Ik plan eigenlijk vrijwel alles buiten zakelijke afspraken vrij kort van tevoren. Toch zit ik geen enkele avond in de week verveeld op de bank te nietsen. Is dat zo raar?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Triest genoeg jaagt een lege agenda me wel angst aan bij de ander
Wmb niet. Ik heb over 2 weken alle tijd om een date in te plannen, maar de komende week en de week daarop zijn wat avonden gewoon al vol gepland met dingen die er ook vrij kort geleden in gekomen zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik plan eigenlijk vrijwel alles buiten zakelijke afspraken vrij kort van tevoren. Toch zit ik geen enkele avond in de week verveeld op de bank te nietsen. Is dat zo raar?
Daten?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wmb niet. Ik heb over 2 weken alle tijd om een date in te plannen, maar de komende week en de week daarop zijn wat avonden gewoon al vol gepland met dingen die er ook vrij kort geleden in gekomen zijn.
Daarnaast heb ik een aantal bekenden die een wat lastigere agenda hebben (vnl mensen die de helft van de tijd kinderen hebben) of die wat verder weg wonen, die wat langer van te voren al in de agenda staan. (Dat irriteert me dan vaak weer mateloos omdat er dan vaak iets tussendoor komt waar ik eeeeeeeeeeigenlijk liever naar toe wil)
Maar als ik echt wil daten dan zorg ik wel dat er een afspraak staat. Of dat nu over een week of over 3 weken is.
Je wil niet dat ze straks dronken in orgie belandt?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:21 schreef BeamofLight het volgende:
Nee jullie snappen het niet. Boeit mij niet dat ze niet kan. Inderdaad goed teken dat ze eea onderneemt. Maar carnaval komt er aahaan....
Joh, ben blij dat je haar nog niet voor die 2e keer gezien hebt, anders moest je je misschien nog gaan inhouden!quote:Op maandag 24 februari 2014 19:40 schreef BeamofLight het volgende:
Het is meer dat ik graag date2 vóór de carnaval had gehad. Om te bepalen wat ik echt van haar vindt. Ik bedoel, nu is het gewoon een vrouw die ik ooit een keer gezien heb.
En dan begint carnaval ineens. Het risico op een soa is hier 5 dagen lang groter dan dat je een jaar lang wijven neukt in Tanzania.
+1quote:Op maandag 24 februari 2014 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik viel je bij
en mensen die Carnaval vieren moet je sowieso mijden.
Hm, interessant. Wat had jij qua locatie in gedachte?quote:
Lijkt me best moeilijk om een date met jou te regelen.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik viel je bij
en mensen die Carnaval vieren moet je sowieso mijden.
Nee.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Hm, interessant. Wat had jij qua locatie in gedachte?
Ik date inderdaad niet vaak. Maar wanneer ik iemand leuk vind (wanneer iemand me leuk lijkt dus) valt er niets te "regelen". Alleen dat gebeurt niet gek vaak.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me best moeilijk om een date met jou te regelen.
Fascination is anders erg leuk.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik date inderdaad niet vaak. Maar wanneer ik iemand leuk vind (wanneer iemand me leuk lijkt dus) valt er niets te "regelen". Alleen dat gebeurt niet gek vaak.
Date d'r eens!quote:Op maandag 24 februari 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fascination is anders erg leuk.
Eh, gekke vraag misschien, maar weet je zelf wel wat je wilt?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ik date inderdaad niet vaak. Maar wanneer ik iemand leuk vind (wanneer iemand me leuk lijkt dus) valt er niets te "regelen". Alleen dat gebeurt niet gek vaak.
Zeker.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, gekke vraag misschien, maar weet je zelf wel wat je wilt?
Zonde, je weet niet wat je mist. Ik kan best gezellig zijn.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zeker.
Ik "hoef" ook niet zo nodig, dus als ik denk "meh, wel leuk" denk ik eerder "fuck, wel leuk, daar zijn er genoeg van" dan "hmm van wel leuk is vast wel iets te maken".
En waar veel mensen (in dit topic?) er dan voor kiezen om wel te gaan daten en te zien wanneer het schip strandt, kies ik er dan vaak voor om dat niet te doen.
Best gezellig. Nee echt. Maak me gek.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Zonde, je weet niet wat je mist. Ik kan best gezellig zijn.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Best gezellig. Nee echt. Maak me gek.
Het is je houding slimmerd.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Hoe valt dat te bewijzen als je mij niet kent?
Ja, hoe moet ik het dan omschrijven? Ik kan wel gaan garanderen dat het de leukste date ooit word maar ik ken dancingphoebe verder ook niet, laat staan dat ik haar date-verleden ken.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:05 schreef habitue het volgende:
Best gezellig... Je weet de vrouwen wel in te pakken he. Bij je oma op de koffie is best gezellig, met je vervelende collega's een potje bowlen is best gezellig. Als een date best gezellig is, dan is dat gewoon best heel erg kut.
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:20 schreef habitue het volgende:
Sws het woord gezellig.Ik heb er zelfs een keer een topic over gemaakt
![]()
KLB / Gezellig
Niet doen, Faxie heeft er ook al geen succes mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]Point taken. Ik zal mezelf voortaan gewoon als de knapste en geilste van fok bombarderen, dan is het aan de dame om er op in te gaan of niet.
Datquote:Op maandag 24 februari 2014 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet doen, Faxie heeft er ook al geen succes mee.
Tja, dan word het lastig. Als zelfs faxie er geen succes mee heeft.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet doen, Faxie heeft er ook al geen succes mee.
Dan kan je het beter maar opgevenquote:Op maandag 24 februari 2014 21:29 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dan word het lastig. Als zelfs faxie er geen succes mee heeft.
Dat word dus een andere tactiek gebruiken. Blijkbaar weet weissmann nog een goede tactiek.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:29 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dan word het lastig. Als zelfs faxie er geen succes mee heeft.
Even met de zeis er doorheen dan maar?quote:
Wil je ook wat popcorn? Heb net weer een emmer klaargezet.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:35 schreef Rickario het volgende:
Man man man.
Zoveel facepalms in de laatste pagina's dat ik dit maar met m'n neus typ
Dat moet je dan ook wel uit kunnen stralen natuurlijk. Doe maar niet, anders wordt het zo tenenkrommend.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]Point taken. Ik zal mezelf voortaan gewoon als de knapste en geilste van fok bombarderen, dan is het aan de dame om er op in te gaan of niet.
Je moet je eigen tofheid dan ook niet laten afhangen van de ander.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik het dan omschrijven? Ik kan wel gaan garanderen dat het de leukste date ooit word maar ik ken dancingphoebe verder ook niet, laat staan dat ik haar date-verleden ken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |