abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:45:04 #1
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136874821

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:49:31 #2
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136875114
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:43 schreef missbehavin het volgende:

[..]

In Deventer ;(
Beter dan de zandgronden hier, mooi Hanzestadje :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:24 schreef yats het volgende:

[..]

Dat klinkt vrij herkenbaar. Ondanks dat ik dacht dat ik er compleet klaar mee was wist mijn ex me afgelopen weekend nog flink pijn te doen door het gesprek te voeren dat ik liever direct na de break-up gevoerd had nadat ik haar toevallig tegen kwam. Ze heeft mij nooit een reden gegeven waarom het mis ging, die heb ik nu wel gekregen. Verder vond ze het nodig om mij even in te prenten dat ze vaker en succesvoller date dan mij en een leuke fuckbuddy aan de haak geslagen heeft. Misschien ga ik de komende tijd er meer mee om zoals jou, dat hoop ik althans, maar nu voel ik weer de pijn van net na de break-up waarbij mijn zelfvertrouwen dus weer erg laag is.
Het is herkenbaar omdat het heel vaak gebeurt. En massa's mensen zijn er na een jaar of soms korter gewoon weer een beetje overheen. Het is geen competitie met je ex. Die trap na daarmee laat ze zich zelf het meest kennen. Wordt tijd dat je boos wordt en dan komt vanzelf die fase dat je het weer helemaal ziet zitten allemaal. Bij mij is het al heul lang geleden hoor.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:55:59 #3
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136875525
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:49 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Beter dan de zandgronden hier, mooi Hanzestadje :)

[..]

Het is herkenbaar omdat het heel vaak gebeurt. En massa's mensen zijn er na een jaar of soms korter gewoon weer een beetje overheen. Het is geen competitie met je ex. Die trap na daarmee laat ze zich zelf het meest kennen. Wordt tijd dat je boos wordt en dan komt vanzelf die fase dat je het weer helemaal ziet zitten allemaal. Bij mij is het al heul lang geleden hoor.
Kan niet wachten tot ik hier weg ben :')
pi_136875576
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 22:55 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Kan niet wachten tot ik hier weg ben :')
Wanneer ga je nu eindelijk eens samenwonen met Hoedje?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 18 februari 2014 @ 22:58:00 #5
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136875638
Als ik een manier heb gevonden, hongerige Jan!
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:34:04 #6
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136877432
quote:
Die boze fase heb ik al een keer gehad waarbij ik verdomd blij was dat ik na de break-up besloten heb terug te verhuizen naar de regio waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Dan heb je tenminste niet dat je in het kleine stadje waar we woonden elkaar steeds tegen komt. Kun je zo'n fase twee keer hebben?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:36:40 #7
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_136877540
Confidence through competence
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:37:10 #8
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136877561
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:34 schreef yats het volgende:

[..]

Die boze fase heb ik al een keer gehad waarbij ik verdomd blij was dat ik na de break-up besloten heb terug te verhuizen naar de regio waar ik oorspronkelijk vandaan kom. Dan heb je tenminste niet dat je in het kleine stadje waar we woonden elkaar steeds tegen komt. Kun je zo'n fase twee keer hebben?
Zo vaak je maar wil, zo vaak als het nodig is. Niet vergeten blij te zijn met wat je (al) hebt enzo. En vooral hier laten weten als je een leuke date hebt natuurlijk *O*
pi_136877572
Nou, Steer, dit wordt jouw topic. Ik zweer je. niet te houden dit-dat-alles.
Ja doei.
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:38:11 #10
55709 Stereotomy
pi_136877597
Heerlijk :Y)

Maar 't is zo bedtijd :*
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:38:22 #11
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_136877603
Na gister wederom tegen die leuke buum te zijn aangelopen heb ik besloten dat ik er écht wat mee moet. Totaal verkeerde boodschappen mee naar huis genomen. Noem het wowgevoel of een crush maar mezelf veel langer kwellen ga ik niet. Dan maar een blauwtje ;)
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:39:55 #12
55709 Stereotomy
pi_136877670
Ik vind mijn buuf ook leuk. :) Altijd leuk als er een interessant persoon direct naast je woont.

'k heb haar sleutel en zij de mijne, misschien komende nacht maar ff een verrassingsbezoek brengen. :+
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:39:59 #13
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136877675
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Zo vaak je maar wil, zo vaak als het nodig is. Niet vergeten blij te zijn met wat je (al) hebt enzo. En vooral hier laten weten als je een leuke date hebt natuurlijk *O*
Wonderbaarlijk genoeg laat de 'vier date dame' vanavond ook ineens op een leuke manier weer flink van zich horen. Dat helpt mijn humeur wel wat vooruit natuurlijk. :@
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_136877814
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:39 schreef yats het volgende:

[..]

Wonderbaarlijk genoeg laat de 'vier date dame' vanavond ook ineens op een leuke manier weer flink van zich horen. Dat helpt mijn humeur wel wat vooruit natuurlijk. :@
Zolang je jezelf nu niet rijk rekent. Ik ken dat...
  dinsdag 18 februari 2014 @ 23:45:36 #15
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136877897
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 23:43 schreef Capstan het volgende:

[..]

Zolang je jezelf nu niet rijk rekent. Ik ken dat...
Ik blijf voorlopig even bij de tactiek dat ik het initiatief bij haar laat. Ik heb mijn interesse duidelijk genoeg laten weten, het is verder aan haar of ik interessant genoeg ben en in de tussentijd ga ik denk ik ook wat rondkijken.
pi_136880007
Ik was een paar jaar geleden groot fan van Paiq. Een paar dates aan overgehouden die echt te treurig voor woorden waren, maar over het algemeen waren de matches heel goed. Ik vind het systeem van Paiq ook erg leuk, om eerst te praten voor je foto's ziet. :)

En OKCupid, waar ik erg veel leuke meneren voorbij heb zien komen. Inclusief huidige verloofde, haha.
OKC vond ik vooral tof omdat ik echt veel mannen vond die ik echt interessant vond. Weinig fakers, goede zoekfunctie.

Bijna jammer om nu bezet te zijn ;)
Mon 'en!
  woensdag 19 februari 2014 @ 07:54:13 #17
55709 Stereotomy
pi_136881500
Kwam je verloofde uit Schotland toen al? :)

Als in, woonde hij daar en jij hier? :')
pi_136889724
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 07:54 schreef Stereotomy het volgende:
Kwam je verloofde uit Schotland toen al? :)

Als in, woonde hij daar en jij hier? :')
Nee, we waren al collega's in Schotland (en ik had geen vriendje op dat moment) toen ik zijn profiel tegenkwam op OKC :)
Het was grappige gespreksstof. "Hee, jij bent mijn match op OKC! Da's grappig, want we kunnen in het echt ook goed met elkaar overweg. Knap, dat ze zo goed kunnen matchen..." :)
Mon 'en!
pi_136890679
Die Panzermaus wordt steeds slimmer met zn marketingtrucjes.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_136894811
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik krijg binnenkort op Fox mijn eigen zaterdagmiddag-matinee. H_J & friends. Met bijzondere gasten zoals Comp_Lex en firefly en Weissman als mijn eigen Cor Bakker op de piano. Dus dan weten jullie dat. Alvast.
Jij, baas _O_

#bangbro #omroepmax #triggerfinger #groningen #weissheid #hetfouteuur
  woensdag 19 februari 2014 @ 15:59:42 #21
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_136895106
Mooi verhaal trouwens van HJ, op de anticlimax na
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:22:18 #22
55709 Stereotomy
pi_136899669
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:42 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Nee, we waren al collega's in Schotland (en ik had geen vriendje op dat moment) toen ik zijn profiel tegenkwam op OKC :)
Het was grappige gespreksstof. "Hee, jij bent mijn match op OKC! Da's grappig, want we kunnen in het echt ook goed met elkaar overweg. Knap, dat ze zo goed kunnen matchen..." :)
Ja, dat is ook. Ik ben al twee vriendinnen van mij tegengekomen op OKC met een hoge match. Nogal logisch, want we kunnen goed met elkaar opschieten en delen vaak gezamenlijke interesses :P :')
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:46:31 #23
242666 BeamofLight
pi_136900330
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, dat is ook. Ik ben al twee vriendinnen van mij tegengekomen op OKC met een hoge match. Nogal logisch, want we kunnen goed met elkaar opschieten en delen vaak gezamenlijke interesses :P :')
jullie houden allemaal van pik
  woensdag 19 februari 2014 @ 18:48:22 #24
55709 Stereotomy
pi_136900399
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:46 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

jullie houden allemaal van pik
Liefst zwart met een wolkje 'melk'
pi_136900540
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:48 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Liefst zwart met een wolkje 'melk'
Sommige hebben ze liever caramel-kleurig met een vleugje slagroom. :@
pi_136943793
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 01:24 schreef bloempjuh het volgende:
Ik was een paar jaar geleden groot fan van Paiq. Een paar dates aan overgehouden die echt te treurig voor woorden waren, maar over het algemeen waren de matches heel goed. Ik vind het systeem van Paiq ook erg leuk, om eerst te praten voor je foto's ziet. :)

En OKCupid, waar ik erg veel leuke meneren voorbij heb zien komen. Inclusief huidige verloofde, haha.
OKC vond ik vooral tof omdat ik echt veel mannen vond die ik echt interessant vond. Weinig fakers, goede zoekfunctie.

Bijna jammer om nu bezet te zijn ;)
Meer over de te treurig voor woorden -dates?
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:55:16 #27
55709 Stereotomy
pi_136944317
Huwelijksaanzoek op je eerste date? :D
pi_136944511
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Als je het weet, weet je het.
  donderdag 20 februari 2014 @ 21:03:51 #29
55709 Stereotomy
pi_136944765
Levensmatties 4 life
pi_136960563
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:45 schreef Kola het volgende:

[..]

Meer over de te treurig voor woorden -dates?
Treurige dates:
Een jongeman uit Utrecht -psycholoog, geloof ik- die totaal geen gesprekken kon voeren. Stelde alleen maar gesloten vragen en/of seksueel getinte vragen.
Hij: "Vind je seks leuk?"
Ik: "Eerh, ja."
Hij: "Oh. Eet je trouwens wel vis?"
Ik: "Nee, ik eet geen vlees of vis."
Hij: "Oh."

Een jongeman uit Oss die erg leuk was om mee te babbelen en bier mee te drinken, maar 's avonds laat (1e date) -nadat hij op de laatste trein naar huis was gestapt- SMSte dat ik de ideale moeder voor zijn kinderen zou zijn. Ieks!

Een jongeman uit Eindhoven die echt niet kon zoenen. Wasmachine. :'(

En een heel vervelende jongeman uit Tilburg die me na de eerste ontmoeting niet met rust liet, ook al was het overduidelijk dat het niet klikte. Gelukkig wist hij niet precies waar mijn huis was, maar hij probeerde het wel uit te vogelen door -zonder dat ik erbij was- mijn adres te vragen aan wederzijdse bekenden.
Mon 'en!
pi_136961267
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 01:26 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Treurige dates:
Een jongeman uit Utrecht -psycholoog, geloof ik- die totaal geen gesprekken kon voeren. Stelde alleen maar gesloten vragen en/of seksueel getinte vragen.
Hij: "Vind je seks leuk?"
Ik: "Eerh, ja."
Hij: "Oh. Eet je trouwens wel vis?"
Ik: "Nee, ik eet geen vlees of vis."
Hij: "Oh."

Een jongeman uit Oss die erg leuk was om mee te babbelen en bier mee te drinken, maar 's avonds laat (1e date) -nadat hij op de laatste trein naar huis was gestapt- SMSte dat ik de ideale moeder voor zijn kinderen zou zijn. Ieks!

En een heel vervelende jongeman uit Tilburg die me na de eerste ontmoeting niet met rust liet, ook al was het overduidelijk dat het niet klikte. Gelukkig wist hij niet precies waar mijn huis was, maar hij probeerde het wel uit te vogelen door -zonder dat ik erbij was- mijn adres te vragen aan wederzijdse bekenden.
Jij klinkt ook niet als een vangst. Eeh ja, Ehh nee, ehhh okeej. Een grap vat je niet. Schrijft iemand meteen af.
Eens vroeg ik een jongen op serieuze toon welke groente hij prefereerde in zijn kont. Hij zei wortels. Penen. Ik was verliefd.
pi_136961290
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 02:35 schreef Kola het volgende:

[..]

Jij klinkt ook niet als een vangst. Eeh ja, Ehh nee, ehhh okeej. Een grap vat je niet. Schrijft iemand meteen af.
Eens vroeg ik een jongen op serieuze toon welke groente hij prefereerde in zijn kont. Hij zei wortels. Penen. Ik was verliefd.
_O-
pi_136961376
Zucht. OK.
Mon 'en!
pi_136961875
:')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136962523
quote:

[..]

Treurige dates:

Dat valt niet onder 'treurige dates' :{w
compact en kleverig.
pi_136962539
quote:

[..]

Treurige dates:

Dat ook niet!
compact en kleverig.
pi_136962964
quote:

[..]

Opzich kan dit toch ook gewoon als geintje/semi sarcasme bedoeld zijn. Gewoon zeg maar een leuk complimentje met een dikke korrel zout? Wat is daar nou zo erg aan?

Mijn worst date.

Iemand die na 5 min praten zei, "oh dat lijkt me ook echt he-le-maal, iets voor jou!". Wou per definitie nooit naar de USA terwijl ze er nog nooit was geweest. En twijfelde of Luxemburg (geen idee hoe we er op kwamen) aan zee lag en wist niet wat een aantal relatief simpele woorden betekende.... echt zo'n barbie popje :`)

[ Bericht 2% gewijzigd door DEVIEZEMAN. op 21-02-2014 09:18:41 ]
pi_136963000
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wou per definitie nooit naar de USA terwijl ze er nog nooit was geweest.
Dat lijkt me nou niet zo heel gek.
pi_136963090
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:55 schreef Stereotomy het volgende:
Sowieso op de eerste date samen naar de IKEA _O_ ^O^
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:12:39 #40
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136963129
Ik heb nooit echt zo'n disaster date gehad gelukkig :D misschien toch het voordeel van weinig en zeer selectief daten :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_136963346
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:06 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat lijkt me nou niet zo heel gek.
Nee maar niet om politieke redenen...maar omdat volgens haar "alles daar overdreven was".

Dan denk ik in zo'n land is zoveel te zien en te bekijken...qua natuur, steden, weetikveel.. Echt zo'n mening over zo'n groot land die niet verder komt dan een paar films.

Desondanks zou ik mensen die om politieke redenen daar per definitie niet naartoe willen nog een beetje apart vinden (en niks voor mij). (want, de positieve dingen die je kan zien/meemaken wegen wss niet op tegen de negatieve).

En 2x in NY geweest en toch gewoon vet om te zien (alleen om x te zien/beleven).
pi_136963371
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Nee maar niet om politieke redenen...maar omdat volgens haar "alles daar overdreven was".

Dan denk ik in zo'n land is zoveel te zien en te bekijken...qua natuur, steden, weetikveel.. Echt zo'n mening over zo'n groot land die niet verder komt dan een paar films.

Desondanks zou ik mensen die om politieke redenen daar per definitie niet naartoe willen nog een beetje apart vinden (en niks voor mij). (want, de positieve dingen die je kan zien/meemaken wegen wss niet op tegen de negatieve).

En 2x in NY geweest en toch gewoon vet om te zien (alleen om x te zien/beleven).
Ik vind juist dat er bijzonder veel redenen zijn om daar niet naartoe te willen. ;) Maar een beetje offtopic misschien. :P
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:24:16 #43
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136963421
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Amerika moet je niet als 1 land zien ;)
Mentaliteit, leefwijze en zelfs politiek etc. is zo verschillend per regio/staat....Net zoals het in Europa onderling net zo goed veel verschilt...

Sowieso mag je pas oordelen als je er geweest bent vind ik :P
pi_136963501
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:24 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Amerika moet je niet als 1 land zien ;)
Mentaliteit, leefwijze en zelfs politiek etc. is zo verschillend per regio/staat....Net zoals het in Europa onderling net zo goed veel verschilt...

Sowieso mag je pas oordelen als je er geweest bent vind ik :P
Het is juist zoveel makkelijker om negatief te oordelen als je het niet echt kent. ;(
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:35:03 #45
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136963698
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:27 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het is juist zoveel makkelijker om negatief te oordelen als je het niet echt kent. ;(
Klopt :D Daarom wordt het ook zo veel gedaan :P
Ik ben altijd vrij snel klaar met dat soort mensen, zeker op dates (om het even weer OT te gooien :'))
pi_136964078
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb nooit echt zo'n disaster date gehad gelukkig :D misschien toch het voordeel van weinig en zeer selectief daten :P
Had me weer eens laten verlijden door het uiterlijk terwijl ik eigenlijk al wel wist dat we niet bij elkaar paste o|O
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:50:11 #47
242666 BeamofLight
pi_136965716
geen dates kunnen regelen selectief daten noemen. Only@fok.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 10:54:14 #48
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136965858
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:50 schreef BeamofLight het volgende:
geen dates kunnen regelen selectief daten noemen. Only@fok.
Ik ga niet happen hoor :D
pi_136978547
Hoi Mensen. Ondertussen al eens verliefd geraakt?
Ik loop teveel mis hier.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 16:33:18 #50
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_136979059
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:22 schreef Sannne het volgende:
Hoi Mensen. Ondertussen al eens verliefd geraakt?
Ik loop teveel mis hier.
Ik ben wel gek op iemand met jouw naam :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')