quote:Op maandag 24 februari 2014 21:20 schreef habitue het volgende:
Sws het woord gezellig.Ik heb er zelfs een keer een topic over gemaakt
![]()
KLB / Gezellig
Niet doen, Faxie heeft er ook al geen succes mee.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]Point taken. Ik zal mezelf voortaan gewoon als de knapste en geilste van fok bombarderen, dan is het aan de dame om er op in te gaan of niet.
Datquote:Op maandag 24 februari 2014 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet doen, Faxie heeft er ook al geen succes mee.
Tja, dan word het lastig. Als zelfs faxie er geen succes mee heeft.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet doen, Faxie heeft er ook al geen succes mee.
Dan kan je het beter maar opgevenquote:Op maandag 24 februari 2014 21:29 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dan word het lastig. Als zelfs faxie er geen succes mee heeft.
Dat word dus een andere tactiek gebruiken. Blijkbaar weet weissmann nog een goede tactiek.quote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:29 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, dan word het lastig. Als zelfs faxie er geen succes mee heeft.
Even met de zeis er doorheen dan maar?quote:
Wil je ook wat popcorn? Heb net weer een emmer klaargezet.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:35 schreef Rickario het volgende:
Man man man.
Zoveel facepalms in de laatste pagina's dat ik dit maar met m'n neus typ
Dat moet je dan ook wel uit kunnen stralen natuurlijk. Doe maar niet, anders wordt het zo tenenkrommend.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]Point taken. Ik zal mezelf voortaan gewoon als de knapste en geilste van fok bombarderen, dan is het aan de dame om er op in te gaan of niet.
Je moet je eigen tofheid dan ook niet laten afhangen van de ander.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik het dan omschrijven? Ik kan wel gaan garanderen dat het de leukste date ooit word maar ik ken dancingphoebe verder ook niet, laat staan dat ik haar date-verleden ken.
Ik denk dat het eerder humoristisch word als ik me zo zou gaan gedragen. Iets wat niet jouw persoonlijkheid is, kun je wel proberen te faken, maar dat zal eerder tegen- dan meewerken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 00:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook wel uit kunnen stralen natuurlijk. Doe maar niet, anders wordt het zo tenenkrommend.
sorry maar wat je nu laat zien is ook vrij humoristisch en werkt ook niet bepaald lijkt mequote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder humoristisch word als ik me zo zou gaan gedragen. Iets wat niet jouw persoonlijkheid is, kun je wel proberen te faken, maar dat zal eerder tegen- dan meewerken.
Ik ga wel met je op danslesquote:
Ach, ik neem mezelf vooral niet al te serieus en raad andere mensen aan dat ook te doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry maar wat je nu laat zien is ook vrij humoristisch en werkt ook niet bepaald lijkt me
Waarom zegt men dat altijd , terwijl vaak juist het tegenovergestelde het geval isquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:11 schreef yats het volgende:
Ach, ik neem mezelf vooral niet al te serieus en raad andere mensen aan dat ook te doen.
Om dezelfde reden dat iedereen zichzelf bovengemiddeld intelligent vindt, en zichzelf een goede chauffeur.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zegt men dat altijd , terwijl vaak juist het tegenovergestelde het geval is
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga wel met je op dansles
Dansen
Dat is net zoiets als mensen die in het echt lekker gek zijn maar op een forum opeens bloedserieus wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zegt men dat altijd , terwijl vaak juist het tegenovergestelde het geval is
Dat had ik ook laatst. Dat iemand het raar vond dat ik niet eens 2 uur vrij kon maken voor haar die week en daardoor werd er al vanuit gegaan dat ik het als een smoes gebruikte. Ok, dit was niet date gerelateerd, maar kom op zeg...quote:Op maandag 24 februari 2014 18:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
Vooral als het kort dag is en er zoiets is als carnaval (en een van jullie dat viert)
Ik vind dat hier altijd zulke mega conclusies worden getrokken als iemand een paar dagen niet kan
Ik zou het vreemder vinden (en een slechter teken) als iemand wel altijd kort dag kan
Dat is het teken van een lege agenda, brrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |