Beter dan de zandgronden hier, mooi Hanzestadjequote:
Het is herkenbaar omdat het heel vaak gebeurt. En massa's mensen zijn er na een jaar of soms korter gewoon weer een beetje overheen. Het is geen competitie met je ex. Die trap na daarmee laat ze zich zelf het meest kennen. Wordt tijd dat je boos wordt en dan komt vanzelf die fase dat je het weer helemaal ziet zitten allemaal. Bij mij is het al heul lang geleden hoor.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt vrij herkenbaar. Ondanks dat ik dacht dat ik er compleet klaar mee was wist mijn ex me afgelopen weekend nog flink pijn te doen door het gesprek te voeren dat ik liever direct na de break-up gevoerd had nadat ik haar toevallig tegen kwam. Ze heeft mij nooit een reden gegeven waarom het mis ging, die heb ik nu wel gekregen. Verder vond ze het nodig om mij even in te prenten dat ze vaker en succesvoller date dan mij en een leuke fuckbuddy aan de haak geslagen heeft. Misschien ga ik de komende tijd er meer mee om zoals jou, dat hoop ik althans, maar nu voel ik weer de pijn van net na de break-up waarbij mijn zelfvertrouwen dus weer erg laag is.
Kan niet wachten tot ik hier weg benquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Beter dan de zandgronden hier, mooi Hanzestadje
[..]
Het is herkenbaar omdat het heel vaak gebeurt. En massa's mensen zijn er na een jaar of soms korter gewoon weer een beetje overheen. Het is geen competitie met je ex. Die trap na daarmee laat ze zich zelf het meest kennen. Wordt tijd dat je boos wordt en dan komt vanzelf die fase dat je het weer helemaal ziet zitten allemaal. Bij mij is het al heul lang geleden hoor.
Wanneer ga je nu eindelijk eens samenwonen met Hoedje?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ik hier weg ben
Die boze fase heb ik al een keer gehad waarbij ik verdomd blij was dat ik na de break-up besloten heb terug te verhuizen naar de regio waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Dan heb je tenminste niet dat je in het kleine stadje waar we woonden elkaar steeds tegen komt. Kun je zo'n fase twee keer hebben?quote:Het is herkenbaar omdat het heel vaak gebeurt. En massa's mensen zijn er na een jaar of soms korter gewoon weer een beetje overheen. Het is geen competitie met je ex. Die trap na daarmee laat ze zich zelf het meest kennen. Wordt tijd dat je boos wordt en dan komt vanzelf die fase dat je het weer helemaal ziet zitten allemaal. Bij mij is het al heul lang geleden hoor.
Zo vaak je maar wil, zo vaak als het nodig is. Niet vergeten blij te zijn met wat je (al) hebt enzo. En vooral hier laten weten als je een leuke date hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef yats het volgende:
[..]
Die boze fase heb ik al een keer gehad waarbij ik verdomd blij was dat ik na de break-up besloten heb terug te verhuizen naar de regio waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Dan heb je tenminste niet dat je in het kleine stadje waar we woonden elkaar steeds tegen komt. Kun je zo'n fase twee keer hebben?
Wonderbaarlijk genoeg laat de 'vier date dame' vanavond ook ineens op een leuke manier weer flink van zich horen. Dat helpt mijn humeur wel wat vooruit natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zo vaak je maar wil, zo vaak als het nodig is. Niet vergeten blij te zijn met wat je (al) hebt enzo. En vooral hier laten weten als je een leuke date hebt natuurlijk
Zolang je jezelf nu niet rijk rekent. Ik ken dat...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef yats het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk genoeg laat de 'vier date dame' vanavond ook ineens op een leuke manier weer flink van zich horen. Dat helpt mijn humeur wel wat vooruit natuurlijk.
Ik blijf voorlopig even bij de tactiek dat ik het initiatief bij haar laat. Ik heb mijn interesse duidelijk genoeg laten weten, het is verder aan haar of ik interessant genoeg ben en in de tussentijd ga ik denk ik ook wat rondkijken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zolang je jezelf nu niet rijk rekent. Ik ken dat...
Nee, we waren al collega's in Schotland (en ik had geen vriendje op dat moment) toen ik zijn profiel tegenkwam op OKCquote:Op woensdag 19 februari 2014 07:54 schreef Stereotomy het volgende:
Kwam je verloofde uit Schotland toen al?
Als in, woonde hij daar en jij hier?
Jij, baasquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik krijg binnenkort op Fox mijn eigen zaterdagmiddag-matinee. H_J & friends. Met bijzondere gasten zoals Comp_Lex en firefly en Weissman als mijn eigen Cor Bakker op de piano. Dus dan weten jullie dat. Alvast.
Ja, dat is ook. Ik ben al twee vriendinnen van mij tegengekomen op OKC met een hoge match. Nogal logisch, want we kunnen goed met elkaar opschieten en delen vaak gezamenlijke interessesquote:Op woensdag 19 februari 2014 13:42 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Nee, we waren al collega's in Schotland (en ik had geen vriendje op dat moment) toen ik zijn profiel tegenkwam op OKC
Het was grappige gespreksstof. "Hee, jij bent mijn match op OKC! Da's grappig, want we kunnen in het echt ook goed met elkaar overweg. Knap, dat ze zo goed kunnen matchen..."
jullie houden allemaal van pikquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, dat is ook. Ik ben al twee vriendinnen van mij tegengekomen op OKC met een hoge match. Nogal logisch, want we kunnen goed met elkaar opschieten en delen vaak gezamenlijke interesses![]()
Liefst zwart met een wolkje 'melk'quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jullie houden allemaal van pik
Sommige hebben ze liever caramel-kleurig met een vleugje slagroom.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Liefst zwart met een wolkje 'melk'
Meer over de te treurig voor woorden -dates?quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:24 schreef bloempjuh het volgende:
Ik was een paar jaar geleden groot fan van Paiq. Een paar dates aan overgehouden die echt te treurig voor woorden waren, maar over het algemeen waren de matches heel goed. Ik vind het systeem van Paiq ook erg leuk, om eerst te praten voor je foto's ziet.
En OKCupid, waar ik erg veel leuke meneren voorbij heb zien komen. Inclusief huidige verloofde, haha.
OKC vond ik vooral tof omdat ik echt veel mannen vond die ik echt interessant vond. Weinig fakers, goede zoekfunctie.
Bijna jammer om nu bezet te zijn
Als je het weet, weet je het.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Huwelijksaanzoek op je eerste date?
Treurige dates:quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:45 schreef Kola het volgende:
[..]
Meer over de te treurig voor woorden -dates?
Jij klinkt ook niet als een vangst. Eeh ja, Ehh nee, ehhh okeej. Een grap vat je niet. Schrijft iemand meteen af.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:26 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Treurige dates:
Een jongeman uit Utrecht -psycholoog, geloof ik- die totaal geen gesprekken kon voeren. Stelde alleen maar gesloten vragen en/of seksueel getinte vragen.
Hij: "Vind je seks leuk?"
Ik: "Eerh, ja."
Hij: "Oh. Eet je trouwens wel vis?"
Ik: "Nee, ik eet geen vlees of vis."
Hij: "Oh."
Een jongeman uit Oss die erg leuk was om mee te babbelen en bier mee te drinken, maar 's avonds laat (1e date) -nadat hij op de laatste trein naar huis was gestapt- SMSte dat ik de ideale moeder voor zijn kinderen zou zijn. Ieks!
Een jongeman uit Eindhoven die echt niet kon zoenen. Wasmachine.
En een heel vervelende jongeman uit Tilburg die me na de eerste ontmoeting niet met rust liet, ook al was het overduidelijk dat het niet klikte. Gelukkig wist hij niet precies waar mijn huis was, maar hij probeerde het wel uit te vogelen door -zonder dat ik erbij was- mijn adres te vragen aan wederzijdse bekenden.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:35 schreef Kola het volgende:
[..]
Jij klinkt ook niet als een vangst. Eeh ja, Ehh nee, ehhh okeej. Een grap vat je niet. Schrijft iemand meteen af.
Eens vroeg ik een jongen op serieuze toon welke groente hij prefereerde in zijn kont. Hij zei wortels. Penen. Ik was verliefd.
Dat valt niet onder 'treurige dates'quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:26 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Treurige dates:
Een jongeman uit Eindhoven die echt niet kon zoenen. Wasmachine.
Dat ook niet!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:26 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Treurige dates:
Een jongeman uit Oss die erg leuk was om mee te babbelen en bier mee te drinken, maar 's avonds laat (1e date) -nadat hij op de laatste trein naar huis was gestapt- SMSte dat ik de ideale moeder voor zijn kinderen zou zijn. Ieks!
Opzich kan dit toch ook gewoon als geintje/semi sarcasme bedoeld zijn. Gewoon zeg maar een leuk complimentje met een dikke korrel zout? Wat is daar nou zo erg aan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:26 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet zo heel gek.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wou per definitie nooit naar de USA terwijl ze er nog nooit was geweest.
Sowieso op de eerste date samen naar de IKEAquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Huwelijksaanzoek op je eerste date?
Nee maar niet om politieke redenen...maar omdat volgens haar "alles daar overdreven was".quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet zo heel gek.
Ik vind juist dat er bijzonder veel redenen zijn om daar niet naartoe te willen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee maar niet om politieke redenen...maar omdat volgens haar "alles daar overdreven was".
Dan denk ik in zo'n land is zoveel te zien en te bekijken...qua natuur, steden, weetikveel.. Echt zo'n mening over zo'n groot land die niet verder komt dan een paar films.
Desondanks zou ik mensen die om politieke redenen daar per definitie niet naartoe willen nog een beetje apart vinden (en niks voor mij). (want, de positieve dingen die je kan zien/meemaken wegen wss niet op tegen de negatieve).
En 2x in NY geweest en toch gewoon vet om te zien (alleen om x te zien/beleven).
Amerika moet je niet als 1 land zienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee maar niet om politieke redenen...maar omdat volgens haar "alles daar overdreven was".
Dan denk ik in zo'n land is zoveel te zien en te bekijken...qua natuur, steden, weetikveel.. Echt zo'n mening over zo'n groot land die niet verder komt dan een paar films.
Desondanks zou ik mensen die om politieke redenen daar per definitie niet naartoe willen nog een beetje apart vinden (en niks voor mij). (want, de positieve dingen die je kan zien/meemaken wegen wss niet op tegen de negatieve).
En 2x in NY geweest en toch gewoon vet om te zien (alleen om x te zien/beleven).
Het is juist zoveel makkelijker om negatief te oordelen als je het niet echt kent.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Amerika moet je niet als 1 land zien
Mentaliteit, leefwijze en zelfs politiek etc. is zo verschillend per regio/staat....Net zoals het in Europa onderling net zo goed veel verschilt...
Sowieso mag je pas oordelen als je er geweest bent vind ik
Kloptquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is juist zoveel makkelijker om negatief te oordelen als je het niet echt kent.
Had me weer eens laten verlijden door het uiterlijk terwijl ik eigenlijk al wel wist dat we niet bij elkaar pastequote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb nooit echt zo'n disaster date gehad gelukkigmisschien toch het voordeel van weinig en zeer selectief daten
Ik ga niet happen hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:50 schreef BeamofLight het volgende:
geen dates kunnen regelen selectief daten noemen. Only@fok.
Ik ben wel gek op iemand met jouw naamquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:22 schreef Sannne het volgende:
Hoi Mensen. Ondertussen al eens verliefd geraakt?
Ik loop teveel mis hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |