SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Andrea BUSTED!!!
Go!"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Nee.. Rienk probeerde haar uit te leggen dat als ze zo handelt dat het over kan komen als niet eerlijk.quote:
hij is beide, hij is zo sluw met verraden dat hij ook jou bedotquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:49 schreef Jian het volgende:
[..]
je ziet het verschil niet tussen sluw en een verrader hè, dat spijt me voor je.
Happie is geshockeerd dat zijn G2 van de G5 maat hem verraadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Marrije het volgende:
Was happie dan vergeten om aike mee te nemen in zn checkrondje?
Iddquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Marrije het volgende:
Was happie dan vergeten om aike mee te nemen in zn checkrondje?
Hij heeft al een paar keer eerder het gedrag van Hakim proberen goed te praten omdat hij niet alles weet. Hij heeft 50% van de ruzie gezien en oordeelt daar op. Zij probeert hem dat steeds uit te leggen, maar hij luistert niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee.. Rienk probeerde haar uit te leggen dat als ze zo handelt dat het over kan komen als niet eerlijk.
Maar Isa tetterde er tussendoor als soort van schild. "Ik weet al wat je gaat zeggen.." terwijl ze de clue mist..
Ik wel!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Joezi het volgende:
Aike bedankt! Aike bedankt! Aike, Aike Aike, bedankt! Zingen jullie mee?
Zo hoort Utopia ook te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Odaiba het volgende:
Ik verwacht dat de huidige G4 niet lang meer bestaat en Utopia vervalt in totale anarchie xD
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Joezi het volgende:
Ik ben het wel met Jian eens. Als je een niets en niemand ontzienende, egoistische, hufterige straatrat bent, hoef je nog niet een verrader te zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:49 schreef Jian het volgende:
[..]
je ziet het verschil niet tussen sluw en een verrader hè, dat spijt me voor je.
Eigenlijk heeft Hakim er haar 6 gegeven, want hij heeft Paul ook opgedragen dat te doen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef HiDiHo het volgende:
Nico zit er dus alleen maar bij omdat Hakim haar 3 stemmen heeft gegeven, omdat ze nieuw is
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Burner82 het volgende:
Arme Bief denkt: lig ik hier net rustig, komt dat mens weer janken...
Wel een leuk kadootje ditquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Copycat het volgende:
Wat een kleuters met de verjaardagen.
Nee dat laten ze anderen doen en zelfs safe op nicoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef LadyCobainiac het volgende:
Hakim en Paul zouden toch 3 volle stemmen op Emil geven? Of heb ik iets gemist??...
En paul..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef HiDiHo het volgende:
Nico zit er dus alleen maar bij omdat Hakim haar 3 stemmen heeft gegeven, omdat ze nieuw is
Sinds wanneer is ze vriendjes met Hakim dan? Dit is geen verraad, aangezien ze er nooit wat over gezegd heeft. Ze is hem gewoon zatquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Flow3r het volgende:
Aike kan misschien wel gelijk hebben, ondertussen is het me wel duidelijk dat ze totaal wars is van vriendschapsgevoelens, wat een koud eng mens
Vrienden naaien elkaar niet
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij is beide, hij is zo sluw met verraden dat hij ook jou bedot
ok, ik doe mee: Aike bedankt! Aike bedankt! Aike, Aike Aike, bedankt!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Joezi het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat dit een move is die ze klaar had liggen vanaf het moment dat het MT gevormd was.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef Jian het volgende:
Aike wat je nu ook nog lult en draait en kronkelt, hij gaat het je nooit vergeven, als ie blijft bent je toast !
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef STAP01 het volgende:
HAPPIE NOT HAPPY!!![]()
![]()
HAPPIE NOT HAPPY!!
![]()
![]()
HAPPIE NOT HAPPY!!
![]()
![]()
HAPPIE NOT HAPPY!!
![]()
![]()
HAPPIE NOT HAPPY!!
![]()
![]()
nope, ik zie alles kristal helderquote:
Gaat het in het bedrijfsleven ook zo dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Flow3r het volgende:
Aike kan misschien wel gelijk hebben, ondertussen is het me wel duidelijk dat ze totaal wars is van vriendschapsgevoelens, wat een koud eng mens
Vrienden naaien elkaar niet
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:53 schreef notturna het volgende:
Haha die Hakim. Ik lach me kapot hier wat een loser zeg. Peoh poeh wat een klein kind zeg.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef Joezi het volgende:
Een verrader is het ergste wat er is!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef community het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Jian eens. Als je een niets en niemand ontzienende, egoistische, hufterige straatrat bent, hoef je nog niet een verrader te zijn.
Juist ervoor blerren tegen isa dat ze die 3 stemmen had gekregen als hij kon veranderen en nu ook boos op aikequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hakim pikt het van niemand, dat ze op hem durven te stemmen. Wat een ego
Geheel onterecht inderdaad.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ondertussen ontspringt die relitrol weer lekker de dans
Tuurlijk niet, dat bevestigt het alleen maar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:51 schreef misssnapshot het volgende:
Hakim gaat nu proberen Aike te laten denken dat alles wat ze denkt niet klopt. Zou het lukken?
inderdaadquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ondertussen ontspringt die relitrol weer lekker de dans
die had ook op het exit bankje moeten zittenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Moedig van Isa.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef rokkutsaains het volgende:
Hakim gaat er echt niet uit of hij moet de komende dagen weer door zijn hoeven zakken, want dan komt hij weg zonder borg, als hij het kan regelen met de Febo.
Of de redactie nu al weet, wie ze eruit laten gaan?
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef community het volgende:
[..]
Ik ben het wel met Jian eens. Als je een niets en niemand ontzienende, egoistische, hufterige straatrat bent, hoef je nog niet een verrader te zijn.
hoeft niet maar hij is het welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:52 schreef community het volgende:
[..]
Te groot echoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Heeft iemand wel tegen Emil gezegd dat hij een te groot echo heeft?
dat ego gedoe echoot wel door hequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Nico gaat eruit als ze het gaan sturen. Hakim is de meest gehate dus kijkcijfers, en Emil is een soort tweener of je haat hem of je mag m. Ze zijn beide belangrijk onderdeel in de uitzendingen waar nico dat niet zo snel gaat zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef rokkutsaains het volgende:
Hakim gaat er echt niet uit of hij moet de komende dagen weer door zijn hoeven zakken, want dan komt hij weg zonder borg, als hij het kan regelen met de Febo.
Ik denk dat het Emil wordt, want Nicoline is nog fris en fruitig en lekker actief.
Echo ... echoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Ja echo was het zeker die stemmen op Emil.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:55 schreef Dotteke het volgende:
Dank jequote:
had ze ook 1 op 1 kunnen zeggenquote:
Zeker weten. Ze weet van tevoren dat van alle stemmen die je kunt geven, die op Paul en Hakim de grootste consequenties zullen hebben als het gaat om rancuneuze tegen-acties. Toch deed ze het. Dapper.quote:
emil eruitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:56 schreef Peunage het volgende:
In alle eerlijkheid. Vergelijk Emils reactie met Hakims reactie. Zeg me dan eerlijk dat Emil er uit hoort
Verraad is een gegeven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Een verrader is het ergste wat er is!
das wel een hoopquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:56 schreef STAP01 het volgende:
Hakim is gewoon een sluwe onbetrouwbare misselijke blowende smokkelende dierenmishandelende man.
Maar.. Utopia moet volgens mij een positief programma zijn. Hakim roept al vanaf dag 1 weerstand op bij de kijkers.. Die kunnen ook afhaken.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:56 schreef Janeriksen het volgende:
[..]
Nico gaat eruit als ze het gaan sturen. Hakim is de meest gehate dus kijkcijfers, en Emil is een soort tweener of je haat hem of je mag m. Ze zijn beide belangrijk onderdeel in de uitzendingen waar nico dat niet zo snel gaat zijn.
Dat is sluw, maar nogmaals rechtstreeks verraad is het minste wat er is, ik haat dat soort mensen!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:53 schreef community het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat dit een move is die ze klaar had liggen vanaf het moment dat het MT gevormd was.
zeker !quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef Urb het volgende:
Hakim zegt dat je niet op iemand mag stemmen zonder dat iemand dat ziet aankomen.
Huh?
Op de chat vonden de meesten Emil ook een egoist.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef Marenda het volgende:
Maar die elite stem op Emiel snap ik echt niet,net zo raar als die van Peter.
Stemmen op die site is ook niet betrouwbaar, niet te controlerenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef Marenda het volgende:
Bull, hij pikt geen verraad!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hakim pikt het van niemand, dat ze op hem durven te stemmen. Wat een ego
Ik wilde er eerst tiefusteringlijer van maken maar heb het maar op man gehouden. Anders zou het wel erg veel worden.quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
Als Hakim nu blijft-en dat zal wel weer-durft de volgende keer niemand meer op hem te stammen.
nou ze hadden afgesproken alles met elkaar te bespreken zodat er geen ding zou komenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef Urb het volgende:
Hakim zegt dat je niet op iemand mag stemmen zonder dat iemand dat ziet aankomen.
Huh?
Dat zijn er maar 1000 die de hele dag de stream aan hebben staan en de berichten spammen bij de filmpjesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef Marenda het volgende:
jups, ik zal je zo ff een appje sturenquote:
Waarschijnlijk 3e in de top 3 van Elite stemmenquote:
ik vind het woord man teveel voor hemquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:58 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik wilde er eerst tiefusteringlijer van maken maar heb het maar op man gehouden. Anders zou het wel erg veel worden.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:58 schreef Toverheks het volgende:
VRAAAGJE heft er iemand een mooie cap voor me waar ze allemaal zitten op die tribune?? vast bedankt
Zo zal het wel gaan en dat zou ik jammer vinden. Wel erg makkelijk en laf om de laatst binnengekomen weg te stemmen. Ik hoop dat de nieuwkommer ballen heeft en Hakim er uit durft te stemmen. Maar zal inderdaad niet gebeuren om de reden die je net gaf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:56 schreef Janeriksen het volgende:
[..]
Nico gaat eruit als ze het gaan sturen. Hakim is de meest gehate dus kijkcijfers, en Emil is een soort tweener of je haat hem of je mag m. Ze zijn beide belangrijk onderdeel in de uitzendingen waar nico dat niet zo snel gaat zijn.
Ik hoop dat Emil ook blijft, niet m'n favo, maar hij zorgt voor streams. Nico, is een grijze muis die gaat niet voor spektakel zorgenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:54 schreef rokkutsaains het volgende:
Ik denk dat het Emil wordt, want Nicoline is nog fris en fruitig en lekker actief.
Zijn wij dan zo apart,hier stond hij aardig hoog.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:58 schreef Haropro het volgende:
[..]
Op de chat vonden de meesten Emil ook een egoist.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 3e in de top 3 van Elite stemmen
Ik ook, sorry.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het woord man teveel voor hem
Vergeet niet dat vrienden en familie van het anti-Emil kliekje ook in de elite zitten he? Die stemmen natuurlijk gewoon mee met de inwoners.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:57 schreef Marenda het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:00 schreef Peunage het volgende:
Isabel hoeft zich wat mij betreft niet te verontschuldigen. Je hebt gestemd, blijf achter je keuze staan.
Ja, jammer is dat. Alsof de stemmen incidenteel zijn en niet van waarde.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:00 schreef Peunage het volgende:
Isabel hoeft zich wat mij betreft niet te verontschuldigen. Je hebt gestemd, blijf achter je keuze staan.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:56 schreef STAP01 het volgende:
Hakim is gewoon een sluwe onbetrouwbare misselijke blowende smokkelende dierenmishandelende man. tyfusteringlijer!
Ahja, 495 op Hakim, 495 op Andrea, 2 op Emil en de rest op de anderen ofzo. Heel transparant.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk 3e in de top 3 van Elite stemmen
preciesquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:01 schreef community het volgende:
Enige dat Isa hoeft te zeggen om Hakim op de plek te zetten is:
"Jij probeerde gewoon mijn stem af te vangen door tegen mij te zeggen dat je niet op mij zo stemmen. Je had me bewust overdonderd en gemanipuleerd, het is gewoon chantage."
heeft ze al 3 keer gezegdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:01 schreef misssnapshot het volgende:
Aike zegt dat het duidelijk is dat Hakim toch niet weggaat. Huh?
Script. Uiteraard.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:01 schreef misssnapshot het volgende:
Niet nu hé maar voor de nominatiequote:
Dat verwacht zij niet, nee.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:01 schreef misssnapshot het volgende:
Ja, Talpa wil Happie niet kwijt. Kijkcijfers. De nieuwe inwoners zullen niet op hem mogen stemmen maar op Nicoline of Emil en ik denk de eerste.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:01 schreef misssnapshot het volgende:
Of ze heeft instructies gehad (Hakim moet ff dimmen), en straks mag de nieuwe Hakim niet wegsturen van de Febo.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
heeft ze al 3 keer gezegd
ze gaan ervan uit dat ze "de nieuwe" in de tang hebben
Eens kijken of we de cijfers nog te zien krijgen, ik hoop hetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Ahja, 495 op Hakim, 495 op Andrea, 2 op Emil en de rest op de anderen ofzo. Heel transparant.
Oeps ego moest het zijn.quote:
quote:
Daarom hoop ik op die Jochem. Die zie ik er nog wel voor aan om tegen Hakim te kiezen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:02 schreef sjampoeh het volgende:
Als die Joey erin komt, ben ik bang dat Emil moet wieberen
Rienk is heilig en daar komt hij voor uitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:03 schreef Odaiba het volgende:
Rienk tegen Emil: "Ik zie geen ego, want dat komt omdat ik ego als een illusie zie."
Je ziet schijnbaar je eigen ego niet eens Rienk
Als ik een ding heb geleerd is het dat verraad altijd vroeg of laat zal plaatsvinden en dat je het maar beter kan doen als je weet dat anderen die optie ook hebben,quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop dat Emil ook blijft, niet m'n favo, maar hij zorgt voor streams. Nico, is een grijze muis die gaat niet voor spektakel zorgen
Laten we het hopen. Van de 3 de minst slechtste.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom hoop ik op die Jochem. Die zie ik er nog wel voor aan om tegen Hakim te kiezen.
Neen, gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eens kijken of we de cijfers nog te zien krijgen, ik hoop het
hoe verklaar je de stem van emile dan,geloof er niks van een peter stemquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:02 schreef Capaja het volgende:
MAAR de elitestem heeft dus wel degelijk zin !
De elite?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:03 schreef STAP01 het volgende:
Wij zijn volgens Hakim Streamteven. Als Aike en Isa Biomarktteven zijn....
zonder de elite stem voor hakim zat ie niet op de bank nuquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
hoe verklaar je de stem van emile dan,geloof er niks van een peter stem
Ja, "het moge duidelijk zijn dat je niet weggaat", zei Aikequote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:01 schreef misssnapshot het volgende:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef Marenda het volgende:
Emiel gaat er ook niet uit,die is ook belangrijk voor het programma.
Net als Hakim.
Ik begrijp hem prima. Hij waande zich veilig en nu is gebleken dat dat niet zo is. Daar kan zijn ego niet tegen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef Starlie het volgende:
Super actie van Aike maar ergens begrijp ik Hakim wel!
Een Huiliebol!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef Copycat het volgende:
Happy is een huilie. En een dikke, ook.
die van hakim en andrea geloof ik wel emile zie ik nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
zonder de elite stem voor hakim zat ie niet op de bank nu
man man, alsof zijn ijsje op de grond is gevallenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef Copycat het volgende:
Happy is een huilie. En een dikke, ook.
Je hebt ook anti stemmers, zoals iemand al zie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef riek48 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik me ook afvroeg. Hoe werken die publieks stemmen
Welnee. Zal wel weer met een sisser eindigen, zoals altijd.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp hem prima. Hij waande zich veilig en nu is gebleken dat dat niet zo is. Daar kan zijn ego niet tegen.
Verwacht mooie streams met heel veel ruzie.
Stampvoet!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
man man, alsof zijn ijsje op de grond is gevallen
het gaat toch om hakimquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:06 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
die van hakim en andrea geloof ik wel emile zie ik niet
Ik zou het erg ongeloofwaardig vinden dat een nieuwe inwoner er de nieuwste inwoner uit stemt. Dan zeg je eigenlijk dat je het ok vind om er maar een maand in te zitten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef Marenda het volgende:
Emiel gaat er ook niet uit,die is ook belangrijk voor het programma.
Net als Hakim.
Dat moet hij dan (net als Aike) niet van tevoren laten doorschemeren, want Hakim weet wel een meerderheid te ronselen bij de wegstemronde.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom hoop ik op die Jochem. Die zie ik er nog wel voor aan om tegen Hakim te kiezen.
Elite stemt, komt net als bij de popi-pol een lijstje uit, eerste 3 bewoners van dat lijstje een stem.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef riek48 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik me ook afvroeg. Hoe werken die publieks stemmen
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:06 schreef PeZu het volgende:
man man, alsof zijn ijsje op de grond is gevallen
Nee, inderdaad, pas als-ie er echt in zitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet hij dan (net als Aike) niet van tevoren laten doorschemeren, want Hakim weet wel een meerderheid te ronselen bij de wegstemronde.
ik vind het niet leuk, ik mag doen en stemmen wat ik wil maar als een ander dat doet mag dat niet, huilie huiliequote:
Exact!! Dat is ook waar Aike het over heeft volgens mij. Samen met Paul.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat moet hij dan (net als Aike) niet van tevoren laten doorschemeren, want Hakim weet wel een meerderheid te ronselen bij de wegstemronde.
happie happie, waht have you done for me lateley happiquote:
True. Ook Isa zou hij nog mee kunnen krijgen, die gladjanus.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef Gert het volgende:
Even voor het gemak vergeten dat Hakim met z'n gesteuk en geintimideer, eigenhandig een sfeer heeft gecreëerd waarin dit onderhandse gedrag floreert.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:02 schreef Jian het volgende:
En maar draaien die kotswijven, sta gewoon voor je beslissing, zeg ik wil je eruit hebben en daarom stem ik op je, wat een glibbers, bah
Loyaliteit is iets moois, die heb ik van en voor een paar mensen, die zullen me nooit verraden en ik hun niet, maar mocht dat wel zo zijn, dan mag je wat mij betreft zo meedogenloos zijn als maar kan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef community het volgende:
[..]
Als ik een ding heb geleerd is het dat verraad altijd vroeg of laat zal plaatsvinden en dat je het maar beter kan doen als je weet dat anderen die optie ook hebben,
De eer van loyaliteit is een concept om mensen in het gareel te houden.
Nou ik zat bij die elite en had op Andrea gestemd, en volgens mij had Emil helemaal niet zoveel stemmen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:07 schreef martend het volgende:
[..]
Elite stemt, komt net als bij de popi-pol een lijstje uit, eerste 3 bewoners van dat lijstje een stem.
dan heb je het over vrienden, de meeste bewoners zijn allesbehalve vriendenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Loyaliteit is iets moois, die heb ik van en voor een paar mensen, die zullen me nooit verraden en ik hun niet, maar mocht dat wel zo zijn, dan mag je wat mij betreft zo meedogenloos zijn als maar kan.
Ik vond z'n eerste reactie naar Isabelle fenomenaal. Hij had nooit meer een woord met haar moeten praten.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:04 schreef Jian het volgende:
Hap doet één ding verkeerd nu, je moet dat soort mensen nooit de kans geven om zich door een uitleg beter te doen voelen, weglopen en ze in onzekerheid laten, klaar.
Hangt er helemaal vanaf. Door het gebeuren vandaag kunnen de verhoudingen binnen de groep weleens heel anders komen te liggen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:58 schreef Lavenderr het volgende:
Als Hakim nu blijft-en dat zal wel weer-durft de volgende keer niemand meer op hem te stammen.
Vorige keer waren het PVV-stemmersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:09 schreef STAP01 het volgende:
Hij denkt nog steeds dat het door het schelden komt. Gsus! Wat een enorme Oliebol!
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:11 schreef STAP01 het volgende:
Nu doet hij nog poeslief tegen Aike en Isabel. Als hij straks met Paul is zijn het kuthoeren enzovoort
A, zal het een tweede Laura zijn of ......................quote:
neej joh, biotevenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:11 schreef STAP01 het volgende:
Nu doet hij nog poeslief tegen Aike en Isabel. Als hij straks met Paul is zijn het kuthoeren enzovoort
Inderdaad, die zou ik privé wel eens tegen willen komen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:11 schreef STAP01 het volgende:
Als Joey/Amanda belooft om Emil of Nico weg te stemmen en Jochem geeft aan Hakim te willen wieberen, tel ik 8 bewoners die Jochem weg zullen stemmen. Einde oefening.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Exact!! Dat is ook waar Aike het over heeft volgens mij. Samen met Paul.
Moeten aubergines in hun kut gestoken krijgen. Open en eerlijke Happie.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:11 schreef STAP01 het volgende:
Kijk er naar uitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:11 schreef STAP01 het volgende:
geluid viel ook ff weg gelijk?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:12 schreef misssnapshot het volgende:
Waar kun je op drukken.. Beelden terugzien?!!
Ja ze doen zelf de regie omstebeurtquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:12 schreef misssnapshot het volgende:
Waar kun je op drukken.. Beelden terugzien?!!
Ja, zeker.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:12 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
geluid viel ook ff weg gelijk?
Bedoelt ze niet op de rode knop drukken en morgen alles thuis terug bekijken?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze mogen dus beelden terug vragen.
Isa: "Je mag nu gaan drukken, als ik lieg."
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze mogen dus beelden terug vragen.
Isa: "Je mag nu gaan drukken, als ik lieg."
Ja idd. Dat is zijn grootste hobbyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:12 schreef Odaiba het volgende:
Alsof Hakim niet in iemands ogen kan liegen. Hij is er koning in.
Dan gaat 1 van de 2 nieuwe weg.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:13 schreef Mylene het volgende:
Een zondag wordt bekend wie er vertrekt?
Loyaliteit is gemakkelijk als het niet over mensenlevens gaat. Dat maakt het tegelijkertijd virtueel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Loyaliteit is iets moois, die heb ik van en voor een paar mensen, die zullen me nooit verraden en ik hun niet, maar mocht dat wel zo zijn, dan mag je wat mij betreft zo meedogenloos zijn als maar kan.
Nee, volgende week pas.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:13 schreef Mylene het volgende:
Een zondag wordt bekend wie er vertrekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |