SPOILER: Uitslag Vancouver 2010Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag WK Afstanden 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Uitslag OKTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Swings langzamer[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
40-45 keerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef yvonne het volgende:
Hoevaak heb ik nu gehoord 'dit is een lastige kruising'?Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
NOs stream dood? voor het eerst deze spelen doet ie het niet bij mij, heb al 3 browsers geprobeerdWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
wat gebeurd er als je dubbelt?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Overbelast.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef vaarsuvius het volgende:
NOs stream dood? voor het eerst deze spelen doet ie het niet bij mij, heb al 3 browsers geprobeerd![]()
Te veel mensen streamen tegelijkertijdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef vaarsuvius het volgende:
NOs stream dood? voor het eerst deze spelen doet ie het niet bij mij, heb al 3 browsers geprobeerd![]()
250k bezoekers, trekken ze niet. FLOPSHOWquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef vaarsuvius het volgende:
Veel blijven refreshen, dan heb je met wat geluk weer dat die het doet. Was iig de oplossing bij mijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef vaarsuvius het volgende:
NOs stream dood? voor het eerst deze spelen doet ie het niet bij mij, heb al 3 browsers geprobeerdOp donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.![]()
Dat zei mijn examinator ooitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:12 schreef yvonne het volgende:
Hoevaak heb ik nu gehoord 'dit is een lastige kruising'?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |