SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.
Andrea BUSTED!!!
Go!HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
Kan niet, 1 per persoon.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:35 schreef danilel het volgende:
hoop dat de elite stemmen allemaal voor hakim zijn
Die gaat dr helemaal kapot maken nu denkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:36 schreef Grunge. het volgende:
Hakim gaat Isabella weer pesten denk ik.
Zachtjes uitgedrukt denk ik ....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:36 schreef Grunge. het volgende:
Ook zoietsquote:
maar dan denk hoop ik dat de groep dat deze keer niet toelaatquote:
oh maar ze houdt er helemaal niet van hoor, emotiesquote:
ja dat denk ik ook eerst subtiel en steeds gemenerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:36 schreef Grunge. het volgende:
quote:
.. jeeeeeezus..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:35 schreef Urb het volgende:
Emil 15
Nico 7
Jim 6
Hakim 4
Andrea 3
Paul 2
Laura 2
Lot 1
Billy 1
Vanessa 1
(Laat maar weten als het niet klopt.)
Maar zal hij dit ook zeggen, of alleen tegenover Isa?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:39 schreef Copycat het volgende:
Twee op Happie. Dat is verrassend. Had Hakim dat geweten, had hij die kut van een Aike ook een stem gegeven!
quote:
wel een goede zet van Aike, Hakim zit op de exit bankjequote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:40 schreef Copycat het volgende:
Hakim genomineerd. Laat er een God zijn!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
SCHIMMELRAT OP DE SCHOPSTOEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jochem moet erin en blijven, die heeft een belofte waar te maken.
Ik heb het steeds gezegd...aike gaat op hakim...werd voor gek verklaard hierquote:
Nee, dat snap ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:38 schreef Urb het volgende:
Dit geloof je toch niet, elite voor Emil??????????????????
ik wilzo wel even meemaken dat hij nog even gaat utvallenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:39 schreef Copycat het volgende:
Twee op Happie. Dat is verrassend. Had Hakim dat geweten, had hij die kut van een Aike ook een stem gegeven!
aub niet zeg, wat een vreselijk naar "persoon" moet dat wel niet zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:40 schreef Copycat het volgende:
Hakim genomineerd. Laat er een God zijn!
Andrea ook. Die wil niet met Vanas praten.quote:
Bijna eng hoe hij eerst zo vriendelijk zat te knikken en 'lieverd' tegen haar zei.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef martend het volgende:
Slechte verliezer ons Happy![]()
Je ware aard komt helemaal naar bovuh jonguh!!
ik ook niet en zeker niet van Aikequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Die twee van Aike voor Hakim zag ik echt niet aankomen...
ik wel dat riep ze nml al een tijd terug dat ze happie zat was ivm oneerlijkheid,quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanassa is een heldin dat ze als enige vol op Andrea gingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Andrea ook. Die wil niet met Vanas praten.
Het helpt niet echt, al die bezweringen dat het "niet persoonlijk" is.
Ik vind het heel moedig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het van aike ook een naaistreek
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef Jian het volgende:
Nico gaat er dus uit denk ik...... Wat gaan Emil en Happie doen, een nieuw verbond?
ik denk dat aike verbaal zeer zeker wel in staat is om hakim tot de grond af te brandenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:42 schreef rokkutsaains het volgende:
Leuke move van Aike; slim ook.
Even Hakim laten voelen, dat zij er ook nog is.
Gaat een mooie strijd worden tussen die twee.
Hakim zal winnen; die maakt gehakt van haar, als het moet.
is dit t excel bestand van Aike ?quote:
dus toch geen verloren stem de elite stemquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Dankzij de elite stem Hakim op de bank.
Zonder elite stem had ie op 6 gestaan, gelijk met Jim.
nee joh ze huilde al om billyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:42 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik denk dat aike verbaal zeer zeker wel in staat is om hakim tot de grond af te branden
mooi lijstje voor Aike haar archiefquote:
Want?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
SCHIMMELRAT OP DE SCHOPSTOEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jochem moet erin en blijven, die heeft een belofte waar te maken.
nee van mijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
is dit t excel bestand van Aike ?
Ik zei toch, het is een heks.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef Pearlbitch het volgende:
laffe lage ratquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef Capaja het volgende:
van isa pikt ie het niet
van aike wel ?
bij mij ookquote:
Van beide nietquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef Capaja het volgende:
van isa pikt ie het niet
van aike wel ?
dat was in het heetst van de strijd tijdens een ruziequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee joh ze huilde al om billy
Weet ie is hoe het voeltquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef Guiltypleasure het volgende:
Isa en Aike hebben hem effe lekker genaaid.. heerlijk
Een verrader!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het van aike ook een naaistreek
Niet eens een kusje !quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:44 schreef Starlie het volgende:
Genaaid door 2 vrouwen zonder ervan genoten te hebben - vette pech!
ik zou der zo aannemenquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:45 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Genaaid, genaaid, genaaid, genaaid, genaaid, genaaid![]()
![]()
![]()
Die gaat vanavond flippen. Of eerder nog.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef Rica het volgende:
Hij gaat dit niet trekken, die controlfreak
Met haar praat hij gewoon, tegen Isa gaat hij uit zijn stekker straksquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:45 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
exit bankje voor je Hakimquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:45 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Sommige mensen houden van verradersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef zwellever het volgende:
Aike is 100% in m'n achting gestegen!
eigenlijk wil ze zeggen dat iedereen bang is van hemquote:
Emilquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef Sanshine het volgende:
Voor wie was die eerste elite stem nu?
Ik verstond Andrea en Hakim.
Was die eerste Nicoline? Ze legde dat briefje neer zonder het te zeggen volgens mij?
Dat gaat nergens over, net als 1 op Peter vorige keer. Lijkt gewoon met de meeste stemmen daar mee te gaan omdat het dan niet opvalt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef Rietens het volgende:
Die elite-stem op Emil vind ik wel apart trouwens
Die luisteren ook naar Hakimquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:46 schreef Rietens het volgende:
Die elite-stem op Emil vind ik wel apart trouwens
ja daarom is hakim toch ook jouw favo?quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike heeft verdomd goed door dat Lotte en Billy voor het karretje van Hakim lopen.
Van Aike dringt nog niet echt door.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef Capaja het volgende:
van isa pikt ie het niet
van aike wel ?
Aike kunnen ze ook niet aanquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef Ransjih het volgende:
[..]
die schuift alles op isa en zwijgt over aike, zelfs hakim snapt dat niet
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:45 schreef Burner82 het volgende:
Tenminste toch nog een onberekenbare factor: Aike
Klopt niet, Elite stem was niet voor Aike maar voor Andrea.quote:
In zijn kontje?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef Odaiba het volgende:
Begin steeds minder trek in Rienke te krijgen merk ik wel.
En wat was dan de reden dat je dacht Aike op Hakim zou gaan stemmen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:40 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik heb het steeds gezegd...aike gaat op hakim...werd voor gek verklaard hier
Er zou NU drank moeten komen, kratje of driequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef community het volgende:
En nou is het tijd voor klappende ruzie. Dit rustige gelul.
Aike is als de dood voor Hakim en ze hoopt dat ie eruit gaat. Ik hoop dat Emil en Hakim blijven en geweldig terugslaan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Aike heeft verdomd goed door dat Lotte en Billy voor het karretje van Hakim lopen.
Yupquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef Peunage het volgende:
Waar de fok is Rienk mee bezig? Hij probeert het pestgedrag van Hakim nog steeds goed te praten?
Ik ben benieuwd wat Hakim gaat doen.. Die had dit niet verwacht van Aike, zijn MT-collega.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef community het volgende:
Gaat niet gebeuren. Die twee zitten straks weer aan tafel achter de laptop...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef community het volgende:
rienkquote:
je ziet het verschil niet tussen sluw en een verrader hè, dat spijt me voor je.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daarom is hakim toch ook jouw favo?
Dat, die hoeven er niet uitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Aike is als de dood voor Hakim en ze hoopt dat ie eruit gaat. Ik hoop dat Emil en Hakim blijven en geweldig terugslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |