"Ik heb wel eens een vriendin gebeld "Ik wil batsen, mag ik mag ik mag iiiiiik?" Toen was de nood een beetje hoogquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Cursusje begrijpend lezen voor jou.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:39 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Volgens mij qoute je de verkeerde....
Wat ben jij dan? Scriptschrijver?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:43 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Meisje A en B zijn vriendinnen en zouden vanavond wat gaan drinken bij A thuis. Maar nu is B zo geil als boter en gaat liever daten met die ene stoere knul. Voor de grap vraagt ze aan meisje A of ze 'mag gaan batsen'. Meisje A en B moesten toen hard lachen.
Blijf lekker door fantaseren....quote:
Lezen bedoel je.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:49 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Blijf lekker door fantaseren....
Dat is herkenbaar. Andersom heb ik overigens ook wel eens zo'n telefoontje gehad van een van mijn beste vrienden die om die reden een afspraak met mij af wilde zeggen. Daar heb ik dan ook alle begrip voor. Iets met geven en nemen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben ook gewoon heel erg van het afspraak is afspraak. Ik ga iemand niet afzeggen omdat ik kan gaan daten. Zou ik andersom ook niet tof vinden.
Ik heb wel eens een vriendin gebeld "Ik wil batsen, mag ik mag ik mag iiiiiik?" Toen was de nood een beetje hoog
GVD ze schrijft het er toch zelf 5 minuten geleden neer of nie dan.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:47 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Wat ben jij dan? Scriptschrijver?
Of was je er soms bij, dat je het allemaal zo goed weet?
WTF?
Dan had ze dat duidelijker in haar verhaal moeten vermelden.
Nu kan er van alles gespeculeerd worden in haar verhaal....
Snap je?
Als iets al heel lang staat dan ga ik dat niet zo doen. Je spreekt toch met meerdere mensen af en die hebben allemaal een gaatje in de agenda moeten maken ervoor. Wat is er mis met een weekje geduld hebben voor een date? Waarom moet alles nu en binnen één dag.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik zou dan sporten een keer overslaan of een andere keer met vrienden/familie afspreken.
Volgens mij snap jij de "clue" niet...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
GVD ze schrijft het er toch zelf 5 minuten geleden neer of nie dan.
Ik ging in op rhubarbjes situatie en natuurlijk is het allemaal afhankelijk van omstandigheden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iets al heel lang staat dan ga ik dat niet zo doen. Je spreekt toch met meerdere mensen af en die hebben allemaal een gaatje in de agenda moeten maken ervoor. Wat is er mis met een weekje geduld hebben voor een date? Waarom moet alles nu en binnen één dag.
Als een date je zo opgedrongen wordt dan zou ik er sowieso geen zin in hebben. Als dat het begin is van een nieuwe relatie, nee dank je.
QFTquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef Cue_ het volgende:
echt he.. Deze hele discussie is enkel te 'verwoorden' met![]()
![]()
etc etc
Al laat je haar jaren wachten, wat komt komt...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iets al heel lang staat dan ga ik dat niet zo doen. Je spreekt toch met meerdere mensen af en die hebben allemaal een gaatje in de agenda moeten maken ervoor. Wat is er mis met een weekje geduld hebben voor een date? Waarom moet alles nu en binnen één dag.
Als een date je zo opgedrongen wordt dan zou ik er sowieso geen zin in hebben. Als dat het begin is van een nieuwe relatie, nee dank je.
Omdat carna-vahal....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als iets al heel lang staat dan ga ik dat niet zo doen. Je spreekt toch met meerdere mensen af en die hebben allemaal een gaatje in de agenda moeten maken ervoor. Wat is er mis met een weekje geduld hebben voor een date?
Waarom vul je niet gelijk je hele leven in?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Omdat carna-vahal....
Nu gaat het dalijk op date2 ongeveer zo:
[niet vragen...niet vragen...niet vragen...]
En BoL, leuke carnaval gehad![]()
"Euh ja, best leuk"
Enneh, nog leuke meisjes tegengekomen?
[kuuutttt daar is de vraag al]
-> wat moet je dan hè...op date2 gelijk alles bij elkaar liegen of eerlijk zijn?
Terwijl ik, romanticus als ik ben, gewoon date2 gehad wilde hebben voor die puinhoop die carnaval heet. Dan weet ik of zij de ware is en we gewoon kunnen trouwens enzo.
"kan ik me niet meer herinnerenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Omdat carna-vahal....
"Euh ja, best leuk"
-> wat moet je dan hè...op date2 gelijk alles bij elkaar liegen of eerlijk zijn?
Terwijl ik, romanticus als ik ben, gewoon date2 gehad wilde hebben voor die puinhoop die carnaval heet. Dan weet ik of zij de ware is en we gewoon kunnen trouwens enzo.
Echt een teken van meer walletjes willen eten....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"kan ik me niet meer herinneren"
"Op deze vraag is geen goed antwoord mogelijk, volgende vraag"
Voor jou? Die zijn er altijd!quote:Op maandag 24 februari 2014 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja! jij ook?
Dan zie ik mogelijkheden
Heel simpel, ze wil je niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:21 schreef Weissman het volgende:
Om maar OT te blijven. Vorige een week een leuk gesprek gehad op Paiq, daarna week niet gesproken en nu heeft ze mij verwijderd/geblokkeerd.
Wat wil ze hier mee zeggen? Of is dit een hint dat ik m'n profielfoto moet veranderen?
Gooi anders ff je goudvisverhaal erinquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:51 schreef Rickario het volgende:
Wtf gebeurt hier de laatste pagina's
Waar zijn de normale verhalen gebleven
Hoe kom je daar nou weer bij? We hebben toch een leuk gesprek gehad?quote:
Touchéquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gooi anders ff je goudvisverhaal erin
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:56 schreef Rickario het volgende:
[..]
Touché
Ik had hier toch al gepost dat de vis inmiddels is overleden?![]()
Vorige week nog wat met haar gedronkenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
Wel mooi, zo'n gesloten einde
Niet eens een visje gaan etenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:57 schreef Rickario het volgende:
[..]
Vorige week nog wat met haar gedronken
Gewoon eerlijk zijn. Als ze zelf ook carnavaller is weet ze zelf ook wel hoe het gaat.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:04 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Omdat carna-vahal....
"Euh ja, best leuk"
Say what? De bitch!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:21 schreef Weissman het volgende:
Om maar OT te blijven. Vorige een week een leuk gesprek gehad op Paiq, daarna week niet gesproken en nu heeft ze mij verwijderd/geblokkeerd.
Wat wil ze hier mee zeggen? Of is dit een hint dat ik m'n profielfoto moet veranderen?
Had je een gesprek met Weissfrau?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? We hebben toch een leuk gesprek gehad?
Ze zei zelfs ''hahaha'' toen ik een grapje maakte.
Je kunt toch best je eigen waarheid vertellen. Alsof de meisjes die je tegenkomt met carnaval echt LEUK zijn. Nee, dat zijn ze niet. Wel dronken, gewillig, doable, etc. Maar ´leuk´ is zo subjectief dat je met goed fatsoen gewoon een kakverhaal op kunt hangen a la ´Ja hoor, natuurlijk kom ik leuke meisjes tegen. Maar veel verder dan wat geflirt is dat niet gekomen.´quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:00 schreef Rickario het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn. Als ze zelf ook carnavaller is weet ze zelf ook wel hoe het gaat.
Was deze regel even vergeten. Tx.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kunt toch best je eigen waarheid vertellen.
Alles wat je met carnaval regelt telt niet.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Je weet dat de gemiddelde vrouw droger dan de sahara wordt door het gebruik van die smiley? ]
Nuff saidquote:
Als een vrouw nat wordt van een smiley komt ze op mij te wanhopig overquote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:25 schreef habitue het volgende:
[..]
Je weet dat de gemiddelde vrouw droger dan de sahara wordt door het gebruik van die smiley? ]
Als je cute gevonden wilt worden moet je er natuurlijk vooral mee doorgaan.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Als je cute gevonden wilt worden moet je er natuurlijk vooral mee doorgaan.
Your reasoning is flawed. ]quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als een vrouw nat wordt van een smiley komt ze op mij te wanhopig over
Heb je jezelf ook meegenomen om tot die conclusie te komen? ]quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
Faxie is volgens mij de grootste troll ooit, op Fok.
Eensch!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jammer dat dit de laatste maanden zo'n ik-ben-zoveel-leuker-dan-jij-en-ik-zal-het-laten-weten-topic is geworden trouwens.
Het tinder topic gaat ook die kant op. Lekker showen hoeveel matches je hebt, om vervolgens te klagen dat het nergens heen gaat met die matches.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jammer dat dit de laatste maanden zo'n ik-ben-zoveel-leuker-dan-jij-en-ik-zal-het-laten-weten-topic is geworden trouwens.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eensch!
Leuke is dat het tegenovergestelde ermee bereikt wordt
Dit soort opmerkingen komen altijd verdacht vaak van mensen die zelf geen matches hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:28 schreef yats het volgende:
[..]
Het tinder topic gaat ook die kant op. Lekker showen hoeveel matches je hebt, om vervolgens te klagen dat het nergens heen gaat met die matches.
Ho, dat tinder bij mij nu technisch niet werkt betekent niet dat ik geen matches heb. Toen tinder nog werkte (lees voordat ik zo dom was om mijn cache geheugen te verwijderen waarna hij niet meer opstartte) had ik nog zeven openstaande matches.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen komen altijd verdacht vaak van mensen die zelf geen matches hebben.
Godver. Ik zit nog maar op 998. Maar ik ga nog wel eens ergens heen. Anders waren het er vast meer.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:39 schreef Silenus het volgende:
Ik heb nu 1216 matches en het is nog nergens heengegaan.![]()
Al heb ik ook effe geen zin in daten de laatste tijd.
Soms wel soms nietquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
Faxie is volgens mij de grootste troll ooit, op Fok.
Je moet het niet proberen te begrijpen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat wel gek is; ik was gisteren op date met iemand. Begint wowfactor chick van vorige week (waar ik nadien geen contact meer mee had) ineens honderduit tegen me te lullen op de app. Gewoon koetjes, kalfjes en niks bijzonders verder, maar huh?
Heeft ze je gezien met de date van gisteren?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wat wel gek is; ik was gisteren op date met iemand. Begint wowfactor chick van vorige week (waar ik nadien geen contact meer mee had) ineens honderduit tegen me te lullen op de app. Gewoon koetjes, kalfjes en niks bijzonders verder, maar huh?
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wie ben jij nu weer?quote:
Doe je goed! Waar regel jij jouw dates?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:07 schreef Hungry_Joe het volgende:
Lijkt me sterk. Andere stad en ik lag de halve avond met mijn hoofd in de punani van date mevrouw begraven.
Dit was de krullenbol. Had ik al een tijdje niet gezien, vandaar.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Doe je goed! Waar regel jij jouw dates?
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik geef je verder geen ongelijk overigens.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dit was de krullenbol. Had ik al een tijdje niet gezien, vandaar.
Laatste dates waren via Tinder, die van vorige week via Paiq.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:31 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Ik geef je verder geen ongelijk overigens.
Hoeveel gesprekken heb je al gevoerd? En welke site? Ik heb soms ook gesprekken die echt te saai zijn voor woorden. Soms moet je gewoon iemand treffen waar je echt over allerlei onzin kan ouwehoeren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:38 schreef Buffell het volgende:
Ik ben niet gemaakt voor die datingsite-shit. Dat is ongeveer wel duidelijk. Ik kan via zo'n site alleen de meest afgezaagde dingen vragen en verzinnen. In het echt kan je veel beter de actuele situatie gebruiken om een gesprek gaande te houden.
Ik moet toch die app weer eens werkend zien te krijgen. Raar dat dit al de tweede keer is dat hij neuzelt over dat ik geen toestemming heb om via facebook in te loggen. Wat extra opties zijn altijd goed natuurlijkquote:Laatste dates waren via Tinder, die van vorige week via Paiq.
Geen idee, ik hou het gewoon on topic, maar ik ben daar eerder een uitzondering dan regel in geloof ikquote:En wat is er allemaal met dit topic aan de hand? Er staat een poort naar een parallelle dimensie open krijg ik het idee...
Daar zou ik zelf heel huiverig voor zijn. Hoop voor je dat de date niet al te ver weg is.quote:
20 kilometer naar het zuiden. Ik ga er blind in en zie het verder wel. Het is ook wat je er zelf van maakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Daar zou ik zelf heel huiverig voor zijn. Hoop voor je dat de date niet al te ver weg is.
En die vriendin van die vriend van je zal hopelijk ook wel weten waar je absoluut niet op valt.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:50 schreef yats het volgende:
[..]
20 kilometer naar het zuiden. Ik ga er blind in en zie het verder wel. Het is ook wat je er zelf van maakt natuurlijk.
Vooral OkCupid. Wel aardig wat gesprekken gehad, maar is nog nooit ergens tot gekomen. Met 1 meid op whatsapp verder gegaan maar dat bloedde na een weekje ook een beetje dood. Verder via Tinder wel eens wat gesprekken en 2 of 3 keer via whatsapp verder gegaan, maar dat bloedt ook vaak dood. Van Paiq snap ik geen fuck en voor de rest heb ik eigenlijk geen idee wat voor sites er nog meer zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:35 schreef habitue het volgende:
[..]
Hoeveel gesprekken heb je al gevoerd? En welke site? Ik heb soms ook gesprekken die echt te saai zijn voor woorden. Soms moet je gewoon iemand treffen waar je echt over allerlei onzin kan ouwehoeren.
Hoezo weer? Heeft ze eerder blind dates voor je gefixed? En wat waren je bevindingen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:41 schreef yats het volgende:
p.s. Vrijdag waarschijnlijk weer een (blind)date via de vriendin van een vriend van me.
Het kan handig zijn om wat sneller op een date aan te sturen. Als een meid je via Tinder toevoegt op de App, wil ze na 2/3 dagen contact ook wel een date afspreken.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:57 schreef Buffell het volgende:
[..]
Vooral OkCupid. Wel aardig wat gesprekken gehad, maar is nog nooit ergens tot gekomen. Met 1 meid op whatsapp verder gegaan maar dat bloedde na een weekje ook een beetje dood. Verder via Tinder wel eens wat gesprekken en 2 of 3 keer via whatsapp verder gegaan, maar dat bloedt ook vaak dood. Van Paiq snap ik geen fuck en voor de rest heb ik eigenlijk geen idee wat voor sites er nog meer zijn.
Dat is te hopen. Vooralsnog weet ik alleen dat het een 24 jarige Duitse dame is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:56 schreef habitue het volgende:
[..]
En die vriendin van die vriend van je zal hopelijk ook wel weten waar je absoluut niet op valt.
Dezelfde avond vaak nog wel zelfs. Ze voegen je ook niet voor niks toe natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Het kan handig zijn om wat sneller op een date aan te sturen. Als een meid je via Tinder toevoegt op de App, wil ze na 2/3 dagen contact ook wel een date afspreken.
De weer doelde puur op een date. Vandaar dat blind tussen haakjes stond. Voor mij is dit de eerste blind-date ooit. Maar ach, je moet (bijna) alles een keer proberen toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoezo weer? Heeft ze eerder blind dates voor je gefixed? En wat waren je bevindingen?
Duitse vrouwen zijn vaak best.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is te hopen. Vooralsnog weet ik alleen dat het een 24 jarige Duitse dame is.
ik zou ook liever weten hoe een date eruit ziet. Niet oppervlakkig bedoeld maar als je totaal niet aangetrokken voelt tot je date (qua uiterlijk) vanaf het begin. Hoe kun je ooit iets voor zo'n persoon gaan voelen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef Faxie het volgende:
Ik zou een blind date niet zo snel aandurven denk ik...
Achja... een normale date tegenwoordig ook al niet dus wat lul ik eigenlijk?
Ja dat kan ook, maar na paar dagen chatten heb je toch wel een beter beeld van iemand.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dezelfde avond vaak nog wel zelfs. Ze voegen je ook niet voor niks toe natuurlijk.
Ja inderdaad, zag het later pas, geen zin om het nog te editten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:04 schreef yats het volgende:
[..]
De weer doelde puur op een date. Vandaar dat blind tussen haakjes stond. Voor mij is dit de eerste blind-date ooit. Maar ach, je moet (bijna) alles een keer proberen toch?
Ach, je kan er alsnog een leuke avond mee hebben.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik zou ook liever weten hoe een date eruit ziet. Niet oppervlakkig bedoeld maar als je totaal niet aangetrokken voelt tot je date (qua uiterlijk) vanaf het begin. Hoe kun je ooit iets voor zo'n persoon gaan voelen?
En na ermee afgesproken te hebben al helemaal. Ook valt dat ook niet vaak gelijk in te plannen ivm drukte en/of afstand, toegegeven.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja dat kan ook, maar na paar dagen chatten heb je toch wel een beter beeld van iemand.
True, maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, je kan er alsnog een leuke avond mee hebben.
Die vriendin van die vriend van me is ook Duits. Als de blind date van vrijdag er ongeveer hetzelfde uitziet als haar zul je mij niet horen klagen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:06 schreef habitue het volgende:
[..]
Duitse vrouwen zijn vaak best.Ik had ergens in mei oid ook een date met een Duitse, maar dat was niet echt een groot succes.
Dat klopt, de keerzijde is dat je ook een horrordate kunt krijgen en dat je blij bent dat je weer thuis bent.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Exact! Het is ook maar net hoe leuk je het zelf maakt. Een maand of twee terug had ik een date waar achteraf gezien over en weer 0,0 fysieke aantrekkingskracht aanwezig was. Toch werd het nog een gezellige avond (nee, geen seks of zoenen) en appen we wel nog geregeld (met name als we even willen lachen over elkaars 'horrordates')quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zag het later pas, geen zin om het nog te editten.
Ik weet niet of je (bijna) alles zou moeten proberen, zo lijkt een auto besturen met je voeten terwijl je met 160 over de snelweg raast me dan weer een minder briljant idee, maar ik snap je punt wel.
Verslag doen dus te zijner tijd.
Pluspunt is dan weer dat het een smeuig verhaal voor hier oplevert.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:11 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat klopt, de keerzijde is dat je ook een horrordate kunt krijgen en dat je blij bent dat je weer thuis bent.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Pluspunt is dan weer dat het een smeuig verhaal voor hier oplevert.
echt hè!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
'Oh, ik ben zooo druk.'quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt hè!
Hoewel, misschien doe ik dat ook wel
ik zou eerder blind daten dan internetdaten denk ikquote:Op dinsdag 25 februari 2014 19:54 schreef Faxie het volgende:
Ik zou een blind date niet zo snel aandurven denk ik...
Achja... een normale date tegenwoordig ook al niet dus wat lul ik eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |