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:49:31 #2
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136875114
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:43 schreef missbehavin het volgende:

[..]

In Deventer ;(
Beter dan de zandgronden hier, mooi Hanzestadje :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef yats het volgende:

[..]

Dat klinkt vrij herkenbaar. Ondanks dat ik dacht dat ik er compleet klaar mee was wist mijn ex me afgelopen weekend nog flink pijn te doen door het gesprek te voeren dat ik liever direct na de break-up gevoerd had nadat ik haar toevallig tegen kwam. Ze heeft mij nooit een reden gegeven waarom het mis ging, die heb ik nu wel gekregen. Verder vond ze het nodig om mij even in te prenten dat ze vaker en succesvoller date dan mij en een leuke fuckbuddy aan de haak geslagen heeft. Misschien ga ik de komende tijd er meer mee om zoals jou, dat hoop ik althans, maar nu voel ik weer de pijn van net na de break-up waarbij mijn zelfvertrouwen dus weer erg laag is.
Het is herkenbaar omdat het heel vaak gebeurt. En massa's mensen zijn er na een jaar of soms korter gewoon weer een beetje overheen. Het is geen competitie met je ex. Die trap na daarmee laat ze zich zelf het meest kennen. Wordt tijd dat je boos wordt en dan komt vanzelf die fase dat je het weer helemaal ziet zitten allemaal. Bij mij is het al heul lang geleden hoor.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:55:59 #3
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136875525
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:49 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Beter dan de zandgronden hier, mooi Hanzestadje :)

[..]

Het is herkenbaar omdat het heel vaak gebeurt. En massa's mensen zijn er na een jaar of soms korter gewoon weer een beetje overheen. Het is geen competitie met je ex. Die trap na daarmee laat ze zich zelf het meest kennen. Wordt tijd dat je boos wordt en dan komt vanzelf die fase dat je het weer helemaal ziet zitten allemaal. Bij mij is het al heul lang geleden hoor.
Kan niet wachten tot ik hier weg ben :')
pi_136875576
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Kan niet wachten tot ik hier weg ben :')
Wanneer ga je nu eindelijk eens samenwonen met Hoedje?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:58:00 #5
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136875638
Als ik een manier heb gevonden, hongerige Jan!
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:34:04 #6
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136877432
quote:
Die boze fase heb ik al een keer gehad waarbij ik verdomd blij was dat ik na de break-up besloten heb terug te verhuizen naar de regio waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Dan heb je tenminste niet dat je in het kleine stadje waar we woonden elkaar steeds tegen komt. Kun je zo'n fase twee keer hebben?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:36:40 #7
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_136877540
Confidence through competence
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:37:10 #8
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136877561
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef yats het volgende:

[..]

Die boze fase heb ik al een keer gehad waarbij ik verdomd blij was dat ik na de break-up besloten heb terug te verhuizen naar de regio waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Dan heb je tenminste niet dat je in het kleine stadje waar we woonden elkaar steeds tegen komt. Kun je zo'n fase twee keer hebben?
Zo vaak je maar wil, zo vaak als het nodig is. Niet vergeten blij te zijn met wat je (al) hebt enzo. En vooral hier laten weten als je een leuke date hebt natuurlijk *O*
pi_136877572
Nou, Steer, dit wordt jouw topic. Ik zweer je. niet te houden dit-dat-alles.
Ja doei.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:38:11 #10
55709 Stereotomy
pi_136877597
Heerlijk :Y)

Maar 't is zo bedtijd :*
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:38:22 #11
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136877603
Na gister wederom tegen die leuke buum te zijn aangelopen heb ik besloten dat ik er écht wat mee moet. Totaal verkeerde boodschappen mee naar huis genomen. Noem het wowgevoel of een crush maar mezelf veel langer kwellen ga ik niet. Dan maar een blauwtje ;)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:39:55 #12
55709 Stereotomy
pi_136877670
Ik vind mijn buuf ook leuk. :) Altijd leuk als er een interessant persoon direct naast je woont.

'k heb haar sleutel en zij de mijne, misschien komende nacht maar ff een verrassingsbezoek brengen. :+
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:39:59 #13
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136877675
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zo vaak je maar wil, zo vaak als het nodig is. Niet vergeten blij te zijn met wat je (al) hebt enzo. En vooral hier laten weten als je een leuke date hebt natuurlijk *O*
Wonderbaarlijk genoeg laat de 'vier date dame' vanavond ook ineens op een leuke manier weer flink van zich horen. Dat helpt mijn humeur wel wat vooruit natuurlijk. :@
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_136877814
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef yats het volgende:

[..]

Wonderbaarlijk genoeg laat de 'vier date dame' vanavond ook ineens op een leuke manier weer flink van zich horen. Dat helpt mijn humeur wel wat vooruit natuurlijk. :@
Zolang je jezelf nu niet rijk rekent. Ik ken dat...
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:45:36 #15
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136877897
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Capstan het volgende:

[..]

Zolang je jezelf nu niet rijk rekent. Ik ken dat...
Ik blijf voorlopig even bij de tactiek dat ik het initiatief bij haar laat. Ik heb mijn interesse duidelijk genoeg laten weten, het is verder aan haar of ik interessant genoeg ben en in de tussentijd ga ik denk ik ook wat rondkijken.
pi_136880007
Ik was een paar jaar geleden groot fan van Paiq. Een paar dates aan overgehouden die echt te treurig voor woorden waren, maar over het algemeen waren de matches heel goed. Ik vind het systeem van Paiq ook erg leuk, om eerst te praten voor je foto's ziet. :)

En OKCupid, waar ik erg veel leuke meneren voorbij heb zien komen. Inclusief huidige verloofde, haha.
OKC vond ik vooral tof omdat ik echt veel mannen vond die ik echt interessant vond. Weinig fakers, goede zoekfunctie.

Bijna jammer om nu bezet te zijn ;)
Mon 'en!
  woensdag 19 februari 2014 @ 07:54:13 #17
55709 Stereotomy
pi_136881500
Kwam je verloofde uit Schotland toen al? :)

Als in, woonde hij daar en jij hier? :')
pi_136889724
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 07:54 schreef Stereotomy het volgende:
Kwam je verloofde uit Schotland toen al? :)

Als in, woonde hij daar en jij hier? :')
Nee, we waren al collega's in Schotland (en ik had geen vriendje op dat moment) toen ik zijn profiel tegenkwam op OKC :)
Het was grappige gespreksstof. "Hee, jij bent mijn match op OKC! Da's grappig, want we kunnen in het echt ook goed met elkaar overweg. Knap, dat ze zo goed kunnen matchen..." :)
Mon 'en!
pi_136890679
Die Panzermaus wordt steeds slimmer met zn marketingtrucjes.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_136894811
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik krijg binnenkort op Fox mijn eigen zaterdagmiddag-matinee. H_J & friends. Met bijzondere gasten zoals Comp_Lex en firefly en Weissman als mijn eigen Cor Bakker op de piano. Dus dan weten jullie dat. Alvast.
Jij, baas _O_

#bangbro #omroepmax #triggerfinger #groningen #weissheid #hetfouteuur
  woensdag 19 februari 2014 @ 15:59:42 #21
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_136895106
Mooi verhaal trouwens van HJ, op de anticlimax na
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:22:18 #22
55709 Stereotomy
pi_136899669
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:42 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Nee, we waren al collega's in Schotland (en ik had geen vriendje op dat moment) toen ik zijn profiel tegenkwam op OKC :)
Het was grappige gespreksstof. "Hee, jij bent mijn match op OKC! Da's grappig, want we kunnen in het echt ook goed met elkaar overweg. Knap, dat ze zo goed kunnen matchen..." :)
Ja, dat is ook. Ik ben al twee vriendinnen van mij tegengekomen op OKC met een hoge match. Nogal logisch, want we kunnen goed met elkaar opschieten en delen vaak gezamenlijke interesses :P :')
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:46:31 #23
242666 BeamofLight
pi_136900330
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, dat is ook. Ik ben al twee vriendinnen van mij tegengekomen op OKC met een hoge match. Nogal logisch, want we kunnen goed met elkaar opschieten en delen vaak gezamenlijke interesses :P :')
jullie houden allemaal van pik
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:48:22 #24
55709 Stereotomy
pi_136900399
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:46 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

jullie houden allemaal van pik
Liefst zwart met een wolkje 'melk'
pi_136900540
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Liefst zwart met een wolkje 'melk'
Sommige hebben ze liever caramel-kleurig met een vleugje slagroom. :@
pi_136943793
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 01:24 schreef bloempjuh het volgende:
Ik was een paar jaar geleden groot fan van Paiq. Een paar dates aan overgehouden die echt te treurig voor woorden waren, maar over het algemeen waren de matches heel goed. Ik vind het systeem van Paiq ook erg leuk, om eerst te praten voor je foto's ziet. :)

En OKCupid, waar ik erg veel leuke meneren voorbij heb zien komen. Inclusief huidige verloofde, haha.
OKC vond ik vooral tof omdat ik echt veel mannen vond die ik echt interessant vond. Weinig fakers, goede zoekfunctie.

Bijna jammer om nu bezet te zijn ;)
Meer over de te treurig voor woorden -dates?
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:55:16 #27
55709 Stereotomy
pi_136944317
Huwelijksaanzoek op je eerste date? :D
pi_136944511
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Als je het weet, weet je het.
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:03:51 #29
55709 Stereotomy
pi_136944765
Levensmatties 4 life
pi_136960563
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:45 schreef Kola het volgende:

[..]

Meer over de te treurig voor woorden -dates?
Treurige dates:
Een jongeman uit Utrecht -psycholoog, geloof ik- die totaal geen gesprekken kon voeren. Stelde alleen maar gesloten vragen en/of seksueel getinte vragen.
Hij: "Vind je seks leuk?"
Ik: "Eerh, ja."
Hij: "Oh. Eet je trouwens wel vis?"
Ik: "Nee, ik eet geen vlees of vis."
Hij: "Oh."

Een jongeman uit Oss die erg leuk was om mee te babbelen en bier mee te drinken, maar 's avonds laat (1e date) -nadat hij op de laatste trein naar huis was gestapt- SMSte dat ik de ideale moeder voor zijn kinderen zou zijn. Ieks!

Een jongeman uit Eindhoven die echt niet kon zoenen. Wasmachine. :'(

En een heel vervelende jongeman uit Tilburg die me na de eerste ontmoeting niet met rust liet, ook al was het overduidelijk dat het niet klikte. Gelukkig wist hij niet precies waar mijn huis was, maar hij probeerde het wel uit te vogelen door -zonder dat ik erbij was- mijn adres te vragen aan wederzijdse bekenden.
Mon 'en!
pi_136961267
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:26 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Treurige dates:
Een jongeman uit Utrecht -psycholoog, geloof ik- die totaal geen gesprekken kon voeren. Stelde alleen maar gesloten vragen en/of seksueel getinte vragen.
Hij: "Vind je seks leuk?"
Ik: "Eerh, ja."
Hij: "Oh. Eet je trouwens wel vis?"
Ik: "Nee, ik eet geen vlees of vis."
Hij: "Oh."

Een jongeman uit Oss die erg leuk was om mee te babbelen en bier mee te drinken, maar 's avonds laat (1e date) -nadat hij op de laatste trein naar huis was gestapt- SMSte dat ik de ideale moeder voor zijn kinderen zou zijn. Ieks!

En een heel vervelende jongeman uit Tilburg die me na de eerste ontmoeting niet met rust liet, ook al was het overduidelijk dat het niet klikte. Gelukkig wist hij niet precies waar mijn huis was, maar hij probeerde het wel uit te vogelen door -zonder dat ik erbij was- mijn adres te vragen aan wederzijdse bekenden.
Jij klinkt ook niet als een vangst. Eeh ja, Ehh nee, ehhh okeej. Een grap vat je niet. Schrijft iemand meteen af.
Eens vroeg ik een jongen op serieuze toon welke groente hij prefereerde in zijn kont. Hij zei wortels. Penen. Ik was verliefd.
pi_136961290
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:35 schreef Kola het volgende:

[..]

Jij klinkt ook niet als een vangst. Eeh ja, Ehh nee, ehhh okeej. Een grap vat je niet. Schrijft iemand meteen af.
Eens vroeg ik een jongen op serieuze toon welke groente hij prefereerde in zijn kont. Hij zei wortels. Penen. Ik was verliefd.
_O-
pi_136961376
Zucht. OK.
Mon 'en!
pi_136961875
:')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136962523
quote:

[..]

Treurige dates:

Dat valt niet onder 'treurige dates' :{w
compact en kleverig.
pi_136962539
quote:

[..]

Treurige dates:

Dat ook niet!
compact en kleverig.
pi_136962964
quote:

[..]

Opzich kan dit toch ook gewoon als geintje/semi sarcasme bedoeld zijn. Gewoon zeg maar een leuk complimentje met een dikke korrel zout? Wat is daar nou zo erg aan?

Mijn worst date.

Iemand die na 5 min praten zei, "oh dat lijkt me ook echt he-le-maal, iets voor jou!". Wou per definitie nooit naar de USA terwijl ze er nog nooit was geweest. En twijfelde of Luxemburg (geen idee hoe we er op kwamen) aan zee lag en wist niet wat een aantal relatief simpele woorden betekende.... echt zo'n barbie popje :`)

[ Bericht 2% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 21-02-2014 09:18:41 ]
pi_136963000
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wou per definitie nooit naar de USA terwijl ze er nog nooit was geweest.
Dat lijkt me nou niet zo heel gek.
pi_136963090
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Sowieso op de eerste date samen naar de IKEA _O_ ^O^
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:12:39 #40
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136963129
Ik heb nooit echt zo'n disaster date gehad gelukkig :D misschien toch het voordeel van weinig en zeer selectief daten :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_136963346
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat lijkt me nou niet zo heel gek.
Nee maar niet om politieke redenen...maar omdat volgens haar "alles daar overdreven was".

Dan denk ik in zo'n land is zoveel te zien en te bekijken...qua natuur, steden, weetikveel.. Echt zo'n mening over zo'n groot land die niet verder komt dan een paar films.

Desondanks zou ik mensen die om politieke redenen daar per definitie niet naartoe willen nog een beetje apart vinden (en niks voor mij). (want, de positieve dingen die je kan zien/meemaken wegen wss niet op tegen de negatieve).

En 2x in NY geweest en toch gewoon vet om te zien (alleen om x te zien/beleven).
pi_136963371
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Nee maar niet om politieke redenen...maar omdat volgens haar "alles daar overdreven was".

Dan denk ik in zo'n land is zoveel te zien en te bekijken...qua natuur, steden, weetikveel.. Echt zo'n mening over zo'n groot land die niet verder komt dan een paar films.

Desondanks zou ik mensen die om politieke redenen daar per definitie niet naartoe willen nog een beetje apart vinden (en niks voor mij). (want, de positieve dingen die je kan zien/meemaken wegen wss niet op tegen de negatieve).

En 2x in NY geweest en toch gewoon vet om te zien (alleen om x te zien/beleven).
Ik vind juist dat er bijzonder veel redenen zijn om daar niet naartoe te willen. ;) Maar een beetje offtopic misschien. :P
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:24:16 #43
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136963421
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Amerika moet je niet als 1 land zien ;)
Mentaliteit, leefwijze en zelfs politiek etc. is zo verschillend per regio/staat....Net zoals het in Europa onderling net zo goed veel verschilt...

Sowieso mag je pas oordelen als je er geweest bent vind ik :P
pi_136963501
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:24 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Amerika moet je niet als 1 land zien ;)
Mentaliteit, leefwijze en zelfs politiek etc. is zo verschillend per regio/staat....Net zoals het in Europa onderling net zo goed veel verschilt...

Sowieso mag je pas oordelen als je er geweest bent vind ik :P
Het is juist zoveel makkelijker om negatief te oordelen als je het niet echt kent. ;(
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:35:03 #45
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136963698
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:27 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het is juist zoveel makkelijker om negatief te oordelen als je het niet echt kent. ;(
Klopt :D Daarom wordt het ook zo veel gedaan :P
Ik ben altijd vrij snel klaar met dat soort mensen, zeker op dates (om het even weer OT te gooien :'))
pi_136964078
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb nooit echt zo'n disaster date gehad gelukkig :D misschien toch het voordeel van weinig en zeer selectief daten :P
Had me weer eens laten verlijden door het uiterlijk terwijl ik eigenlijk al wel wist dat we niet bij elkaar paste o|O
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:50:11 #47
242666 BeamofLight
pi_136965716
geen dates kunnen regelen selectief daten noemen. Only@fok.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:54:14 #48
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136965858
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:50 schreef BeamofLight het volgende:
geen dates kunnen regelen selectief daten noemen. Only@fok.
Ik ga niet happen hoor :D
pi_136978547
Hoi Mensen. Ondertussen al eens verliefd geraakt?
Ik loop teveel mis hier.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 16:33:18 #50
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136979059
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:22 schreef Sannne het volgende:
Hoi Mensen. Ondertussen al eens verliefd geraakt?
Ik loop teveel mis hier.
Ik ben wel gek op iemand met jouw naam :@
  vrijdag 21 februari 2014 @ 16:37:27 #51
242666 BeamofLight
pi_136979194
ik ben ook_gek
pi_136979693
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:33 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik ben wel gek op iemand met jouw naam :@
Sanne's ftw!
pi_136985252
ik heb een zwak voor "lise" en "esmee"
  vrijdag 21 februari 2014 @ 19:34:08 #54
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136985884
Ik schijn iets met lotte's en vrouwen waarvan de naam met een m begint te hebben.
pi_136986215
Ja rete interessant allemaal. Het babynamen topic is in OUD.
pi_136986601
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 19:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja rete interessant allemaal. Het babynamen topic is in OUD.
pi_137005985
Zo, dinsdag weer een date gehad. Leuke meid. Alleen woont ze nogal wat ver weg. Toch besloten we om maar wat af te spreken. Ze had niet zo veel ervaring met dates. En was bang dat wat drinken misschien wat awkward zou worden. Daarom stelde ze voor wat te doen.

Uiteindelijk zijn we naar een museum gegaan. Vooraf dacht ik "dit gaat niet werken" maar achteraf is het eigenlijk best wel relaxed zo'n museum date. :) (maar damn wat een baggerexpositie :') )
Afijn. Het werd snel gezellig. Daarna nog even de stad in geweest en wat gegeten. Een geslaagde lange date (van 10tot17 :') )

Vanavond komt ze hier, gaan we wat eten, de stad in en blijft ze slapen.
Ik heb nog wel wat twijfels of het gaat werken met de grote afstand. Ze weet dat. Maar we zien het wel even aan :)
pi_137008532
Het lijkt mij echt super als iemand mij mee neemt naar een museum als eerste date O+
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Moderator / Redactie FP zaterdag 22 februari 2014 @ 11:54:19 #59
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_137009208
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
Het lijkt mij echt super als iemand mij mee neemt naar een museum als eerste date O+
Stripmuseum?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:55:35 #60
55709 Stereotomy
pi_137009243
Museumdate lijkt me ook een leuk idee :) Genoeg interactie én afleiding. Veel aanknopingspunten om een gesprek op gang te houden. Even zitten om te eten en drinken, etc. :)
pi_137009336
Niet zo heel lang geleden met een meid naar
http://bodyworlds.nl/home-body-worlds/

Was erg geslaagd.
pi_137009388
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
Heel subtiel.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_137009448
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:54 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Stripmuseum?
martelmuseum _O_
pi_137011080
Binnen 24 uur na het eerste gesprek een date hebben, dat is een nieuw persoonlijk record! En hij was nog succesvol ook :D
pi_137012269
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 12:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

martelmuseum _O_
Of Seksmuseum :7
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_137012315
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:08 schreef rolklem het volgende:
Binnen 24 uur na het eerste gesprek een date hebben, dat is een nieuw persoonlijk record! En hij was nog succesvol ook :D
PUA in wording deze jongen ^O^ Mark my words!
pi_137012645
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:54 schreef Weissman het volgende:

[..]

PUA in wording deze jongen ^O^ Mark my words!
Nee :') soms heb je gewoon vanaf het begin een goede klik, hoeft niet alles te zeggen. Plus ik was toevallig in haar stad binnen 24 uur, komt ook niet altijd voor.
pi_137013416
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:06 schreef rolklem het volgende:

[..]

Nee :') soms heb je gewoon vanaf het begin een goede klik, hoeft niet alles te zeggen. Plus ik was toevallig in haar stad binnen 24 uur, komt ook niet altijd voor.
Er wakker geworden vanmorgen? Leuk is dat altijd he? Die eerste momenten van complete desoriëntatie. :o
pi_137013881
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:34 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Er wakker geworden vanmorgen? Leuk is dat altijd he? Die eerste momenten van complete desoriëntatie. :o
Nee, zo snel gaat het bij deze niet.
pi_137014247
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 09:04 schreef Rickario het volgende:
slapen
Ja ja.
pi_137024149
Haha sommige vrouwen echt... _O-

Ik heb dus een paar weken lang die Tinder app redelijk actief gebruikt. Een hoop chatgesprekken gehad en ook een aantal vrouwen gedate. Maar merkte toch dat het allemaal niet echt serieus was, dus ik schrijf mezelf in op relatieplanet. Ik ben nu dus op relatieplanet al door twee verschillende dames aangesproken die aangeven dat ik hun wel spontaan lijk afgaande op mijn profiel en dat ze graag met mij contact willen.

Het grappige van alles is, ik heb met deze twee dames al hele chatgesprekken op Tinder gevoerd en vervolgens hoorde ik van hun kant uit niks meer :D Ik heb toch echt dezelfde foto's op Tinder als op relatieplanet. Of hebben vrouwen gewoon echt een zeer korte termijn geheugen?
pi_137024215
kan zijn ja

of ze vonden dat jij het gesprek dood liet bloeden en zoeken op deze manier weer contact
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137025240
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
kan zijn ja

of ze vonden dat jij het gesprek dood liet bloeden en zoeken op deze manier weer contact
Ik heb niks dood laten bloeden. En met één van de twee was ik zelfs nog erg graag op date gegaan als ze gewoon was blijven reageren. Maar goed, ik vind het ook meer komisch dan dat ik er echt een punt van maak, dus wellicht dat er via RP wel een date in zit. :P
pi_137025417
Ik bedoelde dat als iets doodbloed er dan 2 mensen bij betrokken zijn
je doet wel heel snel alsof het haar schuld was
maar je zult zelf ook niet mega sprankelend zijn geweest dan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137030936
Vorige week dus een date gehad, ze zei naderhand dat het voor haar meer "vriendschappelijk" voelde. We hadden wel een goede klik in ieder geval!

Nu via tinder al een paar dagen al met een ander meisje, klikt ook goed. Ziet er ook goed uit op de foto's :9 , en heb haar 06 nummer al gehosseld voor whatsapp (tinder loopt telkens vast).
Hopelijk binnenkort daten, want ze woont redelijk dichtbij *O*
  zaterdag 22 februari 2014 @ 22:46:42 #76
242666 BeamofLight
pi_137032549
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 21:59 schreef sneakydesert het volgende:
Vorige week dus een date gehad, ze zei naderhand dat het voor haar meer "vriendschappelijk" voelde. We hadden wel een goede klik in ieder geval!

Nu via tinder al een paar dagen al met een ander meisje, klikt ook goed. Ziet er ook goed uit op de foto's :9 , en heb haar 06 nummer al gehosseld voor whatsapp (tinder loopt telkens vast).
Hopelijk binnenkort daten, want ze woont redelijk dichtbij *O*
top hosselaar
pi_137033746
Whatspp ligt eruit trouwens, krijg ik een sms'je van haar dat ze wilt facebook chatten *O*
pi_137033870
Dat is echt geweldig.
pi_137034949
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 23:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat is echt geweldig.
Iedereen weet wat dat inhoudt. Heb je de condooms, handboeien en glijmiddel al klaar staan?
pi_137035594
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 23:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

Iedereen weet wat dat inhoudt. Heb je de condooms, handboeien en glijmiddel al klaar staan?
Glijmiddel haha, een meisje zei ooit tegen mij "ik ben echt botergeil door jou". Anyway, als de "klik" blijft heb ik binnen twee weken een date met haar. Ze is trouwens een Aziatische :P
pi_137040318
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoelde dat als iets doodbloed er dan 2 mensen bij betrokken zijn
je doet wel heel snel alsof het haar schuld was
maar je zult zelf ook niet mega sprankelend zijn geweest dan
Uhm als ik nog een redelijk uitgebreid bericht heb gestuurd en daar vervolgens geen antwoord meer op krijg, dan kan ik daar weinig aan doen lijkt me. Maar goed, maakt allemaal niet uit. Ik reageer zelf ook soms gewoon niet meer als ik de persoon ineens niet meer boeiend vind.

Het gaat er mij om dat deze dame kennelijk niet heel serieus met Tinder bezig was, want anders had ze me wel herkend.
pi_137040821
Misschien was idd tinder haar ding niet en wil ze alleen serieus contact en daarom nu ze je op de datingsite ziet wil ze er wel iets mee.
pi_137041472
quote:
2s.gif Op zondag 23 februari 2014 11:09 schreef Pvoesss het volgende:
Misschien was idd tinder haar ding niet en wil ze alleen serieus contact en daarom nu ze je op de datingsite ziet wil ze er wel iets mee.
Herkenbaar wel. Contacten vallen ook opvallend vaak stil op tinder, van beide kanten uit.
pi_137042909
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 10:50 schreef Hero_on_socks het volgende:

[..]

Uhm als ik nog een redelijk uitgebreid bericht heb gestuurd en daar vervolgens geen antwoord meer op krijg, dan kan ik daar weinig aan doen lijkt me. Maar goed, maakt allemaal niet uit. Ik reageer zelf ook soms gewoon niet meer als ik de persoon ineens niet meer boeiend vind.

Het gaat er mij om dat deze dame kennelijk niet heel serieus met Tinder bezig was, want anders had ze me wel herkend.
nou dat bedoel ik dus precies
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137052690
Date weer afgezet op het station. Was gezellig. Maar damn wat lult ze veel :@
pi_137052781
Grrr... vrouwen!
Via WA: ''we moeten van de week eens even praten...''.
Ik: uhh als het ernstig is wil ik het liever nu weten?
Is ze paar keer online geweest maar zegt ze niks he.
Geloof dat of ze dit topic heeft gevonden, of ze wil het wil uitmaken :')
Of hebben jullie nog ideeën wat 'even praten..' betekent behalve een enge ziekte wat ze niet heeft?

Edit: daar heb ik het liever persoonlijk over.... Ik weet al welke kant het op gaat...
van de andere kant: week voor carnaval...
pi_137052861
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:23 schreef Rickario het volgende:
Date weer afgezet op het station. Was gezellig. Maar damn wat lult ze veel :@
Is er al geneukt en wanneer zie je haar weer?
pi_137052913
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:26 schreef Deezertje het volgende:
Grrr... vrouwen!
Of hebben jullie nog ideeën wat 'even praten..' betekent behalve een enge ziekte wat ze niet heeft?

Edit: daar heb ik het liever persoonlijk over.... Ik weet al welke kant het op gaat...
Ja duhhh, dat was toch al eeuwen duidelijk.
pi_137052920
quote:
Grrr... vrouwen!
Ze wil van je af maar het was de rest hier al langer duidelijk dat ze niet zo into you was. Ik dacht dat je dat voor wilde zijn?
  zondag 23 februari 2014 @ 16:31:33 #90
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137052953
quote:
Grrr... vrouwen!

Doe een preemptive break-up ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door SilentChaos op 23-02-2014 16:41:05 ]
pi_137053050
quote:
14s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:30 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ze wil van je af maar het was de rest hier al langer duidelijk dat ze niet zo into you was. Ik dacht dat je dat voor wilde zijn?
Officieel heeft ze nog niks gezegd maar kan wel raden waar 't volgende keer op neer komt ja.
Had alleen verwacht dat ik het zelf zou uitmaken want ik wou haar juist meer zien dan 1x per week en vond dat het er op leek dat zij dat eigenlijk niet veel uitmaakte...
  zondag 23 februari 2014 @ 16:46:42 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137053676
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Officieel heeft ze nog niks gezegd maar kan wel raden waar 't volgende keer op neer komt ja.
Had alleen verwacht dat ik het zelf zou uitmaken want ik wou haar juist meer zien dan 1x per week en vond dat het er op leek dat zij dat eigenlijk niet veel uitmaakte...
Zij maakt t wss uit omdat je te moeilijk deed of teveel wou of wat dan ook.

Maar ik zie t probleem niet, jij wou t uitmaken en zij nu ook. Dat is dus een makkelijke break up :)
pi_137061490
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik had juist niet verwacht dat je het uit zou maken

jij lijkt mij echt het type dat zo graag een vriendin/vrouwelijke aandacht wil dat hij alles op de koop toe neemt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137063217
Mgihgihg, Rhuby :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 23 februari 2014 @ 20:21:13 #95
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137065051
Je zegt het misschien wat ongenuanceerd, maar ik denk dat we het allemaal wel denken aan de hand van de verhalen hier :@

Wellicht dat iemand die de beste man in het echt kent het kan ontkrachten :)
pi_137066225
Ik weet inmiddels de echte reden: ''Het ligt niet aan jou maar... ik ben verliefd geworden op een ander''. Hoe kan dat dan niet aan mij liggen? Is dus gewoon dat ze niet helemaal 'locked' op mij was en een optie voor andere boys openhield? Kijk, dat ik als man ook gewoon rond kijk tijdens een relatie snap ik. We weten allemaal dat types als een Doutzen allang bezet zijn en onmogelijk te krijgen, toch kijken we om als we hun zien. Maar als je een ander dus leuker vind dan degene wie je nu ziet zat een relatie er toch niet in. Wel vreemd, want deze week hadden we het nog reuze gezellig en gaf ze aan het echt fijn te vinden dat ik er voor haar ben.... Inmiddels weet ik dat ze de andere al een paar keer heeft ontmoet maar nog niks heeft uitgespookt met 'm. In hoeverre ik dat dan weer moet geloven... :')
pi_137069113
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 20:41 schreef Deezertje het volgende:
Ik weet inmiddels de echte reden: ''Het ligt niet aan jou maar... ik ben verliefd geworden op een ander''. Hoe kan dat dan niet aan mij liggen? Is dus gewoon dat ze niet helemaal 'locked' op mij was en een optie voor andere boys openhield? Kijk, dat ik als man ook gewoon rond kijk tijdens een relatie snap ik. We weten allemaal dat types als een Doutzen allang bezet zijn en onmogelijk te krijgen, toch kijken we om als we hun zien. Maar als je een ander dus leuker vind dan degene wie je nu ziet zat een relatie er toch niet in. Wel vreemd, want deze week hadden we het nog reuze gezellig en gaf ze aan het echt fijn te vinden dat ik er voor haar ben.... Inmiddels weet ik dat ze de andere al een paar keer heeft ontmoet maar nog niks heeft uitgespookt met 'm. In hoeverre ik dat dan weer moet geloven... :')
je was, in alle opzichten, een tussenstation

En afgaande op wat je steeds hier typte is ze nooit 100% in to you geweest
Als je het mij vraagt zag zij die ´relatie´ van jullie in een heel ander licht dan jij dat zag
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 23 februari 2014 @ 21:23:44 #98
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137069233
Manmanman, niet zo naïef... Waarschijnlijk is het niet eens waar :')
Oh en het idee dat alle mooie vrouwen zoals doutzen kroes al bezet zijn, zou ik ook maar laten varen, want dat slaat nergens op ;)
Er zijn net zo veel vrijgezelle doutzens als free Willy's ;)
pi_137071417
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 21:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je was, in alle opzichten, een tussenstation

En afgaande op wat je steeds hier typte is ze nooit 100% in to you geweest
Als je het mij vraagt zag zij die ´relatie´ van jullie in een heel ander licht dan jij dat zag
Zij wou juist weten of we het een relatie konden noemen nog voordat ik het daar überhaupt over na had gedacht en ze wou graag haar status op Facebook updaten... dus blijkbaar ging ze zelf te hard.
pi_137072094
Sommige vrouwen houden nou eenmaal van dat labeltje, ook al geven ze niets om de persoon
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137073388
Heb dringend advies nodig.. Ben weer wat actiever op Paiq, en heb in enkele gesprekken een flitsstart: klikt, zitten overduidelijk te flirten, leuke gesprekken waarna zij dit ook aangeeft. Soms al na het eerste gesprek telefoon nummers uitgewisseld.

Daarna valt het vrij snel stil, lijkt het alsof de spanning/verovering minder spannend is (dat gevoel heb ik dan ook). Maar wil dan over gaan op afspreken, maar hier gaat ook vaak 1 week overheen (qua matching beide agenda's).

Voorbeeld: Was een meid in de buurt, gelijk elkaar gebeld leuk gesprek. Zei gaf ook aan een beetje kinky te willen doen. Volgende dag "Ben niet op zoek naar een seksdate over de app".

Voorbeeld2: Klikte erg goed, helaas konden we niet meteen/ in een paar dagen een dag vinden voor een date. Op een of andere manier is er nu een hele ongemakkelijke stilte, lastig op te starten gesprek.
pi_137073454
quote:
7s.gif Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef Weissman het volgende:

[..]

Is er al geneukt en wanneer zie je haar weer?
Man man man. Wat een fixatie :')

Het was gezellig ;)
pi_137074051
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef faf het volgende:
Heb dringend advies nodig.. Ben weer wat actiever op Paiq, en heb in enkele gesprekken een flitsstart: klikt, zitten overduidelijk te flirten, leuke gesprekken waarna zij dit ook aangeeft. Soms al na het eerste gesprek telefoon nummers uitgewisseld.

Daarna valt het vrij snel stil, lijkt het alsof de spanning/verovering minder spannend is (dat gevoel heb ik dan ook). Maar wil dan over gaan op afspreken, maar hier gaat ook vaak 1 week overheen (qua matching beide agenda's).

Voorbeeld: Was een meid in de buurt, gelijk elkaar gebeld leuk gesprek. Zei gaf ook aan een beetje kinky te willen doen. Volgende dag "Ben niet op zoek naar een seksdate over de app".

Voorbeeld2: Klikte erg goed, helaas konden we niet meteen/ in een paar dagen een dag vinden voor een date. Op een of andere manier is er nu een hele ongemakkelijke stilte, lastig op te starten gesprek.
Als ze de tijd krijgen om na te denken voelen ze die klik misschien toch niet?
Als die er wel zou zijn is er geen reden om terug te krabbelen

En bij voorbeeld 2: waarom benoem je het niet gewoon op een leuke manier?
zij zal die zelfde vibe ook wel krijgen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 23 februari 2014 @ 23:33:39 #104
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_137076331
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
Sommige vrouwen houden nou eenmaal van dat labeltje, ook al geven ze niets om de persoon
Hey rhutje! Jij hier? :D
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_137076887
Ben benieuwd wat komende week gaat brengen, afgelopen weekend veel gepraat over uiteenlopende onderwerpen via whatsapp, klikt nog steeds goed :)
pi_137082331
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:32 schreef Rickario het volgende:

[..]

Man man man. Wat een fixatie :')

Het was gezellig ;)
Niet geneukt dus.
  maandag 24 februari 2014 @ 10:30:41 #107
242666 BeamofLight
pi_137082747
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:13 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Niet geneukt dus.
Boeit niet. De vraag is of er gezoend is (met tong), fucking n00b
pi_137082795
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2014 23:33 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Hey rhutje! Jij hier? :D
Ja! jij ook?
Dan zie ik mogelijkheden O-)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137082797
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:30 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Boeit niet. De vraag is of er gezoend is (met tong), fucking n00b
Als je date blijft slapen dan verwacht ik wel wat meer dan een zoen.
  maandag 24 februari 2014 @ 11:12:21 #110
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137083754
manmanman :')
pi_137085970
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:32 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Als je date blijft slapen dan verwacht ik wel wat meer dan een zoen.
Ken je klassiekers
pi_137089739
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
Als ze de tijd krijgen om na te denken voelen ze die klik misschien toch niet?
Ik gok dat dit de reden is inderdaad :D
pi_137089944
Gewoon nooit nadenken over wat je nou in hemelsnaam eigenlijk aan het doen bent, altijd een topstrategie :')
  maandag 24 februari 2014 @ 14:17:36 #114
242666 BeamofLight
pi_137090110
om nog een steentje bij te dragen:

afgelopen week een Tinder-date gehad. Was gezellig, tijd vloog en moest echt aangeven om maar te gaan (kroeg); zelf had ze die behoefte nog niet. Redelijk wat contact erna gehouden, vooral 's nachts tijdens het stappen enzo.
We hadden al half afgesproken voor een vervolg, dus ik stelde gisteren wat concreets voor.

Maar nu heeft zij dus geen enkele mogelijkheid deze week tot afspreken. Ok, kan, hier al vaker over gehad. Die vrouwen bestaan dus.

Zelf baalde ze er nogal van geloof ik, dus ik geloof haar maar denk ik.

inb4: hey, ik heb met carnaval een leukerd leren kennen, dus...
pi_137090891
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:17 schreef BeamofLight het volgende:

Maar nu heeft zij dus geen enkele mogelijkheid deze week tot afspreken. Ok, kan, hier al vaker over gehad. Die vrouwen bestaan dus.
Vergeet het maar, die heeft al een ander en gebruikt jou als tussendoortje. Jammer!
pi_137091294
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Vergeet het maar, die heeft al een ander en gebruikt jou als tussendoortje. Jammer!
Daar lijkt het op ja. En haar lievelingskleur is rood en ze eet het liefst tortilla's. ]
pi_137091710
Dat weet BeamofLight zelf vast ook heel goed in te schatten, in tegenstelling tot veel andere hier :')

Zelf heb ik ondertussen al zo'n 8 dates gehad met iemand die ik ken van tinder, dus gaat wel goed. Na/tijdens carnaval zal blijken of het relatie waardig is haha.
pi_137091736
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 14:17 schreef BeamofLight het volgende:
om nog een steentje bij te dragen:

afgelopen week een Tinder-date gehad. Was gezellig, tijd vloog en moest echt aangeven om maar te gaan (kroeg); zelf had ze die behoefte nog niet. Redelijk wat contact erna gehouden, vooral 's nachts tijdens het stappen enzo.
We hadden al half afgesproken voor een vervolg, dus ik stelde gisteren wat concreets voor.

Zelf baalde ze er nogal van geloof ik, dus ik geloof haar maar denk ik.

inb4: hey, ik heb met carnaval een leukerd leren kennen, dus...
Spreek je toch gewoon volgende week af... waarom zoek je er gelijk wat achter als ze een weekje niet kan? Als ze twee weken achter elkaar niet kan dan is het een ander verhaal :P
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  maandag 24 februari 2014 @ 15:09:40 #119
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137091770
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef JAOC het volgende:
Dat weet BeamofLight zelf vast ook heel goed in te schatten, in tegenstelling tot veel andere hier :')

Je kent iedereen goed hier :')
  maandag 24 februari 2014 @ 15:42:55 #120
242666 BeamofLight
pi_137092881
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef ntm het volgende:

[..]

Spreek je toch gewoon volgende week af... waarom zoek je er gelijk wat achter als ze een weekje niet kan? Als ze twee weken achter elkaar niet kan dan is het een ander verhaal :P
nee ik zoek er niks achter; tis alleen voor haar en mij carnaval...reservevriendinnen enzulks

overigens belde ze me gisteren op dat ze dus niet kon deze week en dat ze ervan baalde. Dat ik niet het gevoel moest krijgen dat ze me niet leuk vond, want het tegendeel was waar.
pi_137099230
Ik kan soms ook gewoon een hele week niet hoor. Of dan ergens tussendoor gepropt en dan doe ik het liever niet. Of net op die 2 avonden dat de ander (laten we het iig hopen dat hij ook gewoon een sociaal leven heeft) niet kan. Het gebeurt.
pi_137099267
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan soms ook gewoon een hele week niet hoor. Of dan ergens tussendoor gepropt en dan doe ik het liever niet. Of net op die 2 avonden dat de ander (laten we het iig hopen dat hij ook gewoon een sociaal leven heeft) niet kan. Het gebeurt.
Inderdaad

Vooral als het kort dag is en er zoiets is als carnaval (en een van jullie dat viert)

Ik vind dat hier altijd zulke mega conclusies worden getrokken als iemand een paar dagen niet kan
Ik zou het vreemder vinden (en een slechter teken) als iemand wel altijd kort dag kan
Dat is het teken van een lege agenda, brrr
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137099345
Triest genoeg jaagt een lege agenda me wel angst aan bij de ander :@
  maandag 24 februari 2014 @ 19:04:03 #124
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137099479
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Triest genoeg jaagt een lege agenda me wel angst aan bij de ander :@
Ik plan eigenlijk vrijwel alles buiten zakelijke afspraken vrij kort van tevoren. Toch zit ik geen enkele avond in de week verveeld op de bank te nietsen. Is dat zo raar?
pi_137099675
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:04 schreef yats het volgende:

[..]

Ik plan eigenlijk vrijwel alles buiten zakelijke afspraken vrij kort van tevoren. Toch zit ik geen enkele avond in de week verveeld op de bank te nietsen. Is dat zo raar?
Wmb niet. Ik heb over 2 weken alle tijd om een date in te plannen, maar de komende week en de week daarop zijn wat avonden gewoon al vol gepland met dingen die er ook vrij kort geleden in gekomen zijn.

Daarnaast heb ik een aantal bekenden die een wat lastigere agenda hebben (vnl mensen die de helft van de tijd kinderen hebben) of die wat verder weg wonen, die wat langer van te voren al in de agenda staan. (Dat irriteert me dan vaak weer mateloos omdat er dan vaak iets tussendoor komt waar ik eeeeeeeeeeigenlijk liever naar toe wil :') )

Maar als ik echt wil daten dan zorg ik wel dat er een afspraak staat. Of dat nu over een week of over 3 weken is.
  maandag 24 februari 2014 @ 19:21:41 #126
242666 BeamofLight
pi_137100326
Nee jullie snappen het niet. Boeit mij niet dat ze niet kan. Inderdaad goed teken dat ze eea onderneemt. Maar carnaval komt er aahaan....
pi_137100500
Ik viel je bij :')

en mensen die Carnaval vieren moet je sowieso mijden.
  maandag 24 februari 2014 @ 19:30:27 #128
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137100717
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wmb niet. Ik heb over 2 weken alle tijd om een date in te plannen, maar de komende week en de week daarop zijn wat avonden gewoon al vol gepland met dingen die er ook vrij kort geleden in gekomen zijn.

Daarnaast heb ik een aantal bekenden die een wat lastigere agenda hebben (vnl mensen die de helft van de tijd kinderen hebben) of die wat verder weg wonen, die wat langer van te voren al in de agenda staan. (Dat irriteert me dan vaak weer mateloos omdat er dan vaak iets tussendoor komt waar ik eeeeeeeeeeigenlijk liever naar toe wil :') )

Maar als ik echt wil daten dan zorg ik wel dat er een afspraak staat. Of dat nu over een week of over 3 weken is.
Daten? ;)

Nee, even zonder gein, daar valt ook wat voor te zeggen. Zeker met mensen met erg drukke agenda's of die van ver moeten komen maak ik ook ruim van tevoren afspraken, maar meestal komt het er toch op neer dat afspraken kort tevoren gepland worden. Als ik bijvoorbeeld om vijf uur een appje krijg of ik s'avonds wil stappen is dat niet heel uitzonderlijk voor mij, andersom verstuur ik ook dat soort appjes.

Voor dates maak ik een uitzondering. Die plan ik meestal ook ruim van tevoren in, tenzij het iemand is waar ik eerder mee op date geweest ben, dan is er vaak nog wel wat speling mogelijk. Ook omdat je elkaar dan al een beetje kent.
pi_137100953
Ja. Even zonder gein.
pi_137101154
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:21 schreef BeamofLight het volgende:
Nee jullie snappen het niet. Boeit mij niet dat ze niet kan. Inderdaad goed teken dat ze eea onderneemt. Maar carnaval komt er aahaan....
Je wil niet dat ze straks dronken in orgie belandt?
  maandag 24 februari 2014 @ 19:40:49 #131
242666 BeamofLight
pi_137101248
Het is meer dat ik graag date2 vóór de carnaval had gehad. Om te bepalen wat ik echt van haar vindt. Ik bedoel, nu is het gewoon een vrouw die ik ooit een keer gezien heb.
En dan begint carnaval ineens. Het risico op een soa is hier 5 dagen lang groter dan dat je een jaar lang wijven neukt in Tanzania.
pi_137101935
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:40 schreef BeamofLight het volgende:
Het is meer dat ik graag date2 vóór de carnaval had gehad. Om te bepalen wat ik echt van haar vindt. Ik bedoel, nu is het gewoon een vrouw die ik ooit een keer gezien heb.
En dan begint carnaval ineens. Het risico op een soa is hier 5 dagen lang groter dan dat je een jaar lang wijven neukt in Tanzania.
Joh, ben blij dat je haar nog niet voor die 2e keer gezien hebt, anders moest je je misschien nog gaan inhouden! ;)

En nu zit ik met dat liedje van Theo Maassen in mijn hoofd: 'Want dat is nog altijd minder dan ik met carnaval!' Bedankt he!
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_137102018
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

+1
  maandag 24 februari 2014 @ 20:11:08 #134
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137102761
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja. Even zonder gein.
Hm, interessant. Wat had jij qua locatie in gedachte?
pi_137103495
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Lijkt me best moeilijk om een date met jou te regelen.
pi_137104367
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:11 schreef yats het volgende:

[..]

Hm, interessant. Wat had jij qua locatie in gedachte?
Nee.

quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:25 schreef Fascination het volgende:

[..]

Lijkt me best moeilijk om een date met jou te regelen.
Ik date inderdaad niet vaak. Maar wanneer ik iemand leuk vind (wanneer iemand me leuk lijkt dus) valt er niets te "regelen". Alleen dat gebeurt niet gek vaak.
  maandag 24 februari 2014 @ 20:44:29 #137
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137104544
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik date inderdaad niet vaak. Maar wanneer ik iemand leuk vind (wanneer iemand me leuk lijkt dus) valt er niets te "regelen". Alleen dat gebeurt niet gek vaak.
Fascination is anders erg leuk.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_137104732
quote:
7s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Fascination is anders erg leuk.
Date d'r eens!
  maandag 24 februari 2014 @ 20:55:51 #139
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137105188
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Eh, gekke vraag misschien, maar weet je zelf wel wat je wilt?
pi_137105358
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:55 schreef yats het volgende:

[..]

Eh, gekke vraag misschien, maar weet je zelf wel wat je wilt?
Zeker.

Ik "hoef" ook niet zo nodig, dus als ik denk "meh, wel leuk" denk ik eerder "fuck, wel leuk, daar zijn er genoeg van" dan "hmm van wel leuk is vast wel iets te maken".

En waar veel mensen (in dit topic?) er dan voor kiezen om wel te gaan daten en te zien wanneer het schip strandt, kies ik er dan vaak voor om dat niet te doen.
  maandag 24 februari 2014 @ 21:00:35 #141
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137105467
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zeker.

Ik "hoef" ook niet zo nodig, dus als ik denk "meh, wel leuk" denk ik eerder "fuck, wel leuk, daar zijn er genoeg van" dan "hmm van wel leuk is vast wel iets te maken".

En waar veel mensen (in dit topic?) er dan voor kiezen om wel te gaan daten en te zien wanneer het schip strandt, kies ik er dan vaak voor om dat niet te doen.
Zonde, je weet niet wat je mist. Ik kan best gezellig zijn. O-)
pi_137105508
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef yats het volgende:

[..]

Zonde, je weet niet wat je mist. Ik kan best gezellig zijn. O-)
Best gezellig. Nee echt. Maak me gek.
  maandag 24 februari 2014 @ 21:02:41 #143
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137105603
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Date d'r eens!
Als ik borsten zou hebben, had ik dat zeker gedaan.
  maandag 24 februari 2014 @ 21:05:11 #144
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137105752
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Best gezellig. Nee echt. Maak me gek.
_O-

Hoe valt dat te bewijzen als je mij niet kent?
pi_137105764
Best gezellig... Je weet de vrouwen wel in te pakken he. Bij je oma op de koffie is best gezellig, met je vervelende collega's een potje bowlen is best gezellig. Als een date best gezellig is, dan is dat gewoon best heel erg kut.
pi_137105798
Veeleisende vrouwen :N
  maandag 24 februari 2014 @ 21:06:14 #147
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_137105815
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef yats het volgende:

[..]

_O-

Hoe valt dat te bewijzen als je mij niet kent?
Het is je houding slimmerd.
Je houding hier, zelfs in die ene post, is niet iets waarvan iemand zegt: "Hmm, die yats, dat lijkt me een leuke kerel om eens een leuke avond mee te beleven."
  maandag 24 februari 2014 @ 21:08:49 #148
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137105950
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef habitue het volgende:
Best gezellig... Je weet de vrouwen wel in te pakken he. Bij je oma op de koffie is best gezellig, met je vervelende collega's een potje bowlen is best gezellig. Als een date best gezellig is, dan is dat gewoon best heel erg kut.
Ja, hoe moet ik het dan omschrijven? Ik kan wel gaan garanderen dat het de leukste date ooit word maar ik ken dancingphoebe verder ook niet, laat staan dat ik haar date-verleden ken.
pi_137105977
Oh lord.
pi_137106158
:|W
pi_137106165
Confidence, you are doing it wrong.
pi_137106574
Sws het woord gezellig. :') Ik heb er zelfs een keer een topic over gemaakt O+

KLB / Gezellig
  maandag 24 februari 2014 @ 21:21:48 #153
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137106662
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:20 schreef habitue het volgende:
Sws het woord gezellig. :') Ik heb er zelfs een keer een topic over gemaakt O+

KLB / Gezellig
_O- Point taken. Ik zal mezelf voortaan gewoon als de knapste en geilste van fok bombarderen, dan is het aan de dame om er op in te gaan of niet.
pi_137106730
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:21 schreef yats het volgende:

[..]

_O- Point taken. Ik zal mezelf voortaan gewoon als de knapste en geilste van fok bombarderen, dan is het aan de dame om er op in te gaan of niet.
Niet doen, Faxie heeft er ook al geen succes mee. ;(
pi_137106831
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:23 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat ;(
  maandag 24 februari 2014 @ 21:29:34 #156
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137107051
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:23 schreef Weissman het volgende:

[..]

Tja, dan word het lastig. Als zelfs faxie er geen succes mee heeft.
pi_137107154
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:29 schreef yats het volgende:

[..]

Dan kan je het beter maar opgeven ;(
  maandag 24 februari 2014 @ 21:32:35 #158
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137107193
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:31 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat word dus een andere tactiek gebruiken. Blijkbaar weet weissmann nog een goede tactiek.
  Moderator / Redactie FP maandag 24 februari 2014 @ 21:32:57 #159
Brabo Bastard
pi_137107210
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:29 schreef yats het volgende:

[..]

quote:

[..]

Even met de zeis er doorheen dan maar?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_137107343
Man man man.
Zoveel facepalms in de laatste pagina's dat ik dit maar met m'n neus typ ;(
  Moderator / Redactie FP maandag 24 februari 2014 @ 21:56:09 #161
Brabo Bastard
pi_137108367
quote:
9s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:35 schreef Rickario het volgende:
Man man man.
Zoveel facepalms in de laatste pagina's dat ik dit maar met m'n neus typ ;(
Wil je ook wat popcorn? Heb net weer een emmer klaargezet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_137114313
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:21 schreef yats het volgende:

[..]

Dat moet je dan ook wel uit kunnen stralen natuurlijk. Doe maar niet, anders wordt het zo tenenkrommend. :7
pi_137116318
Goed topic weer ^O^
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_137116406
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef yats het volgende:

[..]

Ja, hoe moet ik het dan omschrijven? Ik kan wel gaan garanderen dat het de leukste date ooit word maar ik ken dancingphoebe verder ook niet, laat staan dat ik haar date-verleden ken.
Je moet je eigen tofheid dan ook niet laten afhangen van de ander.
pi_137116881
quote:

[..]

Zit je inmiddels al op dansles?
  dinsdag 25 februari 2014 @ 10:02:09 #166
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137118386
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat moet je dan ook wel uit kunnen stralen natuurlijk. Doe maar niet, anders wordt het zo tenenkrommend. :7
Ik denk dat het eerder humoristisch word als ik me zo zou gaan gedragen. Iets wat niet jouw persoonlijkheid is, kun je wel proberen te faken, maar dat zal eerder tegen- dan meewerken.
pi_137118748
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:02 schreef yats het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder humoristisch word als ik me zo zou gaan gedragen. Iets wat niet jouw persoonlijkheid is, kun je wel proberen te faken, maar dat zal eerder tegen- dan meewerken.
sorry maar wat je nu laat zien is ook vrij humoristisch en werkt ook niet bepaald lijkt me
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137119005
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 08:13 schreef Devv het volgende:

[..]

Zit je inmiddels al op dansles?
Nee
pi_137119338
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee
Ik ga wel met je op dansles O+

Dansen O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:11:59 #170
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137119875
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

sorry maar wat je nu laat zien is ook vrij humoristisch en werkt ook niet bepaald lijkt me
Ach, ik neem mezelf vooral niet al te serieus en raad andere mensen aan dat ook te doen. 8)7
  dinsdag 25 februari 2014 @ 11:25:21 #171
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137120202
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:11 schreef yats het volgende:

Ach, ik neem mezelf vooral niet al te serieus en raad andere mensen aan dat ook te doen. 8)7
Waarom zegt men dat altijd , terwijl vaak juist het tegenovergestelde het geval is :')
pi_137120348
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom zegt men dat altijd , terwijl vaak juist het tegenovergestelde het geval is :')
Om dezelfde reden dat iedereen zichzelf bovengemiddeld intelligent vindt, en zichzelf een goede chauffeur.

Zelfkennis is schaars.
pi_137120845
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 10:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ga wel met je op dansles O+

Dansen O+
:@
pi_137120883
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is net zoiets als mensen die in het echt lekker gek zijn maar op een forum opeens bloedserieus worden :P
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:19:37 #175
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137121605
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 18:58 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Inderdaad

Vooral als het kort dag is en er zoiets is als carnaval (en een van jullie dat viert)

Ik vind dat hier altijd zulke mega conclusies worden getrokken als iemand een paar dagen niet kan
Ik zou het vreemder vinden (en een slechter teken) als iemand wel altijd kort dag kan
Dat is het teken van een lege agenda, brrr
Dat had ik ook laatst. Dat iemand het raar vond dat ik niet eens 2 uur vrij kon maken voor haar die week en daardoor werd er al vanuit gegaan dat ik het als een smoes gebruikte. Ok, dit was niet date gerelateerd, maar kom op zeg... :') Net of ik om half 10 thuis kom en dan nog even 2 uur tijd ga vrijmaken voor iemand.

Druk = druk, daar hoeft niet altijd een conlusie aan getrokken te worden. Tenzij het herhaaldelijk voor zal komen en er nooit echt een date wordt afgesproken.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_137121796
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 11:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

:@
Je weet dat de gemiddelde vrouw droger dan de sahara wordt door het gebruik van die smiley? ]
pi_137122112
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef habitue het volgende:

[..]

Je weet dat de gemiddelde vrouw droger dan de sahara wordt door het gebruik van die smiley? ]
Ik vind het wel cute
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:39:04 #178
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137122210
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik vind het wel cute
Daar heb je het al. Het is 'cute'. Kortom, als broertje en maatje. Maar de stuwdam breekt er niet bepaald van open. Je wilt niet gelijk naar zijn man-cave gesleept worden om daar te ervaren wat vrouwen al eeuwen naar smachten. Kortom; Het helpt je geen ruk verder als man, tenzij je het broertje van wilt zijn uiteraard.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_137122221
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:19 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dat had ik ook laatst. Dat iemand het raar vond dat ik niet eens 2 uur vrij kon maken voor haar die week en daardoor werd er al vanuit gegaan dat ik het als een smoes gebruikte. Ok, dit was niet date gerelateerd, maar kom op zeg... :') Net of ik om half 10 thuis kom en dan nog even 2 uur tijd ga vrijmaken voor iemand.

Druk = druk, daar hoeft niet altijd een conlusie aan getrokken te worden. Tenzij het herhaaldelijk voor zal komen en er nooit echt een date wordt afgesproken.
Aan wat voor bezigheden moet ik denken dan als je een week geen tijd hebt om met iemand af te spreken?
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:40:35 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137122242
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:39 schreef Fascination het volgende:

[..]

Aan wat voor bezigheden moet ik denken dan als je een week geen tijd hebt om met iemand af te spreken?
Het is nu voor het eerst dat ik eigenlijk ook geen tijd heb. Maar als ik wil zou ik het zelfs nog in kunnen plannen. Of het heel verstandig is.. is een tweede :')
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:45:59 #181
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137122391
quote:

[..]

Veel belangrijke afspraken, maar ook met vrienden die ik niet teleur wil stellen.

Als het een date zou zijn dan moet je accepteren dat er wel eens een drukke periode is. Ik wil ook wel eens tijd voor mijzelf hebben en na deze drukke periode wil ik dat ook gewoon vrijhouden voor mijzelf.

Lijkt mij niet heel raar.
pi_137122515
quote:

[..]

nou als je 2/3 hobbies hebt waarbij je buitenshuis bezig bent, een sociaal leven en werk dan is het toch echt wel zoeken naar een gaatje lijkt me

Ik heb ook zelden tijd
Ik werk overdag, studeer in de avonden, probeer te sporten, mijn vrienden en familie te zien en dan is er al bijna geen tijd meer over. Als je dan ook nog een hobby hebt dan word het helemaal lastig

Het zal ook liggen aan je baan, maar genoeg mensen die ik ken zijn niet klaar als ze de deur van het kantoor achter zich dicht trekken. Als je puur van 9 tot 5 werkt zal het wel makkelijker gaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137122522
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:39 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Daar heb je het al. Het is 'cute'. Kortom, als broertje en maatje. Maar de stuwdam breekt er niet bepaald van open. Je wilt niet gelijk naar zijn man-cave gesleept worden om daar te ervaren wat vrouwen al eeuwen naar smachten. Kortom; Het helpt je geen ruk verder als man, tenzij je het broertje van wilt zijn uiteraard.
Nee hoor, ik zou cute ook prima neuken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  dinsdag 25 februari 2014 @ 12:53:13 #184
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_137122546
Maar jij bent ook niet helemaal normaal. :+ Als man moet je gewoon kappen met die smiley. Klaar. Les 1. Geen discussie.
Gourmetten of steengrillen?
pi_137122573
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:51 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou als je 2/3 hobbies hebt waarbij je buitenshuis bezig bent, een sociaal leven en werk dan is het toch echt wel zoeken naar een gaatje lijkt me

Ik heb ook zelden tijd
Ik werk overdag, studeer in de avonden, probeer te sporten, mijn vrienden en familie te zien en dan is er al bijna geen tijd meer over. Als je dan ook nog een hobby hebt dan word het helemaal lastig

Het zal ook liggen aan je baan, maar genoeg mensen die ik ken zijn niet klaar als ze de deur van het kantoor achter zich dicht trekken. Als je puur van 9 tot 5 werkt zal het wel makkelijker gaan
Oh, ik zou dan sporten een keer overslaan of een andere keer met vrienden/familie afspreken.
pi_137122646
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh, ik zou dan sporten een keer overslaan of een andere keer met vrienden/familie afspreken.
Ja maar er staat 'probeer' he ;)

Als ik naar mezelf kijk schiet dat er ook al te vaak bij in.
En bepaalde dingen zoals verjaardagen zou ik gewoon niet overslaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137123033
quote:

[..]

Wat? :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_137123195
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:53 schreef Silenus het volgende:
Maar jij bent ook niet helemaal normaal. :+ Als man moet je gewoon kappen met die smiley. Klaar. Les 1. Geen discussie.
Ik ben er nog nooit door gehinderd :@
pi_137123379
Van smileys tot tijdgebrek?

What's next?

:P
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_137123456
Ik ben ook gewoon heel erg van het afspraak is afspraak. Ik ga iemand niet afzeggen omdat ik kan gaan daten. Zou ik andersom ook niet tof vinden.

Ik heb wel eens een vriendin gebeld "Ik wil batsen, mag ik mag ik mag iiiiiik?" Toen was de nood een beetje hoog :')
pi_137123584
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ook gewoon heel erg van het afspraak is afspraak. Ik ga iemand niet afzeggen omdat ik kan gaan daten. Zou ik andersom ook niet tof vinden.

Ik heb wel eens een vriendin gebeld "Ik wil batsen, mag ik mag ik mag iiiiiik?" Toen was de nood een beetje hoog :')
Toestemming vragen om iemand te "batsen"

In welke tijdperk leeft zij? 8)7
pi_137123735
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:30 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze eigenlijk op bezoek zou gaan, ofzo. Dus humor en lachen enzo.
pi_137123780
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:36 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ik denk dat ze eigenlijk op bezoek zou gaan, ofzo.
Het woordje batsen betekent naar mijn mening krikken, oftewel neuken......
  dinsdag 25 februari 2014 @ 13:37:55 #194
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137123804
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom, of ben ik zo slim :')?
pi_137123815
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Ja duh. En nu?
pi_137123838
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:37 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom, of ben ik zo slim :')?
Volgens mij qoute je de verkeerde....
pi_137123851
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:38 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Ja duh. En nu?
Don't know, just saying.....
  dinsdag 25 februari 2014 @ 13:39:54 #198
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137123856
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:39 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Ehh nee...
pi_137123866
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:30 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Cursusje begrijpend lezen voor jou.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 13:40:41 #200
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137123884
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

_O_ Eindelijk iemand die het snapt _O_

manmanman :')
pi_137123934
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef Fascination het volgende:

[..]

"Ik heb wel eens een vriendin gebeld "Ik wil batsen, mag ik mag ik mag iiiiiik?" Toen was de nood een beetje hoog :') "

Ja sorry keek te snel...
Maar dan alsnog toestemming vragen aan een ander.... 8)7
pi_137123969
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:39 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Meisje A en B zijn vriendinnen en zouden vanavond wat gaan drinken bij A thuis. Maar nu is B zo geil als boter en gaat liever daten met die ene stoere knul. Voor de grap vraagt ze aan meisje A of ze 'mag gaan batsen'. Meisje A en B moesten toen hard lachen.
pi_137124058
The fuck. :')
pi_137124091
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:43 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Meisje A en B zijn vriendinnen en zouden vanavond wat gaan drinken bij A thuis. Maar nu is B zo geil als boter en gaat liever daten met die ene stoere knul. Voor de grap vraagt ze aan meisje A of ze 'mag gaan batsen'. Meisje A en B moesten toen hard lachen.
Wat ben jij dan? Scriptschrijver?
Of was je er soms bij, dat je het allemaal zo goed weet?

WTF?

Dan had ze dat duidelijker in haar verhaal moeten vermelden.
Nu kan er van alles gespeculeerd worden in haar verhaal....
Snap je?
pi_137124134
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:47 schreef RogerFederer_17 het volgende:

Snap je?
Nee. _O-
pi_137124158
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Nee. _O-
Blijf lekker door fantaseren....

*)
pi_137124237
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:49 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Blijf lekker door fantaseren....

*)
Lezen bedoel je.
pi_137124252
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:51 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Lezen bedoel je.
In jou geval beide ja....
  dinsdag 25 februari 2014 @ 13:56:55 #209
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137124419
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

Dat is herkenbaar. Andersom heb ik overigens ook wel eens zo'n telefoontje gehad van een van mijn beste vrienden die om die reden een afspraak met mij af wilde zeggen. Daar heb ik dan ook alle begrip voor. Iets met geven en nemen.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 13:57:06 #210
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_137124428
echt he.. Deze hele discussie is enkel te 'verwoorden' met :') :') :') etc etc
  dinsdag 25 februari 2014 @ 13:57:07 #211
242666 BeamofLight
pi_137124429
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:47 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Wat ben jij dan? Scriptschrijver?
Of was je er soms bij, dat je het allemaal zo goed weet?

WTF?

Dan had ze dat duidelijker in haar verhaal moeten vermelden.
Nu kan er van alles gespeculeerd worden in haar verhaal....
Snap je?
GVD ze schrijft het er toch zelf 5 minuten geleden neer of nie dan.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 13:57:10 #212
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_137124430
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Als iets al heel lang staat dan ga ik dat niet zo doen. Je spreekt toch met meerdere mensen af en die hebben allemaal een gaatje in de agenda moeten maken ervoor. Wat is er mis met een weekje geduld hebben voor een date? Waarom moet alles nu en binnen één dag.

Als een date je zo opgedrongen wordt dan zou ik er sowieso geen zin in hebben. Als dat het begin is van een nieuwe relatie, nee dank je.
pi_137124504
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

GVD ze schrijft het er toch zelf 5 minuten geleden neer of nie dan.
Volgens mij snap jij de "clue" niet...
Maar goed dat terzijde....
pi_137124526
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Als iets al heel lang staat dan ga ik dat niet zo doen. Je spreekt toch met meerdere mensen af en die hebben allemaal een gaatje in de agenda moeten maken ervoor. Wat is er mis met een weekje geduld hebben voor een date? Waarom moet alles nu en binnen één dag.

Als een date je zo opgedrongen wordt dan zou ik er sowieso geen zin in hebben. Als dat het begin is van een nieuwe relatie, nee dank je.
Ik ging in op rhubarbjes situatie en natuurlijk is het allemaal afhankelijk van omstandigheden. :')...
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:01:36 #215
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137124577
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef Cue_ het volgende:
echt he.. Deze hele discussie is enkel te 'verwoorden' met :') :') :') etc etc
QFT :D
:') manmanman :')
pi_137124665
quote:

[..]

Al laat je haar jaren wachten, wat komt komt...
En als het voorbestemd is, kom je haar zeker weten nog wel een keer tegen... :P
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:04:48 #217
242666 BeamofLight
pi_137124692
quote:

[..]

Als iets al heel lang staat dan ga ik dat niet zo doen. Je spreekt toch met meerdere mensen af en die hebben allemaal een gaatje in de agenda moeten maken ervoor. Wat is er mis met een weekje geduld hebben voor een date?
Omdat carna-vahal....

Nu gaat het dalijk op date2 ongeveer zo:

[niet vragen...niet vragen...niet vragen...]

En BoL, leuke carnaval gehad ;)
"Euh ja, best leuk"
Enneh, nog leuke meisjes tegengekomen?

[kuuutttt daar is de vraag al]

-> wat moet je dan hè...op date2 gelijk alles bij elkaar liegen of eerlijk zijn?

Terwijl ik, romanticus als ik ben, gewoon date2 gehad wilde hebben voor die puinhoop die carnaval heet. Dan weet ik of zij de ware is en we gewoon kunnen trouwens enzo.
pi_137124706
:') manmanman :')
pi_137124729
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:04 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Omdat carna-vahal....

"Euh ja, best leuk"

-> wat moet je dan hè...op date2 gelijk alles bij elkaar liegen of eerlijk zijn?

Terwijl ik, romanticus als ik ben, gewoon date2 gehad wilde hebben voor die puinhoop die carnaval heet. Dan weet ik of zij de ware is en we gewoon kunnen trouwens enzo.
Waarom vul je niet gelijk je hele leven in?
Kan je dat ook?

(Had ik maar zo'n gave)
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:07:50 #220
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137124792
quote:

[..]

Omdat carna-vahal....

"Euh ja, best leuk"

"kan ik me niet meer herinneren :')"
"Op deze vraag is geen goed antwoord mogelijk, volgende vraag"

pi_137124853
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:07 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

"kan ik me niet meer herinneren :')"
"Op deze vraag is geen goed antwoord mogelijk, volgende vraag"

Echt een teken van meer walletjes willen eten.... 8)7
pi_137125217
Om maar OT te blijven. Vorige een week een leuk gesprek gehad op Paiq, daarna week niet gesproken en nu heeft ze mij verwijderd/geblokkeerd.

Wat wil ze hier mee zeggen? Of is dit een hint dat ik m'n profielfoto moet veranderen?
pi_137125242
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 10:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja! jij ook?
Dan zie ik mogelijkheden O-)
Voor jou? Die zijn er altijd!

:9
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_137125295
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:21 schreef Weissman het volgende:
Om maar OT te blijven. Vorige een week een leuk gesprek gehad op Paiq, daarna week niet gesproken en nu heeft ze mij verwijderd/geblokkeerd.

Wat wil ze hier mee zeggen? Of is dit een hint dat ik m'n profielfoto moet veranderen?
Heel simpel, ze wil je niet.

(die King Kong picca moet je wel even veranderen ja, anders gaan die chicks er allemaal van uit dat je een type "Naomi Watts" zoekt...)
pi_137126213
Wtf gebeurt hier de laatste pagina's :')
Waar zijn de normale verhalen gebleven _O-
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:54:14 #226
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137126305
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:51 schreef Rickario het volgende:
Wtf gebeurt hier de laatste pagina's :')
Waar zijn de normale verhalen gebleven _O-
Gooi anders ff je goudvisverhaal erin :')
pi_137126338
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:24 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Heel simpel, ze wil je niet.
Hoe kom je daar nou weer bij? We hebben toch een leuk gesprek gehad?

Ze zei zelfs ''hahaha'' toen ik een grapje maakte.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-02-2014 14:56:02 ]
pi_137126391
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:54 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Gooi anders ff je goudvisverhaal erin :')
Touché :D

Ik had hier toch al gepost dat de vis inmiddels is overleden? :@
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:57:09 #229
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137126416
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:56 schreef Rickario het volgende:

[..]

Touché :D

Ik had hier toch al gepost dat de vis inmiddels is overleden? :@
:Y :')
Wel mooi, zo'n gesloten einde :P
pi_137126445
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:57 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:Y :')
Wel mooi, zo'n gesloten einde :P
Vorige week nog wat met haar gedronken :D
  dinsdag 25 februari 2014 @ 14:58:32 #231
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137126460
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:57 schreef Rickario het volgende:

[..]

Vorige week nog wat met haar gedronken :D
Niet eens een visje gaan eten :o?
pi_137126532
quote:

[..]

Omdat carna-vahal....

"Euh ja, best leuk"

Gewoon eerlijk zijn. Als ze zelf ook carnavaller is weet ze zelf ook wel hoe het gaat. :)
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:09:57 #233
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137126839
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:21 schreef Weissman het volgende:

Say what? De bitch!
pi_137127270
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef Weissman het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij? We hebben toch een leuk gesprek gehad?

Ze zei zelfs ''hahaha'' toen ik een grapje maakte.
Had je een gesprek met Weissfrau? :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:42:22 #235
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_137127815
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:00 schreef Rickario het volgende:

[..]

Gewoon eerlijk zijn. Als ze zelf ook carnavaller is weet ze zelf ook wel hoe het gaat. :)
Je kunt toch best je eigen waarheid vertellen. Alsof de meisjes die je tegenkomt met carnaval echt LEUK zijn. Nee, dat zijn ze niet. Wel dronken, gewillig, doable, etc. Maar ´leuk´ is zo subjectief dat je met goed fatsoen gewoon een kakverhaal op kunt hangen a la ´Ja hoor, natuurlijk kom ik leuke meisjes tegen. Maar veel verder dan wat geflirt is dat niet gekomen.´

(Kijk, en zelfs nu lieg je niet. Zoenen is in principe ook flirten. Vingeren in een steegje ook, soort van.)

Het is carnaval. Als de date leuk is hoef je echt niet de totale waarheid op tafel te gooien. Zie het al voor me zeg. :')

Of ik leuke meisjes ben tegengekomen? Ja eh..Ja. Shit. Ik hoopte dat je die vraag nou juist niet zou stellen. Ik moet je inderdaad wat vertellen. Afgelopen maandagavond had ik inderdaad 25 bier teveel op. Het was 19.00 uur savonds, je weet hoe dat gaat, en ik hing onder de bar bij carnavalsvereniging D'n Keuteldouwer in mijn Roy Donders-pakske te kotsen. Toen kwam ik Elske tegen van vroeger. Ja, ik had altijd al een oogje op haar. Ze pakte me meteen op d'n bakkes, juist op dat momentje dat ons liedje werd gedraaid. Ons liedje van vroeger. Ja, dat van dat doorzakken en dat het goed voor de lijn is. De vlam sloeg gewoon over. Ik, ik...ik ben zo verliefd nu. Toen we samen een bakske friet met een berenklauw gingen halen zoenden we voor het eerst. Sorry. Ik...ik had je dit eerder moeten vertellen. Dit is niet fair.

Puhleaassee. :') Alles wat je met carnaval regelt telt niet. Daarna gewoon weer schone lei en verder waar je mee bezig was.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 15:46:41 #236
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137127920
Sowieso is het geen raar verhaal als je na carnaval daadwerkelijk niet meer weet wat je tijdens carnaval allemaal uitgespookt hebt. Ik vier het eigenlijk nooit (ik ga meestal lekker werken in de horeca), maar heb het genoeg om me heen zien gebeuren dat mensen zo bezopen zijn dat het een wonder is dat ze uberhaupt nog bij hun eigen huis terug komen.
pi_137128001
Hoe dronken ik ook ben met de carnaval, ik blijf iedereen er zo idioot uit vinden zien dat ik er vooral niks mee wil, ik zie ze na de carnaval wel weer :+
Why do dishes when you can do daiquiris?
  dinsdag 25 februari 2014 @ 16:06:48 #238
242666 BeamofLight
pi_137128510
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 15:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je kunt toch best je eigen waarheid vertellen.

Alles wat je met carnaval regelt telt niet.
Was deze regel even vergeten. Tx.
pi_137129938
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 12:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik vind het wel cute
Nuff said :7
  dinsdag 25 februari 2014 @ 16:56:46 #240
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137129972
quote:

[..]

Als een vrouw nat wordt van een smiley komt ze op mij te wanhopig over :')
pi_137130111
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

[..]

Nuff said :7
Als je cute gevonden wilt worden moet je er natuurlijk vooral mee doorgaan.
pi_137130137
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Als je cute gevonden wilt worden moet je er natuurlijk vooral mee doorgaan.
*;
pi_137130377
Faxie is volgens mij de grootste troll ooit, op Fok.
pi_137130384
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 16:56 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Als een vrouw nat wordt van een smiley komt ze op mij te wanhopig over :')
Your reasoning is flawed. ]
pi_137130485
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
Heb je jezelf ook meegenomen om tot die conclusie te komen? ]
pi_137132533
Jammer dat dit de laatste maanden zo'n ik-ben-zoveel-leuker-dan-jij-en-ik-zal-het-laten-weten-topic is geworden trouwens.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 18:27:50 #247
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_137132736
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jammer dat dit de laatste maanden zo'n ik-ben-zoveel-leuker-dan-jij-en-ik-zal-het-laten-weten-topic is geworden trouwens.
Eensch!
Leuke is dat het tegenovergestelde ermee bereikt wordt :')
  dinsdag 25 februari 2014 @ 18:28:09 #248
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137132747
quote:
Het tinder topic gaat ook die kant op. Lekker showen hoeveel matches je hebt, om vervolgens te klagen dat het nergens heen gaat met die matches.
pi_137132834
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:27 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Eensch!
Leuke is dat het tegenovergestelde ermee bereikt wordt :')
pi_137132978
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:28 schreef yats het volgende:

[..]

Het tinder topic gaat ook die kant op. Lekker showen hoeveel matches je hebt, om vervolgens te klagen dat het nergens heen gaat met die matches.
Dit soort opmerkingen komen altijd verdacht vaak van mensen die zelf geen matches hebben.
pi_137133066
Ik ben niet gemaakt voor die datingsite-shit. Dat is ongeveer wel duidelijk. Ik kan via zo'n site alleen de meest afgezaagde dingen vragen en verzinnen. In het echt kan je veel beter de actuele situatie gebruiken om een gesprek gaande te houden.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  dinsdag 25 februari 2014 @ 18:39:07 #252
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_137133082
Ik heb nu 1216 matches en het is nog nergens heengegaan. 8-)

Al heb ik ook effe geen zin in daten de laatste tijd.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 18:39:17 #253
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137133092
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:35 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dit soort opmerkingen komen altijd verdacht vaak van mensen die zelf geen matches hebben.
Ho, dat tinder bij mij nu technisch niet werkt betekent niet dat ik geen matches heb. Toen tinder nog werkte (lees voordat ik zo dom was om mijn cache geheugen te verwijderen waarna hij niet meer opstartte) had ik nog zeven openstaande matches.
pi_137133136
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Silenus het volgende:
Ik heb nu 1216 matches en het is nog nergens heengegaan. 8-)

Al heb ik ook effe geen zin in daten de laatste tijd.
Godver. Ik zit nog maar op 998. Maar ik ga nog wel eens ergens heen. Anders waren het er vast meer.
pi_137133296
Ik wist niet eens dat er zoveel mensen waren ;(
compact en kleverig.
pi_137133465
Wat wel gek is; ik was gisteren op date met iemand. Begint wowfactor chick van vorige week (waar ik nadien geen contact meer mee had) ineens honderduit tegen me te lullen op de app. Gewoon koetjes, kalfjes en niks bijzonders verder, maar huh?
pi_137133471
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
Soms wel soms niet :@
pi_137133482
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat wel gek is; ik was gisteren op date met iemand. Begint wowfactor chick van vorige week (waar ik nadien geen contact meer mee had) ineens honderduit tegen me te lullen op de app. Gewoon koetjes, kalfjes en niks bijzonders verder, maar huh?
Je moet het niet proberen te begrijpen... :N
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:03:44 #259
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137133801
quote:
Heeft ze je gezien met de date van gisteren?
pi_137133918
Lijkt me sterk. Andere stad en ik lag de halve avond met mijn hoofd in de punani van date mevrouw begraven.
pi_137134069
quote:

Wowfactor?
pi_137134138
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:12 schreef Solo14 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wowfactor?
Wie ben jij nu weer? :?
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:16:34 #263
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_137134233

[ Bericht 100% gewijzigd door trigt013 op 25-02-2014 19:16:53 ]
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_137134454
In het kader van OT posten, ik heb zaterdag weer eens een date. :s)
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:22:47 #265
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137134512
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Lijkt me sterk. Andere stad en ik lag de halve avond met mijn hoofd in de punani van date mevrouw begraven.
Doe je goed! Waar regel jij jouw dates?
pi_137134838
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef yats het volgende:

[..]

Doe je goed! Waar regel jij jouw dates?
Dit was de krullenbol. Had ik al een tijdje niet gezien, vandaar.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:31:00 #267
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137134930
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dit was de krullenbol. Had ik al een tijdje niet gezien, vandaar.
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik geef je verder geen ongelijk overigens.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:32:33 #268
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_137135010
Dit was mooi :')

Edit: dwdd post :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:32:50 #269
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_137135021
In haar boevenpakje :')
Edit: dwdd post :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_137135039
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:31 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik geef je verder geen ongelijk overigens.
Laatste dates waren via Tinder, die van vorige week via Paiq.
pi_137135084
En wat is er allemaal met dit topic aan de hand? Er staat een poort naar een parallelle dimensie open krijg ik het idee...
pi_137135105
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef Buffell het volgende:
Ik ben niet gemaakt voor die datingsite-shit. Dat is ongeveer wel duidelijk. Ik kan via zo'n site alleen de meest afgezaagde dingen vragen en verzinnen. In het echt kan je veel beter de actuele situatie gebruiken om een gesprek gaande te houden.
Hoeveel gesprekken heb je al gevoerd? En welke site? Ik heb soms ook gesprekken die echt te saai zijn voor woorden. Soms moet je gewoon iemand treffen waar je echt over allerlei onzin kan ouwehoeren.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:41:03 #273
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137135389
quote:
Laatste dates waren via Tinder, die van vorige week via Paiq.
Ik moet toch die app weer eens werkend zien te krijgen. Raar dat dit al de tweede keer is dat hij neuzelt over dat ik geen toestemming heb om via facebook in te loggen. Wat extra opties zijn altijd goed natuurlijk

quote:
En wat is er allemaal met dit topic aan de hand? Er staat een poort naar een parallelle dimensie open krijg ik het idee...
Geen idee, ik hou het gewoon on topic, maar ik ben daar eerder een uitzondering dan regel in geloof ik

p.s. Vrijdag waarschijnlijk weer een (blind)date via de vriendin van een vriend van me.
pi_137135735
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:41 schreef yats het volgende:
(blind)date
Daar zou ik zelf heel huiverig voor zijn. Hoop voor je dat de date niet al te ver weg is. :P
  dinsdag 25 februari 2014 @ 19:50:57 #275
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137135908
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:47 schreef habitue het volgende:

[..]

Daar zou ik zelf heel huiverig voor zijn. Hoop voor je dat de date niet al te ver weg is. :P
20 kilometer naar het zuiden. Ik ga er blind in en zie het verder wel. Het is ook wat je er zelf van maakt natuurlijk.
pi_137136089
Ik zou een blind date niet zo snel aandurven denk ik...

Achja... een normale date tegenwoordig ook al niet dus wat lul ik eigenlijk? :')
pi_137136166
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:50 schreef yats het volgende:

[..]

20 kilometer naar het zuiden. Ik ga er blind in en zie het verder wel. Het is ook wat je er zelf van maakt natuurlijk.
En die vriendin van die vriend van je zal hopelijk ook wel weten waar je absoluut niet op valt. :P
pi_137136220
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:35 schreef habitue het volgende:

[..]

Hoeveel gesprekken heb je al gevoerd? En welke site? Ik heb soms ook gesprekken die echt te saai zijn voor woorden. Soms moet je gewoon iemand treffen waar je echt over allerlei onzin kan ouwehoeren.
Vooral OkCupid. Wel aardig wat gesprekken gehad, maar is nog nooit ergens tot gekomen. Met 1 meid op whatsapp verder gegaan maar dat bloedde na een weekje ook een beetje dood. Verder via Tinder wel eens wat gesprekken en 2 of 3 keer via whatsapp verder gegaan, maar dat bloedt ook vaak dood. Van Paiq snap ik geen fuck en voor de rest heb ik eigenlijk geen idee wat voor sites er nog meer zijn.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_137136300
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:41 schreef yats het volgende:

p.s. Vrijdag waarschijnlijk weer een (blind)date via de vriendin van een vriend van me.
Hoezo weer? Heeft ze eerder blind dates voor je gefixed? En wat waren je bevindingen?
pi_137136362
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:57 schreef Buffell het volgende:

[..]

Vooral OkCupid. Wel aardig wat gesprekken gehad, maar is nog nooit ergens tot gekomen. Met 1 meid op whatsapp verder gegaan maar dat bloedde na een weekje ook een beetje dood. Verder via Tinder wel eens wat gesprekken en 2 of 3 keer via whatsapp verder gegaan, maar dat bloedt ook vaak dood. Van Paiq snap ik geen fuck en voor de rest heb ik eigenlijk geen idee wat voor sites er nog meer zijn.
Het kan handig zijn om wat sneller op een date aan te sturen. Als een meid je via Tinder toevoegt op de App, wil ze na 2/3 dagen contact ook wel een date afspreken.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:02:44 #281
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137136456
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:56 schreef habitue het volgende:

[..]

En die vriendin van die vriend van je zal hopelijk ook wel weten waar je absoluut niet op valt. :P
Dat is te hopen. Vooralsnog weet ik alleen dat het een 24 jarige Duitse dame is.
pi_137136466
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:00 schreef habitue het volgende:

[..]

Het kan handig zijn om wat sneller op een date aan te sturen. Als een meid je via Tinder toevoegt op de App, wil ze na 2/3 dagen contact ook wel een date afspreken.
Dezelfde avond vaak nog wel zelfs. Ze voegen je ook niet voor niks toe natuurlijk.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:04:12 #283
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137136511
quote:
5s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:59 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hoezo weer? Heeft ze eerder blind dates voor je gefixed? En wat waren je bevindingen?
De weer doelde puur op een date. Vandaar dat blind tussen haakjes stond. Voor mij is dit de eerste blind-date ooit. Maar ach, je moet (bijna) alles een keer proberen toch?
pi_137136581
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:02 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is te hopen. Vooralsnog weet ik alleen dat het een 24 jarige Duitse dame is.
Duitse vrouwen zijn vaak best. :9 Ik had ergens in mei oid ook een date met een Duitse, maar dat was niet echt een groot succes.
pi_137136600
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef Faxie het volgende:

Achja... een normale date tegenwoordig ook al niet dus wat lul ik eigenlijk? :')
ik zou ook liever weten hoe een date eruit ziet. Niet oppervlakkig bedoeld maar als je totaal niet aangetrokken voelt tot je date (qua uiterlijk) vanaf het begin. Hoe kun je ooit iets voor zo'n persoon gaan voelen?
pi_137136669
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dezelfde avond vaak nog wel zelfs. Ze voegen je ook niet voor niks toe natuurlijk.
Ja dat kan ook, maar na paar dagen chatten heb je toch wel een beter beeld van iemand.
pi_137136682
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:04 schreef yats het volgende:

[..]

De weer doelde puur op een date. Vandaar dat blind tussen haakjes stond. Voor mij is dit de eerste blind-date ooit. Maar ach, je moet (bijna) alles een keer proberen toch?
Ja inderdaad, zag het later pas, geen zin om het nog te editten.

Ik weet niet of je (bijna) alles zou moeten proberen, zo lijkt een auto besturen met je voeten terwijl je met 160 over de snelweg raast me dan weer een minder briljant idee, maar ik snap je punt wel.

Verslag doen dus te zijner tijd.
pi_137136717
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:06 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

ik zou ook liever weten hoe een date eruit ziet. Niet oppervlakkig bedoeld maar als je totaal niet aangetrokken voelt tot je date (qua uiterlijk) vanaf het begin. Hoe kun je ooit iets voor zo'n persoon gaan voelen?
Ach, je kan er alsnog een leuke avond mee hebben.
pi_137136729
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja dat kan ook, maar na paar dagen chatten heb je toch wel een beter beeld van iemand.
En na ermee afgesproken te hebben al helemaal. Ook valt dat ook niet vaak gelijk in te plannen ivm drukte en/of afstand, toegegeven.
pi_137136735
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:

[..]

True, maar daar blijft het dan ook bij.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:11:03 #291
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137136763
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:06 schreef habitue het volgende:

[..]

Duitse vrouwen zijn vaak best. :9 Ik had ergens in mei oid ook een date met een Duitse, maar dat was niet echt een groot succes.
Die vriendin van die vriend van me is ook Duits. Als de blind date van vrijdag er ongeveer hetzelfde uitziet als haar zul je mij niet horen klagen.
pi_137136771
quote:

[..]

Dat klopt, de keerzijde is dat je ook een horrordate kunt krijgen en dat je blij bent dat je weer thuis bent.
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:13:22 #293
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137136837
quote:

[..]

Exact! Het is ook maar net hoe leuk je het zelf maakt. Een maand of twee terug had ik een date waar achteraf gezien over en weer 0,0 fysieke aantrekkingskracht aanwezig was. Toch werd het nog een gezellige avond (nee, geen seks of zoenen) en appen we wel nog geregeld (met name als we even willen lachen over elkaars 'horrordates')
  dinsdag 25 februari 2014 @ 20:14:49 #294
416931 yats
(non) Average Joe
pi_137136892
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja inderdaad, zag het later pas, geen zin om het nog te editten.

Ik weet niet of je (bijna) alles zou moeten proberen, zo lijkt een auto besturen met je voeten terwijl je met 160 over de snelweg raast me dan weer een minder briljant idee, maar ik snap je punt wel.

Verslag doen dus te zijner tijd.
_O- Wil je me geloven dat ik weleens idiotere dingen gedaan/verzonnen heb? Iets met veel alcohol...
pi_137136905
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:11 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat klopt, de keerzijde is dat je ook een horrordate kunt krijgen en dat je blij bent dat je weer thuis bent.
Pluspunt is dan weer dat het een smeuig verhaal voor hier oplevert.
pi_137136975
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Pluspunt is dan weer dat het een smeuig verhaal voor hier oplevert.
})
pi_137137173
quote:
echt hè!

Hoewel, misschien doe ik dat ook wel ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137137221
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:21 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

echt hè!

Hoewel, misschien doe ik dat ook wel ;(
'Oh, ik ben zooo druk.'
pi_137137276
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef Faxie het volgende:

ik zou eerder blind daten dan internetdaten denk ik :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_137137278
Ach, beter dan dat gejank over geen dates kunnen krijgen en dat het aan alles en iedereen ligt behalve aan de user zelf.
pi_137137288
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')