wel een goede zet van Aike, Hakim zit op de exit bankjequote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:40 schreef Copycat het volgende:
Hakim genomineerd. Laat er een God zijn!
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
SCHIMMELRAT OP DE SCHOPSTOEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jochem moet erin en blijven, die heeft een belofte waar te maken.
Ik heb het steeds gezegd...aike gaat op hakim...werd voor gek verklaard hierquote:
Nee, dat snap ik dus ook niet.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:38 schreef Urb het volgende:
Dit geloof je toch niet, elite voor Emil??????????????????
ik wilzo wel even meemaken dat hij nog even gaat utvallenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:39 schreef Copycat het volgende:
Twee op Happie. Dat is verrassend. Had Hakim dat geweten, had hij die kut van een Aike ook een stem gegeven!
aub niet zeg, wat een vreselijk naar "persoon" moet dat wel niet zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:40 schreef Copycat het volgende:
Hakim genomineerd. Laat er een God zijn!
Andrea ook. Die wil niet met Vanas praten.quote:
Bijna eng hoe hij eerst zo vriendelijk zat te knikken en 'lieverd' tegen haar zei.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef martend het volgende:
Slechte verliezer ons Happy![]()
Je ware aard komt helemaal naar bovuh jonguh!!
ik ook niet en zeker niet van Aikequote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Die twee van Aike voor Hakim zag ik echt niet aankomen...
ik wel dat riep ze nml al een tijd terug dat ze happie zat was ivm oneerlijkheid,quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanassa is een heldin dat ze als enige vol op Andrea gingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Andrea ook. Die wil niet met Vanas praten.
Het helpt niet echt, al die bezweringen dat het "niet persoonlijk" is.
Ik vind het heel moedig.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het van aike ook een naaistreek
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef Jian het volgende:
Nico gaat er dus uit denk ik...... Wat gaan Emil en Happie doen, een nieuw verbond?
ik denk dat aike verbaal zeer zeker wel in staat is om hakim tot de grond af te brandenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:42 schreef rokkutsaains het volgende:
Leuke move van Aike; slim ook.
Even Hakim laten voelen, dat zij er ook nog is.
Gaat een mooie strijd worden tussen die twee.
Hakim zal winnen; die maakt gehakt van haar, als het moet.
is dit t excel bestand van Aike ?quote:
dus toch geen verloren stem de elite stemquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Dankzij de elite stem Hakim op de bank.
Zonder elite stem had ie op 6 gestaan, gelijk met Jim.
nee joh ze huilde al om billyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:42 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik denk dat aike verbaal zeer zeker wel in staat is om hakim tot de grond af te branden
mooi lijstje voor Aike haar archiefquote:
Want?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
SCHIMMELRAT OP DE SCHOPSTOEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jochem moet erin en blijven, die heeft een belofte waar te maken.
nee van mijquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
is dit t excel bestand van Aike ?
Ik zei toch, het is een heks.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:41 schreef Pearlbitch het volgende:
laffe lage ratquote:Op dinsdag 18 februari 2014 13:43 schreef Capaja het volgende:
van isa pikt ie het niet
van aike wel ?
bij mij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |