SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Swings langzamer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
40-45 keerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef yvonne het volgende:
Hoevaak heb ik nu gehoord 'dit is een lastige kruising'?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
NOs stream dood? voor het eerst deze spelen doet ie het niet bij mij, heb al 3 browsers geprobeerdWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
wat gebeurd er als je dubbelt?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Overbelast.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef vaarsuvius het volgende:
NOs stream dood? voor het eerst deze spelen doet ie het niet bij mij, heb al 3 browsers geprobeerd![]()
Te veel mensen streamen tegelijkertijdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef vaarsuvius het volgende:
NOs stream dood? voor het eerst deze spelen doet ie het niet bij mij, heb al 3 browsers geprobeerd![]()
250k bezoekers, trekken ze niet. FLOPSHOWquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef vaarsuvius het volgende:
Veel blijven refreshen, dan heb je met wat geluk weer dat die het doet. Was iig de oplossing bij mijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef vaarsuvius het volgende:
NOs stream dood? voor het eerst deze spelen doet ie het niet bij mij, heb al 3 browsers geprobeerdOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Dat zei mijn examinator ooitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef yvonne het volgende:
Hoevaak heb ik nu gehoord 'dit is een lastige kruising'?![]()
![]()
Jaquote:And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
lelijk schaatspak die belgAls je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
Jij ook al hierquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Martijn Hendrix zal het wel recht proberen te praten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
250k bezoekers, trekken ze niet. FLOPSHOW![]()
Dit is een saaie rit<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ik heb gewoon nog een pak bastognekoeken![]()
Wil best delen hoor.
#yoloKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Swings nu sneller[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
vergeet niet dat bart Swings een halve Nederlander isIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
ok, thanks, maar ik loop wel naar de tv, lukt nog niet echtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Veel blijven refreshen, dan heb je met wat geluk weer dat die het doet. Was iig de oplossing bij mijWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Nou, de stream van de NOS heeft er helemaal geen zin meer in. Handig joh, dit soort technieken. Als er echt iets boeiend is trekt hij het niet.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl![]()
Ja vind je het gek. Daar stopt iedereen mee als ze de leeftijd van 10 gepasseerd zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
Was Swinks wereldkampioen skeeleren oid hoorde ik?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Skileraar?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beter een skeeleraar dan een skeelerleraar![]()
![]()
caring is sharingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik heb gewoon nog een pak bastognekoeken![]()
Wil best delen hoor.
#yoloknow'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Daar stopt iedereen mee als ze de leeftijd van 10 gepasseerd zijn.![]()
![]()
Zou dat strategie zijn. "dan val ik minder op en vergeten ze misschien dat ik meedoe, dan win ik misschien."quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:13 schreef zoem het volgende:
Swings valt amper op in het wit met het shot van bovenaf![]()
[..]
Ja vind je het gek. Daar stopt iedereen mee als ze de leeftijd van 10 gepasseerd zijn.![]()
![]()
[..]
![]()
Moet gelijk aan het ardennenoffensief denken. Dat was pas wintersporten.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Jawel joh. Die zijn het wel gewend om ingehaald te worden door die Hollandersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:41 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat verstaat zo'n Duitser natuurlijk niet.![]()
![]()
[..]
Ja vind je het gek. Daar stopt iedereen mee als ze de leeftijd van 10 gepasseerd zijn.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
30.2 netjes!<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
kramer wil swings saboteren
And I am a weapon of massive consumption
[..]
Ja vind je het gek. Daar stopt iedereen mee als ze de leeftijd van 10 gepasseerd zijn.
know'm sayin?
word? word.![]()
Swings sneller dan De Jong[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
De duitsers maakten gebruik van hightech amerikaanse pakken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Moet gelijk aan het ardennenoffensief denken. Dat was pas wintersporten.![]()
Goeie rit van Bergsma hoor
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Kramer loopt nu al te falen
Als Swings niet instort pakt ie brons[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bitcoins?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet kijken of mijn investering zich uitbetaald, hè. Dus volg gelijk het topic maar even.![]()
Hier gaat een wereldrecord aankomen, we gaan richting de grens van de 12 minuten.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoeveel op wie?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet kijken of mijn investering zich uitbetaald, hè. Dus volg gelijk het topic maar even.![]()
pics van je instagram accountquote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Op het schema Bob de Jong rijden.
Wie wiil er nou vierde worden
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Bergsma gaat het kwijtraken dalijk'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'![]()
Bartje op 29 honderste van bronsIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik gun het die gekke Bergsma eigenlijk welWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Swings gaat het doen
Tenzij Lee straks nog beter is natuurlijk...Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
PSV-benamingquote:
waar heb je op gebet Hap?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Swings gaat goed!<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Swings mag wel een tikje langzamer gaan schaatsen..MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
bart nu op 12 hondersteIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Swings op weg naar bronsOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Swings
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volksfeest in belgie want een keer brons?Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Ik welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:16 schreef MCH het volgende:
We hopen allemaal dat Bergsma goud wint toch?'And I called your name,
Swings zit netjes op het schema van Bob de Jong en zal vermoedelijk pogen daar net onder te duiken: 13:05"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25![]()
Nou zeg, dit is wel andere koek dan Erika op Reis.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:16 schreef tong80 het volgende:
Op het schema Bob de Jong rijden.
Wie wiil er nou vierde wordengraag op anoniem![]()
niets van; vive le belgiquequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:16 schreef Marco001 het volgende:
Swings mag wel een tikje langzamer gaan schaatsen..Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
3 duizendste was het verschil tussen leven en dood.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De duitsers maakten gebruik van hightech amerikaanse pakken.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Hopen dat Lee niet opeens keihard gaat knallen en Swings van het podium schaatst...<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Bergsma mag wel winnen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Jorritgod
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
Liefdesbriefjes voor Sven.'And I called your name,
Die Zuid-Koreaan op een top 3 plaats. 4 euro. Mogelijke winst 40. Niks boeiends dus. Gewoon een funbet.quote:![]()
Wat staat er op dat briefje?And I am a weapon of massive consumption
Ook tijdens de race van Sven jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Bergsma richting 12.50 btw<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Swings nu langzamer dan DeBob[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou Belg, stort eens snel in elkaar.Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
egoiesten, gun je zuider buren toch een medaille
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
"Niet luisteren naar Kemkers''quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
NEENquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
egoiesten, gun je zuider buren toch een medaille![]()
Hmm, ok. Iemand moet me nog steeds eens uitleggen hoe dat nu precies werkt haha. Genoeg mensen die ik ken wedden ook, en ik wil het ook eens gaan doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Die Zuid-Koreaan op een top 3 plaats. 4 euro. Mogelijke winst 40. Niks boeiends dus. Gewoon een funbet.![]()
Ik gun jullie een kernrampquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
egoiesten, gun je zuider buren toch een medailleRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik zeg ook 'krijgt', niet 'heeft'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nu al? Hij is nog niet eens begonnen.![]()
![]()
In Vancouver had ik Lee to win. Mooie avond was datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Die Zuid-Koreaan op een top 3 plaats. 4 euro. Mogelijke winst 40. Niks boeiends dus. Gewoon een funbet..
Get it and Bet it![]()
Wanneer hij moet wisselenquote:
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel![]()
Zijn Belgen die ik het wel gun, jou niet. Lastigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
egoiesten, gun je zuider buren toch een medailleOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Swings nog maar 2 tienden voor wordt spannend[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bergsma
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Alles op rood werkt altijd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hmm, ok. Iemand moet me nog steeds eens uitleggen hoe dat nu precies werkt haha. Genoeg mensen die ik ken wedden ook, en ik wil het ook eens gaan doen.![]()
We gunnen die buitenlanders ook wel een kruimeltje af en toequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
Waarom zijn er allemaal Nederlanders voor Swinks :SWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
29
And I am a weapon of massive consumption
Bergsma doping?<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Ja spannend"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Swings stort in
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Of alles op Ajax.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alles op rood werkt altijd.![]()
Bart Swings wat doe je...<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
NEEEEEE!!!
Nou ja, dan:
KOM OP LEE dadelijk.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Je hoort ze klaarkomen bij de NOS toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Ik gun Bergsma goud![]()
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!![]()
BOB gewoon derde
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Swings is een echte Belg, een loser in hart en nieren
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Bart Swings ga je maar bezig houden met inline skaten , kutmongoolIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Belgie
Forza Eniesee!![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:19 schreef Shreyas het volgende:
Swings is een echte Belg, een loser in hart en nieren![]()
![]()
Hoi Knut, jij ook hier?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Alles op rood werkt altijd.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |