Man man man. Wat een fixatiequote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is er al geneukt en wanneer zie je haar weer?
Als ze de tijd krijgen om na te denken voelen ze die klik misschien toch niet?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:31 schreef faf het volgende:
Heb dringend advies nodig.. Ben weer wat actiever op Paiq, en heb in enkele gesprekken een flitsstart: klikt, zitten overduidelijk te flirten, leuke gesprekken waarna zij dit ook aangeeft. Soms al na het eerste gesprek telefoon nummers uitgewisseld.
Daarna valt het vrij snel stil, lijkt het alsof de spanning/verovering minder spannend is (dat gevoel heb ik dan ook). Maar wil dan over gaan op afspreken, maar hier gaat ook vaak 1 week overheen (qua matching beide agenda's).
Voorbeeld: Was een meid in de buurt, gelijk elkaar gebeld leuk gesprek. Zei gaf ook aan een beetje kinky te willen doen. Volgende dag "Ben niet op zoek naar een seksdate over de app".
Voorbeeld2: Klikte erg goed, helaas konden we niet meteen/ in een paar dagen een dag vinden voor een date. Op een of andere manier is er nu een hele ongemakkelijke stilte, lastig op te starten gesprek.
Hey rhutje! Jij hier?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
Sommige vrouwen houden nou eenmaal van dat labeltje, ook al geven ze niets om de persoon
Niet geneukt dus.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:32 schreef Rickario het volgende:
[..]
Man man man. Wat een fixatie
Het was gezellig
Ja! jij ook?quote:
Als je date blijft slapen dan verwacht ik wel wat meer dan een zoen.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:30 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Boeit niet. De vraag is of er gezoend is (met tong), fucking n00b
Ken je klassiekersquote:Op maandag 24 februari 2014 10:32 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Als je date blijft slapen dan verwacht ik wel wat meer dan een zoen.
Ik gok dat dit de reden is inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2014 22:44 schreef rhubarbje het volgende:
Als ze de tijd krijgen om na te denken voelen ze die klik misschien toch niet?
Vergeet het maar, die heeft al een ander en gebruikt jou als tussendoortje. Jammer!quote:Op maandag 24 februari 2014 14:17 schreef BeamofLight het volgende:
Maar nu heeft zij dus geen enkele mogelijkheid deze week tot afspreken. Ok, kan, hier al vaker over gehad. Die vrouwen bestaan dus.
Daar lijkt het op ja. En haar lievelingskleur is rood en ze eet het liefst tortilla's. ]quote:Op maandag 24 februari 2014 14:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vergeet het maar, die heeft al een ander en gebruikt jou als tussendoortje. Jammer!
Spreek je toch gewoon volgende week af... waarom zoek je er gelijk wat achter als ze een weekje niet kan? Als ze twee weken achter elkaar niet kan dan is het een ander verhaalquote:Op maandag 24 februari 2014 14:17 schreef BeamofLight het volgende:
om nog een steentje bij te dragen:
afgelopen week een Tinder-date gehad. Was gezellig, tijd vloog en moest echt aangeven om maar te gaan (kroeg); zelf had ze die behoefte nog niet. Redelijk wat contact erna gehouden, vooral 's nachts tijdens het stappen enzo.
We hadden al half afgesproken voor een vervolg, dus ik stelde gisteren wat concreets voor.
Maar nu heeft zij dus geen enkele mogelijkheid deze week tot afspreken. Ok, kan, hier al vaker over gehad. Die vrouwen bestaan dus.
Zelf baalde ze er nogal van geloof ik, dus ik geloof haar maar denk ik.
inb4: hey, ik heb met carnaval een leukerd leren kennen, dus...
Je kent iedereen goed hierquote:Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef JAOC het volgende:
Dat weet BeamofLight zelf vast ook heel goed in te schatten, in tegenstelling tot veel andere hier![]()
nee ik zoek er niks achter; tis alleen voor haar en mij carnaval...reservevriendinnen enzulksquote:Op maandag 24 februari 2014 15:08 schreef ntm het volgende:
[..]
Spreek je toch gewoon volgende week af... waarom zoek je er gelijk wat achter als ze een weekje niet kan? Als ze twee weken achter elkaar niet kan dan is het een ander verhaal
Inderdaadquote:Op maandag 24 februari 2014 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan soms ook gewoon een hele week niet hoor. Of dan ergens tussendoor gepropt en dan doe ik het liever niet. Of net op die 2 avonden dat de ander (laten we het iig hopen dat hij ook gewoon een sociaal leven heeft) niet kan. Het gebeurt.
Ik plan eigenlijk vrijwel alles buiten zakelijke afspraken vrij kort van tevoren. Toch zit ik geen enkele avond in de week verveeld op de bank te nietsen. Is dat zo raar?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Triest genoeg jaagt een lege agenda me wel angst aan bij de ander
Wmb niet. Ik heb over 2 weken alle tijd om een date in te plannen, maar de komende week en de week daarop zijn wat avonden gewoon al vol gepland met dingen die er ook vrij kort geleden in gekomen zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik plan eigenlijk vrijwel alles buiten zakelijke afspraken vrij kort van tevoren. Toch zit ik geen enkele avond in de week verveeld op de bank te nietsen. Is dat zo raar?
Daten?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wmb niet. Ik heb over 2 weken alle tijd om een date in te plannen, maar de komende week en de week daarop zijn wat avonden gewoon al vol gepland met dingen die er ook vrij kort geleden in gekomen zijn.
Daarnaast heb ik een aantal bekenden die een wat lastigere agenda hebben (vnl mensen die de helft van de tijd kinderen hebben) of die wat verder weg wonen, die wat langer van te voren al in de agenda staan. (Dat irriteert me dan vaak weer mateloos omdat er dan vaak iets tussendoor komt waar ik eeeeeeeeeeigenlijk liever naar toe wil)
Maar als ik echt wil daten dan zorg ik wel dat er een afspraak staat. Of dat nu over een week of over 3 weken is.
Je wil niet dat ze straks dronken in orgie belandt?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:21 schreef BeamofLight het volgende:
Nee jullie snappen het niet. Boeit mij niet dat ze niet kan. Inderdaad goed teken dat ze eea onderneemt. Maar carnaval komt er aahaan....
Joh, ben blij dat je haar nog niet voor die 2e keer gezien hebt, anders moest je je misschien nog gaan inhouden!quote:Op maandag 24 februari 2014 19:40 schreef BeamofLight het volgende:
Het is meer dat ik graag date2 vóór de carnaval had gehad. Om te bepalen wat ik echt van haar vindt. Ik bedoel, nu is het gewoon een vrouw die ik ooit een keer gezien heb.
En dan begint carnaval ineens. Het risico op een soa is hier 5 dagen lang groter dan dat je een jaar lang wijven neukt in Tanzania.
+1quote:Op maandag 24 februari 2014 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik viel je bij
en mensen die Carnaval vieren moet je sowieso mijden.
Hm, interessant. Wat had jij qua locatie in gedachte?quote:
Lijkt me best moeilijk om een date met jou te regelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik viel je bij
en mensen die Carnaval vieren moet je sowieso mijden.
Nee.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, interessant. Wat had jij qua locatie in gedachte?
Ik date inderdaad niet vaak. Maar wanneer ik iemand leuk vind (wanneer iemand me leuk lijkt dus) valt er niets te "regelen". Alleen dat gebeurt niet gek vaak.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me best moeilijk om een date met jou te regelen.
Fascination is anders erg leuk.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik date inderdaad niet vaak. Maar wanneer ik iemand leuk vind (wanneer iemand me leuk lijkt dus) valt er niets te "regelen". Alleen dat gebeurt niet gek vaak.
Date d'r eens!quote:Op maandag 24 februari 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fascination is anders erg leuk.
Eh, gekke vraag misschien, maar weet je zelf wel wat je wilt?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik date inderdaad niet vaak. Maar wanneer ik iemand leuk vind (wanneer iemand me leuk lijkt dus) valt er niets te "regelen". Alleen dat gebeurt niet gek vaak.
Zeker.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, gekke vraag misschien, maar weet je zelf wel wat je wilt?
Zonde, je weet niet wat je mist. Ik kan best gezellig zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zeker.
Ik "hoef" ook niet zo nodig, dus als ik denk "meh, wel leuk" denk ik eerder "fuck, wel leuk, daar zijn er genoeg van" dan "hmm van wel leuk is vast wel iets te maken".
En waar veel mensen (in dit topic?) er dan voor kiezen om wel te gaan daten en te zien wanneer het schip strandt, kies ik er dan vaak voor om dat niet te doen.
Best gezellig. Nee echt. Maak me gek.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Zonde, je weet niet wat je mist. Ik kan best gezellig zijn.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Best gezellig. Nee echt. Maak me gek.
Het is je houding slimmerd.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Hoe valt dat te bewijzen als je mij niet kent?
Ja, hoe moet ik het dan omschrijven? Ik kan wel gaan garanderen dat het de leukste date ooit word maar ik ken dancingphoebe verder ook niet, laat staan dat ik haar date-verleden ken.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef habitue het volgende:
Best gezellig... Je weet de vrouwen wel in te pakken he. Bij je oma op de koffie is best gezellig, met je vervelende collega's een potje bowlen is best gezellig. Als een date best gezellig is, dan is dat gewoon best heel erg kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |