Nou zeg, dit is wel andere koek dan Erika op Reis.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:16 schreef tong80 het volgende:
Op het schema Bob de Jong rijden.
Wie wiil er nou vierde worden
niets van; vive le belgiquequote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:16 schreef Marco001 het volgende:
Swings mag wel een tikje langzamer gaan schaatsen..
3 duizendste was het verschil tussen leven en dood.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De duitsers maakten gebruik van hightech amerikaanse pakken.
Die Zuid-Koreaan op een top 3 plaats. 4 euro. Mogelijke winst 40. Niks boeiends dus. Gewoon een funbet.quote:
Ook tijdens de race van Sven jaquote:
"Niet luisteren naar Kemkers''quote:
NEENquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
egoiesten, gun je zuider buren toch een medaille
Hmm, ok. Iemand moet me nog steeds eens uitleggen hoe dat nu precies werkt haha. Genoeg mensen die ik ken wedden ook, en ik wil het ook eens gaan doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Die Zuid-Koreaan op een top 3 plaats. 4 euro. Mogelijke winst 40. Niks boeiends dus. Gewoon een funbet.
Ik gun jullie een kernrampquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zeg ook 'krijgt', niet 'heeft'quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nu al? Hij is nog niet eens begonnen.
In Vancouver had ik Lee to win. Mooie avond was datquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:18 schreef Happel het volgende:
[..]
Die Zuid-Koreaan op een top 3 plaats. 4 euro. Mogelijke winst 40. Niks boeiends dus. Gewoon een funbet.
Wanneer hij moet wisselenquote:
Zijn Belgen die ik het wel gun, jou niet. Lastigquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |