Ik vind juist dat er bijzonder veel redenen zijn om daar niet naartoe te willen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee maar niet om politieke redenen...maar omdat volgens haar "alles daar overdreven was".
Dan denk ik in zo'n land is zoveel te zien en te bekijken...qua natuur, steden, weetikveel.. Echt zo'n mening over zo'n groot land die niet verder komt dan een paar films.
Desondanks zou ik mensen die om politieke redenen daar per definitie niet naartoe willen nog een beetje apart vinden (en niks voor mij). (want, de positieve dingen die je kan zien/meemaken wegen wss niet op tegen de negatieve).
En 2x in NY geweest en toch gewoon vet om te zien (alleen om x te zien/beleven).
Amerika moet je niet als 1 land zienquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:20 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee maar niet om politieke redenen...maar omdat volgens haar "alles daar overdreven was".
Dan denk ik in zo'n land is zoveel te zien en te bekijken...qua natuur, steden, weetikveel.. Echt zo'n mening over zo'n groot land die niet verder komt dan een paar films.
Desondanks zou ik mensen die om politieke redenen daar per definitie niet naartoe willen nog een beetje apart vinden (en niks voor mij). (want, de positieve dingen die je kan zien/meemaken wegen wss niet op tegen de negatieve).
En 2x in NY geweest en toch gewoon vet om te zien (alleen om x te zien/beleven).
Het is juist zoveel makkelijker om negatief te oordelen als je het niet echt kent.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Amerika moet je niet als 1 land zien
Mentaliteit, leefwijze en zelfs politiek etc. is zo verschillend per regio/staat....Net zoals het in Europa onderling net zo goed veel verschilt...
Sowieso mag je pas oordelen als je er geweest bent vind ik
Kloptquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is juist zoveel makkelijker om negatief te oordelen als je het niet echt kent.
Had me weer eens laten verlijden door het uiterlijk terwijl ik eigenlijk al wel wist dat we niet bij elkaar pastequote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb nooit echt zo'n disaster date gehad gelukkigmisschien toch het voordeel van weinig en zeer selectief daten
Ik ga niet happen hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:50 schreef BeamofLight het volgende:
geen dates kunnen regelen selectief daten noemen. Only@fok.
Ik ben wel gek op iemand met jouw naamquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:22 schreef Sannne het volgende:
Hoi Mensen. Ondertussen al eens verliefd geraakt?
Ik loop teveel mis hier.
Sanne's ftw!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben wel gek op iemand met jouw naam
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja rete interessant allemaal. Het babynamen topic is in OUD.
Stripmuseum?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
Het lijkt mij echt super als iemand mij mee neemt naar een museum als eerste date
Heel subtiel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
Het lijkt mij echt super als iemand mij mee neemt naar een museum als eerste date
PUA in wording deze jongenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:08 schreef rolklem het volgende:
Binnen 24 uur na het eerste gesprek een date hebben, dat is een nieuw persoonlijk record! En hij was nog succesvol ook
Neequote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
PUA in wording deze jongenMark my words!
Er wakker geworden vanmorgen? Leuk is dat altijd he? Die eerste momenten van complete desoriëntatie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:06 schreef rolklem het volgende:
[..]
Neesoms heb je gewoon vanaf het begin een goede klik, hoeft niet alles te zeggen. Plus ik was toevallig in haar stad binnen 24 uur, komt ook niet altijd voor.
Nee, zo snel gaat het bij deze niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Er wakker geworden vanmorgen? Leuk is dat altijd he? Die eerste momenten van complete desoriëntatie.
Ik heb niks dood laten bloeden. En met één van de twee was ik zelfs nog erg graag op date gegaan als ze gewoon was blijven reageren. Maar goed, ik vind het ook meer komisch dan dat ik er echt een punt van maak, dus wellicht dat er via RP wel een date in zit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
kan zijn ja
of ze vonden dat jij het gesprek dood liet bloeden en zoeken op deze manier weer contact
top hosselaarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:59 schreef sneakydesert het volgende:
Vorige week dus een date gehad, ze zei naderhand dat het voor haar meer "vriendschappelijk" voelde. We hadden wel een goede klik in ieder geval!
Nu via tinder al een paar dagen al met een ander meisje, klikt ook goed. Ziet er ook goed uit op de foto's, en heb haar 06 nummer al gehosseld voor whatsapp (tinder loopt telkens vast).
Hopelijk binnenkort daten, want ze woont redelijk dichtbij
Glijmiddel haha, een meisje zei ooit tegen mij "ik ben echt botergeil door jou". Anyway, als de "klik" blijft heb ik binnen twee weken een date met haar. Ze is trouwens een Aziatischequote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Iedereen weet wat dat inhoudt. Heb je de condooms, handboeien en glijmiddel al klaar staan?
Uhm als ik nog een redelijk uitgebreid bericht heb gestuurd en daar vervolgens geen antwoord meer op krijg, dan kan ik daar weinig aan doen lijkt me. Maar goed, maakt allemaal niet uit. Ik reageer zelf ook soms gewoon niet meer als ik de persoon ineens niet meer boeiend vind.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:14 schreef rhubarbje het volgende:
Ik bedoelde dat als iets doodbloed er dan 2 mensen bij betrokken zijn
je doet wel heel snel alsof het haar schuld was
maar je zult zelf ook niet mega sprankelend zijn geweest dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |